Skocz do zawartości

Gdzie można dostać Dekoder PVR Cyfry+


cytrynek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

dla osób zainteresowanych szybszym zaopatrzeniem się w dekoder HD PVR od Cyfry+ powiem że na tydzień przed wysłaniem słynnego już listu Cyfry+ do abonentów do mnie wysłałem maila do Cyfry z zapytaniem kiedy mogę się spodziewać takowego listu. W odpowiedzi otrzymałem że niebawem takowy list zostanie do mnie wysłany. Sądząc po przeczytaniu tego wątku przeze mnie dochodzę do wniosku że najlepiej jest pisać do nich mailem zapytanie dot. tego listu. Dlaczego??? Zapyta się nie jeden z abonentów oczekujących na list. Dlatego że po tygodniu od mojego maila zadzwoniłem do CTA i dowiedziałem się że list takowy został do mnie już wysłany. Mam też wrażenie że Cyfra nie trzyma się tutaj żadnych terminów jeśli chodzi o podpisanie umowy z abonentem. Poprostu kto się upomni o list ten go szybko od nich dostaje. Mogę się mylić w moich przypuszczeniach ale w moim przypadku akurat taka sytuacja miała zastosowanie. Piszcie maile a po tygodniu dzwońcie do CTA może to jest rozwiązanie... Pozdrawiam oczekujących na list :smile:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może i tak ale jak czytam inne wypowiedzi osób to mam wrażenie że są też osoby z zeszłego roku, które czekają na dekoder. Jak to wytłumaczyć??? Na dowód tego przytoczę tutaj wypowiedź jednego z forumowiczów:

Umowę podpisałem 22/11/09 dostałem maile że 22/02/10 list został wysłany ( nadany 24/02/10 )
A Ja podpisałem umowę 4 stycznia. Więc trochę dziwne że w przeciągu tygodnia Cyfra nadrobiła ponad miesiąc czasu wysyłając listy do ludzi w sprawie odbioru dekodera, bo ja do nich pisałem zaraz po informacji na forum właśnie od dino. Idąc takim tempem Cyfra powinna uporać się z wysyłką listów do końca tego tygodnia :smile:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a listy? właśnie one są po to żeby były racjonalne zasady..

 

Kpisz sobie? A jakie to racjonalne zasady wprowadzają listy? Jesteś głuchy na głosy ludzi z forum, czy wbiłeś sobie do głowy, że jesteś najmądrzejszy? Listy niczego nie załatwiają, bo i tak Cyfra+ nie kieruje się przy dystrybucji dekoderów kolejnością podpisywania umów. Jako odbiorca mam w nosie problemy z dystrybutorami i dystrybucją, chcę dostać produkt na który podpisałem umowę. Potrafię grzecznie czekać, ba mogę poczekać do 31.03.2010r, a co! Nie zmienia to jednak faktu, że Cyfra+ zawodzi w tym temacie swoich klientów i żadne twoje domorosłe sądy tego nie zmienią! Pozdrawiam wytrwałych i bezkrytycznych "czekaczy", takich jak mario_81.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a listy? właśnie one są po to żeby były racjonalne zasady..

 

Cyfra+ nie kieruje się przy dystrybucji dekoderów kolejnością podpisywania umów.

 

obawiam się, że w tej sprawie wiem trochę więcej od Ciebie 8)

 

Potrafię grzecznie czekać, ba mogę poczekać do 31.03.2010r, a co!

 

więc w czym problem i po co tyle pisania? :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mario_81, ty naprawdę nie potrafisz czytać? Prześledź sobie cały wątek, znajdziesz tu wiele przykładów przeczących twojej tezie. Czytaj też do końca i ze zrozumieniem, bo wyjmujesz zdania z kontekstu. Jeżeli współpracujesz z Cyfrą+, to nie dziwią mnie już ich problemy z dystrybucją. Tak zadowolonych "klientów" z indolencji firmy już dawno nie spotkałem!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc trochę dziwne że w przeciągu tygodnia Cyfra nadrobiła ponad miesiąc czasu wysyłając listy do ludzi w sprawie odbioru dekodera. Idąc takim tempem Cyfra powinna uporać się z wysyłką listów do końca tego tygodnia :smile:

Kiedyś w końcu muszą rozwiązać problem z tymi dekoderami, a niby jak, jak nie nadrabianiem z wysyłką tych listów? Fajnie by było gdyby do końca tego tygodnia się udało w co wątpię. Wyśle do nich maila pod koniec tygodnia czy mi wysłali[zapewne otrzymam odpowiedź: Wkrótce list zostanie do Pana wysłany]...Pozdrawiam "czekaczy" :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ty się po prostu uparłeś przy swojej racji i teraz będziesz na wszystko narzekał..

 

sytuacja jest, jaka jest i taka gadanina NIC tu nie zmieni, więc szkoda naszego czasu na takie przekomarzanie

 

mam okazję spojrzeć na tą sprawę zarówno jako klient, jak i dystrybutor, więc wiem jak to wygląda z obu stron i jakoś nie marudzę, że jestem w kolejce, nie mam swojego dekodera, itp itd

 

nobody's perfect

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mario_81 , jeżeli otrzymuję list do odbioru ale w punkcie dekoderów nie ma to co mam robić. Dzwonić codziennie i gdy padnie sakramentalne "tak" rzucić wszystko i pędzić. I to uważasz za prawidłową dystrubucję - bo ja uważam że powinien dekoder dostarczyć kurier względnie w punkcie powinna czekać na mnie imienna przesyłka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie twierdzę, że wszystko jest ok, bo do punktów nie dostarcza się bóg wie jakich ilości dekoderów, natomiast na stanie powinno znajdować mniej więcej się tyle dekoderów na ile w najbliższym czasie będzie zapotrzebowanie..

jeżeli w danym dniu punkt nie ma sprzętu, to albo dekoder trafił do kogoś bez listu, albo nie była dostarczona odpowiednia ilość.. i zazwyczaj w przeciągu 48h punkt jest zatowarowany

system logistyczny nie jest doskonały, ale dostawy w miarę pokrywają zapotrzebowanie..

 

wszystko zależy też od obsługi, od tego w jaki sposób podchodzi do klienta, czy informuje oczekującego o tym, że może odebrać sprzęt, czy jest w stanie zatrzymać dekoder do czasu odebrania itp..

 

 

"bo ja uważam że powinien dekoder dostarczyć kurier"

 

wierz mi, że tego byś nie chciał..poczytaj wątki o tym jak kurierzy dostarczali TV z promocji świątecznej..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przecież podpisując umowę zostałeś poinformowany o braku dekoderów i możliwości odbioru do 31 marca br. więc po co te nerwy?

 

A ty dalej w kółko to samo.

Zapisz sobie gdzieś drukowanymi literami to może do Ciebie dotrze - większość z nas "żalących" się na forum zawierało aneksy do umowy telefonicznie i konsultant twierdził że czas oczekiwania na dekoder to miesiąc styczeń , ja podpisywałem aneks na początku grudnia .

W aneksie który dotarł pocztą była już data 31 marca 2010.

 

Kolejna prośba , jak znajdziesz czas to zacznij czytać cały wątek od pierwszej strony a nie zarzucasz że się tu napinamy.

Ja nie chcę od Cyfry nic nadzwyczajnego , ja chciałbym tylko odebrać dekoder na który podpisałem umowę i który zapewniałby mi odbiór kanałów HD na które też podpisałem umowę.

Nie sądzisz że oczekiwanie przez cztery miesiące na tak prostą rzecz jak odbiór dekodera to trochę dziwne?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ci co podpisywali w grudniu i nie dostali jeszcze listu to dopiero jest żenada. Ja podpisywałem na początku lutego także jeszcze do końca marca wytrzymam ale np. do maja już by nie dało rady. Mam tylko nadzieję, że list ten rzeczywiście dojdzie do mnie do 31 marca...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zerknij na trochę wcześniejsze posty, tam było napisane w jaki sposób, po podpisaniu aneksu był zamawiany dekoder.. u mnie klient z aneksem czekał max 2 dni na dekoder (od czasu pokazania aneksu) i jakoś nie było z tym tyle problemów..

podobnie w punktach prowadzonych przez moich znajomych..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czas już zakonczyć temat aneksów,,,teraz jedynym dokumentem uprawniającym do odbioru lub wymiany jest list zapraszajacy we wskazane miejsce...

wszyscy zainteresowani muszą uzbroić sie w cierpliwość i czekać, są jeszcze 3 tygodnie marca wiec oby wszyscy je dostali

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...są jeszcze 3 tygodnie marca wiec oby wszyscy je dostali

 

Właśnie, oby wszyscy je dostali! A jak nie?... to zgodnie z umową nie stanowi to podstawy do rozwiązania umowy. To jakiś Matrix, i dlaczego tak poważna firma jak Cyfra+ pozwala na szafowanie swoim autorytetem dystrybutorom pokroju mario_81.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja powiem tak. Decydując się na umowę każdy powinien otrzymywać sprzęt którego umowa dotyczy z chwilą jej podpisania. To że tak się nie stało to niestety minus promocji świątecznej w Cyfrze. Ale z mojego punktu widzenia czas który poświęciłem na oczekiwanie listu wynagrodziła mi oferta Cyfry+. Miałem to szczęście że posiadałem już wcześniej swój dekoder HD więc oglądałem pełną gamę programów Cyferki :smile:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam inne pytanie. Mamy Cyfrę w domu praktycznie od samego początku, wcześniej był analogowy Canal Plus. mamy dekoder Mediasat. Urządzenie juz leciwe, ostatnio zaczyna mieć jakies humory. Wiesza się zdarzyło się mu juz samowyłaczenie. Zadzwoniłem na infolinię z pytaniem czy mozliwa jest wymienienie starego dekodera na nowy, najlepiej HD PVR. Pan cos opowiadał ze trzeba isc do punktu w ktorym 12 lat temu cyfre kupowaliśmy. Tutaj czytam cos o jakichs listach do abonentow. Mam pytanie. Jak najlepiej to załatwic zeby było najszybciej, bo napewno nie kontaktujac się z panem na infolinii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli masz umowę na czas nieokreślony, to zadzwonić pod nr +48/223104560(65) i przedłużyć umowę, potem odczekać 2/3 tygodnie na list uprawniający do wymiany dekodera.

...albo jechać do Tomaszowa Mazowieckiego, słyszałem, że jest tam dystrybutor, który ma dekoderów na pęczki i wymienia wszystkim, którzy się zgłoszą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzisiaj sprawdzając w systemie, poszły jużwszystkie listy na temat wymiany pvr/multiroom do osob które podpisywały umowy do 31stycznia. osoby które przdłuzały w listopadzie i głownie w grudniu też zostały wysłane listy wczoraj - wszystko na podstawie wlasnych klientow i tych z listy ktorych spisywalismy od listopada, nowych i stałych abo. pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...