Skocz do zawartości

Gdzie można dostać Dekoder PVR Cyfry+


cytrynek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

A ja mam pytanie do przedstawicieli Cyfra +, na jakiej podstawie dystrybutorzy żądają od abonentów jakiegoś tam listu na wymianę dekodera. Kurde mam umowę ( aneks ) zagwarantowaną w nim wymianę sprzętu max. do końca marca ale żadnej wzmianki o jakimś tam liście nie ma.

Kumpel podpisał umowę w styczniu w lutym w punkcie gdzie zawierał umowę były Pace PVR HD ale nie chciano mu wydać bo nie miał listu ale miał przecież aneks który wyraźnie wskazuje że ten dekoder zgodnie z umową mu się należy. W marcu przyszedł list pomknął uradowany do tego samego dystrybutora ( wynikało to z listu ) i co ... dekoderów brak. Pan przesłał list faksem i powiedział, że się odezwie .... kolo czeka już od ubiegłego czwartku.

 

To jest właśnie kpina z klienta, że wprowadza się jakieś tam listy żeby usprawnić wymianę dekoderów. Pytanie tylko komu te usprawnienie ma służyć klientowi co obdzwania i objeżdża dystrybutorów z nadzieją na sprzęt czy cyferkę która daje w gratisach opcje HD z których korzystać nie można.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Lajski zgadzam się z tobą w 100%. Również mam aneks, w którym mam zagwarantowany PVR i jest, że do 31 marca mam go odebrać, o liście również nie ma wzmianki. Ale niestety żaden dystrybutor z mojej okolicy tj. Poznań, Gniezno nie wymienia dekoderów na podstawie aneksu. Tylko list. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mario a możesz powiedzieć co to" znaczy pod klienta ". Bo w/g mnie powinno być tak- dystrybutor dostaje dekodery i wydaje tyle ile ma. Zaczyna mu brakować dzwoni gdzieś tam i je zamawia. Co w tym momencie z nowymi klientami ... dostają dekodery od ręki ? Czy są uprzywilejowani w stosunku do tych co czekają od stycznia ? Bo jeżeli ktoś dostaje jakieś tam pisemko o którym wcześniej nikt nikogo nie informował, że tylko on może być podstawą do wymiany dekodera i łazi co chwila do dystrybutora aby dokonać wymiany a dystrybutor wysprzedaje sprzęt nowym klientom - co coś jest nie tak. Dlatego pytam na czym polega zamawianie dekodera pod klienta, kto z kim ma się kontaktować i skąd wiadomo że dany dekoder jest dla właśnie tego klienta.

 

Bo w/g mnie jeżeli są już jakieś chore listy a klient czeka dwa, trzy miechy to wymiana powinna wyglądać tak. Jest pismo a w nim- w dniu tym i tym u dystrybutora tego i tego czeka na pana dekoder o nr takim i takim. Prosimy zgłosić się po jego odbiór max do dnia tego i tego lub tak jak w aneksie do końca marca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niezrozumiałe jest dla mnie dlaczego cyfra do klientów oczekujących nie mogła wysłać dekoderów kurierem.

To rozwiązałoby ich problem, a i klienci byliby mniej rozczarowani.

Patrz promocja z telewizorem.

2 firmy obsługujące dostawę i ile z tym problemów? Jeszcze dekodery? Nie wiem jak wielki bum na Cyfrę+ musiałby być w ostatnich 4-5 miesiącach żeby na coś takiego się zdecydowali.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Lajski "pod klienta" tak jak tłumaczył mario_81(przynajmniej tak zrozumiałem) Idziesz do dystrybutora z aneksem przedłużeniowym, podajesz swój numer abonenta i on wysyła zamówienie i kilka dni później odbierasz PVR'a, który czeka tylko na Ciebie:) Lecz u mnie ten sposób nie wypali, bo tak jak pisałem wcześniej żaden dystrybutor z mojej okolicy nie wymienia dekoderów za okazaniem aneksu. pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Lajski "pod klienta" tak jak tłumaczył mario_81(przynajmniej tak zrozumiałem) Idziesz do dystrybutora z aneksem przedłużeniowym, podajesz swój numer abonenta i on wysyła zamówienie i kilka dni później odbierasz PVR'a, który czeka tylko na Ciebie:) Lecz u mnie ten sposób nie wypali, bo tak jak pisałem wcześniej żaden dystrybutor z mojej okolicy nie wymienia dekoderów za okazaniem aneksu. pzdr

 

dokładnie tak to wygląda z tym "pod klienta"

 

a skoro żaden nie chce zamówić, to może niech wyłączą naszą-klasę albo :censored: i poczytają pocztę..może wtedy dowiedzą się paru rzeczy.. :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Nie wymieniają bo czytają maile, a był mail pod koniec lutego który mówi, że juz nie ma zamawiania dekoderów przez dystrybutorów, wymiana odbywa sie tylko na podstawie listów dla nowych abo oraz dla desabo,ze stanów magazynowych znajdujących sie w wytypowanych do tego punktach 8) Więc info o zamawianiu dekodera dla konkretnego klienta jest już niektualne od 2 tygodni 8)

 

Więc nie piszcie że dystybutor zamówi komus jakis bo ludzie będa latać po punktach i prosic o zamówienie :shock:

 

a skoro żaden nie chce zamówić, to może niech wyłączą naszą-klasę albo :censored: i poczytają pocztę..może wtedy dowiedzą się paru rzeczy.. :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wymieniają bo czytają maile, a był mail pod koniec lutego który mówi, że juz nie ma zamawiania dekoderów przez dystrybutorów, wymiana odbywa sie tylko na podstawie listów dla nowych abo oraz dla desabo,ze stanów magazynowych znajdujących sie w wytypowanych do tego punktach 8) Więc info o zamawianiu dekodera dla konkretnego klienta jest już niektualne od 2 tygodni 8)

 

Więc nie piszcie że dystybutor zamówi komus jakis bo ludzie będa latać po punktach i prosic o zamówienie :shock:

 

a skoro żaden nie chce zamówić, to może niech wyłączą naszą-klasę albo :censored: i poczytają pocztę..może wtedy dowiedzą się paru rzeczy.. :twisted:

 

 

ok, tylko jeśli chodzi o klienta z aneksem to, przynajmniej w moim regionie, dalej zamawiany jest dekoder "pod klienta" a ze stanów magazynowych wydawane są dla ludzi z listem..

 

 

ktoś jeszcze pytał o dekodery dla klienta podpisującego umowę - na dzień dzisiejszy nie ma

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokładnie, już niema zamówień dekoderów. nam cały czas przychodzą 250 i 500 i mamy całą szafke dekoderów, ale co z tego jak wszystkie są sd na pvr po okazaniu listu od C+ :/ więc trzeba czekać na tych wybrańców. a w systemie widziałem że napewno wysłane są listy do wszystkich nowych abo co podpisali umowy do 31grudnia 2009 :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wszystko zależy pewnie od sprzedaży w danym regionie i ilości osób oczekujących..regiony o małej sprzedaży (ewentualnie dużej ilości punktów dystr.) pewnie obsługują już styczeń a może i luty..

 

fakt jest taki, że wymiany idą po kolei, od najstarszych umów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podpisałem umowę w drugiej połowie stycznia i wciąż każą mi czekać na list, choć o takowym liście usłyszałem dopiero na forum. Wysyłam e-maile i wciąż otrzymuję odpowiedzi o konieczności uzbrojenia się w cierpliwość i czekanie do końca marca na list z informacją o wymianie. Oczywiście bardzo przepraszają bla bla bla, ale żadnych wiążących informacji nie otrzymuję. Normalnie jestem wkur... na maksa i nie dziwię się ludziom którzy czekają jeszcze dłużej. Jak dojdą do tego problemy z dekoderem PVR, jak go już "łaskawcy" raczą przekazać, to rozpacz może już być pełna. I powiedzcie mi, jak tu "nowy" abonent ma budować zaufanie do firmy, która na samym starcie pomimo szumnych reklam leci sobie z ludzi w bambuko?!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podpisałem umowę w drugiej połowie stycznia i wciąż każą mi czekać na list, choć o takowym liście usłyszałem dopiero na forum. Wysyłam e-maile i wciąż otrzymuję odpowiedzi o konieczności uzbrojenia się w cierpliwość i czekanie do końca marca na list z informacją o wymianie. Oczywiście bardzo przepraszają bla bla bla, ale żadnych wiążących informacji nie otrzymuję. Normalnie jestem wkur... na maksa i nie dziwię się ludziom którzy czekają jeszcze dłużej. Jak dojdą do tego problemy z dekoderem PVR, jak go już "łaskawcy" raczą przekazać, to rozpacz może już być pełna. I powiedzcie mi, jak tu "nowy" abonent ma budować zaufanie do firmy, która na samym starcie pomimo szumnych reklam leci sobie z ludzi w bambuko?!

 

 

przecież podpisując umowę zostałeś poinformowany o braku dekoderów i możliwości odbioru do 31 marca br. więc po co te nerwy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mario_81 dostałeś dekoder, to po co ten sarkazm? Wiem jaką umowę podpisywałem, nie musisz się wymądrzać. To nie nerwy, tylko zniecierpliwienie całkowitym brakiem informacji ze strony Cyfry+ i chaosem z dystrybucją dekoderów.

 

Ps. Nie musisz cytować całości postu, bo niepotrzebnie zaśmiecasz forum.

 

pepe1974... dobre!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Umowę jako nowy klient podpisałem w połowie stycznia. Wczoraj otrzymałem list od Cyfry aby odebrać dekoder (punkt w Krakowie). Miałem jechać w ciemno ale coś mnie tknęło i zadzwoniłem. Dekodery im się skończyły - trzeba dzwonić w przyszłym tygodniu. To chyba jakaś paranoja - najpierw czekam na list a teraz będę polował na dekoder. Byłem przekonany że w momencie jak otrzymam list ,dekoder czeka na mnie (imiennie). Dziś dzwonię do Cyfry bo albo dystrybutor kręci albo Cyfra wystawia czek bez pokrycia a mnie do wiatru. Będę wdzięczny za doświadczenia innych w tym zakresie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moj kuzyn podpisal umowe wczoraj i dostal Pace 500GB od reki.To jak to jest nowi maja od zaraz jezeli jest na stanie?

 

nowi nie dostają dekoderów PVR, no chyba, że dystrybutor ma mega nadwyżki, w co wątpię..

jeżeli tak się udało załatwić sprawę, to tylko pogratulować :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mario_81 jesteś jakimś dealerem Cyfry+? Wydaje mi się, że nikt nie musiałby się "dopychać" po sprzęt, gdyby dystrybucja dekoderów była logistycznie dopracowana. A tak mamy chaos organizacyjny połączony z brakiem informacji dla abonenta, jak i różnej maści "załatwiaczami" sprzętu po obu stronach lady. Operator uraczył nas także tajemniczymi listami, o których nie było słowa w umowie i każe grzecznie czekać w kolejce nie kierującej się jak widać żadnymi racjonalnymi zasadami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mario_81 jesteś jakimś dealerem Cyfry+?

a jak myślisz?

 

gdyby dystrybucja dekoderów była logistycznie dopracowana.

 

logistyka może i nie jest idealna, ale wierz mi, że wszystko działa jak powinno..

 

A tak mamy chaos organizacyjny połączony z brakiem informacji dla abonenta
,

 

ok, może ktoś dał du.py w tej sprawie, ale abonent był informowany o stanie rzeczy przy podpisywaniu umowy

 

każe grzecznie czekać w kolejce nie kierującej się jak widać żadnymi racjonalnymi zasadami.

 

a listy? właśnie one są po to żeby były racjonalne zasady..

 

 

nie bronię tu Cyfry w żaden sposób, staram się tylko wyjaśnić, jak to wygląda w rzeczywistości, tym bardziej, że znam procedury i wiem jak to wygląda "od drugiej strony",

bo nie chodzi tu przecież o wieszanie psów na firmie, za to, że są braki sprzętu (na pewno nie jest za to odpowiedzialna jedna ze stron, bo przy takich niedoborach lista odpowiedzialnych pewnie jest spora), bo każdy był o tym informowany przed podpisaniem kontraktu, bardziej chodzi tu o wyjaśnienie dlaczego tak się stało i o to dlaczego wymiana wygląda jak wygląda, więc jeżeli poczyta się moje i @ekhm posty wszystko powinno stać się jasne, ale zapewne znajdzie się kilku wojowników i dalej będzie siało po forum, jak to zostali wydymani...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...