kingofsouth Opublikowano 21 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2021 Może się mylę , ale czy czasem dzisiaj nie doszły nowe kanały? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkzk81 Opublikowano 21 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2021 Nie zauważyłem nowych kanałów. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tripper123 Opublikowano 21 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2021 Czy u Was ostatnio kompletnie nie da się oglądać? Wcześniej trochę czasem zacinało się ale teraz nie ma nawet opcji żeby 30min coś obejrzeć, bo nie wiem już czy mi dostawca internetu czegoś nie zepsuł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzechu1991 Opublikowano 21 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2021 2 godziny temu, kingofsouth napisał: Może się mylę , ale czy czasem dzisiaj nie doszły nowe kanały? A jakie wg Ciebie kanały dodali? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kingofsouth Opublikowano 21 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2021 Pewnie nie dodali kanału , tylko kolekcję VOD : Nickelodeon 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 21 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2021 1 godzinę temu, tripper123 napisał: Czy u Was ostatnio kompletnie nie da się oglądać? Wcześniej trochę czasem zacinało się ale teraz nie ma nawet opcji żeby 30min coś obejrzeć, bo nie wiem już czy mi dostawca internetu czegoś nie zepsuł Wszystko u mnie działa prawidłowo w tablecie. Nic nie tnie. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szlifierski Opublikowano 22 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2021 Wlasnie probuje ogladac MTV club i nie da sie, co kilkanascie sekund obraz ulega zamrozeniu przy jednoczesnym cofnieciu sie dzwieku. Zglaszalem emailem, opisywalem jaki mam tv, jaki system itp i zero odp. Czyli olewka, widocznie maja jeszcze za dużo klientów. Szkoda ze aplikacja na tv smart jest niedopracowana bo ogolnie potencjał jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 22 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2021 (edytowane) MTV Club nie widzę takiego kanału w aplikacji. Są MTV: HD, Live HD, Music,Hits, 90's.. Edytowane 22 Stycznia 2021 przez lukimann Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michu_taki_taki Opublikowano 22 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2021 MTV Club nie widzę takiego kanału w aplikacji. Są MTV: HD, Live HD, Music,Hits, 90's.. Jest Club MTV, tylko nie jest dostępny dla abonentów PC+, jedynie jest dostępny jak wykupisz sam pakiet PC+ Przez internet, nie będąc abonentem PC+. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tyrla Opublikowano 22 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2021 No to zapraszam tutaj, bo koledzy będą mieli pretensje że piszemy w nieodpowiednim dziale 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 22 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2021 (edytowane) Ok, bo już myślałem, że mi aplikacja zrobiła " psikusa", tym bardzie, że postanowiłem dziś rano sprawdzić live. Faktycznie co jakiś czas zamrazsk się obraz na MTV HD i C+Seriale. Zresetowałem router i na razie działa dobrze, bez takich przecinek.Co ciekawe tylko tak się działo w aplikacji Canal+. Sprawdzałem w telewizorze Sony. Osobiście na dzień obecny , nie byłbym zainteresowany wykupieniem aplikacji. Jakoś nie ma zaufania , że będzie działać cały czas prawidłowo. Edytowane 22 Stycznia 2021 przez lukimann Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PawelU1981 Opublikowano 22 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2021 A tak ponoc dziala idealnie niektorym 3 godziny temu, michu_taki_taki napisał: Jest Club MTV, tylko nie jest dostępny dla abonentów PC+, jedynie jest dostępny jak wykupisz sam pakiet PC+ Przez internet, nie będąc abonentem PC+. No to Ci co pisali, ze im dziala git, a nie maja Club MTV, to o czym pisali? O czyms czego nie mogli zweryfikowac? To faktycznie, gratki, ze Wam dziala. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 22 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2021 W weekend uruchamiałem koledze na telewizorze z Andkiem C+ bo gdzieś tam dostał kupon na darmowy miesiąc. Na początku zachwyt, że teraz to już w ogóle po co kablówka. Dziś zapytał mnie jak to jest, że ma net 500 Mbps, w DAZN czy Netflixie wszystko działa jak w zegarku, a tutaj nie może nawet 10 minut obejrzeć bez zacinania... Mi to wygląda jakby operator odpuścił rozwój tej usługi, bo ile może trwać taka stagnacja. Może za dużo poszło na marketing, a za mało na technikę, a teraz usluga nie działa prawidłowo, nie ma dochodu i koło się zamyka ;). Malutki czeskI Gonet dodał z 8 kanałów w 3 miesiące, aplikacje na kolejne telewizory i nie ma żadnych problemów z działaniem. A w OTT C+ zamiast rozwoju jest ciągły regres. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 22 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2021 (edytowane) Jak wrócę z pracy to jeszcze sprawdzę, czy aplikacja dalej działa poprawnie i reset pomógł. W każdym razie , zadzwoniłem wtedy rano do działu tech. Pan na infolinii, odparł że nie ma ogóle tego typu zgłoszeń. Na pewno wina: przeciążenia sieci, konieczności ponownej instalacji apki w telewizorze itp... Po ich stronie jest OK. Edytowane 22 Stycznia 2021 przez lukimann Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkzk81 Opublikowano 22 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2021 (edytowane) Ja w aplikacji najczęściej oglądam powtórki NBA z nocy i ostatnio turniej tenisa. Do tej pory wszystko działało bez problemu. Edytowane 22 Stycznia 2021 przez kkzk81 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NightRiders87 Opublikowano 22 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2021 Od poniedziałku będę miał dekoder smart vectry u siebie bo wymieniam tam jest możliwość instalacji canal plus bo jest na androidzie oparty.Zobaczymy jaka sytuacja będzie na tym sprzęcie.Bo na boxa od canal połowa kanałów live dalej ścina się. Co ciekawe na pakiecie film tam rzadko to się zdarza ale fun info to już porażka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 22 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2021 (edytowane) @NightRiders87 u większości działa aplikacja poprawnie.Chociaż tyle dobrego, że dodatkowo to nie musimy płacić, bo to by już była największa porażka. Ciekawe, czy jakaś konkurencja sat czy kablowa, która ma coś podobnego za free do do usługi abonamentu do zaoferowania , na podobnym poziomie, liczę że poprawi się jakość kanałów sportowych..? Edytowane 22 Stycznia 2021 przez lukimann Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mejveno Opublikowano 23 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2021 Jest już jakieś info nt. 4K, aplikacji na Tizen, 50 klatek? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkzk81 Opublikowano 23 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2021 Gdyby było wiadomo to dawno o tym już by tu napisano. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kingofsouth Opublikowano 23 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2021 20 minut temu, mejveno napisał: Jest już jakieś info nt. 4K, aplikacji na Tizen, 50 klatek? Nie ma i coraz bardziej odnoszę wrażenie, że nie w tym roku 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 23 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2021 Zaprzestali chyba robić cokolwiek 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikoko Opublikowano 23 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2021 Chętnych do płacenia mało to i zapał opadł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ezequiel93 Opublikowano 23 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2021 Fajnie, że są skróty meczów lig zagranicznych z weekendu. Jednak irytuje, że czasami trzeba czekać trzy dni aż wrzucą aktualne materiały, czy magazyny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 23 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2021 (edytowane) Jednak dalej są przecięcia obrazu. Na chwilę zatrzymuje się obraz i 2 razy powtarza się dźwięk. Inne aplikacje działają płynnie , natomiast w tym przypadku jest coś takiego. Aplikacja jeszcze raz zainstalowana, test łącza przez telewizor nie wykazuje żadnych błędów. Pozostaje telefon do UPC, albo...czekanie aż usterka zostanie naprawiona. Jeszcze jakiś czas temu było wszystko w porządku w " live". VOD ( na razie?...) bez zarzutu. Gdyby komuś udało się w takiej sytuacji znaleźć rozwiązania, to będzie wdzięczny za podpowiedzi. Edytowane 23 Stycznia 2021 przez lukimann Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Toma441 Opublikowano 23 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2021 (edytowane) 3 godziny temu, lukimann napisał: Jednak dalej są przecięcia obrazu. Na chwilę zatrzymuje się obraz i 2 razy powtarza się dźwięk. Inne aplikacje działają płynnie , natomiast w tym przypadku jest coś takiego. Aplikacja jeszcze raz zainstalowana, test łącza przez telewizor nie wykazuje żadnych błędów. Pozostaje telefon do UPC, albo...czekanie aż usterka zostanie naprawiona. Jeszcze jakiś czas temu było wszystko w porządku w " live". VOD ( na razie?...) bez zarzutu. Gdyby komuś udało się w takiej sytuacji znaleźć rozwiązania, to będzie wdzięczny za podpowiedzi. Ta usterka to juz stały problem i niezależnie od tego czy ktoś korzysta z wifi czy ze stałego łącza, czy ktoś ma tv przez internet jako abonent C+ czy korzysta indywidualnie. Sprawa zasługuje na jakieś dodatkowe wyjaśnienie ze strony C+, bo trwa za długo i dotyczy zbyt wielu osób korzystających z różnych form tej samej usługi. Edytowane 23 Stycznia 2021 przez Toma441 1 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.