Gość bgmnt Opublikowano 22 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2020 (edytowane) Rozpędzili się trochę z tymi "produkcjami oryginalnymi" na swojej stronie (tzn. francuskie C+ jest rzeczywiście jednym z chyba 10 koproducentów tego serialu, ale nasz nigdy nawet go nie emitował - prawa ma HBO i Filmbox... I z logotypem HBO zabawnie to wygląda jako "oryginalna produkcja" ;)). Edytowane 22 Czerwca 2020 przez bgmnt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drq Opublikowano 22 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2020 2 godziny temu, wislok napisał: Wiadomo coś o tym, kiedy będą w WEBOS LG? Pytanie, czy kiedykolwiek będzie. Ktoś wspominał na forum, że dostał info od konsultanta, czyli mało wiarygodne. Według oficjalnego info miała być apka na Tizena, której nadal nie ma, więc na WebOS jeszcze długo może nie być. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bushiken Opublikowano 22 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2020 Godzinę temu, kozaa napisał: Pamiętaj, że zgodziłeś się na subskrypcje i nie zdziw się jak pociągną pełną kwote z ostatniej użytej metody płatności. Poleci w trybie offline (ręczne nabicie na terminal) i zejda ci środki lub wjedzie minus jak na karcie masz zero. Tak to działa m.in w Revolucie i wielu się nacięło myśląc, że użyją jednorazowej karty lub ją zablokują/usuną bez anulowania subskrypcji i będzie cacy bo nic nie ściągną. Chargeback też ci nic nie da bo dostawca usługi wykaże, że nie anulowałeś subskrypcji i mają prawo dalej ciągnąć w każdy możliwy sposób (np. jako transakcja offline) Co w sytuacji gdy po odpięciu karty na wszelki wypadek anulowałem też subskrypcję a mimo to przedłużyli na kolejny miesiąc? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozaa Opublikowano 22 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2020 Anulowałeś przed przedłużeniem? Czy już w nowym okresie? Jak w nowym okresie to mają prawo pobrać za to opłate, jak w starym anulowałeś i nie wyłączyli to traktuj to jako promocje serwisu w fazie beta. Ja mam okres rozliczeniowy 28.06 i zaplanowane wyłączenie, zobaczymy czy też dostane promocje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kingofsouth Opublikowano 22 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2020 Teraz, kozaa napisał: Ja mam okres rozliczeniowy 28.06 i zaplanowane wyłączenie, zobaczymy czy też dostane promocje Nie dostaniesz. Ja anulowałem i konto nie aktywne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bushiken Opublikowano 22 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2020 4 minuty temu, kozaa napisał: Anulowałeś przed przedłużeniem? Czy już w nowym okresie? Jak w nowym okresie to mają prawo pobrać za to opłate, jak w starym anulowałeś i nie wyłączyli to traktuj to jako promocje serwisu w fazie beta. Ja mam okres rozliczeniowy 28.06 i zaplanowane wyłączenie, zobaczymy czy też dostane promocje 2 minuty temu, kingofsouth napisał: Nie dostaniesz. Ja anulowałem i konto nie aktywne Dziwne, gdyż tak jak pisałem anulowałem przy odpinaniu karty, tj. na początku okresu próbnego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kingofsouth Opublikowano 22 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2020 @Bushiken , używałeś swojej karty czy jakiś tam wirtualnych cudów? Ja użyłem swojej karty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bushiken Opublikowano 22 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2020 (edytowane) Ja też zwykłej karty debetowej, nigdy nie korzystałem z Revoluta czy innych cudów. Edytowane 22 Czerwca 2020 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tyrla Opublikowano 22 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2020 Ja bym się cieszył że dostałeś miesiąc w prezencie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kingofsouth Opublikowano 22 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2020 (edytowane) Jeśli chodzi o mnie to i tak mam drugi miesiąc za darmo. Teraz wchodzę w to anulowane konto i mogę sobie nadal za 0 zł testować. Edit: Był taki zapis ? " Aby kupić pakiet SPORT, trzeba posiadać adres zamieszkania na terenie Polski. Jest to niezbędne ze względu na wymagania licencyjne, zgodnie z Regulaminem serwisu CANAL+. " Edytowane 22 Czerwca 2020 przez kingofsouth Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bushiken Opublikowano 22 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2020 (edytowane) 25 minut temu, kingofsouth napisał: Jeśli chodzi o mnie to i tak mam drugi miesiąc za darmo Teraz wchodzę w to anulowane konto i mogę sobie nadal za 0 zł testować. Też z ciekawości wszedłem nie widząc Twojego posta nowego i miałem pakiety nieaktywne ale mogę tak jak Ty aktywować za 0 zł na kolejny miesiąc. Zrobiłem już i działa na nowo. Edit. Zapis o którym wspomniałeś był też za 1 razem. Edytowane 22 Czerwca 2020 przez Bushiken 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkzk81 Opublikowano 22 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2020 Miałem miesiąc próbny i przed upływem tegoż miesiąca odłączyłem kartę. Wszedłem na aplikację i patrzę a mi przedłużyli usługę o kolejny miesiąc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
regedit32 Opublikowano 22 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2020 Oby tylko potem nie naliczyli, jak to było opisane kilka postów wcześniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bushiken Opublikowano 22 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2020 (edytowane) 33 minuty temu, kkzk81 napisał: Miałem miesiąc próbny i przed upływem tegoż miesiąca odłączyłem kartę. Wszedłem na aplikację i patrzę a mi przedłużyli usługę o kolejny miesiąc. Tak jak pisałem miałem identycznie. Po paru dniach system załapał że nie ma jak pobrać opłaty i pakiety są nieaktywne. Jednak mogłem na nowo wziąć miesiąc na próbę. Nie pamiętam czy w 1 miesiącu tak było ale teraz chcąc odpiąć kartę dostałem komunikat, że pakiety zostaną wstrzymane z końcem okresu rozliczeniowego. No w tym przypadku już chyba nie pobiorą skoro sami potwierdzili anulację pakietów po odpięciu karty. Edytowane 22 Czerwca 2020 przez Bushiken Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kingofsouth Opublikowano 22 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2020 5 minut temu, regedit32 napisał: Oby tylko potem nie naliczyli, jak to było opisane kilka postów wcześniej. A jak anulujesz subskrypcję np: Amazona lub Netflixa to coś jest naliczane? No nie jest. Więc po co ta panika ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NobelM Opublikowano 22 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2020 Jak anulujesz subskrypcję, to nie. Ale jak nie anulujesz subskrypcji, a tylko odłączysz kartę, to możliwe. Moim zdaniem odłączenie karty nie powinno być możliwe przy aktywnej (nie anulowanej) subskrypcji. Możliwa mogłaby być zmiana danych karty na inną, ale nie usunięcie karty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kingofsouth Opublikowano 22 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2020 Teraz, NobelM napisał: Jak anulujesz subskrypcję, to nie pobiorą. Ale jak nie anulujesz subskrypcji, a tylko odłączysz kartę, to możliwe Myślałem i byłem przekonany, że to logiczne , że trzeba anulować subskrypcję a potem usunąć kartę. Kto robi inaczej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tyrla Opublikowano 22 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2020 Ja nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 22 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2020 Można odpiąć, nie anulować i liczyć na system error. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkzk81 Opublikowano 22 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2020 (edytowane) Już mi zdeazaktywowano usługę. Musieli mieć jakiś chwilowy błąd w systemie. Edytowane 22 Czerwca 2020 przez kkzk81 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tyrla Opublikowano 22 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2020 Canal+ leci w kulki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkzk81 Opublikowano 22 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2020 Dodam tylko jeszcze, że wiele brakuje tej usłudze. Na przykład tak reklamowane Multi Live na którym można oglądać jednocześnie do 4 meczów działało tylko na moim smartfonie jednak na Android TV już nie. Co oni myślą ,że będę oglądał 4 mecze na tak małym ekranie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukimann Opublikowano 22 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2020 (edytowane) Chyba dobrze , że nadawca jednocześnie nie wprowadził też usługi OTT wraz dekoderem. Dopiero wtedy byłoby zamieszanie, skoro jednej usługi nie są w stanie ogarnąć. Edytowane 22 Czerwca 2020 przez lukimann Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozaa Opublikowano 22 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2020 (edytowane) 10 minut temu, kkzk81 napisał: Dodam tylko jeszcze, że wiele brakuje tej usłudze. Na przykład tak reklamowane Multi Live na którym można oglądać jednocześnie do 4 meczów działało tylko na moim smartfonie jednak na Android TV już nie. Co oni myślą ,że będę oglądał 4 mecze na tak małym ekranie? Działanie tej opcji jest zależne od tego czy producent urządzenia uaktywnił opcje dekodowania więcej niż 1 strumienia naraz w sterownikach. Np. w Kaonie od T-Mobile w ogóle nie włączysz Multi Live, brak tej opcji. W logach widać o co chodzi: 'com.google.android.exoplayer2.mediacodec.MediaCodecRenderer.DecoderInitializationException' czyli nie odpalisz naraz dekodowania HW więcej niż 1 strumienia, pewnie ficzer extra płatny i operator nie zdecydował się aby zapłacić za jego odblokowanie. To nie jest wina aplikacji, tym samym errorem wali też Tivimate. Edytowane 22 Czerwca 2020 przez kozaa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkzk81 Opublikowano 22 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2020 Ten problem miałem na TV Sony Bravia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.