Skocz do zawartości

CANAL+ online - oferta dla abonentów platformy CANAL+


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

11 godzin temu, czerstwy napisał(a):

 Kolejne pytanie czy działa na telefonie z jabłkiem z tego co pamiętam 11pro?

W sumie to na telefonie niby jest problem z przesłaniem filmu na ten tv.

Korzystam z tej usługi od pojawiła się na rynku i na jej wcześniejszej wersji na iPhonie i zawsze wszystko było w porządku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, czerstwy napisał(a):

Dziwne bo siostra mi tłumaczy że z 11pro nie może przesłać obraz na tv. Wcześniej to robiła choć nie pytałem czy na tym telefonie. Bo zmienia dość często telefony ale od lat ta sama marka.

To może być kwestia włączenia funkcji AirPlay na tv, bo jeśli wcześniej działało na innym iphonie to na pewno nie jest to kwestia braku wsparcia dla iphone'a.. a coś innego może wysłać na TV? Najlepiej coś z natywnych aplikacji jak Apple TV, Apple Music, czy nawet zdjęcia.. 

Edytowane przez gość
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A propos aplikacji C+ online na LG WebOs... 

Jeśli przyjdzie Wam do głowy pomysł, żeby się wylogować i zalogować ponownie - nie róbcie tego. Przy próbie zalogowania aplikacja zastyga po pojawieniu się klawiatury ektranowej i nie da się nic kliknąć... Mało tego, aplikacja "przywiesza" trochę system - przez pewien czas po jej wyłączeniu nie można wejść w ustawienia telewizora itp. Ta aplikacja jest dramatyczna... Nie dość, że trzeba było na nią czekać ponad 2 lata to jeszcze wygląda i działa tak, jakby pisał ją jakiś student 1 roku.

Edytowane przez tnovak92
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem z logowaniem u mnie dotyczy LG B8, WebOS 05.50.10 (najnowszy dostępny dla tego modelu). Wcześniej (około 2 miesiące temu) logowanie przechodziło sprawnie. Dodatkowo zgłosiłem zacinanie się kanału Canal+4k na tym modelu - od pewnego czasu live działał jakieś 2 minuty, po czym się zacinął. Wszystkie inne kanały (również Eleven 4k) działały w porządku. Kilka dni temu dostałem e-mail z informacją, że moje zgłoszenie zostało zweryfikowane a problem rozwiązany. Mimo tego kanał nadal u mnie zacinał, dlatego zdecydowałem się na wylogowanie. Od tego momentu nie mam możliwości zalogowania się ponowanie. Przywracałem nawet TV do ustawień fabrycznych - bez zmian.

Edytowane przez tnovak92
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, gość napisał(a):

To może być kwestia włączenia funkcji AirPlay na tv, bo jeśli wcześniej działało na innym iphonie to na pewno nie jest to kwestia braku wsparcia dla iphone'a.. a coś innego może wysłać na TV? Najlepiej coś z natywnych aplikacji jak Apple TV, Apple Music, czy nawet zdjęcia.. 

To raczej działało na tym obecnym telefonie bo cos wspominała o oglądaniu w tamtym roku czegoś z C+ a ten telefon to ma raczej sporo wiecej niż rok. Myslałem że coś się zmieniło a tu może być tak że coś namieszała w telefonie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To albo na iphonie albo na TV jest wyłączone, bo przed chwilą sprawdzałem i działa AirPlay.. w sumie jak TV obsługuje AirPlay to raczej powinien też mieć appkę C+ online, gdyż AirPlay jest głównie w nowszych TV..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 6.03.2023 o 13:08, tnovak92 napisał(a):

Problem z logowaniem u mnie dotyczy LG B8, WebOS 05.50.10 (najnowszy dostępny dla tego modelu). Wcześniej (około 2 miesiące temu) logowanie przechodziło sprawnie.

Wracam z informacją, że jakimś cudem - udało mi się zalogować. Wyciągnąłem moduł CI+ z telewizora, ustawiłem na niekodowany program TV i włączyłem aplikację. Najpierw litery w klawiaturze zaczeły przeskakiwać po jednej na minutę. Wróciłem do kablówki nie zamykając aplikacji (poprzez zmiane złącza), ponownie wszedłem w aplikacje C+ a klawiatura wykazała jeszcze większą "żywotność". W końcu udało mi się zalogować. Teraz pytanie czy problemem był moduł, czy coś naprawili po moim zgłoszeniu.

  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale z czym sobie nie radzi? Z wpisaniem loginu i hasła? Bez przesady. Filmy 4K HDR ze streamingu śmigają, ale z wpisaniem pasów sobie nie radzi :) Dziwne, że 3 miesiące temu nie było tego problemu i sobie radził. Wykonałem nawet przywrócenie TV do ustawień fabrycznych i też nic to nie dało. Live TV po zalogowaniu działa praktycznie bez zarzutów, więc to nie jest tłumaczenie. Po prostu aplikacja nie jest odpowiednio dostosowana pod ten model/system - skoro TV jest oficjalnie wspierany, a występują takie problemy wieku dziecięcego aplikacji. 

Edytowane przez tnovak92
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie radzi sobie z aplikacją podczas gdy moduł siedzi w tv. A może to moduł zamula tv i wtedy tv nie ogarnia apki od C+. Coś jest na rzeczy, skoro napisałeś,  że wszystko się udało po wyciągnięciu modułu CI.

3 miesiące temu była inna wersja apki.  Obecna więcej waży. 

Edytowane przez ircios
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, ircios napisał(a):

Nie radzi sobie z aplikacją podczas gdy moduł siedzi w tv. A może to moduł zamula tv i wtedy tv nie ogarnia apki od C+.

Czyli dokładnie oznacza to to, co napisałem: aplikacja jest źle dostosowana pod ten model/system skoro wpisywanie adresu e-mail i hasła tak obciąża procesor, że ten nie jest w stanie sobie poradzić z tak prostą czynnością. Ten sam telewizor (z włożonym modułem) nie ma już najmniejszego problemu z dalszą współpracą z tą samą aplikacją - łącznie z płynnym wyświetlaniem Live TV w najwyższej dostępnej jakości (nawet 4k). Dodatkowo w żadnej innej aplikacji nie ma tego problemu - logowanie przechodzi sprawnie. Jest więc to typowo problem z aplikacją Canal+ niedostosowaną pod ten model/system. 

13 minut temu, ircios napisał(a):

3 miesiące temu była inna wersja apki.  Obecna więcej waży. 

Nie jest to prawda. Ostatnia aktualizacja apki dla LG WebOS wyszła 29.06.2022. Niestety ta aplikacja (w przeciwieństwie aplikacji dla innych systemów) jest aktualizowana raz do roku. Jest to cały czas ta sama wersja aplikacji, która została udostępniona dla PL od samego początku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, tnovak92 napisał(a):

Wróciłem do kablówki nie zamykając aplikacji (poprzez zmiane złącza), ponownie wszedłem w aplikacje C+ a klawiatura wykazała jeszcze większą "żywotność".

Przetestowane przez kolejnego użytkownika- kilkukrotne wyjście z aplikacji bez jej zamykania i ponowne jej otwarcie „ożywia” klawiaturę i udaje się zalogować. 
(Użytkownik nie posiadał modułu).
Osoby u których problem występuje - dajcie znać czy u Was pomogło.

Edytowane przez tnovak92
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, ircios napisał(a):

Nie radzi sobie z aplikacją podczas gdy moduł siedzi w tv. A może to moduł zamula tv i wtedy tv nie ogarnia apki od C+.

Nie mam modułu a mam identyczny problem C+ Online na B8.

7 godzin temu, tnovak92 napisał(a):

Osoby u których problem występuje - dajcie znać czy u Was pomogło.

Po pracy sprawdzę i dam znać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, tnovak92 napisał(a):

Przetestowane przez kolejnego użytkownika- kilkukrotne wyjście z aplikacji bez jej zamykania i ponowne jej otwarcie „ożywia” klawiaturę i udaje się zalogować. 
(Użytkownik nie posiadał modułu).

To już wiadomo, że moduł nie ma wpływu. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...