Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Przecież to sponsor zapłacił za tego artystę.

Zdaje się spółka SP czyli my . Jak były wywiady czy to w TVP2 czy w TVP INFO to ludzie przyjeżdżali na Slawomira, Zenka , nawet Rodowicz, nikt nie wspominał o Fonsim :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ze wszystkich sylwestrów ten Dwójki oczywiście najlepszy. Oczywiście playback trochę przeszkadzał, ale to norma. Dla każdego było coś miłego. Disco Polo, kultowe przeboje, także najnowsze hity, różnorodność wśród wykonawców... Pod koniec było trochę nudnawo, ale rozumiem. Prowadzenie też świetne.

 

A co do wyników: http://www.wirtualnemedia_pl/artykul/sylwester-w-tvp2-ogladalnosc-to-6-4-mln-widzow-despacito-i-zenon-martyniuk-z-ponad-7-mln - to mówi Netia, a zobaczymy co powie Nielsen. Jutro powinny być z Nielsena wyniki. Jak będą zbliżone, to się nie zdziwię.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W TVN playback nie był żadną normą. Na Polsacie zdarzyło się, ale nie jako norma. Press pisze, że Polsat podał wyniki. Niby 2,6 mln (18% w ogólnej) więc Dwójka będzie na pewno dużo lepsza.

 

No i proszę. Sama TVP podaje, że wg Nielsena średnia oglądalność 4,5 mln. Wiedziałem, że 8mln z kosmosu wzięte.

Edytowane przez Ipo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wirtualnemedia_pl trochę inne wyniki ma -4,7 mln miał średnio Sylwester w paśmie między 19:58 a 2:00 i 5,1 mln między 19:58 a 1:00

Tu mowa o 4,5 mln Widzów średnio

 

Wg pomiaru alternatywnego Despacito miało 7,8 mln a w komunikacie 7 mln

Edytowane przez rotalplus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wg Kurskiego średnia wynosiła 6,4 mln. To blisko 2 mln różnicy. Do 8 mln się nawet nie zbliżyli.

Owszem, zbliżyli się do 8 mln:

 

DSap_PdWsAARqnP.jpg

Widownia taka była w szczytowym momencie - ok godziny 0:00. TVP po prostu zaorała konkurencję i to totalnie, to przepaść. 

I nie wg Kurskiego, tylko wg pomiarów. 

Do powyższych wyników można dodać chyba jeszcze inne anteny TVP, które jeśli dobrze kojarzę również pokazywały koncert w okolicach północy.

Tak na marginesie, na powyższym wykresie widać, że Wiadomości TVP zostawiły daleko w tyle Fakty TVN.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dwójka jeżeli jakieś wpadki miała to raczej w belkach które nie nadążały za zmianą w harmonogramie występowania artystów albo nawet przyspieszały spoilerując kolejną piosenkę. Przykładem błędu graficznego jest sytuacja z Isabell Otrębus która zamiast opisywanego w grafice "Voiceless" wykonała całkowicie premierowy kawałek pt. "Delirium" który to zgłosi do Krajowych Eliminacji 2018. W ogóle obcięcie występu Isabell jest trochę niesmaczne gdyż zamiast wykonać planowo dwie piosenki wykonała tylko jedną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Owszem, zbliżyli się do 8 mln:

 

DSap_PdWsAARqnP.jpg

Widownia taka była w szczytowym momencie - ok godziny 0:00. TVP po prostu zaorała konkurencję i to totalnie, to przepaść.

 

I nie wg Kurskiego, tylko wg pomiarów.

 

Do powyższych wyników można dodać chyba jeszcze inne anteny TVP, które jeśli dobrze kojarzę również pokazywały koncert w okolicach północy.

 

Tak na marginesie, na powyższym wykresie widać, że Wiadomości TVP zostawiły daleko w tyle Fakty TVN.

Nie rozsmieszaj mnie bardzo Cię proszę. Mówię o danych Nielsena które są uznawane przez calu rynek, a nie przez Kurskiego jedynie bzdurny "sondaż" z dekoderów jednej kablowki. Wg Nielsena maksymalnie bylo 6,7 mln.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę, że nokaut konkurencji przez TVP co niektórych bardzo boli i nie mogąc się z tym pogodzić na wszelki możliwy sposób starają się umniejszyć niewątpliwy sukces TVP. W badaniu Nielsena również jest ciężki nokaut, więc nie wiem nad czym tu dyskutować. Sukces TVP, przeciętny wynik Polsatu i totalna klęska TVN, który miał chyba największe gwizdy, jest faktem, we wszystkich możliwych badaniach.

Edytowane przez jaszek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i co w związku z tym, że TVP ciężki nokaut? Trąbili o Despasito w każdym możliwym programie informacyjnym od 2 tygodni, wiec oczywistym było, że wszyscy będą czekać tylko na to co nie zmienia faktu, ze jedna jaskółka wiosny nie czyni. Wydali mnóstwo pieniedzy na gościa, który ma jedną dobrą piosenkę,  a wydali na niego pół miliona złotych, wiec o czym tu mowa. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W niemal wszystkich możliwych mediach konkurencyjnych do TVP trąbiono zaś o kompromitacji TVP w wielu aspektach związanych z tym wydarzeniem, jaka to TVP jest be itp. oraz które gwiazdy wystąpią w Warszawie :) TVN też miał gdzie trąbić o swoich gwiazdach i robił to. Nie da się umniejszyć niewątpliwego sukcesu TVP, naprawdę :)

 

Twierdzenie zaś, że to wszystko zasługa jednej dobrej piosenki, kupy się nie trzyma.

Edytowane przez jaszek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę, że nokaut konkurencji przez TVP co niektórych bardzo boli i nie mogąc się z tym pogodzić na wszelki możliwy sposób starają się umniejszyć niewątpliwy sukces TVP. W badaniu Nielsena również jest ciężki nokaut, więc nie wiem nad czym tu dyskutować. Sukces TVP, przeciętny wynik Polsatu i totalna klęska TVN, który miał chyba największe gwizdy, jest faktem, we wszystkich możliwych badaniach.

Widzę, że piszesz bzdury i to mnie boli. Prostuję to po prostu. Ja spędziłem Sylwestra ze STARS.TV więc wisi mi czy wygrały Polsaty czy TVN-y bo zwyczajnie nie mam porównania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A propos danych Kurskiego:

 

 

Z danych udostępnionych przez nadawcę wynika, że średnia oglądalność koncertów w Polsacie, Polsacie 2, Polsacie News i Polsacie News 2 wyniosła 2,6 mln osób. 

Swoje własne dane miał nie tylko Polsat, ale też TVN. Na to jednak nagonki nie ma.

Edytowane przez jaszek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i co w związku z tym, że TVP ciężki nokaut? Trąbili o Despasito w każdym możliwym programie informacyjnym od 2 tygodni, wiec oczywistym było, że wszyscy będą czekać tylko na to co nie zmienia faktu, ze jedna jaskółka wiosny nie czyni. Wydali mnóstwo pieniedzy na gościa, który ma jedną dobrą piosenkę,  a wydali na niego pół miliona złotych, wiec o czym tu mowa. 

Sponsorzy wydali a nie TVP..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TVP co roku organizuje Sylwestra, co roku jakaś tam kasa idzie - jeśli już, to dobrze że to się ludziom podoba i jest spora oglądalność - lepiej niżby miała pójść kasa, a nikt by nie oglądał ;) Jako że to nie moja bajka muzyczna, to na TVP 2 nie zaglądałem, ale szanuję wynik ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...