Skocz do zawartości

Oferty - dla stałych abonentów platformy CANAL+ (wyłącznie pytania i odpowiedzi dot. bieżących ofert!)


marcin7650
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Złożyłem dzisiaj wypowiedzenie w APS'ie. Do tej pory dzwonili już kilka razy, ale oferty były tylko wyższe, na pakiet niższy niż mam. Umowę mam ważną do końca stycznia. Posiadam pakiet Universe, C+Family i Sport, HBO (zeszłoroczna tzw. "oferta świąteczna" lub dla "przechodzących od konkurencji") za 59 zł/msc. Chciałbym mieć cała paczkę C+ i HBO, no i oczywiście nie płacić więcej niż teraz. Nie mam na szczęście absolutnie żadnego parcia na przedłużenie umowy (mogę jej równie dobrze nie przedłużać), więc zobaczymy co z tego wyniknie.

 

Mam to samo złożyłem dzień wcześniej lecz kończy się 31 stycznia a z tego co wiem obowiązuje mnie 1 miesięczne to zapewne będą dzwonić tuż przed świętami bo mają przecież także innych a to jest losowo wybierane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie będzie..... Mam Platynę z HBO..... Dobrałem w tamtym miesiącu Cmax,Fbox,History,Sundance,Adventure i Hustler..... MRx2 Camele i 2 x Pejs.... nc+ go i teraz HBO GO.... W tym miesiącu jedyne 151,97 :D . Wiem,że to dużo,ale to jeden miesiąc i przełknę to. Specjalnie dobrane do negocjacji :mrgreen: . Koniec umowy 31.01.2015. chcę to mieć za max 119. Celuje 99 z małym przecinkiem. Realne ? :lol2:

 

no to Kolego, trzymam kciuki! jako prawie guru tego wątku (i nie tylko) - liczymy na dobry przykład udanych negocjacji! ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie będzie..... Mam Platynę z HBO..... Dobrałem w tamtym miesiącu Cmax,Fbox,History,Sundance,Adventure i Hustler..... MRx2 Camele i 2 x Pejs.... nc+ go i teraz HBO GO.... W tym miesiącu jedyne 151,97 :D . Wiem,że to dużo,ale to jeden miesiąc i przełknę to. Specjalnie dobrane do negocjacji :mrgreen: . Koniec umowy 31.01.2015. chcę to mieć za max 119. Celuje 99 z małym przecinkiem. Realne ? :lol2:

Trochę to źle rozegrałeś. A raczej przesadziłeś podnosząc sobie niepotrzebnie poprzeczkę. Prościej! O wiele prościej i skutecznej było to zrobić w czasie negocjacji. A tak przebiłeś samego siebie i dobrowolnie się zaplątałeś. Czy wszystko stracone. Nie wiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bogdan - ircios tłumaczył, że jest tak lepiej więc należy mu zaufać, bo taki był plan, co mi był uprzejmy tłumaczyć - sam z niezmiernym zaciekawieniem będę obserwował rozwój sytuacji...

Na pewno ja bym tak nie zrobił więc sprawa jest ciekawa. Życzę mu powodzenia.

 

Jeśli mu to wyjdzie, to mój wniosek będzie taki, że na pewno wypowiedzenie i na pewno dużo szczęścia w trafieniu konsultanta potrzeba...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla przedłużającego umowę klienta ze stażem ponad 5 lat, który wysłał wypowiedzenie przez punkt obsługi klienta ;-) najświeższe propozycje z DUK Kraków:

 

- Comfort+ Multi Extra 6xC+ VOD C+ 5x0 10x79,90 średnio 15x53,27

- to samo co wyżej bez Extra 5x0 10x69,90 średnio 46,60

- sam Comfort+ 15x29,90

- Comfort+ Extra 15x42,25

 

Nic nowego chyba w sumie, informacyjnie podaję :-)

 

Przed chwila gadałem z konsultantem (w grudniu konczy mi sie umowa, nie wysłałem wypowiedzenia, pakiet Canal+Silver 64 zł)

Zaproponował (po konsultacji z kierownikiem super oferta dla [beep] klienta ) Comfort+Ekstra, 6xC na cały okres umowy, HBO i Cinemaxy na 7 miesięcy za 0 zł w umowie 15 miesięcy za 79.90 hehe. Po pracy jade do punktu z wypowiedzeniem i zobaczymy co dział utrzymania klienta zaoferuje.

 

Teraz pytanie o wypowiedzenie. Jaki jest termin wypowiedzenia? 1 miesiac czy 3 ? I tak pewnie po trzymaniu wypowiedzenia DUK bedzie od razu sie ze mna kontaktował.

 

Pozdro dla wszystkich "walczących"

 

Już jestem po przedłużeniu. Wypowiedzenie wysłałem w piątek a we wtorek już dzwonili z DUK. Wypowiedzenie wysłałem na 2 tyg przed końcem umowy.

Na początku rozmowy konsultant znowu zaproponował śmieszna oferte ( praktycznie to co miałem tylko drożej ). Po zakomunikowaniu mu bez ogródek, że chce otrzymać dobre warunki bo pójdę do konkurencji od razu zaczęła się inna rozmowa. Kilka razy ściszał mikrofon i niby z kimś tam konsultował hehe. Stanęło na tym, że zaproponował mi pakiet Comfort+, Multi+, EXTRA+, HBO, Premium Sport w umowie na 24 miesiące za 64,90 zł na co przystałem. Prawdę mówiąc wolę płacić 64 niż w łamańcu 53 bo w umowie będzie widniała niższa kwota i przy następnych negocjacjach będę mógł trzymać się wersji, że nie chcę płacić więcej niż do tej pory.

 

Szacun i dzięki dla wszystkich z walczących z nc+. Dzięki waszym radom zszedłem paręnaście zł miesięcznie z rachunkiem za pakiet, który mnie interesował.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość lennox79

Witam, w lutym kończy mi się umowa (posiadam pakiet Universe+, 6xC+ PACE PVR 500GB) płącę za niego 59 zł. Interesowało by mnie to samo, ale z multiroomem. Za ile mogę owy pakiet wynegocjować i jak ma się kwestia z dekoderami, tzn jaki wziąć jako drugi ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę to źle rozegrałeś. A raczej przesadziłeś podnosząc sobie niepotrzebnie poprzeczkę. Prościej! O wiele prościej i skutecznej było to zrobić w czasie negocjacji. A tak przebiłeś samego siebie i dobrowolnie się zaplątałeś. Czy wszystko stracone. Nie wiem.

@ircios sam się zaplątał. Moim zdaniem pozyskanie dodatkowego dekodera w ostatnim miesiącu, który można w negocjacjach zrabatować nie jest tożsame z zasadą powiększanej oferty?! Kto to wysłucha? Kiedy będzie świecić aż 151,97 PLN.

Spokojnie....... W styczniu odpada mi Cmax, Fbox,History i Sundance. Ma być po nich ślad w systemie,że cały czas je miałem w ofercie.. Nie mam zamiaru aneksować w grudniu,chyba,że uzyskam to co chcę. Dwa Pejsy mam zrabatowane do 0.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Mam w nc+ pakiet "platinium" + multiroom standard HD. Płacę 129zł/m-c. Dekodery: turbodekoder 500GB i zwykły biały bez dysku (obydwa jeszcze z czasów N-ki). Umowa kończy mi się na koniec stycznia 2015.

 

Moje pytanie i prośba o radę, co mogę wynegocjować? Grać na zwłokę i czekać czy samemu się zgłosić po propozycję indywidualnej oferty przedłużenia umowy?

To na czym mi zależy, to zostać przy obecnym pakiecie wraz z multiroomem, przy zejściu z abonamentu na poziom 80-99zł.

 

Pierwsza propozycja po zatelefonowaniu do nc+ to pozostanie przy obecnym pakiecie + multiroom za kwotę 10zł niższą niż dotychczas, czyli 119zł/miesiąc.

Chciałem również dekoder z wifi aby mieć dostęp do netVOD ale babka powiedziała mi że ten dekoder który mam obecnie jest jednym z lepszych i zaproponowała mi jakiś adapter wifi za jednorazową opłatę 49zł.

 

Na obecną chwilę nie są to dla mnie zadowalające warunki ale z rozmowy odniosłem wrażenie, że chyba nic więcej nie wynegocjuje... Jakieś rady? Może ktoś jest/był w podobnej sytuacji z podobnym pakietem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spokojnie....... W styczniu odpada mi Cmax, Fbox,History i Sundance. Ma być po nich ślad w systemie,że cały czas je miałem w ofercie.. Nie mam zamiaru aneksować w grudniu,chyba,że uzyskam to co chcę. Dwa Pejsy mam zrabatowane do 0.
Jeśli odłączyłeś te opcje z końcem grudnia to spoko. Ale jeśli zostawisz je na styczeń, to sam się utopiłeś. Pamiętaj, że dla konsultanta jesteś wart tyle ile Twój ostatni rachunek. Więc jeśli wystartujesz ze 160pln, to ugrasz ze 20-30pln i to po mękach. Dużo lepiej byłoby startować nawet z gołą Platyną za 99 i walczyć o fulla za 119, bo dla firmy jesteś +20pln, a nie -30. W nc+ liczy się tylko ARPU!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

 

Zdecydowałem się na wysłanie wypowiedzenia do NC+ mimo, iż jeszcze jest ponad pół roku do zakończenia obecnej umowy - wypowiedzenie zostało zaakceptowane wraz z uzasadnieniem, które zawierało ponad 4 strony. Może w marcu się zacznie "gorąca linia" :D Dziękuje wszystkim tym, którzy mi pomagali z wypowiedzeniem. Obiecuje, że i tym razem też będę się często udzielał, jak tylko nadejdzie odpowiedni czas i spróbuje wywalczyć coś "extra" za przyzwoitą cenę. Wychodzę z dobrej pozycji, bo: Comfort, Extra, Premium Sport & Sport, HBO, RedlightHD - wszystko za 69,90zł cena stała. Dekoder mam Mediabox+ Chce wszystko zatrzymać, prócz ostatniej pozycji, na pornole nie spoglądam, bo nie mam kiedy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wypowiedzenie zostało zaakceptowane wraz z uzasadnieniem, które zawierało ponad 4 strony.
Nie obraź się, ale po co 4 strony? Na forum panuje mit, że to co napiszesz w wypowiedzeniu ma znaczenie. Wierz mi, że spora część konsultantów nie będzie wiedziała jak otworzyć to twoje wypowiedzenie. Dla konsultanta jesteś tylko numerkiem z wypowiedzeniem. A czym ciekawsze wypowiedzenie tym więcej jest śmiechu przy fajce na przerwie, zakładając że ktoś się do niego dokopie. W rozmowie Twoje wypowiedzenie jest tyle samo warte co wypowiedzenie o treści "rozwiązuje umowę".
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spokojnie....... W styczniu odpada mi Cmax, Fbox,History i Sundance. Ma być po nich ślad w systemie,że cały czas je miałem w ofercie.. Nie mam zamiaru aneksować w grudniu,chyba,że uzyskam to co chcę. Dwa Pejsy mam zrabatowane do 0.
Jeśli odłączyłeś te opcje z końcem grudnia to spoko. Ale jeśli zostawisz je na styczeń, to sam się utopiłeś. Pamiętaj, że dla konsultanta jesteś wart tyle ile Twój ostatni rachunek. Więc jeśli wystartujesz ze 160pln, to ugrasz ze 20-30pln i to po mękach. Dużo lepiej byłoby startować nawet z gołą Platyną za 99 i walczyć o fulla za 119, bo dla firmy jesteś +20pln, a nie -30. W nc+ liczy się tylko ARPU!
Tak właśnie jest. W styczniu moja opłata to będzie 124. Czyli Platyna z HBO i HBO go, nc go i Adventure. Wiem co dla nich się liczy ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość kingofsouth

Moje "Superpremium" po małej konfiguracji prezentuje się obecnie tak

 

image.jpg

 

A teraz mała niespodzianka opłata 99,90 8):jupi::brawo: tyle co bez pewnego ........... kanału wytrawni gracze wiedzą czego nie miałem

 

ps.Nie pytajcie się jak to zrobiłem,po prostu tak wyszło :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Rigidigi - Wysłałem uzasadnienie, bo musi być jakiś sensowny powód tej decyzji prawda? Postanowiłem, że nie będę już wysyłał samego wypowiedzenia umowy, bo wiadomo. że wysłałem je tylko, aby korzystne warunki dostać - przyznaj mi rację, że tak nie jest. Mało kto decyduje się na całkowitą rezygnacje z usługi. Ponadto liczę na to, że osoba która będzie do mnie dzwoniła nie zada głupiego pytanie pt. "Dlaczego Pan rezygnuje?", bo przyczyny są zawarte w uzasadnieniu wypowiedzenia. Myślę, że kobieta, lub mężczyzna z którym przyjdzie mi rozmawiać najpierw zapozna się z obszerną treścią uzasadnienia nim zadzwoni do mnie. Są tam podane przyczyny, oczekiwania, a nawet moje propozycje - będą wiedzieć czego oczekuje. W przeszłości zastosowałem podobny myk do Polsatu i uwierz mi na słowo, że rozmowa była krótka, ale bardzo treściwa w oparciu o przyczyny rezygnacji, które były w innym dokumencie. Dostałem wtedy 5/12 w gratisie, rekompensaty w postaci VOD. Myślę, że w NC+ też przeczytają nim zadzwonią

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...