Skocz do zawartości

Oferty - dla stałych abonentów platformy CANAL+ (wyłącznie pytania i odpowiedzi dot. bieżących ofert!)


marcin7650
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Właśnie celuję w taki pakiet tylko bez MR .....30.09.16 koniec umowy więc myślę że za 120 pln dostanę to co chcę :)

Kolejne wcielenie bogacza nas odwiedziło, witamy serdecznie... Jeszcze niedawno twierdziłeś, że sprawisz sobie pakiet taki jaki sobie zamarzysz i cena nie gra roli, a teraz Vip+ chciałbyś za 120 zł?  :rofl:

Edytowane przez focus1224
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czerstwy no mnie to śmieszy bo mam tą platformę ze względu na piłkę i żużel a za E2 nigdy nic nie doplacalem.

Ligi niemieckiej i kolarstwa nie oglądam .

Ale inni z pakietem Comfort może maja taki kaprys i dopłacą tylko za Eurosport2 HD zamiast kupować cały Extra.I co w tym niby śmiesznego?Ktoś kto ma ochotę na np.Bundesligę będzie ja oglądał bez posiadania pakietu Extra.Wcześniej był płacz że trzeba wykupywać całe pakiety by posiadać 1-2 kanały teraz dają możliwość kupowania pojedynczych kanałów i też złe bo Ty tego nie oglądasz? A czy ktoś Cię zmusza do kupowania tej opcji??A jak widać po wątku są zainteresowani tą opcją i ja w tym nic śmiesznego nie widzę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość dreamslon

VIP+ najtaniej 139.90zł . Taniej nie dostaniesz bo takie warunki nie istnieją

Dokładnie, z ceny nie chcieli zejść ani o grosz...jedynie jakieś dodatki w gratisie multiroom i HBO GO
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na ten moment mam extra+ 6c+ i 2x multiroom. Umowa obowiazuje od 1 czerwca 2015. Place 99.90. Chcialbym te oferte 8c+hbo+extra i oczywiscie zostawic 2 multiroomy. Czy jest opcja abym zmiescil sie ze wszystkim w kwocie 79.99? Czytalem forum ale nie wiem do konca jak to bedzie wygladalo z multiroomami i czynszem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na ofertę Extra+ 8C+ 3xHBO za 79.90 raczej niema szans. Bardzo niechętnie obniżają wysokość abonamentu. Moim zdaniem jest szansa na Superpremium (Extra+ 8XC+ HBO Cinemax) za 99zł. Jeżeli masz dekodery/karty po Cyfrze+ (Pace/Sagemcom) to czynsz i multiroom jest za 0zł. W innym wypadku pewnie dojdzie dodatkowa opłata. Masz multiroom standard czy premium?

Edytowane przez baek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość dreamslon

To ze go każdemu dają nie oznacza ze jest częścią tego pakietu ,tak samo jak prapremiery TVP ...masz przecież w dokumentach wszystko napisane

8da2dac5066e1e91f3f9d97ff6c4909e.jpg

Edytowane przez dreamslon
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na ofertę Extra+ 8C+ 3xHBO za 79.90 raczej niema szans. Bardzo niechętnie obniżają wysokość abonamentu. Moim zdaniem jest szansa na Superpremium (Extra+ 8XC+ HBO Cinemax) za 99zł. Jeżeli masz dekodery/karty po Cyfrze+ (Pace/Sagemcom) to czynsz i multiroom jest za 0zł. W innym wypadku pewnie dojdzie dodatkowa opłata. Masz multiroom standard czy premium?

Akurat jest różnie z tym. Ja mam przy Superpremium multiroom na dekoderach po Nce za free i do tego HBO GO też za free.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A u mnie dziwna sytuacja. Po złożeniu wypowiedzenia z końcem stycznia dzwonili do mnie kilka razy nawet po 2-3 razy dziennie ale nigdy nie odebrałem bo zawsze byłem w pracy podczas prób kontaktu. Nigdy jakoś nie dzwonili wieczorami. Po ok. 2-3 tygodniach telefony ustały i nigdy już nie było kontaktu z ich strony. Przez Facebooka korzystając z opcji e-obsługa zapytałem czy mam wyrażoną zgodę na kontakt bo już zastanawiałem się nad tym czy może ktoś w wyniku błędu nie cofnął jej. Zgoda była poproszono o potwierdzenie numeru telefonu i... dalej cisza. Umowę mam do końca kwietnia. Jeżeli nic się nie zmieni to będę musiał gdzieś w połowie kwietnia sam chyba ich atakować pod numery utrzymania klienta. Dziwna sprawa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie gorączkuję tylko zastanawiam. Jakby brali pod uwagę że ludzie pracują w ciągu dnia i dzwonili wieczorami jak kolejny raz nie odbiera ktoś przed południem to byłoby inaczej. A tak to marzec 0 telefonów i połowa lutego także. To mnie zastanawia a nie gorączkuje. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A u mnie dziwna sytuacja. Po złożeniu wypowiedzenia z końcem stycznia dzwonili do mnie kilka razy nawet po 2-3 razy dziennie ale nigdy nie odebrałem bo zawsze byłem w pracy podczas prób kontaktu. Nigdy jakoś nie dzwonili wieczorami. Po ok. 2-3 tygodniach telefony ustały i nigdy już nie było kontaktu z ich strony. Przez Facebooka korzystając z opcji e-obsługa zapytałem czy mam wyrażoną zgodę na kontakt bo już zastanawiałem się nad tym czy może ktoś w wyniku błędu nie cofnął jej. Zgoda była poproszono o potwierdzenie numeru telefonu i... dalej cisza. Umowę mam do końca kwietnia. Jeżeli nic się nie zmieni to będę musiał gdzieś w połowie kwietnia sam chyba ich atakować pod numery utrzymania klienta. Dziwna sprawa.

Dzwonili do Ciebie a Ty się jeszcze zastanawiasz czy masz wyrażoną zgodę na kontakt? :lol2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...