Skocz do zawartości

CANAL+ online - oferta dla abonentów platformy CANAL+


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

4 godziny temu, Delta21 napisał:

na moim LG z 2019 r. na ten moment działa jedynie poruszanie się po menu, bo czego nie wybiorę z programów live czy oferty filmowej kręci się tylko kółko ;)

U mnie to samo. A że mam w domu 3 tv od Lg z 2018, z 2019 i 2020 roku to trochę słabo. No cóż życie 😉

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Seria BX z 2020. Działa w miarę stabilnie. Niespecjalna jest płynność działania, ale myślę że seria c z tego samego roku działałaby płynniej więc pewnie to już kwestia procesora w tv. Brak multilive oraz załączanie kanałów mogłoby być szybsze. Tv mam kablem ethernetowym podłączony na światłowodzie więc sądzę że raczej jest to kwestia już samej aplikacji. Natomiast jak już się coś załączy to wszystko działa bez zarzutu a to jest chyba najważniejsze. Kanały sportowe też bardzo dobrze i płynnie działają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie "rozwiązanie" problemu czerwonego kółeczka na LG proponuje Canal+ we Francji:
 

"Nasze zespoły techniczne pracowały nad rozwiązaniem problemu przez noc. Wygląda na to, że odłączenie telewizora na 1 minutę w celu wyczyszczenia pamięci podręcznej rozwiązuje problem." 

 

Kilku użytkowników potwierdza, że u nich to pomogło. Niestety, nie ma mnie teraz przy TV i nie mam jak sprawdzić czy w PL również takie rozwiązanie zadziała.

 

źródło: Twitter - Oficjalne konto Canal+ we Francji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, tnovak92 napisał:

Takie "rozwiązanie" problemu czerwonego kółeczka na LG proponuje Canal+ we Francji:
 

"Nasze zespoły techniczne pracowały nad rozwiązaniem problemu przez noc. Wygląda na to, że odłączenie telewizora na 1 minutę w celu wyczyszczenia pamięci podręcznej rozwiązuje problem." 

 

Kilku użytkowników potwierdza, że u nich to pomogło. Niestety, nie ma mnie teraz przy TV i nie mam jak sprawdzić czy w PL również takie rozwiązanie zadziała.

 

źródło: Twitter - Oficjalne konto Canal+ we Francji

Potwierdzam. Po odłączeniu tv od zasilania na około 1 minutę wszystko działa jak należy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj przedłużyłem ofertę i od tego czasu mam brak Live TV.

Wymiana karty i dekodera. Kontakt z infolinią, odświeżanie uprawnień i czekanie do dziś, dalej brak. 

Na Android TV, iOS, przeglądarka. Działa Wam Live TV?

Edytowane przez ajakubek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

55 minut temu, ajakubek napisał:

Wczoraj przedłużyłem ofertę i od tego czasu mam brak Live TV.

Wymiana karty i dekodera. Kontakt z infolinią, odświeżanie uprawnień i czekanie do dziś, dalej brak. 

Na Android TV, iOS, przeglądarka. Działa Wam Live TV?

Jak jesteś za granicą to po odnowieniu umowy trzeba ponownie przejść weryfikację stałego zamieszkania w Polsce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie wczoraj na tv LG znów był problem. Po kilku minutach odtwarzania filmu z VOD zacinka i kręcące się kółeczko. Nie był to problem tv czy internetu, bo filmy z Netflixa w 4K odtwarzaliśmy bez jakiejkolwiek przycinki.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   2 użytkowników

×
×
  • Dodaj nową pozycję...