czerstwy Opublikowano 5 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2023 Ale wcześniej się przesyłało. To musi mieć. W tamtym roku z tego co wiem było oglądane więc był ten sam telefon i tv. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aro Opublikowano 6 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2023 11 godzin temu, czerstwy napisał(a): Kolejne pytanie czy działa na telefonie z jabłkiem z tego co pamiętam 11pro? W sumie to na telefonie niby jest problem z przesłaniem filmu na ten tv. Korzystam z tej usługi od pojawiła się na rynku i na jej wcześniejszej wersji na iPhonie i zawsze wszystko było w porządku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 6 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2023 (edytowane) 15 godzin temu, czerstwy napisał(a): Dziwne bo siostra mi tłumaczy że z 11pro nie może przesłać obraz na tv. Wcześniej to robiła choć nie pytałem czy na tym telefonie. Bo zmienia dość często telefony ale od lat ta sama marka. To może być kwestia włączenia funkcji AirPlay na tv, bo jeśli wcześniej działało na innym iphonie to na pewno nie jest to kwestia braku wsparcia dla iphone'a.. a coś innego może wysłać na TV? Najlepiej coś z natywnych aplikacji jak Apple TV, Apple Music, czy nawet zdjęcia.. Edytowane 6 Marca 2023 przez gość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tnovak92 Opublikowano 6 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2023 (edytowane) A propos aplikacji C+ online na LG WebOs... Jeśli przyjdzie Wam do głowy pomysł, żeby się wylogować i zalogować ponownie - nie róbcie tego. Przy próbie zalogowania aplikacja zastyga po pojawieniu się klawiatury ektranowej i nie da się nic kliknąć... Mało tego, aplikacja "przywiesza" trochę system - przez pewien czas po jej wyłączeniu nie można wejść w ustawienia telewizora itp. Ta aplikacja jest dramatyczna... Nie dość, że trzeba było na nią czekać ponad 2 lata to jeszcze wygląda i działa tak, jakby pisał ją jakiś student 1 roku. Edytowane 6 Marca 2023 przez tnovak92 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 6 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2023 To zależy jeszcze jaki webOS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 6 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2023 aplikacja zastyga po pojawieniu się klawiatury ektranowej i nie da się nic kliknąć... Mało tego, aplikacja "przywiesza" trochę system Nieprawda, u mnie wszystko ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tnovak92 Opublikowano 6 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2023 (edytowane) Problem z logowaniem u mnie dotyczy LG B8, WebOS 05.50.10 (najnowszy dostępny dla tego modelu). Wcześniej (około 2 miesiące temu) logowanie przechodziło sprawnie. Dodatkowo zgłosiłem zacinanie się kanału Canal+4k na tym modelu - od pewnego czasu live działał jakieś 2 minuty, po czym się zacinął. Wszystkie inne kanały (również Eleven 4k) działały w porządku. Kilka dni temu dostałem e-mail z informacją, że moje zgłoszenie zostało zweryfikowane a problem rozwiązany. Mimo tego kanał nadal u mnie zacinał, dlatego zdecydowałem się na wylogowanie. Od tego momentu nie mam możliwości zalogowania się ponowanie. Przywracałem nawet TV do ustawień fabrycznych - bez zmian. Edytowane 6 Marca 2023 przez tnovak92 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 6 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2023 Dobrze by było gdyby ktoś potwierdził ten przypadek w takiej samej wersji webOS. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dvbx Opublikowano 6 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2023 W aplikacji na Tizenie dodano opcję aktualizacji uprawnień. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 6 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2023 6 godzin temu, gość napisał(a): To może być kwestia włączenia funkcji AirPlay na tv, bo jeśli wcześniej działało na innym iphonie to na pewno nie jest to kwestia braku wsparcia dla iphone'a.. a coś innego może wysłać na TV? Najlepiej coś z natywnych aplikacji jak Apple TV, Apple Music, czy nawet zdjęcia.. To raczej działało na tym obecnym telefonie bo cos wspominała o oglądaniu w tamtym roku czegoś z C+ a ten telefon to ma raczej sporo wiecej niż rok. Myslałem że coś się zmieniło a tu może być tak że coś namieszała w telefonie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 6 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2023 W telefonie ciężko namieszać, jedynie mogła sobie wyłączyć AirPlay: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 6 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2023 Może i tak ale to musiałby szwagier zobaczyć bo ja nigdy nie miałem telefonu tej marki . Natomiast u nich od kilku lat wszyscy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 6 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2023 To albo na iphonie albo na TV jest wyłączone, bo przed chwilą sprawdzałem i działa AirPlay.. w sumie jak TV obsługuje AirPlay to raczej powinien też mieć appkę C+ online, gdyż AirPlay jest głównie w nowszych TV.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacekgothic Opublikowano 8 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2023 W dniu 6.03.2023 o 14:01, ircios napisał(a): Dobrze by było gdyby ktoś potwierdził ten przypadek w takiej samej wersji webOS. Pisałem o tym kilkadziesiąt postów wstecz, ten sam model TV, ta sama wersja OS. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tnovak92 Opublikowano 8 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2023 W dniu 6.03.2023 o 13:08, tnovak92 napisał(a): Problem z logowaniem u mnie dotyczy LG B8, WebOS 05.50.10 (najnowszy dostępny dla tego modelu). Wcześniej (około 2 miesiące temu) logowanie przechodziło sprawnie. Wracam z informacją, że jakimś cudem - udało mi się zalogować. Wyciągnąłem moduł CI+ z telewizora, ustawiłem na niekodowany program TV i włączyłem aplikację. Najpierw litery w klawiaturze zaczeły przeskakiwać po jednej na minutę. Wróciłem do kablówki nie zamykając aplikacji (poprzez zmiane złącza), ponownie wszedłem w aplikacje C+ a klawiatura wykazała jeszcze większą "żywotność". W końcu udało mi się zalogować. Teraz pytanie czy problemem był moduł, czy coś naprawili po moim zgłoszeniu. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 8 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2023 Nic innego nie wskazuje, jak na zamulenie tv. Nie radzi sobie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tnovak92 Opublikowano 8 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2023 (edytowane) Ale z czym sobie nie radzi? Z wpisaniem loginu i hasła? Bez przesady. Filmy 4K HDR ze streamingu śmigają, ale z wpisaniem pasów sobie nie radzi Dziwne, że 3 miesiące temu nie było tego problemu i sobie radził. Wykonałem nawet przywrócenie TV do ustawień fabrycznych i też nic to nie dało. Live TV po zalogowaniu działa praktycznie bez zarzutów, więc to nie jest tłumaczenie. Po prostu aplikacja nie jest odpowiednio dostosowana pod ten model/system - skoro TV jest oficjalnie wspierany, a występują takie problemy wieku dziecięcego aplikacji. Edytowane 8 Marca 2023 przez tnovak92 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 8 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2023 (edytowane) Nie radzi sobie z aplikacją podczas gdy moduł siedzi w tv. A może to moduł zamula tv i wtedy tv nie ogarnia apki od C+. Coś jest na rzeczy, skoro napisałeś, że wszystko się udało po wyciągnięciu modułu CI. 3 miesiące temu była inna wersja apki. Obecna więcej waży. Edytowane 8 Marca 2023 przez ircios Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LorDx Opublikowano 8 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2023 Moduł może przywieszać tv, jeśli w tle nadal dekoduje, rożne bugi chodzą po tv. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tnovak92 Opublikowano 8 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2023 4 minuty temu, ircios napisał(a): Nie radzi sobie z aplikacją podczas gdy moduł siedzi w tv. A może to moduł zamula tv i wtedy tv nie ogarnia apki od C+. Czyli dokładnie oznacza to to, co napisałem: aplikacja jest źle dostosowana pod ten model/system skoro wpisywanie adresu e-mail i hasła tak obciąża procesor, że ten nie jest w stanie sobie poradzić z tak prostą czynnością. Ten sam telewizor (z włożonym modułem) nie ma już najmniejszego problemu z dalszą współpracą z tą samą aplikacją - łącznie z płynnym wyświetlaniem Live TV w najwyższej dostępnej jakości (nawet 4k). Dodatkowo w żadnej innej aplikacji nie ma tego problemu - logowanie przechodzi sprawnie. Jest więc to typowo problem z aplikacją Canal+ niedostosowaną pod ten model/system. 13 minut temu, ircios napisał(a): 3 miesiące temu była inna wersja apki. Obecna więcej waży. Nie jest to prawda. Ostatnia aktualizacja apki dla LG WebOS wyszła 29.06.2022. Niestety ta aplikacja (w przeciwieństwie aplikacji dla innych systemów) jest aktualizowana raz do roku. Jest to cały czas ta sama wersja aplikacji, która została udostępniona dla PL od samego początku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 8 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2023 Nie wiem czy jest to prawda. Wiem, że jak po miesiącu na początku lutego przyjechałem do domu, to jest inaczej w aplikacji. Samo się nie zrobiło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tnovak92 Opublikowano 8 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2023 (edytowane) 10 godzin temu, tnovak92 napisał(a): Wróciłem do kablówki nie zamykając aplikacji (poprzez zmiane złącza), ponownie wszedłem w aplikacje C+ a klawiatura wykazała jeszcze większą "żywotność". Przetestowane przez kolejnego użytkownika- kilkukrotne wyjście z aplikacji bez jej zamykania i ponowne jej otwarcie „ożywia” klawiaturę i udaje się zalogować. (Użytkownik nie posiadał modułu). Osoby u których problem występuje - dajcie znać czy u Was pomogło. Edytowane 8 Marca 2023 przez tnovak92 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tracer10 Opublikowano 8 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2023 Tylko, że LG B8 z jego WebOS to powoli się robi staruszek dla apek. Ja mam B7 2017 i wielkie guano jest w webOSie i z tego co pamiętam to nie narzekałem tylko na Playera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacekgothic Opublikowano 9 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2023 14 godzin temu, ircios napisał(a): Nie radzi sobie z aplikacją podczas gdy moduł siedzi w tv. A może to moduł zamula tv i wtedy tv nie ogarnia apki od C+. Nie mam modułu a mam identyczny problem C+ Online na B8. 7 godzin temu, tnovak92 napisał(a): Osoby u których problem występuje - dajcie znać czy u Was pomogło. Po pracy sprawdzę i dam znać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 9 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2023 10 godzin temu, tnovak92 napisał(a): Przetestowane przez kolejnego użytkownika- kilkukrotne wyjście z aplikacji bez jej zamykania i ponowne jej otwarcie „ożywia” klawiaturę i udaje się zalogować. (Użytkownik nie posiadał modułu). To już wiadomo, że moduł nie ma wpływu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.