swojadroga Opublikowano 10 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2017 Przecież w umowie masz zapisane prawo wielokrotnego wyłączania i włączania pakietu VOD. Skoro z niego korzystasz, to nie nie zmieniasz samej umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Toytoy Opublikowano 10 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2017 (edytowane) Dla tych co nie maja UCH gwarantowany...ja przedłużyłem na początku grudnia i mam blue hastler gwarantowany.wniosek zróbcie to co ja z uch.czyli przedłużcie sobie umowę z Waszej inicjatywy wlaczajac hustler jako staly skladnik aneksu po czym wyślijcie rezygnacje póki nie zrobili promocyjnym. Edytowane 10 Grudnia 2017 przez Toytoy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatZnawca Opublikowano 11 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2017 No i umowa wygasła 9 grudnia. Szybko poszło, koniec listopada pisemko, 9 grudnia okres rozliczeniowy i po wszystkim Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
midas3012 Opublikowano 11 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2017 (edytowane) w takim razie wystarczy włączyć pakiet rozrywka gdzie jest kanał blue hastler i będzie można rozwiązać umowe ?? mam pakiet premium max ale pakiet rozrywka zablokowany, a w wykazie kanałó gwarantowanych jest wymieniony. Edytowane 11 Grudnia 2017 przez midas3012 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Toytoy Opublikowano 11 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2017 (edytowane) Tak ale musisz aneksowac umowę by stał się jej stałym składnikiem. Upewnij się ze nadal jest gwarantowany.aneksowac można w każdym momencie. Edytowane 11 Grudnia 2017 przez Toytoy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 11 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2017 @midas3012: https://forum.satkurier.pl/topic/5940-zmiany-w-ofercie-kanałach-cp-czy-można-wypowiedzieć-umowę/?p=1322467 @Toytoy - jak już piszesz, to pisz precyzyjnie, aby nie wprowadzać innych w błąd. Inaczej będzie to wyglądało na nabijanie postów i skończy się sprzątaniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wepses Opublikowano 11 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2017 (edytowane) Witam Szanownych Forumowiczów. Chciałem się z Wami podzielić swoimi obawami dotyczącymi złożenia wypowiedzenia w związku z likwidacją Uniwersal Channel HD. Swoją umowę przedłużyłem 28.06.2017. na pakiet Premium Max z Evoboxem + MR. Z tego co się zorientowałem na poprzednich stronach tego wątku, to teoretycznie mam ten kanał na liście gwarantowanych. Napisałem do CP by się określili czy mam ten kanał w gwarantowanych i dostałem taką odpowiedź: "Szanowny PanieUprzejmie informujemy, że w ramach obowiązujących Pana warunków Umowy kanał Universal Chanel HD nie był kanałem gwarantowanym. Tym samym nie przysługuje Panu możliwość rozwiązania Umowy bez konieczności zwrotu przyznanej ulgi.W przypadku kontynuowania przedmiotowej sprawy prosimy nie usuwać treści poprzednich wiadomości. Zachowanie pełnej korespondencji przyśpieszy analizę zgłoszenia." Dzwoniłem też do Centrum Obsługi Klienta i konsultantka także twierdzi, że nie mam kanału UCH HD gwarantowanego.Coś pokrętnie mówiła o mojej starej umowie z 2015r. Ja jej powiedziałem, że aneksowałem umowę 28.06.2017 a ona na to, że wg tego aneksu też nie mam tego kanału w gwarantowanych. Mam przed sobą umowę oraz Warunki Oferty - "Telewizja Satelitarna dla Stałych Abonentów" z dnia 26.05.2017 roku.W warunkach tych w paragrafie 9 tj. "Postanowienia Końcowe" w tabeli nr 5 jest skład pakietów. Oczywiście w pakiecie Film HD znajduje się Uniwersal Channel HD. Teraz pytanie o co chodzi? Czy CP próbuje mnie oszukać? Czy tabela ta nie zawiera kanałów gwarantowanych tylko wszystkie dostępne w pakietach nawet te niegwarantowane? Poradźcie co robić. Wydaje się, że mimo wszystko trzeba zaryzykować i złożyć wypowiedzenie. Mam w tej chwili umowę 24/4 bo wymieniałem dekoder na Evoboxa. Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam. Edytowane 11 Grudnia 2017 przez wepses Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 11 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2017 Skoro masz czarno na białym, to to czarne na białym prześlij do CP i zapytaj jak to rozumieją. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
najman12 Opublikowano 11 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2017 Witam Szanownych Forumowiczów. Chciałem się z Wami podzielić swoimi obawami dotyczącymi złożenia wypowiedzenia w związku z likwidacją Uniwersal Channel HD. Swoją umowę przedłużyłem 28.06.2017. na pakiet Premium Max z Evoboxem + MR. Z tego co się zorientowałem na poprzednich stronach tego wątku, to teoretycznie mam ten kanał na liście gwarantowanych. Napisałem do CP by się określili czy mam ten kanał w gwarantowanych i dostałem taką odpowiedź: "Szanowny Panie Uprzejmie informujemy, że w ramach obowiązujących Pana warunków Umowy kanał Universal Chanel HD nie był kanałem gwarantowanym. Tym samym nie przysługuje Panu możliwość rozwiązania Umowy bez konieczności zwrotu przyznanej ulgi. W przypadku kontynuowania przedmiotowej sprawy prosimy nie usuwać treści poprzednich wiadomości. Zachowanie pełnej korespondencji przyśpieszy analizę zgłoszenia. " Dzwoniłem też do Centrum Obsługi Klienta i konsultantka także twierdzi, że nie mam kanału UCH HD gwarantowanego.Coś pokrętnie mówiła o mojej starej umowie z 2015r. Ja jej powiedziałem, że aneksowałem umowę 28.06.2017 a ona na to, że wg tego aneksu też nie mam tego kanału w gwarantowanych. Mam przed sobą umowę oraz Warunki Oferty - "Telewizja Satelitarna dla Stałych Abonentów" z dnia 26.05.2017 roku.W warunkach tych w paragrafie 9 tj. "Postanowienia Końcowe" w tabeli nr 5 jest skład pakietów. Oczywiście w pakiecie Film HD znajduje się Uniwersal Channel HD. Teraz pytanie o co chodzi? Czy CP próbuje mnie oszukać? Czy tabela ta nie zawiera kanałów gwarantowanych tylko wszystkie dostępne w pakietach nawet te niegwarantowane? Poradźcie co robić. Wydaje się, że mimo wszystko trzeba zaryzykować i złożyć wypowiedzenie. Mam w tej chwili umowę 24/4 bo wymieniałem dekoder na Evoboxa. Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam. Dzwoń do nich jeszcze raz. Oni lecą w kulki. Poczytaj jaką ja miałem rozmowę tu link: https://forum.satkurier.pl/topic/12802-promocje-oferty-dla-sta%C5%82ych-abonent%C3%B3w-cp/page-642?do=findComment&comment=1322308 To jest ich taktyka żebyś nie wypowiedział umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek509 Opublikowano 13 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2017 Ja od VI 2016 aneksowałem umowę po raz 3 - konsultantka w szoku była - jak to jest w ogóle możliwe, jej system nie pozwalał na wgląd do wszystkich dat z jakimi podpisywałem nowe umowy - twierdziła że UC HD nie jest gwarantowany i ze nie ma wglądu do umowy jaką zawarłem w V 2017 Mało tego poddawała w wątpliwość to że w V 2017 jakąkolwiek umowę z CP aneksowałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ceberebek Opublikowano 14 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2017 A więc u mnie( + rodzice i panna) czyli 3 umowy przedłużone na pakiety jakie mieliśmy(patrz w stopce) bez żadnych problemów. Wszystkie stare umowy skrócone o 9 miesięcy. Obecne umowy 12/3 w tym gratis przez miesiąc paczka HBO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel_bthd Opublikowano 15 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2017 (edytowane) Potwierdzam brak problemów przy wypowiedzeniu przed wyłączeniem UC Okres rozliczeniowy do 27 miesiąca Wypowiedzenie wysłane pocztą przed wczoraj dziś aneksowane na 12/3 z nowymi warunkami od 28.12 czyli jeszcze przed wyłączeniem UCH Dziękuję wszystkim z forum Wesołych Świąt Edytowane 15 Grudnia 2017 przez pawel_bthd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sławomir Pawłowski Opublikowano 15 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2017 Aneksowałem dziś umowę i do Familijnego Max HD dobrałem pakiet Rozrywka HD. Informuję, że na dziś tj. 15 grudnia kanał Blue Hustler jest jeszcze gwarantowany. Ja nie będę rezygnował, tylko informuję że jeszcze jest gwarantowany. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blask33 Opublikowano 16 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2017 (edytowane) Ja dziś też składałem wypowiedzenie. Niestety nie mają podpunktu dotyczącego zmiany regulaminu i usunięcie kanału. Przedstawiciel APS musiał dopisać inne i tam jako powód napisać usunięcie kanału gwarantowanego. Bynajmniej u mnie tak było, a dzwonił też na infolinię, bo nie wiedział co zaznaczyć. Edytowane 16 Grudnia 2017 przez Barti Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatExpert Opublikowano 22 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2017 Radzę być w gotowości, bo: AXN Polska zlikwidowało profil na FaceBook-u AXN Spin Polska. Nie ma go już i brak odnośnika na stronie kanału. Chyba szykuje się rebranding kanału lub likwidacja w Polsce wkrótce?Ja odpuszczam, bo już mam co chciałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the cable guy Opublikowano 22 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2017 Raczej nie ma co robić zamieszania bo tutaj łatwiej o rebranding. Inna sytuacja niż z Universalem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sopel86lodz Opublikowano 28 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2017 Witam, 22 grudnia zlozylem wypowiedzenie umowy z CP. Pani w punkcie powiedziala mi, ze jezeli DUK nie skontaktuje sie ze mna do dnia rozliczenia, ktory przypadal 26 grudnia, mam zaplacic za kolejny miesiac. Budze sie rano 26 grudnia i oczywiscie karta nie aktywna, wszystko wylaczone. Dzwonie do obslugi klienta, to mi powiedzieli ze nalezy napisac pisamo o zwrot nadplaty a umowa dopiero wygasnie w styczniu, chociaz sygnal juz wylaczyli. Pytam sie Pani czy ktos sie bedzie ze mna kontaktowal w sprawie zawarcia jakies nowej umowy to oczywiscie ona nic nie wie. Sam mam zadzownic do DUK i sie pytac czy maja jakas propozycje dla mnie czy juz po ptokach i tylko dekodery musze im oddac? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 28 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2017 Masz żal do CP, że rozwiązali z Tobą umowę zgodnie z oświadczeniem, które złożyłeś? Należy mieć świadomość konsekwencji swoich czynów. Chcąc być sprytnym, należało wziąć sprawy w swoje ręce składając pismo na 3 dni przed końcem cyklu rozliczeniowego, z czego 2 dni nie działał DUK. Teraz to możesz zdać dekodery: https://forum.satkurier.pl/topic/4250-faq-mam-problem-z-odbiornikiem-cp-jak-sobie-poradzić/?p=861237 i ewentualnie skorzystać z oferty "Trafny Wybór" dla klientów zdających udostępniony sprzęt po rozwiązaniu umowy: https://forum.satkurier.pl/topic/314-promocje-oferty-dla-nowych-abonent%C3%B3w-cp/?p=1310449 I pamiętaj, że ten temat jest o możliwości rozwiązania umowy z powodu zmian w ofercie. O niczym innym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sopel86lodz Opublikowano 28 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2017 Oczywiscie wypowiedzenie umowy skladalem w zwiazku z wylaczeniem Universal Ch. Po drugie zostalem wprowadzony w blad w punkcie CP, gdzie Pani powiedziala ze sygnal mi wylacza 26 stycznia i wszystko zakonczy sie w styczniu, a w miedzy czasie beda dzwonic do mnie z DUK. Nie moja wina ze w punktach CP pracuja osoby ktore nie maja pojecia co robia. Nie chcialem byc "sprytnym", i tylko dlatego wypowiedzialem umowe poniewaz przy podpisaniu umowy inna Pani wprowadzila mnie w blad i powiedziala ze po 3mcach moze wylaczyc VOD i inne [beep]erele jakie mi nie odpowiadaja, co sie okazalo nie prawda i prawie rok placilem za cos z czego nie korzystalem xd pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 28 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2017 Dlatego przez 330 stron tego tematu ciągle o tym samym piszemy, tłumaczymy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sopel86lodz Opublikowano 28 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2017 Wracajac do mojego tematu , czy moge sie jeszcze kontaktowac Z DUK w celu aneksowania umowy z nowymi warunkami? Czy isc oddac im wszystko co jest ich i podpisac umowe nowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 28 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2017 Kontaktować się możesz, tylko uważaj żeby nie zostać znowu wprowadzonym w błąd, bo jakoś masz pecha... albo może przed podpisaniem czegokolwiek przeczytaj z grubsza co jest tam napisane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 28 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2017 No widzisz. Zawierasz umowy i Cię "oszukują". Dostajesz odpowiedź i nie czytasz lub czytasz i nie rozumiesz co czytasz. Dalsze ciągnięcie dyskusji odbiegającej od tematu będę zmuszony przenosić do kosza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur Opublikowano 1 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2018 Dobra eksperci potrzebuję pomocy. Nowy rok, to czas nadrabiania zaległości. Dzisiaj w ICOK-u w korespondencji przeczytałem, że mogę zrezygnować z CP z powodu usunięcia Universal Channel, jednak napisali że swoją deklarację należało zgłosić do 31.12.2017! Coś się zmieniło w polskim prawie? Zawsze abonent miał 30 dni na rezygnację z powodu usunięcia gwarantowanego kanału?! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 1 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2018 No to masz sporo zaległości do nadrobienia również w tym temacie na forum. Dyskutowaliśmy już tutaj na temat tego nieszczęsnego komunikatu. Na stronie CP masz aktualny, bodaj po trzech korektach, komunikat: http://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/aktualnosci/zmiana-programowa-w-cp-27-11-2017.cp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.