Pawel Opublikowano 21 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2023 7 godzin temu, czerstwy napisał(a): A u mnie ostatnio notorycznie wyskakuja jakieś błędy. Bywało że musiałem kilka razy odpalać dany odcinek serialu by ruszył. Widocznie też masz za słaby sprzęt. Usługa działa idealnie Tak że nie marudź Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 21 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2023 Akurat wcześniej na tym samym sprzęcie działała lepiej. Mogę i oglądać poprzez telefon i przesłanie na tv bo na telefonie chyba jest nowszy android. Ale nie chce mi sie bawić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 21 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2023 Ja dzisiaj obejrzałem dwa odcinki Marii Antoniny i nie było żadnych problemów. Te jak zauważyłem częściej dotyczą przekazu live. Ten często lubi się "wywalić" w trakcie oglądania po kilku czy kilkunastu minutach od włączenia kanału. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mingo Opublikowano 21 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2023 6 minut temu, Pawel napisał(a): Ten często lubi się "wywalić" w trakcie oglądania po kilku czy kilkunastu minutach od włączenia kanału. Bardzo dużo korzystam z c+online, żona codziennie po 17 włącza sobie Comedy Central jako tło do różnych zajęć, leci to po 2-3 godziny i szczerze mówiąc nie pamiętam kiedy wyskoczył jakiś błąd. Także to być może kwestia sprzętu. Na Chromecast działa to na równi z tradycyjną TV. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 21 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2023 Ja na temat kanałów Live się nie wypowiadam bo nie oglądam. Natomiast ostatnio ogladałem dwa seriale i film i bardzo dużo problemów techniczych. W jeden odcinek to chyba wchodziłem z 5 razy nim sie udało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
escapers Opublikowano 21 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2023 Czyli jak widać na sprzęcie Samsunga.. Apple.. śmiga super.. na pozostałych to loteria.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 21 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2023 (edytowane) Tak działa bez problemu na tych urządzeniach wymienionych firm, ale nie na każdym modelu np telefonu czy tableta od Samsung, a także nie na każdym modelu tv. Z wyłączeniem Apple, bo to chyba ma tylko 2 modele, ale o C+ 4k można zapomnieć chyba. Dodać nalezy jeszcze LG. Co do VOD w C+ Online jak jestem gdzieś pod hot spotem i działa bezbłędnie live, to z VOD już jest czasami problem buforuje lub wcale się nie włącza. Gdy włączę dane komórkowe wszystko pięknie idzie. Tak więc dużo jeszcze zależy od neta. Edytowane 21 Stycznia 2023 przez ircios Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aro Opublikowano 21 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2023 Ja oglądam ostatnio mecze NBA na żywo i nie miałem żadnych problemów z czymkolwiek.Oglądam na Android TV na dwóch różnych telewizorach Philips. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zuzia Opublikowano 21 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2023 (edytowane) Ale VOD to 6 Mbps, a live HD maks. 8 Mbps. Mnie VOD działa jak należy na TV i PC, tyle, że w Kodi. Live też działa, czasem film, czy serial obejrzę. Edytowane 21 Stycznia 2023 przez Zuzia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
escapers Opublikowano 22 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2023 12 godzin temu, ircios napisał(a): Tak działa bez problemu na tych urządzeniach wymienionych firm, ale nie na każdym modelu np telefonu czy tableta od Samsung, a także nie na każdym modelu tv. Z wyłączeniem Apple, bo to chyba ma tylko 2 modele, ale o C+ 4k można zapomnieć chyba. Dodać nalezy jeszcze LG. Racją jest nie od dziś, że jak ktoś nie chce mieć problemów to przy wyborze musi celować we flagowce samsunga.. tam nie spotkałem większych problemów, czasami przy uruchomieniu trzeba jedynie drugi razy appkę odpalić.. na sprzęcie apple'a czy to Apple TV, czy to iPad.. czy iPhone.. zero tego typu akcji.. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harry44 Opublikowano 23 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2023 Mam problem z Canal+online. Gdy po godzinie 23, po północy jest jakiś program 18+ to blokuje go i mam napisane żeby ustawić blokadę i pin w serwisie. Tylko gdzie? Na aplikacji w telewizorze i w telefonach nie mogę odnaleźć takiej opcji, przez www także. Jeśli dobrze pamiętam to na dekoderze w domu rodzinnym też nie ma żadnego pinu dla treści dla dorosłych. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sławek72 Opublikowano 23 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2023 @Harry44 pisałem o tym też tu https://forum.satkurier.pl/topic/30983-4k-ultrabox-g9-adb-ncp-3670sf-jada/?do=findComment&comment=1860709 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 23 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2023 @Harry44 tak jest od samego początku. Nic z tym nie idzie zrobić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 23 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2023 A jeszcze stronę temu była dyskusja jak to bezbłędnie działa usługa 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
escapers Opublikowano 23 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2023 Ja pisałem o Live TV i multi-view jaki oferuje C+ online, co działa rewelacyjnie, beż żadnych problemów.. przez kilka ładnych godzin dziennie (przez ok 10h-12h na dzień). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harry44 Opublikowano 23 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2023 3 godziny temu, ircios napisał(a): @Harry44 tak jest od samego początku. Nic z tym nie idzie zrobić. To są jakieś żarty czasami zadziała i od razu po północy jest blokada 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 23 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2023 6 godzin temu, Pawel napisał(a): A jeszcze stronę temu była dyskusja jak to bezbłędnie działa usługa Bo działa. A na blokadę operatora nic się nie poradzi i to nie ma nic wspólnego z działaniem. Postaraj się bardziej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cidik Opublikowano 23 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2023 ciekawe, bo na Apple TV 4K działa normalnie, czyli że jak? jedni (od apki na Android) z drugimi (od apki na IOS) nie mogą się dogadać i zrobić jak trzeba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 24 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2023 7 godzin temu, ircios napisał(a): Bo działa. A na blokadę operatora nic się nie poradzi i to nie ma nic wspólnego z działaniem. Postaraj się bardziej Fakty są takie, że usługa nie działa w wybranych godzinach na wybranych pozycjach programowych. Koniec kropka. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
escapers Opublikowano 24 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2023 9 godzin temu, cidik napisał(a): ciekawe, bo na Apple TV 4K działa normalnie, czyli że jak? jedni (od apki na Android) z drugimi (od apki na IOS) nie mogą się dogadać i zrobić jak trzeba Na Apple póki co najlepiej śmiga, żadnych problemów i wszystkie funkcjonalności przy tym.. ale tez bardzo dobrze śmiga na flagowcach TV od samsunga.. gorzej maja budżetowe sprzęty, tam rzeczywiście najwiecej problemów.. ale tak chyba z większością zawsze było, ze czym gorszy sprzęt tym gorzej chodzi a wymagania największe.. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cidik Opublikowano 24 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2023 niby najlepszy sprzęt... Apple, ale tęgie głowy z Canal+ uznały żeby nie udostępniać na nim materiałów i kanałów 4K. Zrozumieć Francuzów jest coraz ciężej 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
escapers Opublikowano 24 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2023 (edytowane) 50 minut temu, cidik napisał(a): Apple, ale tęgie głowy z Canal+ uznały żeby nie udostępniać na nim materiałów i kanałów 4K. Zrozumieć Francuzów jest coraz ciężej Było wyjaśniane nie raz.. to problem po stronie Apple TV 4K 1 generacji.. i pewnie tego już nie zmienią szybko, aby wprowadzić 4K w 2 i 3 generacji.. patrząc na to jak np. szybko wdrażali appkę na LG... Edytowane 24 Stycznia 2023 przez escapers Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikoko Opublikowano 24 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2023 niby najlepszy sprzęt... Apple, ale tęgie głowy z Canal+ uznały żeby nie udostępniać na nim materiałów i kanałów 4K. Zrozumieć Francuzów jest coraz ciężej A najlepsze że tłumaczą to względami zabezpieczeń Co jak co ale wątpić w zabezpieczenia to trzeba mieć tupet Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wodnik Szuwarek Opublikowano 24 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2023 (edytowane) Żadne zabezpieczenia. Telewizja nadaje w 4K HLG. Apple TV 4K 2017 nie obsługuje HLG przez HDMI, ale konwertuje do HDR10, a 2021 i 2022 obsługują HLG i na tych dwóch powinno być obowiązkowo, a na tym starszym też się da. Edytowane 24 Stycznia 2023 przez Wodnik Szuwarek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 24 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2023 Co z tego, jak Canal+ chyba nie odróżnia generacji Apple a samemu Apple chyba nie zależy by Canal+ miał lepszą funkcjonalność. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.