Skocz do zawartości

CANAL+ online - oferta dla abonentów platformy CANAL+


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

1 godzinę temu, tripper123 napisał:

Czy u Was ostatnio kompletnie nie da się oglądać? Wcześniej trochę czasem zacinało się ale teraz nie ma nawet opcji żeby 30min coś obejrzeć, bo nie wiem już czy mi dostawca internetu czegoś nie zepsuł 🤔

Wszystko u mnie działa prawidłowo w tablecie.  Nic nie tnie.

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wlasnie probuje ogladac MTV club i nie da sie, co kilkanascie sekund obraz ulega zamrozeniu przy jednoczesnym cofnieciu sie dzwieku. Zglaszalem emailem, opisywalem jaki mam tv, jaki system itp i zero odp. Czyli olewka, widocznie maja jeszcze za dużo klientów. Szkoda ze aplikacja na tv smart jest niedopracowana bo ogolnie potencjał jest. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, bo już myślałem, że mi aplikacja zrobiła " psikusa", tym bardzie, że postanowiłem dziś rano sprawdzić live.

Faktycznie co jakiś czas zamrazsk się obraz na MTV HD i C+Seriale.

Zresetowałem router i na razie działa dobrze, bez takich przecinek.Co ciekawe tylko tak się działo w aplikacji Canal+.

Sprawdzałem w telewizorze Sony.

Osobiście na dzień obecny , nie byłbym zainteresowany wykupieniem  aplikacji. 

Jakoś nie ma zaufania , że będzie działać cały czas prawidłowo.

 

Edytowane przez lukimann
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość PawelU1981

A tak ponoc dziala idealnie niektorym🤣😂

3 godziny temu, michu_taki_taki napisał:


Jest Club MTV, tylko nie jest dostępny dla abonentów PC+, jedynie jest dostępny jak wykupisz sam pakiet PC+ Przez internet, nie będąc abonentem PC+.

No to Ci co pisali, ze im dziala git, a nie maja Club MTV, to o czym pisali? O czyms czego nie mogli zweryfikowac? To faktycznie, gratki, ze Wam dziala.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W weekend uruchamiałem koledze na telewizorze z Andkiem C+ bo gdzieś tam dostał kupon na darmowy miesiąc. Na początku zachwyt, że teraz to już w ogóle po co kablówka.

Dziś zapytał mnie jak to jest, że ma net 500 Mbps, w DAZN czy Netflixie wszystko działa jak w zegarku, a tutaj nie może nawet 10 minut obejrzeć bez zacinania... ;)

 

Mi to wygląda jakby operator odpuścił rozwój tej usługi, bo ile może trwać taka stagnacja.

Może za dużo poszło na marketing, a za mało na technikę, a teraz usluga nie działa prawidłowo, nie ma dochodu i koło się zamyka ;).

 

Malutki czeskI Gonet dodał z 8 kanałów w 3 miesiące, aplikacje na kolejne telewizory i nie ma żadnych problemów z działaniem.

A w OTT C+ zamiast rozwoju jest ciągły regres.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak wrócę z pracy to jeszcze sprawdzę,  czy aplikacja dalej działa poprawnie i reset pomógł.

W każdym razie , zadzwoniłem wtedy rano  do działu tech.

Pan na infolinii, odparł że nie ma ogóle tego typu zgłoszeń.

Na pewno wina:  przeciążenia sieci, konieczności ponownej instalacji apki w telewizorze itp...

Po ich stronie jest OK.

 

Edytowane przez lukimann
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od poniedziałku będę miał dekoder smart vectry u siebie bo wymieniam tam jest możliwość instalacji canal plus bo jest na androidzie oparty.Zobaczymy jaka sytuacja będzie na tym sprzęcie.Bo na boxa od canal połowa kanałów live dalej ścina się.
Co ciekawe na pakiecie film tam rzadko to się zdarza ale fun info to już porażka.
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@NightRiders87 u większości działa aplikacja poprawnie.Chociaż tyle dobrego,  że dodatkowo to nie musimy płacić, bo to by już była największa porażka. ;-)

Ciekawe, czy jakaś konkurencja sat czy kablowa, która ma coś podobnego za free do do usługi abonamentu do  zaoferowania , na  podobnym poziomie, liczę że poprawi się jakość kanałów sportowych..?

Edytowane przez lukimann
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jednak dalej są przecięcia obrazu.

Na chwilę zatrzymuje się obraz i 2 razy powtarza się dźwięk.

Inne aplikacje działają płynnie , natomiast w tym przypadku jest coś takiego.

Aplikacja jeszcze raz zainstalowana, test łącza przez telewizor nie wykazuje żadnych błędów.

Pozostaje telefon do UPC, albo...czekanie aż usterka zostanie naprawiona.

Jeszcze jakiś czas temu było wszystko w porządku w " live".

VOD ( na razie?...) bez zarzutu.

 

Gdyby komuś udało się w takiej sytuacji znaleźć rozwiązania,  to będzie wdzięczny za podpowiedzi.

 

 

 

Edytowane przez lukimann
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, lukimann napisał:

Jednak dalej są przecięcia obrazu.

Na chwilę zatrzymuje się obraz i 2 razy powtarza się dźwięk.

Inne aplikacje działają płynnie , natomiast w tym przypadku jest coś takiego.

Aplikacja jeszcze raz zainstalowana, test łącza przez telewizor nie wykazuje żadnych błędów.

Pozostaje telefon do UPC, albo...czekanie aż usterka zostanie naprawiona.

Jeszcze jakiś czas temu było wszystko w porządku w " live".

VOD ( na razie?...) bez zarzutu.

 

Gdyby komuś udało się w takiej sytuacji znaleźć rozwiązania,  to będzie wdzięczny za podpowiedzi.

 

 

 

Ta usterka to juz stały problem i niezależnie od tego czy ktoś korzysta z wifi czy ze stałego łącza, czy ktoś ma tv przez internet jako abonent C+ czy korzysta indywidualnie. Sprawa zasługuje na jakieś dodatkowe wyjaśnienie ze strony C+, bo trwa za długo i dotyczy zbyt wielu osób korzystających z różnych form tej samej usługi.

Edytowane przez Toma441
  • Popieram 1
  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...