Skocz do zawartości

Platforma CANAL+ – opcje dodatkowe


vattax
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Przed chwilą miałem rozmowę z konsultantką

Pojawia się u mnie promocja HBO przez dwa miesiące za 0zł. Nie potrafiła mi jednoznacznie odpowiedzieć czy mogę odłączyć w lutym czy nie.

Dopiero jak powiedziałem o informacji jaką znajduję w regulaminie pdf w tabelce  - stwierdziła, że regulamin jest wiążący.

Aktywowałem i czekam na pdf z regulaminem - jeśli będzie tabelka z informacją o dezaktywacji to wszystko ok.

 

P.S.

Bądź tu mądry. Na stronie pierwszej regulaminu widnieje info o "do czasu dezaktywacji"

Ale.... na stronie siódmej " od początku 3 miesiąca (po miesiącu skorzystania z Promocji**) do końca obowiązywania Umowy"

 

Nagroda black weekend  dla twórcy regulaminu.?

 

Edytowane przez Nasir
  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też rozmawiałem przed chwilą z infolinią. Konsultant po dłuższej rozmowie stwierdził, że nie widzi tej promocji u siebie, a ta co widzi ma 0 zł przez 2 miesiące, a potem 25 zł do końca trwania umowy i nie można jej wypowiedzieć. Przeczytałem mu nawet tą tabelkę, a on że nie widzi tego...

Czeski film...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, czerstwy napisał:

Prosta dla kogo? Wczoraj konsul informował że nie ma możliwości odłączenia?A konsultantka już że tak.Skoro konsultanci PC+nie potrafia tego odczytać poprawnie to czego wymagasz od abonentów? Kolejna sprawa operator często gra nie uczciwie więc wielu abonentów nie daje wiary i chce się upewnić.

Proste dla każdego kto potrafi czytać ze zrozumieniem. Masz regulamin i w razie czego składasz reklamację. Konsultacje z Konsultantem to strata czasu. A jak nie jesteś pewien to nie włączasz danej opcji i masz święty spokój. Regulaminy od lat się nie zmieniają poza nagłówkiem promocji. Od zawsze w tabeli był podział na okres gwarantowany i okres promocyjny i to on decyduje o możliwości wyłączenia danej opcji. Nie sądziłem, że wieloletniemu abonentowi trzeba takie rzeczy tłumaczyć.

 

3 godziny temu, Nasir napisał:

Bądź tu mądry. Na stronie pierwszej regulaminu widnieje info o "do czasu dezaktywacji"

Ale.... na stronie siódmej " od początku 3 miesiąca (po miesiącu skorzystania z Promocji**) do końca obowiązywania Umowy"

 

Nagroda black weekend  dla twórcy regulaminu.?

 

Pierwsze zdanie odnosi się do czasu działania opcji dodatkowej czyli do czasu dezaktywacji

Drugie odnosi się do obowiązujących cen. Od 3 miesiąca do końca obowiązywania umowy będzie cena X. Jeśli oczywiście nie wyłączysz usługi.

Tylko trzeba czytać całość a nie wybrane zdania ;)

  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, Pawel napisał:

Proste dla każdego kto potrafi czytać ze zrozumieniem. Masz regulamin i w razie czego składasz reklamację. Konsultacje z Konsultantem to strata czasu. A jak nie jesteś pewien to nie włączasz danej opcji i masz święty spokój. Regulaminy od lat się nie zmieniają poza nagłówkiem promocji. Od zawsze w tabeli był podział na okres gwarantowany i okres promocyjny i to on decyduje o możliwości wyłączenia danej opcji. Nie sądziłem, że wieloletniemu abonentowi trzeba takie rzeczy tłumaczyć.

 

 

Pisałem o znajomym bo za nic nie chciał przyjać do wiadomości że może wyłączyć bo on tego nie widzi + konsultant twierdził że nie ma takiej opcji.Ledwo go namówiłem by napisał do kolejnego.Ja poza pakietami mam w promocji tylko dwie opcje na History.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie macie co pisać. Ciągle te same problemy robicie. Nie umiecie czytać regulaminów. Druga sprawa nie dla wszystkich są te promocje. Ja nie mam wcale i nie robię z tego problemu a tu ciągle jest gdzie i jak . Nudne to.

A tak na marginesie to słabe Blek weekend rok temu można było można powiedzieć dla każdego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ludzie czy rozumiecie po polsku czy po chińsku? Promocję Black Week z HBO i HBO GO na 2m za 0 zł i potem 25 zł można ją spokojnie zlecić wyłączyć lub pozostać bez zobowiązania przy kwocie 25 zł i w każdej chwili wyłączyć. Potwierdzone bo mój brat sam wszystko włączał i zlecał wyłączenie w ICA przez czat z konsultantem Platformy Canal+. Tutaj nie ma drugiego dna itd. :-) Zakończcie te dywagacje już!

Edytowane przez pablo21
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ludzie, zawsze gdy zamawiacie jakąś opcję dodatkową macie w regulaminie poziomą tabelkę(na jednej z ostatnich stron regulaminu). W tej tabeli jest wyszczególniony okres gwarantowanego korzystania - w którym nie można wyłączyć kanałów. Po okresie gwarantowanego korzystania kanały można wyłączyć kiedy się chce.


Chyba trzeci raz w ciągu ostatniego roku włączyłem sobie HBO i HBO GO i nie płacę za to ani grosza. Mam więc praktycznie co drugi miesiąc te kanały - przy niewielkiej ilości premier i tak w sumie niewiele jest do oglądania. :)

Edytowane przez ezequiel93
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...