stan69 Opublikowano 12 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2019 Jak dogadasz się przed 19 stycznia to masz miesiące (okresy) darmowe, a jak nie to płacisz. Nie odkładaj na ostatni dzień, czy to z dzwonieniem, czy z opłatą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 12 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2019 6 godzin temu, Scorpinho napisał: dzwonic przed 19-tym, czy po? Tak, czy siak, umowa wejdzie w życie dziewiętnastego, a od Ciebie zależy, czy w styczniu, w lutym, czy jeszcze później. Dzwoń w poniedziałek. Po co płacić kolejny miesiąc? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zdzicu32 Opublikowano 14 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2019 W dniu 10.01.2019 o 17:36, Nowy 123 napisał: Masz jeszcze Premium za 90 zł do wyboru. Jak miałeś 12/3, no to teraz 15/3. Jak MR był za 0 zł to będzie za 0 zł. Dzisiaj przedłużyłem umowę. 90 PLN za Premium w 15/3. Jeśli chciałbym Premium MAX (dodatkowo kanały Eleven) to 100 PLN w 15/3. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakub471 Opublikowano 14 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2019 (edytowane) Mam pytanie. Jeśli do końca umowy mam 10 miesięcy, czy już się pojawią jakieś oferty? W tej chwili mam Familijny Max HD, Sport HD, Film HD, Cinemax HD, Eleven Sport HD. Interesowałoby to samo, tylko chciałbym dobrać PSP. Edytowane 14 Stycznia 2019 przez Barti Post napisany niechlujnie, jednym ciągiem. Na forum piszemy poprawnie po polsku, z poszanowaniem zasad polskiej pisowni, gramatyki, ortografii i interpunkcji. Wyjątkowo poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 14 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2019 Oferty przedłużeniowe w Cyfrowym Polsacie są dostępne najwcześniej na 6 miesięcy przed końcem aktualnej umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zed37 Opublikowano 15 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2019 Witam moja sytuacja obecnie to: - Internet LTE (1 produkt Smart Dom) - umowa do kwietnia - 59,99 - TV - (2 produkt Smart DOM 50%) pakiet premium max (dawny premium bez ligi mistrzów) - umowa na czas nieokreślony 54,99 - multiroom x1 zamerzam zrezygnować z internetu - wypowiedzenie z miesiecznym terminem w związku z rezygnacją z internetu strace zniżki smart dom i teraz pytanie jaką umowe mozna uzyskać, chciałbym pozostawić to co mam jezeli chodzi o zakres programów i z chęcią wymieniłbym jakoś dekodery aby nie musieć juz ganiać z karrą po piętrach (teraz mam Evoboxa + 5500) poradźcie coś przed kontaktem z CP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek11:) Opublikowano 15 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2019 (edytowane) Otrzymasz ofertę na Premium MAX za 100 zł miesięcznie, w wariancie 12/3, 15/3, 24/6. Dodatkowo 5 zł za MR. Wymiana dekoderów tylko na EVOBOX HD i EVOBOX LITE (oba bez dysku). Edytowane 15 Stycznia 2019 przez Krzysiek11:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zed37 Opublikowano 15 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2019 (edytowane) No to tak jak myslałem szału nie ma ... czyli musze oddać Evoboxa i HD5500 i dostane w zamian EVOBOX HD i EVOBOX LITE bez dysków ? nie ma opcji aby mieć nadal Evoboxa z nagrywaniem i uzyskać multiroom po wifi / kablu ? chciałbym dobrać drugi multiroom - to dodatkowe 5 zł ? Edytowane 15 Stycznia 2019 przez zed37 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek11:) Opublikowano 15 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2019 @zed37 Dokładnie dostaniesz EVOBOXy bez dysków. Aktualnie nie ma możliwości mieć EVOBOX PVR (z dyskiem) i MR po LAN/WiFi. Kolejny MR +5 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ravmc Opublikowano 15 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2019 Witam, zgapiłem się z umową( do lutego) i wypowiedzenie wysłałem dopiero w tym miesiącu. Do tej pory pakiet: Familijny max hd, sport, film, cinemax i eleven za 70zł, do tego czynsz za evoboxa 5zł i 1x multi 5zł. Chciałbym umowę z pakietem premium sport za kwotę 80zł( plus 5zł evo i 5zł multi ) na 24 miesiace z 6 gratis. Czy nie lepiej bedzie poczekać do końca umowy i wziąść to samo tylko bez czynszu za evo?? Poradzcie mi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brumq Opublikowano 15 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2019 Cześć, Aktualnie mam następujące pakiety za 89,99 zł - umowa na czas nieokreślony:Premium: Pakiet Familijny Max HD + Pakiet HBO HD HBO GO + Pakiet Film HD + Pakiet Cinemax HD + Pakiet Sport HD + IPLA MIX. Zadzwoniłem do CP, aby przedłużyć umowę - na pakiet z Polsat Sport Premium za 80zł + HBO (30zł). Razem 110zł. Konsultant powiedział mi, że takie przedłużenie jest możliwe, ale tylko na 29mc. Przez 12 lub 13mc miałbym płacić 100zł zamiast 110zł. Nie mogę pakietu z PSP mieć z umową np. 24mc. Tym bardziej nie dostanę darmowych miesięcy np. 6/24mc. Także tak macie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomkep Opublikowano 15 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2019 O ile pamiętam, to dopóki nie ma wypowiedzenia, to nie ma rozmowy o jakichkolwiek darmowych miesiącach. Napisałeś i wysłałeś/dostarczyłeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brumq Opublikowano 15 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2019 43 minuty temu, tomkep napisał: O ile pamiętam, to dopóki nie ma wypowiedzenia, to nie ma rozmowy o jakichkolwiek darmowych miesiącach. Napisałeś i wysłałeś/dostarczyłeś? Nie. Nawet nie miałem zamiaru tego robić. Myślałem, że bez problemu przedłużę na 24mc z 6 darmowymi a konsultant zaskoczył mnie z umową na 29mc. Czy aktualnie, gdy umowa przechodzi na okres nieoznaczony to ceny w CP znacznie wzrastają? Jaki to jest rząd wielkości dla pakietu max za 120zł? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 16 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2019 Mam Rodzinny HD 4 miesiące do końca i dziś pytałem o ofertę z Familijny Max HD, Pani w APS proponuje Evobox PVR 24/6 w cenie 50 + 5 czynsz lub Evobox HD bez czynszu. Trochę mnie zaskoczyła cena 50 za Familijny Max HD, dla nowych na stronie to 60 i pytałem czy na pewno chodzi o Familijny Max HD, odpowiedź że tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 16 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2019 @maks27, zerknij uważniej na stronę CP i oferty, które tam oglądasz. Za 60zł jest Familijny Max HD + Film HD + Sport HD + Cinemax HD i w tej samej cenie możesz mieć i Ty ten zestaw pakietowy w umowach 15/1lub 24/4, dekoder Evobox PVR w ofertach dla obecnych abonentów oraz anulowane pozostałe miesiące obecnej umowy. Familijny Max HD jest i dla nowych i dla obecnych w cenie 50zł. Ja osobiście od prawie roku mam ofertę dla obecnych abonentów z pakietem Familijnym Max HD za 30zł. Umowa 24/3, którą możesz dostać bez wymiany dekodera po złożeniu wypowiedzenia i skontaktowaniu się z DUK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 16 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2019 @swojadroga myślę o zmianie dekodera na Evobox PVR i pakiecie bez czynszu. Łatwiej zamienić dekoder pomiędzy pokojami gdy dysk jest wbudowany. Skoro pakiet na stronie jest za 60 złotych to chyba lepiej dołożyć tego piątaka i nie mieć później kłopotu z pozbyciem się czynszu. Później jak nie zmienią się oferty przejść na wariant 24/3 Familijny w cenie 30. Mam nadzieję że da radę później dostać aneks bez czynszu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 16 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2019 Nie, czynsz zostaje. Nie można się go pozbyć. Głowy nie daję, ale z tego co pamiętam, to czynszu nie ma przy ofertach z HBO. Przy Familijnym Max HD i Familijnym Max HD + Film HD + Sport HD + Cinemax HD czynsz jest za Evobox PVR. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowy 123 Opublikowano 16 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2019 @maks27 to co Ci zaproponowała kobieta w APS to była nowa umowa jak już a nie przedłużenie a z tego co mówisz masz 4 miesiące jeszcze starej umowy więc jak podpiszesz nową to będziesz miał dwie. Jeśli byłoby to przedłużenie to umowa w APS jest na 29 miesięcy i 4 gratis. Jeśli chcesz nie mieć czynszu to rozwiąż umowę za te 4 miesiące i podpisz nową na Familijny Max, Film, Sport i Cinemax za 60 zł. Na pewno przy zamówieniu oferty że strony CP przy tym pakiecie nie ma czynszu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 16 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2019 @Nowy 123, czynsz za Evobox PVR "znika" od jakiej kwoty abonamentu przy kontynuacji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rybaq Opublikowano 16 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2019 Witam, Posiadam aktualnie następujące usługi z Cyfrowego Polsatu: - telewizja w cenie 90 zł Pakiet Familijny Max HD + Multiroom HD + Pakiet HBO HD HBO GO + Pakiet Film HD + Pakiet Cinemax HD + Pakiet Sport HD - umowa na czas nieokreślony - internet lte 50 gb w cenie 44 zł - umowa na czas 14 miesięcy Interesowałby mnie nowy pakiet Familijny Max HD w cenie 80 zł z PSP i do tego dodatkowo HBO za 30 zł. Mam pytanie czy składać wypowiedzenie umowy czy zadzwonić tylko o przedłużenie umowy? Jest możliwość wynegocjowania lepszych warunków dla klientów przedłużających umowę niż to co oferują nowym klientom czy nie ma co liczyć na coś lepszego? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 16 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2019 @Nowy 123 wyraźnie mówiła że mam przynieść HD5000 i właśnie zastanawiam się nad zakończeniem tej umowy i w zamian nowa aby nie mieć czynszu. Na tej starej ewentualnie może zostanie Rodzinny HD 24/3 za Piątaka. Te cztery miesiące aktualnej umowy po 20 złotych to już 8 miesięcy po 5 złotych. Jutro załatwiłem wypowiedzenie i będę myślał co dalej. Zadzwoniłem do DUK i bez wypowiedzenia nie załatwiłem umowy, próba bez skutku na razie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowy 123 Opublikowano 16 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2019 (edytowane) @swojadroga przy kontynuacji od pakietu za 70 zł nie ma już czynszu za Evoboksa PVR HD. Niezależnie co wchodzi w skład pakietu, ważna jest cena pakietu. @maks27, a ja będę nadal twierdził że zaproponowała Ci nową umowę a nie przedłużenie i mogę się o to założyć.. Nie ma opcji (tym bardziej w APS przy przedłużeniu) uzyskać 6 miesięcy gratis a tym bardziej umowy na 24 miesiące. Już raz ktoś tutaj na forum też miał mieć umowę na 24 miesiące w APS w ramach przedłużenia, a później pytał jak może zrezygnować z aneksu zawartego w APS bo okazało się że jest na 29 miesięcy. Akurat miesięcy darmowych faktycznie było 6, bo była to oferta bez wymiany sprzętu. Edytowane 16 Stycznia 2019 przez Nowy 123 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 16 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2019 @Nowy 123 nawet gdyby wciskała to czytam, co podpisuję. Akurat w tym APS zakreślają długopisem ilość miesięcy, dzień płatności i data pierwszej płatności. No i masz rację, często proponują na początku najdłuższe umowy na przedłużenie. Zawsze warto czytać, co się podpisuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciej Loret Opublikowano 17 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2019 Witam, standardowo poszedłem zanieść wypowiedzenie (do końca okresu podstawowego 6 miesięcy i 8 dni) i słyszę, że umowa zostanie rozwiązana od ręki wraz z naliczeniem kary za przedterminowe rozwiązanie umowy ze względu na ponad 6-miesięczny czas do końca umowy.Mimo wszystko złożyłem wypowiedzenie, wziąłem potwierdzenie przyjęcia wniosku i wróciłem do domu. Coś źle zrobiłem? Nastąpiły jakieś zmiany? W domu patrzę na poprzednie wypowiedzenie i widzę, że okres przed 6 upływającymi miesiącami do końca umowy był jeszcze dłuższy niż 8 dni... Z poważaniem, Maciej Loret Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowy 123 Opublikowano 17 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2019 Chyba standardowy tekst z APS. Przecież nie oni decydują, kiedy umowa będzie rozwiązana, bo oni tylko przyjmują wniosek, a wszystko zależy od tego, co napisałeś w piśmie i kiedy rozwiązanie ma nastąpić. Po drugie i tak podejrzewam, że będziesz przedłużał umowę, więc wypowiedzenie zostanie anulowane i nic się nie rozwiąże, a po trzecie, zawsze jest miesięczny okres wypowiedzenia, więc jest czas na reakcję. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.