Skocz do zawartości

PROMOCJE, oferty dla stałych abonentów Polsat Box


koteczek19
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mam takie pytanie: co powiedzieć jak już konsul zadzwoni i zapyta się dlaczego Pan składa wypowiedzenie ? Przecież nie dlatego, że taka jest procedura i chce 6 msc za darmo ? Należy coś ściemnić w stylu u konkurencji lepiej ? I od razu atakować z tym 6 msc za darmo czy pytać co jest do zaoferowania ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz dla kontry zapytać a w jakim celu pan/pani dzwoni :?: myślę że to rozluźni temat a konsul zechce ci coś zaproponować- najczęściej bez konfitur, jak będzie za dużo kręcił to powiedz że chcesz to i to i niech już nie ściemnia, ewentualnie może coś w promocji dołożyć- np. kanały z bzykankiem ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

46 minut temu, Asansiasz napisał:

Mam takie pytanie: co powiedzieć jak już konsul zadzwoni i zapyta się dlaczego Pan składa wypowiedzenie ? Przecież nie dlatego, że taka jest procedura i chce 6 msc za darmo ?

A niby dlaczego nie? Dzwoniący konsultant zwykle pyta albo o powód złożenia wypowiedzenia, albo czy może coś zrobić, by współpraca była kontynuowana - i, na pełnym luzie, odpowiadam, że wypowiedzenie zostało złożone w celu uzyskania sensownej oferty przedłużeniowej, a czy może coś zrobić - naturalnie: umowa na taki czas, z takim okresem bezpłatnym. Dalej rozmowa leci sympatycznie i bez przeszkód.

Edytowane przez rsw
literówka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Asansiasz przy rozmowie z konsultantem tylko i wyłącznie z DUK oczywiście po złożeniu wypowiedzenia, gdy pada pytanie dlaczego rezygnuję, odpowiadam a co Pani/Pan mogą mi zaoferować ? Rozmowy z innymi konsulami z poza wymienionego działu nigdy nie miało sensu, wręcz powodowało frustrację.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam zbliża mi się czas negocjacji umowy z CP na telewizję, wypowiedzenie to oczywistość.

teraz mam pakiet premium dwa razy multiroom. Teraz miałem umowę 15/3 

mam pytanie do znawców chcę wymienić dwa dekodery dodatkowe na nowsze jakie mogę otrzymać?

i na jaką umowę przy wymianie sprzętu mogę liczyć  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 2.07.2019 o 17:45, Asansiasz napisał:

Mam takie pytanie: co powiedzieć jak już konsul zadzwoni i zapyta się dlaczego Pan składa wypowiedzenie ? Przecież nie dlatego, że taka jest procedura i chce 6 msc za darmo ? Należy coś ściemnić w stylu u konkurencji lepiej ? I od razu atakować z tym 6 msc za darmo czy pytać co jest do zaoferowania ?

 

Bo jestem okrutnym sknerą, który nigdy nie zapłaci więcej niż minimalnej ilości cykli rozliczeniowych - a Wy dajecie gratisy pozwalające na redukcje kosztów wynikających z umowy o 50% :D i tu mówię co chcę dokładnie otrzymać - info z forum :D  Szybko, rzeczowo w 2 minuty oferta kupiona, konsultant i klient zadowolony :D 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Panie i Pany!

Właśnie stoję u progu podpisania kolejnej umowy z CP i interesuje mnie oferta sportowa 161 kanałów za 80zł

Interesuje mnie do tego multiroom.

Obecnie mam Pakiet Familijny HD, Pakiet Film HD, Sport HD, Cinemax HD i płacę za to 70 zł oraz korzystam z starych dekoderów hd5000 oraz hd3000.

i moje pytanie jest takie. Czy jest jakaś realna szansa żeby obniżyć cenę tego pakietu sportowego przy przedłużeniu umowy oraz wymienić te stare dekodery na jakieś nowe dobrze działające. 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś mógłby mi podpowiedzieć jak pozbyć się dekodera multiroom zachowując możliwość negocjacji kolejnej umowy?

Obecnie mam 7 miesięcy do końca umowy - pakiet familijny max hd +sport+film+eleven+ jeden dekoder multiroom - płacę za to 75 zł/mc

Przy przedłużeniu chciałbym zejść na pakiet familijny i skorzystać z opisywanych tu promocji. Nie potrzebuję też dodatkowego dekodera multiroom (bo w niższych pakietach cena za niego wynosi już 10 zł/mc co pozbawia niejako sensu samo obniżanie pakietu). 

Parę miesięcy temu czytałem tutaj, że najlepiej jest zgłosić chęć rezygnacji z multiroom i odesłać go do CP na Łubinową, i że taka procedura (zanim to zarejestrują) trwa około 6 tygodni - więc należy to wykonać odpowiednio wcześniej przed chęcią przedłużenia umowy (oczywiście odesłanie dekodera multiroom nie wpływało na ciągłość umowy i dalszą konieczność płacenia czynszu - zdawało się jedynie sprzęt). Taki manewr miał pozwolić na negocjację w DUK nowych warunków umowy bez konieczności kontynuacji umowy z dekoderem multiroom (oczywiście po wcześniejszym złożeniu wypowiedzenia).

Wczoraj próbowałem potwierdzić tą procedurę i konsultant powiedział że nie ma takiej możliwości - albo dotrwam do końca umowy i zawrę nową już na jeden dekoder, albo będę przedłużał na dwa dekodery...

Czy ktoś jest w stanie potwierdzić jego słowa? Czy nie mogę wysłać wypowiedzenia umowy (z jej rozwiązaniem na koniec okresu obowiązywania i jednocześnie odesłać im jeden dekoder multiroom?)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, gurek napisał:

Przed podpisaniem aneksu musisz im odesłać dekoder najlepiej z adnotacją, że rezygnujesz z opcji multiroom. Po otrzymaniu przez nich dekodera konsultant będzie mógł przedłużyć z Tobą umowę bez opcji multiroom.

O tak sobie można wysłać i oni przyjmą ? Nikt nie przyjmie dekodera w czasie trwania umowy i to na 7 mies.przed jej zakończeniem.

Trzeba dzwonić do BOK lub DUK i dopytać. Pytanie się powtarza, może ktoś wie jak wybrnąć z tej niechcianej oferty?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zadzwoniłem do DUK.

Umowa na 29msc, 6msc gratis. Od 7msc 85 zł z multi. Słabo coś na wieloletniego abonenta(a nowa umowa z tym pakietem sport 161 kanałów jest na 24-msc i 85zł z multi czyli to samo) - aczkolwiek Pan powiedział, że operuje na wnioskach rezygnacyjnych i mówi wprost "jakbym coś zrobił to ta umowa mogłaby być trochę krótsza" hehehhe. 

W której mądrej zakładce ICOK można wysłać wypowiedzenie umowy, aby nabrała mocy prawnej?

Warto wziąć nowe dekodery czy to jakiś szajs? W tych HD5000 i HD3000 irytujące jest chodzenie i przemienianie kart, aby aktywować drugi dekoder. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, JoY RidE napisał:

W której mądrej zakładce ICOK można wysłać wypowiedzenie umowy, aby nabrała mocy prawnej?

W dniu 6.06.2019 o 15:26, sebap napisał:

Kontakt-->Napisz do nas-->Telewizja-->Numer karty dekodera-->Warunki umowy-->Okres podstawowy/wypowiedzenia umowy i kiknij "Nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. 6 miesięcy do końca umowy i złożone wypowiedzenie. Aktualnie pakiet Premium Max + Multiroom. Chciałbym dobrać pakiety PSP oraz zmienić dekoder główny na Evobox PVR. W chwili obecnej najkorzystniej będzie podpisać umowę 24/4?

Edytowane przez Marky79
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 6.07.2019 o 11:48, stan69 napisał:

O tak sobie można wysłać i oni przyjmą ? Nikt nie przyjmie dekodera w czasie trwania umowy i to na 7 mies.przed jej zakończeniem.

Trzeba dzwonić do BOK lub DUK i dopytać. Pytanie się powtarza, może ktoś wie jak wybrnąć z tej niechcianej oferty?

Też chcę z jednego z dwóch posiadanych MR zrezygnować. Konsultant w rozmowie potwierdził, że trzeba rozwiązać umowę i zawrzeć nową. Nie ma opcji przedłużenia z jednoczesną rezygnacją z jednego MR czy nawet w ogóle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, the cable guy napisał:

@Marky79 daj znać czy cię maglowali bardzo o umowę na 3 lata. U mnie przy opcji PSP cały czas była gadka o minimum trzyletniej umowie.

Oczywiście dam znać. Jeszcze przez 2 lata mają prawa do transmisji LM więc na inną opcję niż umowa na 24 miesiące nie zgodzę się. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, the cable guy napisał:

@Marky79 daj znać czy cię maglowali bardzo o umowę na 3 lata. U mnie przy opcji PSP cały czas była gadka o minimum trzyletniej umowie.

W ubiegłym miesiącu przedłużyłem umowę na pakiet Premium Max z zamianą Elevenów na PSP oczywiście wypowiedzenie było złożone. Dzwonili do mnie z innego działu niż DUK i była kicha, wręcz dno. Dopiero z DUK bez żadnego problemu został skrócony dotychczasowy okres umowy oraz otrzymałem 24/6 + vod na 6 miesięcy, czyli normalnie jak tutaj jest to opisywane. Mogłem też wybrać krótszą umowę chyba 15/3.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...