Skocz do zawartości

SkyShowtime


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Najlepszy pod SkyShowtime jest PayPal. Swego czasu można było za pomocą polskiego brać promocję -50% z zagranicznych wersji (poza skandynawskimi, które i tak były nieatrakcyjne).
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, dvbtowiec napisał(a):

Mniejsza z tym, nie przekonam się do tego żeby kartę która ma praktycznie nieograniczony dostęp do środków z mojego konta, podawać do serwisów VOD. Karta wirtualna do moje dodatkowe zabezpieczenie. Każdy robi jak uważa.

Najlepsze są płatności Apple Pay i Google Pay. Twoich prawdziwych danych z karty nie zna nawet operator bramki płatniczej. To jest właśnie taka wirtualna karta, ale nie trzeba jej doładowywać. Tylko na razie mało usług wspiera tego typu płatności.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Pawop napisał(a):
6 godzin temu, dvbtowiec napisał(a):
Dla swojego bezpieczeństwa. Podajesz pełne dane karty płatniczej. W przypadku włamania na konto nikt z karty pre-paid nie wyczyści Ci konta. Takie rzeczy to elementarz.

Jak Ci się włamią na konto, to karta pre-paid będzie Twoim najmniejszym problemem.

Dlatego trzeba mieć aktywną weryfikację dwuetapową poza tym nie wiem jak u was ale w bankach gdzie mam konto to w danych karty 8 środkowych liczb jest niewidocznych

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po co Revolut do polskiego SkyShowtime. Polski PayPal wystarczy, do niego można podpiąć kartę, nawet wirtualną albo po prostu nabić środki określoną sumą.

Edytowane przez Zuzia
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 13.07.2023 o 13:43, Zuzia napisał(a):

Tak technicznie, jak np. karta straci ważność i nie mogą pobrać środków, wysyłają maila, że za 2 dni subskrypcja wygaśnie, ale w praktyce wygasa dużo później. Można zmienić sposób płatności i zapłacić po czasie, nic złego się nie dzieje, cena promocyjna zostaje. Sprawdzone.

Tylko jak zaktualizowac dane karty skoro jest tam tylko to co pisałem wcześniej - anuluj subskrypcję albo rozpocznij NOWĄ subskrypcję. Obawiam się że jak wpiszę dane nowej karty i dam to drugie to zniknie mi zniżka. Brakuje zwykłego czytelnego aktualizuj dane karty i tyle. No chyba że dopiero po nieudanej płatności pojawi się jakieś inne pole.

Edytowane przez diabeu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wczoraj cały dzień walczyłem z niekompetentnymi pracownikami supportu Aliora.  Jeden kazał mi zrobić e-pin a drugi wyczyścić ciasteczka w przeglądarce. W końcu czwarty z kolei wpadł na pomysł aby skontaktować się z jakimś biurem bezpieczeństwa w banku. Tam potwierdzili, że zablokowali kartę ze względów bezpieczeństwa dla płatności za 14 zł do SkyShowtime. Czysta zenada. Pomimo tego,że blokadę zdjęto karty ponownie podpiąć do SkyShowtime się nie dało.Wyskakiwał komunikat  taki jak u Zuzi. Skontaktowałem się na czacie z jakimś pracownikiem supportu SkyShowtime i on dodał mi te kartę ponownie i powiedział,że do 48 godzin płatność zostanie pobrana. 2 zł poszło od razu. Czekam na efekty. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja karta straciła ważność. Też miałem problem z podpięciem nowej. Support doradził wykupienie nowej subskrypcji w pełnej cenie. Zapewnili mnie, że dostanę zwrot i aktywują promocję ponownie. Po paru dniach dostałem zwrot nadpłaconej kwoty i aktywowano mi promocję .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@JoeDirtdobrze, że zachowali się fair, ale ta sytuacja sama w sobie to żenada, że nie idzie zmodyfikować opcji płatności. Przecież kto jak kto ale informatycy piszący skrypty powinni wiedzieć o tym, że karta kredytowa wkoncu traci ważność i będzie trzeba nową podpiąć 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak 😀

W dniu 17.07.2023 o 13:06, Gizior89 napisał(a):

Dlatego trzeba mieć aktywną weryfikację dwuetapową poza tym nie wiem jak u was ale w bankach gdzie mam konto to w danych karty 8 środkowych liczb jest niewidocznych

Tu była mowa o koncie w serwisie VOD, a w sumie też powinna być. Chociaż teraz w internecie coraz bardziej popularne staje się logowanie biometryczne i wtedy weryfikacja dwuetapowa nie jest do niczego potrzebna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety moje problemy z platnościa z karty za SkySho się nie skonczyły. Bank raz za razem blokuje płatność. Dzwonię tam po kilka razy dziennie, konsultanci opowiadają kompletne bzdury. W końcu ich "oświecam" i mówię,żeby się skontaktowali z owym biurem bezpieczeństwa i się okazuje ,ze znów blokada.Obłęd. Wróciłem do PayPal z którego zrezygnowałem kilka ,lat temu i podpiąlem tą płatność. Zobaczymy co z tego będzie. Już tydzień temu minał termin opłaty za serwis. Sprawdzałem, które banki w Polsce wydają te wirtualne karty. Jest ich garstka. Millenium, które mnie kiedyś oszukało i mBank z którym też miałem problemy. Zostaje Santander.Trochę szkoda mi opuscić Alior bo od lat wszystko mi tam dobrze funkcjonuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, aandin napisał(a):

Sprawdzałem, które banki w Polsce wydają te wirtualne karty. Jest ich garstka. Millenium, które mnie kiedyś oszukało i mBank z którym też miałem problemy. Zostaje Santander.Trochę szkoda mi opuscić Alior bo od lat wszystko mi tam dobrze funkcjonuje.

Dla SkyShowtime przechodzą płatności z wirtualnych kart banku NEST.

A bez kombinowania z wirtualnymi, PayPal. Choć pod PayPal też przecież można podpiąć wirtualne i tak samo płatność przejdzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
W dniu 17.07.2023 o 11:32, Zuzia napisał(a):

Swego czasu można było za pomocą polskiego brać promocję -50% z zagranicznych wersji (poza skandynawskimi, które i tak były nieatrakcyjne).

 

Ja skorzystałem w Hiszpanii z oferty -50%, natomiast korzystanie z tego poza krajem na dłuższą metę nie jest bezproblemowe. Ostatnio dostałem od nich maila, że można poza krajem używać ich serwis przez maksymalnie 30 dni (i że został mi jeszcze tydzień), po czym przestanie on działać aż się go ponownie nie uruchomi w kraju subskrypcji. Zobaczymy czy wystarczy z hiszpańskiej komórki w roamingu (powinien być wtedy hiszpański adres IP) odpalić apkę aby zresetować 30-dniowy licznik...

 

Edytowane przez aster
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, Zuzia napisał(a):
raz w miesiącu zalogować się z adresem IP kraju wykupienia.


Dzięki! Czy wystarczy z któregokolwiek urządzenia czy konkretnie z tego, na którym się głównie ogląda?

Edytowane przez Kiler
Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

31 minut temu, aster napisał(a):

Czy wystarczy z któregokolwiek urządzenia czy konkretnie z tego, na którym się głównie ogląda?

Na dowolnym urządzeniu, może być nawet z przeglądarki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...