Skocz do zawartości

Problem z działaniem TNK/Smart HD+


Rekomendowane odpowiedzi

Często w tym wątku czytam "miałem całą noc włączone na TVN-ie i nadal nie działa", albo pada pytanie "jak długo schodzą uprawnienia". Z ciekawości zrobiłem taki eksperyment: wyjąłem kartę TNK z odbiornika 30 października i nie korzystałem z niej do 16 września. Oczywiście wygasły uprawnienia i karta przestła działać. Dokładnie po 1 min 35 sek (ze stoperem w ręku) programy ponownie się pojawiły. Pamiętam, że po aktywacji karty (jak była nowa) też wcale nie musiałem długo czekać na uprawnienia.

 

Jeśli musicie godzinami czekać na uprawnienia i wydzwaniać na infolinie, to albo macie źle ustawione anteny, albo coś jest nie tak z waszym odbiornikiem lub samą kartą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wczoraj aktywowałam Tnk sd (tuner opticum X80) co prawda w instrukcji pisze żeby ustawić na kanał TVN ja miałam na kanale 1 (TVP 1) na dodatek źle włożyłam kartę do dekodera (czipem do góry a miało być na dół) po jakiś 30 minutach się połapałam ,że karta jest źle włożona odwróciłam i od razu były wszystkie programy .Jeżeli chodzi o aktywację to dobrze jest to zrobione

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie po 1 min 35 sek (ze stoperem w ręku) programy ponownie się pojawiły.

 

No cóż, ja też z uprawnieniami mam takie doświadczenie że wchodzą niemal od razu, ale w tnk sd jestem świeżakiem, dlatego wolałem się upewnić czy ten system nie jest "inny". Mi dekoder nie przedłużył uprawnień na karcie, więc udałem się do punktu gdzie kupiłem starter (oficjalny dystrybutor tnk Augustów Hoża 9) żeby sprawdzić kartę w "oficjalnym" dekoderze - szczerze mówiąc miałem nadzieję, że po prostu włoży kartę i w ciągu paru minut załapie uprawnienia na obecny miesiąc. Tam miły pan oświadczył, że nawet gdyby miał odpowiedni dekoder to na uprawnienia trzeba czekać nawet i tydzień.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czasami odnoszę wrażenie i podejrzewam, że całe to wysyłanie uprawnień na ekstra zamówienie telefoniczne to jest zwykła ściema aby uspokoić klienta. A jedyne co może zrobić pracownik infolinii to zajrzeć do bazy danych w trybie read only i sprawdzić czy wszystko jest w porządku. Zaś same uprawnienia do kart wysyłane są swoim tokiem i tyle. Tym bardziej, że już nie jedna osoba na forum mówiła iż dzwoniła i zamawiała uprawnienia nie jeden raz, a dalej nie działa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Jestem tu nowy ale z tematem tv sat miałem już trochę do czynienia w przeszłości Przewałkowałem cały ten temat i szczerze nie znalazłem konkretnej odpowiedz na nurtujące mnie pytanie

Ale od początku Zakupiłem ostatnio tuner fergusona hf8900 hd tuner ma wgrany najnowszy soft producenta listę kanałów na CP C+ TNK Posiadam kartę tnk zakupioną dośc dawno bo w 2009 roku karta była aktywowana i tyle przeleżała nieużywana teraz po włożeniu jej do tunka i ustwieniu na tvn mam brak audio i wideo wiem ze muszą zejśc te uprawnienia dzwoniłem do boa dwa dni temu podałem nr karty mieli wysłać ale dwa dni nic siła sygnału 95% jakośc 91% nie wiem czy czekać jeszcze czy coś działać???????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Witam. Odpaliłem wczoraj mojego Philipsa 6010 z wgranym softem pod TNK i chodziły tylko kanały FTA

TVP1 TVP2 TVN TVN7 ReligiaTV powinny chodzić a nie chodziły.

Dziś widzę doszła wpłata za TNK i powinienem mieć już wszystkie kanały, a nadal tylko FTA

 

Wgrałem wczoraj soft DSX6010_08.03_MG, bo raz po długim nieużywaniu pomogło, a teraz nic

Mam na dysku takie softy

DSX6010_08.00

DSX6010_08.02_SET_MG

DSX6010_08.03

DSX6010_08.03_MG

 

W czym może być problem? FTA są tzn antena jest ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odniosę się do postów na temat sygnału transponder dla TVP.

Myślę, że nastąpiły jakieś problemy. U mnie też znacznie pogorszyła się siła i jakość odbioru tego transpondera. Obecnie coś tam łapie, ale wcześniej ze 2 tyg temu w ogóle nie było sygnału.

Muszę dodać, że cała reszta działa prawidłowo. Nic przez ostatni rok nie dotykałem w ustawieniach instalacji. Dodatkowo muszę stwierdzić , że pogorszyła się strasznie jakość samego obrazu jeżeli odbiera. Podłączone to mam do kineskopowego TV. Są dni kiedy jest jedna wielka pikseloza. Obraz dynamiczny- skoki narciarskie, czy tego typu- nie daje się oglądać czasami.

Może faktycznie jest coś na rzeczy?. Nie zaobserwowaliście tego u siebie? Pomijam już ciągłe problemy z transponderem 11508. On ciągle żyje swoim życiem. Jakość i siła sygnału jest w granicach 80-90 % , a są ciągłe problemy z odkodowaniem programu po przełączeniu na niego. Już go wyrzuczłem z listy, dodawałem od nowa. FEC samoczynnie prawidłowo sie ustawia i przez jakiś czas jes dobrze. Nastepnie po jakimś czasi znowu te same problemy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Hej przeglądam już od kilku dni różne tematy na temat TNK i nie moge znaleźć odpowiedzi.

Chodzi o to że kupiłem Tuner Opticum X80 z kartą na 2 miesiące. Postępuje zgodnie z instrukcją przy rejestracji karty przez internet i cały czas dostaje komunikat że "Dane niepoprawne" i nie można się zarejestrować.

Dzwoniłem na infolinię raz, Pan powiedział że to konserwacja systemu i do 24 godziny zrobią. Na drugi dzień sprawdzam oczywiście nadal to samo dzwonie jeszcze raz, tym razem Pani mówi że jest jakaś awaria i nadal nie działa, odczekałem dzień i znów dzwonię i znów to samo usłyszałem. To normalne tutaj? Wy możecie normalnie się rejestrować / sprawdzać ważność doładowania przez ich strone ? (to chyba ten sam skrypt).

Może jestem zbyt w gorącej wodzie kąpany no ale skoro kupiłem i zapłaciłem to chciałbym z tego zacząć korzystać...

Pytam bo fakt posiadania infolinii płatnej 1,23 za minutę gdzie trzeba czasem kilka minut czekać na konsultanta jest trochę bulwersujący (infolinia stacjonarna nie działa).

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość krzysiek.karolak

Wczoraj sprawdzałem i też nie działało, teraz też nie działa. Pierwszy raz zdarzyła mi się taka sytuacja. Myślałem, że karta już nieaktywna, ale kanały działają. Może spróbuj aktywować przez BOK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję Ci za sprawdzenie.

Właśnie widzisz do BOK dzwoniłem już tyle razy że miałbym za to kolejny miesiąc TNK opłacony...

Chciałem aby ktoś inny sprawdził i potwierdził mi czy faktycznie mają awarię czy może coś z moją kartą jest nie tak a oni nie potrafią tego zdiagnozować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TNK SD używam od 2 lat, ostatnio miałem problem tego typu, że obraz znikł i pojawił sie napisz "kanał zakodowany". Co dziwne obraz czarny jest także na kanałach FTA, natomiast kanały dvbt działają. Dodam, że to sie stało po przełożeniu karty do modułu conax, gdy karta była w czytniku uniwersalnym takich sytuacji nie było.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam pierwszy problem od czasu zakupu kart TnK (kanały bez doładowania wazne do 2016r.), a było to na samym poczatku staru TnK.

 

Jedna z kart była nieużywana ok 1,5 miesiaca, po umieszczeniu jej w module Cam Conax wyswietla się informacja "Incorrect card"[/b], kanały te podstawowe TVP1, 2, TVN i TVN7 - nie działają.

W czytniku dekodera tez nie działa.

 

Co to może być przyczyną tego problemu i jak ewentualnie to naprawić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...