Nasir Opublikowano 27 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2020 (edytowane) Przed chwilą miałem rozmowę z konsultantką Pojawia się u mnie promocja HBO przez dwa miesiące za 0zł. Nie potrafiła mi jednoznacznie odpowiedzieć czy mogę odłączyć w lutym czy nie. Dopiero jak powiedziałem o informacji jaką znajduję w regulaminie pdf w tabelce - stwierdziła, że regulamin jest wiążący. Aktywowałem i czekam na pdf z regulaminem - jeśli będzie tabelka z informacją o dezaktywacji to wszystko ok. P.S. Bądź tu mądry. Na stronie pierwszej regulaminu widnieje info o "do czasu dezaktywacji" Ale.... na stronie siódmej " od początku 3 miesiąca (po miesiącu skorzystania z Promocji**) do końca obowiązywania Umowy" Nagroda black weekend dla twórcy regulaminu. Edytowane 27 Listopada 2020 przez Nasir 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mxv1 Opublikowano 27 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2020 (edytowane) Ja już nie wiem czy będę mógł wyłączyć czy nie. Edytowane 27 Listopada 2020 przez mxv1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bigb Opublikowano 27 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2020 Też rozmawiałem przed chwilą z infolinią. Konsultant po dłuższej rozmowie stwierdził, że nie widzi tej promocji u siebie, a ta co widzi ma 0 zł przez 2 miesiące, a potem 25 zł do końca trwania umowy i nie można jej wypowiedzieć. Przeczytałem mu nawet tą tabelkę, a on że nie widzi tego... Czeski film... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 27 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2020 Są różne oferty Jedni mogą inni nie mogą wyłączyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mxv1 Opublikowano 27 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2020 (edytowane) 1 minutę temu, PawelTSW napisał: Są różne oferty Jedni mogą inni nie mogą wyłączyć A ja mogę ? Mam dwie tabelki Edytowane 27 Listopada 2020 przez mxv1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 27 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2020 (edytowane) Możesz wyłączyć z końcem stycznia @mxv1 Edytowane 27 Listopada 2020 przez PawelTSW 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 27 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2020 (edytowane) @mxv1 czytasz co piszemy czy to dla ciebie za bardzo skomplikowane?Edit @PawelTSW przeczytaj jeszcze raz o czym piszemy w wątku i sprawdz okres gwarantowany w tabelce Edytowane 27 Listopada 2020 przez czerstwy 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mxv1 Opublikowano 27 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2020 Mam aż 4 oferty HBO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 27 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2020 (edytowane) @czerstwy może wyłączyć zgodnie z drugą tabelką Edytowane 27 Listopada 2020 przez PawelTSW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rallyrychu Opublikowano 27 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2020 To jest to o czym pisałem wcześniej, w jednym miejscu piszą o dezaktywacji, a na dole o okresie oznaczonym umowy. Tego pdf-a z regulaminem można sobie podejrzeć przed zamówieniem - jest na dole strony do pobrania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drifcioooo Opublikowano 27 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2020 Ja normalnie to aktywowałem i napisałem wiadomość o wyłączeniu z końcem stycznia. Dostałam odpowiedź że wyłącza i że kwota abonamentu zostaje taka sama. Wysłane z mojego COL-L29 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 27 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2020 3 godziny temu, czerstwy napisał: Prosta dla kogo? Wczoraj konsul informował że nie ma możliwości odłączeniaA konsultantka już że tak.Skoro konsultanci PC+nie potrafia tego odczytać poprawnie to czego wymagasz od abonentów? Kolejna sprawa operator często gra nie uczciwie więc wielu abonentów nie daje wiary i chce się upewnić. Proste dla każdego kto potrafi czytać ze zrozumieniem. Masz regulamin i w razie czego składasz reklamację. Konsultacje z Konsultantem to strata czasu. A jak nie jesteś pewien to nie włączasz danej opcji i masz święty spokój. Regulaminy od lat się nie zmieniają poza nagłówkiem promocji. Od zawsze w tabeli był podział na okres gwarantowany i okres promocyjny i to on decyduje o możliwości wyłączenia danej opcji. Nie sądziłem, że wieloletniemu abonentowi trzeba takie rzeczy tłumaczyć. 3 godziny temu, Nasir napisał: Bądź tu mądry. Na stronie pierwszej regulaminu widnieje info o "do czasu dezaktywacji" Ale.... na stronie siódmej " od początku 3 miesiąca (po miesiącu skorzystania z Promocji**) do końca obowiązywania Umowy" Nagroda black weekend dla twórcy regulaminu. Pierwsze zdanie odnosi się do czasu działania opcji dodatkowej czyli do czasu dezaktywacji Drugie odnosi się do obowiązujących cen. Od 3 miesiąca do końca obowiązywania umowy będzie cena X. Jeśli oczywiście nie wyłączysz usługi. Tylko trzeba czytać całość a nie wybrane zdania 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymek13 Opublikowano 27 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2020 Potwierdzam dzisiaj zamówione i dzisiaj wypowiedziana opcja HBO z promo jw. Z końcem 31.01.2021r zostanie wyłączony pakiet HBO i HBO Go bez jakichkolwiek dotakowych opłat. Mailowo zaakceptowane wypowiedzenie na warunkach BLACK WEEKEND. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 27 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2020 4 minuty temu, Pawel napisał: Proste dla każdego kto potrafi czytać ze zrozumieniem. Masz regulamin i w razie czego składasz reklamację. Konsultacje z Konsultantem to strata czasu. A jak nie jesteś pewien to nie włączasz danej opcji i masz święty spokój. Regulaminy od lat się nie zmieniają poza nagłówkiem promocji. Od zawsze w tabeli był podział na okres gwarantowany i okres promocyjny i to on decyduje o możliwości wyłączenia danej opcji. Nie sądziłem, że wieloletniemu abonentowi trzeba takie rzeczy tłumaczyć. Pisałem o znajomym bo za nic nie chciał przyjać do wiadomości że może wyłączyć bo on tego nie widzi + konsultant twierdził że nie ma takiej opcji.Ledwo go namówiłem by napisał do kolejnego.Ja poza pakietami mam w promocji tylko dwie opcje na History. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NobelM Opublikowano 27 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2020 Mam aż 4 oferty HBO 2 i 3 ofertę możesz wyłączyć. Ale oczywistym jest, że bardziej opłaca się wybrać ofertę na 2m gratis, a nie na 1m 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 28 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2020 (edytowane) Dlatego ja mam tę pierwszą i nie mogę wyłączyć, tylko dalej nie wiem po co napis BLACK WEEK Kompromitują się, bo to standardowa oferta Edytowane 28 Listopada 2020 przez PawelTSW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mxv1 Opublikowano 28 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2020 Włączyłem HBO i HBO GO i zaraz po aktywacji zleciłem wyłączenia z dniem 31.01.2021r Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brady Opublikowano 28 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2020 Gdzie jest napisane że można wyłączyć tę opcję po 2 miesiącach? Macie jakiś link do regulaminu promocji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 28 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2020 Jak wejdziesz w daną opcję to na dole masz regulamin i tabelę kiedy możesz wyłączyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel6666 Opublikowano 28 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2020 Nie macie co pisać. Ciągle te same problemy robicie. Nie umiecie czytać regulaminów. Druga sprawa nie dla wszystkich są te promocje. Ja nie mam wcale i nie robię z tego problemu a tu ciągle jest gdzie i jak . Nudne to. A tak na marginesie to słabe Blek weekend rok temu można było można powiedzieć dla każdego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo21 Opublikowano 28 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2020 (edytowane) Ludzie czy rozumiecie po polsku czy po chińsku? Promocję Black Week z HBO i HBO GO na 2m za 0 zł i potem 25 zł można ją spokojnie zlecić wyłączyć lub pozostać bez zobowiązania przy kwocie 25 zł i w każdej chwili wyłączyć. Potwierdzone bo mój brat sam wszystko włączał i zlecał wyłączenie w ICA przez czat z konsultantem Platformy Canal+. Tutaj nie ma drugiego dna itd. Zakończcie te dywagacje już! Edytowane 28 Listopada 2020 przez pablo21 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ezequiel93 Opublikowano 28 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2020 (edytowane) Ludzie, zawsze gdy zamawiacie jakąś opcję dodatkową macie w regulaminie poziomą tabelkę(na jednej z ostatnich stron regulaminu). W tej tabeli jest wyszczególniony okres gwarantowanego korzystania - w którym nie można wyłączyć kanałów. Po okresie gwarantowanego korzystania kanały można wyłączyć kiedy się chce. Chyba trzeci raz w ciągu ostatniego roku włączyłem sobie HBO i HBO GO i nie płacę za to ani grosza. Mam więc praktycznie co drugi miesiąc te kanały - przy niewielkiej ilości premier i tak w sumie niewiele jest do oglądania. Edytowane 28 Listopada 2020 przez ezequiel93 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rallyrychu Opublikowano 28 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2020 A można wyłączyć HBO, a zostawić sobie tylko HBO GO za 5zł po 2 miesiącach? Bo są osobno w tabelce... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 28 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2020 Nie można. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NobelM Opublikowano 30 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2020 Opłacało się poczekać kilka dni (jak zwykle zresztą) - oferta "HBO i HBO GO przez 2m za 0zł" przed chwilą, czyli kilka min po północy, włączona i jest gratis do końca lutego. Może ktoś jeszcze skorzysta, póki nie wyłączą (zapewne rano/przed południem). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.