kkzk81 Opublikowano 22 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2021 39 minut temu, Emilio1985 napisał: Witam wszystkich forumowiczów po wielu, wielu latach przerwy Czy działają Wam transmisje sportowe, dostępne tylko przez internet (Canal+ OTT) na urządzeniach Android TV? Mam Canal+ BOX i Xiaomi MiBox i na obu urządzeniach jest u mnie ten sam problem. Jak chce włączyć jakiś mecz OTT, np wczorajszy Ligue 1 Montpelier - Rennes, to wyskakuje komunikat: "Nie można wyszukać. Jeśli problem będzie nadal występował, prosimy o skontaktowanie się z biurem obsługi klienta Platformy CANAL+ - UPES_049". Na komputerze w przeglądarce wszystko śmiga jak należy. Mało tego. Na Canal+ BOX doinstalowałem przeglądarkę internetową ze sklepu Google Play, zalogowałem się za jej pośrednictwem na swoje konto i w/w transmisję udało się uruchomić. Oczywiście kontaktowałem się z biurem obsługi klienta mailowo i wczoraj, po dwóch tygodniach korespondencji w tej sprawie wróciłem do punktu wyjścia - znowu kazali mi podać nazwę operatora internetowego, adres mac, czy wifi czy kabel, adres IP itd. tak więc uznałem że z górą mięsa nie ma co gadać i prędzej pomoc uzyskam na tym forum. Pozdrawiam Jeśli chodzi o uruchamiane dodatkowe mecze których nie ma na kanałach C+ Sport1 i 2 to występuje ten program na Android TV od początku u wszystkich. Zgadza się, na komputerze i na smartfonie ten mecz działa. Problem ten był zgłaszany wielokrotnie do działu obsługi. Twierdzą tam , że pracują na rozwiązaniem problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nix124 Opublikowano 22 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2021 Też zgłaszałem już kilka miesięcy temu. Co chwilę odpisują, że problem jest nietypowy i pracują nad rozwiązaniem. Nietypowy problem od początku startu usługi... Co ciekawe w zeszłym tygodniu odpisali, że dostali info z Francji, że już naprawione, ale jak się można domyślać nic nie jest naprawione. Wysłali kolejne zgłoszenie i pewnie teraz znowu trzeba czekać, aż coś z tym zrobią. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emilio1985 Opublikowano 22 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2021 Ok, czyli nie jestem sam. Mi kazali się wylogować, wyczyścić dane aplikacji i zalogować ponownie. Oczywiście nie pomogło. Mogliby zapytać Francuzów, co oznacza kod UPES_049, ino czy ktoś zna francuski. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michu_taki_taki Opublikowano 22 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2021 Nie musisz potwierdzać, ze mieszasz w PL. Masz napisane na stronie internetowej pomocy, ze wystarczy, ze wyślesz screen rachunku nie starszego niż 3 miesiące za cokolwiek innego niż Canal +. Musiałem zrobić to samo, po czym dostałem kilka minut później maila, ze autoryzacja przebiegła prawidłowo, i ze dostęp do kanałów w EU został przyznany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelo1968 Opublikowano 22 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2021 Wczoraj w potrzebie oglądałem mecz ligii polskiej.Około 10 minut poślizgu do live!Niech sobie w d...wsadzą taki poślizg...!Na ncgo nieznaczny ok 1,2 minuty jeszcze do przyjęcia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
perdos Opublikowano 23 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2021 W dniu 21.02.2021 o 17:23, stanley840 napisał: Jak jest abonamentem to raczej nic nie trzeba wysyłać sama umowa z operatorem jest już potwierdzeniem. A jeżeli chodzi o komunikat to zdarza się taka sytuacja ale po jakiś 24 godzinach kanały wracają i wszystko działała prawidłowo. Więc warto poczekać a jak się nic nie pojawi to wtedy interweniować Jestem abonentem. No teraz już wszystko działa, tylko co mi po tym, skoro wydarzenia sportowe, które mnie interesowały, były w weekend? Mam nadzieję, że to się nie będzie zbyt często powtarzać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 23 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2021 (edytowane) C+ Now, nSport+ .. no fajnie teraz się ogląda z 50 fps, a co z resztą kanałów sportowych, panowie @EmilCanalPlus, @Mikizncplus? Edytowane 23 Lutego 2021 przez lukimann Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frankie1905 Opublikowano 23 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2021 Dołączam do pytania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikizncplus Opublikowano 23 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2021 Pewnie z czasem się pokażą.. nie pracuje w dziale wdrażania produktu więc wiem tyle co Wy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frankie1905 Opublikowano 23 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2021 (edytowane) 22 minuty temu, Mikizncplus napisał: Pewnie z czasem się pokażą.. nie pracuje w dziale wdrażania produktu więc wiem tyle co Wy Chłopie, to weź kogoś podpytaj Edytowane 23 Lutego 2021 przez frankie1905 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mjasinsk Opublikowano 23 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2021 (edytowane) No dobrze, parę stron wyżej przetestowałem Box z opcją DVB-T i pakietami. https://forum.satkurier.pl/topic/32814-canal-telewizja-przez-internet-w-abonamencie-pc/?do=findComment&comment=1621701 Testowałem uczciwie przez ładnych pare dni próbując to jako alternatywę do NC+/Canal Plus przez satelitę. Samym boxem byłem pozytywnie zaskoczony ale juz po kilku dniach brak możliwości ustawiania list kanałów czy nawet prostej segregacji, odrębna lista live TV i DVB-T zaczęły mnie irytowac. Do tego podłączyłem antenę pod mój LG TV i zobaczyłem jak powinien wyglądać układ kanałów, opcje , segregowanie i mocno zniechęciłem się. Rzutem na taśmę zamówiłem do testów UPC (juz mam internet) Cenowo pakiet TV + Internet 750GBit + C+ + HBO plus dorzucili jeszcze SIMa wychodzi dokłądnie tyle ile C+ bez pakietu sport oraz oddzielny internet 750 w UPC...Do tego zmaówiłem oczywiście Box 4K..... No i powiem Wam krótko. Box 4K to nie jest androidowy box jak C+ BOX ale do oglądania TV to jest po prostu przepaść pomiędzy tymi urzadzeniami oczywiście na korzyść UPC.\ 1. Konfiguracja całkowicie auto 2. Listy knałów plus profile dowolnie konfigurowalne 3. Przełączanie kanałów super szybkie . Dorównac może im jedynie satelitarny tuner C+ z instlacją QUAD 4. Jakość zupełnie ok, póki co zero lagów, pikselozy, zawiszeń (no ale to dopiero 1 dzień pełna uczciwość). Dostępne są 4 kanały UHD ale raczej marne. 5. Opcja wyszukiwania głosowego kanałów, programów, nazwisk skalibrowana pod pakiety tv i samego boxa plus język polski. Czyli mówisz: Włącz kuchnia TV i działa, mówisz: Brad Pitt i wyskakuje lista filmów płatnych i bezpłatnych dostępnych na boxie z tym aktorem. Niezłe. Opisuję to tutaj a nie w dziale UPC...coć pewnie też tam umieszczę po dłuższych testach i wyłapaniu bugów poniewaz uważam, ze niezdecydowani i majacy możliwość wypróbowania tej opcji też powinni to zrobić Do aplikacji android tv będę musiał używać nadal Shield TV chociaz na boxie zainstalowany jest YT i to do tego 4K HDR .... co jest pewną ciekawostką. Jeżeli chcecie to MOD może to przesunąc do UPC al euważam, ze warto sie podzielić opiniami międzypaltformowymi. Póki co mam 14 dni na testy....zobaczymy Edytowane 23 Lutego 2021 przez mjasinsk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 23 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2021 (edytowane) @mjasinskSpoko, z tym że warto posta umieścić w temacie dekodera dedykowanego do tej usługi. Możliwe, że z końcem umowy z PC+,będę wybierał między platformą sat a UPC ( tu biorę pod uwagę moduł i dekoder , więc takie porównanie całkiem przydatne. Jestem ciekawy dalszych wniosków po dłuższym użytkowaniu sprzętu. Sporo jest negatywnych wypowiedzi zarówno w wątkach związanych z C+OTT i UPC 4K odnośnie dekoderów. Edytowane 23 Lutego 2021 przez lukimann Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 23 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2021 Operator daje prosty sprzęt. Platforma Premium ma ludzi za prostaków i myśli, że kilka przycisków na pilocie do przełączania im wystarczy. Nie wiedzą jak się mylą i to jest ich wielki błąd. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mruczek Opublikowano 23 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2021 (edytowane) Bo ja nie wiem czemu oni nie odtworzą w tym androidowym "czymś" UX z telewizora, czy dekodera DVB. Normalne przełączanie kanałów góra-dół, czy cyferki. A dali jakąś aplikację w której kanały są pogrupowane wg tego co aktualne nadają, czyli nie wiesz czy teraz Cartoon Network trafi do Kids, czy Seriale. Poza tym, gdzie jest EPG? A tłumaczenie, że pilot nie ma cyferek? Przecież dokupiłem takiego nawet z literkami i one działają Więc można taki wyprodukować dla sprzętu pod własna marką. Edytowane 23 Lutego 2021 przez Mruczek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brumq Opublikowano 24 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2021 Cześć, Czy oferta telewizji przez internet jest już dostępna dla abonamentów telewizji satelitarnej? Zarejestrowałem się dzisiaj w ich serwisie i kieruje mnie do strony z zakupem pakietów - nie mam zamiaru płacić dwa razy za to samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkzk81 Opublikowano 24 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2021 (edytowane) Od początku oferta telewizji przez internet jest dostępna dla abonentów. Musisz wejść w strefę Canal+ i tam zarejestrować konto klikając zakładkę "Canal+ Telewizja przez Internet".Jeśli chcesz zarejestrować się na tego samego maila musisz tamto poprzednie konto usunąć. Chyba , że chcesz na innego. Edytowane 24 Lutego 2021 przez kkzk81 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hen1991 Opublikowano 24 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2021 W dniu 23.02.2021 o 10:33, frankie1905 napisał: Chłopie, to weź kogoś podpytaj ptaszki ćwierkają, że testy na większej liczbie użytkowników poszły ok 50fps zostanie wdrożone dla całego sportu w portfolio po weekendzie rzekomo pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frankie1905 Opublikowano 24 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2021 Oby to była prawda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzechu1991 Opublikowano 25 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2021 15 godzin temu, hen1991 napisał: ptaszki ćwierkają, że testy na większej liczbie użytkowników poszły ok 50fps zostanie wdrożone dla całego sportu w portfolio po weekendzie rzekomo pozdr A dla pozostałych kanałów kiedy będzie 50 fps? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brumq Opublikowano 25 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2021 21 godzin temu, kkzk81 napisał: Od początku oferta telewizji przez internet jest dostępna dla abonentów. Musisz wejść w strefę Canal+ i tam zarejestrować konto klikając zakładkę "Canal+ Telewizja przez Internet".Jeśli chcesz zarejestrować się na tego samego maila musisz tamto poprzednie konto usunąć. Chyba , że chcesz na innego. Nie wiem, co robię źle - przy próbach obejrzenia czegokolwiek mam poniższy komunikat: "Jeżeli chcesz poszerzyć ofertę, kliknij w Strefę CANAL+ lub skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emilio1985 Opublikowano 26 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2021 (edytowane) 18 godzin temu, brumq napisał: Nie wiem, co robię źle - przy próbach obejrzenia czegokolwiek mam poniższy komunikat: "Jeżeli chcesz poszerzyć ofertę, kliknij w Strefę CANAL+ lub skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta" Jak jesteś abonentem tv satelitarnej to pewnie masz założone konto na stronie canalplus.pl Jeśli nie masz, to je załóż (na stronie w prawym górnym rogu klikasz na "Zaloguj się" a następnie "zarejestruj się"). Do tego potrzebny będzie nr abonenta (z umowy) oraz dane z dowodu osobistego, a także aktualny adres email. Dopiero po wykonaniu tej czynności (najlepiej się zalogować chociaż raz na stronie canalplus.pl, żeby mieć pewność że wszystko jest ok) powinieneś aktywować Canal+ BOX. W trakcie aktywacji dekodera zostaniesz zapytany o posiadanie konta. Wybierasz TAK, a następnie podajesz te same dane (adres mailowy i haslo), których użyłeś do zarejestrowania się na stronie canalplus.pl Możliwe, że na kanały live będziesz musiał poczekać dłuższa chwilę (ja czekałem około 8 godzin). Natomiast vod powinno działać zaraz po aktywacji. Edytowane 26 Lutego 2021 przez Emilio1985 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kingofsouth Opublikowano 26 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2021 Pojawila sie aktualizacja aplikacji na Smartfonach z Androidem oraz przystawkach do streamingu. Co wnoszą nowego , to pewnie sami twórcy wiedza 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 26 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2021 Aktualizacja pojawiła się w dekoderze od Playa , tymczasem w telewizorze aktualizacji apki brak . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blaugrana18 Opublikowano 26 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2021 Jeżeli nie na temat to proszę o przeniesienie na inny dział. Mam kod dla nowych klientów c+ online kto kupi boxa za 299 otrzyma rabat 30zl z tym kodem. Mnie na te chwile nie potrzeba kolejnej przystawki android. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 26 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2021 Na Mibox też aktualizacja. Co wnosi? Chyba to co wynosi. Przed aktualizacją dzisiaj brak było cofania audycji i po aktualizacji dalej tak jest. Dramat z nimi. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.