paskud Opublikowano 30 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2016 Przedłużyłem dziś umowę, choć dopiero 21 lipca będzie pół roku do końca poprzedniej. Mam Familijny Max HD z dwoma tunerami dodatkowymi MR. Przedłużyłem na 12 miesięcy, z czego 5 bezpłatnie. Dołożyłem sobie ON THE GO płatne 5zł po okresie bezpłatnym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kyczniker Opublikowano 1 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2016 Dla innych informacja: nikt nie mówił że wcześniej niż pół roku nie można przedłużyć umowy, zdarzają się takie przypadki... jest to błąd w systemie CP, na korzyść klienta oczywiście . A dla reszty 6 miesiecy wcześniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
harvy Opublikowano 4 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2016 Właśnie bo kilku potyczkach z CP otrzymałem z DUK następującą ofertę: - Familijny Max HD + Cinemax + Film + Sport za 59,90 zł - Umowa na 15 m-cy - 3 m-ce za 0 zł - 3 m-ce za darmo VOD - Dekoder EvoBOX PVR za 49 zł, opłata czynszowa 5 zł/m-c - Brak opłaty za kuriera W sumie będę płacił tyle co teraz (64,90 zł) Sorki, ale dalej nie rozumiem. Wyjdzie cię to wszystko 51,92 zl miesięcznie średnio liczone przez okres umowy bo (12*64,9zł)/15 a ludzie z ulicy bez stażu maja kontrakt na 24 miesiace z czego 6 za darmo czyli miesięcznie średnio 48,67 zł bo (18*64,9zł)/24. Więc ktoś mi może proszę wytłumaczyć dlaczego stały klient płaci więcej niż ten z ulicy? Jaka jest atrakcyjność takiej oferty utrzymaniowej?? Naprawdę nie można więcej ugrac niz te nędzne 3 miesiace gratis? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hruszcz Opublikowano 4 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2016 Kolega wymieniał dekoder i dlatego ma tylko 3 gratisowe miesiące Gdyby tego nie robił miałby ich 5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czytnik Opublikowano 4 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2016 Ktoś ma maxa na 15 miesięcy po przedłużeniu? Ile taka przyjemność może kosztować? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatExpert Opublikowano 4 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2016 W łamańcu 15/5 ~67 ZŁ Ja jeszcze nie mam, ale jak błąd znajdujący się na moim koncie abonenckim zostanie naprawiony, to go biorę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wego Opublikowano 4 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2016 Witam Mam pytanie jaka jest obecnie możliwa najniższa opłata za pakiet z HBO, Eleven i Sport HD? W pakiecie premium jest to wszystko za 99 zł, plus kilka darmowych miesięcy z tym że pozostałe kanały nie bardzo mi potrzebne , więc może uda się coś taniej . Z góry dzięki za podpowiedź Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hagi Opublikowano 4 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2016 Witam, czy przy przedłużaniu umowy jest jakakolwiek możliwość zakupu TL-WR702n w promocyjnej cenie?Wkrótce będę przedłużał umowę na Familijny Max HD + Cinemax + Sport + Film, z jednym multiroomem. Być może dobiorę CP Go... Dekodera zmieniać nie będę... Pozdrawiam Hagi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
harvy Opublikowano 4 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2016 Kolega wymieniał dekoder i dlatego ma tylko 3 gratisowe miesiące Gdyby tego nie robił miałby ich 5 Dzięki ale to akurat rozumiem. Tylko że moje porównanie do osoby z ulicy również uwzględniało Evoboxa także dla oferty dla ludzi z ulicy więc na to samo wychodzi, ale jednak drożej co jest wg mnie nie w porządku w stosunku do stałego abonenta żeby miał gorszą ofertę od nowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 4 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2016 W łamańcu 15/5 ~67 ZŁ Ja jeszcze nie mam, ale jak błąd znajdujący się na moim koncie abonenckim zostanie naprawiony, to go biorę A to przez ponad miesiąc jeszcze nie naprawili? @harvy chłopie o co ci chodzi?Dostał ofertę lepszą niż nowy którą wcześniej aneksuję anulując kilka miesięcy z starej umowy i podpisze kolejna 12/5.Dalej twierdzisz że ma gorzej niż nowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatExpert Opublikowano 4 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2016 @czerstwy: No niestety nie ale w zeszły piątek poszła reklamacja i myślę, że ona mi pomoże... chyba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 4 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2016 Też tak myślę może nie będziesz czekał na naprawę tego błędu pół roku jak inni A Twój ulubiony operator w końcu łaskawie da ci przedłużyć w końcu umowę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatExpert Opublikowano 4 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2016 No bo to jest żałosne, że chcę zaabonować sobię większy pakiet i w teorii płacić więcej niż obecnie, ale CP mi na to nie pozwala, bo lepiej ściągać ode mnie 85 ZŁ miesięcznie, niż 99,90 ZŁ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kyczniker Opublikowano 4 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2016 Witam Mam pytanie jaka jest obecnie możliwa najniższa opłata za pakiet z HBO, Eleven i Sport HD? W pakiecie premium jest to wszystko za 99 zł, plus kilka darmowych miesięcy z tym że pozostałe kanały nie bardzo mi potrzebne , więc może uda się coś taniej . Z góry dzięki za podpowiedź oferty sa sztywne takie jak na stronie www, nic nie ugrasz. Witam, czy przy przedłużaniu umowy jest jakakolwiek możliwość zakupu TL-WR702n w promocyjnej cenie? Wkrótce będę przedłużał umowę na Familijny Max HD + Cinemax + Sport + Film, z jednym multiroomem. Być może dobiorę CP Go... Dekodera zmieniać nie będę... Pozdrawiam Hagi Nie wymieniasz dekodera, nie dokupisz modulu wifi, nie wysylaja bez zmiany dekodera modułów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maggikk Opublikowano 4 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2016 To mój pierwszy post na forum więc przede wszystkim WITAM! Lada moment w CP kończy i się umowa (za 1 miesiąc). Z telewizji posiadam Pakiet Familijny Max HD + Pakiet Film HD + Pakiet Cinemax HD + Pakiet Sport HD oraz internet Pakiet Power LTE 30 GB. Za te usługi płacę niewiele bo 11 zł za tv oraz 34,95 zł za internet (router w cenie). Takie stawki dostałem gdy skorzystałem ze Smart Dom 2 lata temu (posiadam w Plusie telefon). Z chęcią zostawiłbym sobie te usługi w obecnych cenach, a nawet jeśli by się dało to mógłbym zrezygnować ze wszystkich dodatkowych kanałów poza Familijnym Max HD żeby płacić mniej. Co zrobić żeby takie warunki (bądź lepsze ) zachować? Złożyć wypowiedzenie? Czy może zostawić temat i liczyć na to że stawki mi nie wzrosną po zakończeniu okresu umownego (tj. 1 miesiąc)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 5 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2016 Przede wszystkim należy zacząć od złożenia wypowiedzenia umowy. Najlepiej zrobić to w APS-ie Cyfrowego Polsatu. Wówczas otrzymujemy potwierdzenie, a wypowiedzenie jest od razu rejestrowane w systemie. Bez wypowiedzenia umowy oferty przedłużeniowe są zazwyczaj marne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabott Opublikowano 5 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2016 Dzięki ale to akurat rozumiem. Tylko że moje porównanie do osoby z ulicy również uwzględniało Evoboxa także dla oferty dla ludzi z ulicy więc na to samo wychodzi, ale jednak drożej co jest wg mnie nie w porządku w stosunku do stałego abonenta żeby miał gorszą ofertę od nowego. Jako stały klient też możesz dostać ofertę 24/6 z wymianą deka lub 24/8 bez wymiany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kerr Opublikowano 5 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2016 Na 3 miesiące przed końcem umowy 15/5 z zobowiązaniem na pakiet Familijny, nie wysyłając wypowiedzenia, postanowiłem zadzwonić do DUK, licząc na wynegocjowanie kolejnej umowy na ten pakiet, tym razem 12/5. Konsultant odpowiedział że jest w stanie przedłużyć mi umowę jedynie w opcji 15/5. Na pytanie dlaczego inni dostają umowy na rok, a ja nie mogę, przyznał, iż owszem, takie też są, ale możliwość ich podpisania mają osoby, które wcześniej złożyły wypowiedzenie. Zadeklarowałem więc, że złożę wypowiedzenie umowy w najbliższym czasie osobiście w lokalnym APS. Konsultant zapytał czy po złożeniu wypowiedzenia będę nadal zainteresowany przedłużeniem umowy, bo jeśli tak, on zajmie się moją sprawą i zadzwoni za jakiś czas. Zgodziłem się. 3 dni po złożeniu wypowiedzenia, jest już telefon z DUK, teraz już bez dłuższych negocjacji otrzymałem umowę na 12 miesięcy, 5 miesięcy za darmo, oraz wyższy pakiet w okresie promocyjnym - Familijny MAX HD, a nowa umowa wchodzi już od początku najbliższego okresu rozliczeniowego Oczywiście dekoder zostaje ten sam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BODEK510 Opublikowano 6 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2016 W połowie maja wysłałem wypowiedzenie i do dzisiaj zero odzewu ze strony CP (do końca umowy jeszcze 3 m-ce). Wypowiedzenie zarejestrowane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 6 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2016 Czekaj cierpliwie. Na pewno DUK się odezwie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kyczniker Opublikowano 6 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2016 W połowie maja wysłałem wypowiedzenie i do dzisiaj zero odzewu ze strony CP (do końca umowy jeszcze 3 m-ce). Wypowiedzenie zarejestrowane. Obecnie DUK ma tyle spraw ze lepiej gdybys zadzwonil sam 222 127 128. W zwiazku z Euro tyle ludzi zlozylo wypowiedzenia bo twierdza ze powinni miec to za darmo. Ja szczerze mowiac uwazam że nie powinni miec za darmo ale to już inna sprawa. Także dzwoń sam. Bo być może Twoj list sie zapodział? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomciu Opublikowano 6 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2016 (edytowane) Albo ma powyłączane zgody na kontakt celem przedstawienia oferty. Edytowane 6 Lipca 2016 przez tomciu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qrczak Opublikowano 6 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2016 (edytowane) Ze mną, pomimo wyłączonych zgód, po złożeniu wypowiedzenia kontaktował się DUK. Edytowane 6 Lipca 2016 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BODEK510 Opublikowano 7 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2016 W poprzednich latach w ciągu 2 tygodni był telefon z DUK, a teraz pewnie stwierdzili, że jeden klient z pakietem za 79,90zl to nic wielkiego do stracenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hruszcz Opublikowano 7 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2016 (edytowane) Nom, podobno na jesieni trochę zmian się szykuje Przedłużać teraz dla darmowych miesięcy, czy czekać? Szepnij choć słowo. Edytowane 7 Lipca 2016 przez Barti Usunięto zdublowaną treść postu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.