Kibo no Hikari Opublikowano 2 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2013 A kto Ci każe z nimi gadać,napisz reklamację i zażądaj rabatu na abonament,opisz co Ci nie działa a powinno i tyle-przecież Cię zapewniano, iż ze wszystkiego będziesz mógł korzystać. http://ncplus.pl/kontakt/napisz-do-nas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
godunow Opublikowano 3 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2013 i zażądaj rabatu na abonament,opisz co.. żądać to spbie możesz ... To zależy jedynie od dobrej woli operatora... Ja z autopsji znam trzy reklamacje na temat tego że w platynie na sprzęcie dawnej cyfry nie działają te wszystkie usługi i kanały w tym Polsat Hd.. I Co napisali po złożeniu tych reklamacji... Reklamacje wysłane koniec lipca br... Odpowiedz przyszła w połowie września po monitach mailowych .że mogą w ramach pakietu wymienić na dekodery by te usługi działały.. Chciano dać cinemax i Filbox ( bo zazwyczaj ci ludzie już mieli HBO) w reklamacjach chodziło o zmniejszenie abonamentu skoro nie am usług na zmianę abonamentu w dól, nie ma zgody.. 1. Pozostało albo wymienić sprzęt na ADB w ramach posiadanego abonamentu.. Mnie dano np. Media bo mi na jednym z pace nie zależało.. 2. innym dołożono jakieś pakiety darmo ( ja nie chciałem bo tej platyny nie mam w całości kiedy oglądać..!!) Oraz zostanie na dotychczasowym sprzęcie.. 3. Pozostaje możliwość wypowiedzenia umowy z winy operatora ( nie wywiązywanie się z umowy np. mnie zapewniano w punkcie w kwietniu ze dekodery pace zostaną zaktualizowane i będą odbierać te wszystkie usługi z platyny.. rzeczywistość okazało się całkiem inna . Czyli możesz spokojnie do miesiąca zdać sprzęt i zakończyć współpracę z NC +).. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 3 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2013 @godunow dobra wola operatora nie ma nic do rzeczy kiedy na reklamację lipcową odpowiedź dostajesz we wrześniu i chyba nie muszę tłumaczyć dlaczego. Tak czy inaczej otrzymanie w ramach rekompensaty tylko dodatkowego kanału premium czy darmowa wymiana dekodera jest lepsza niż stan przed złożeniem reklamacji-czyli płacenie i nic więcej. Płać i wymagaj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
regenwalde Opublikowano 3 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2013 i zażądaj rabatu na abonament,opisz co.. żądać to spbie możesz ... To zależy jedynie od dobrej woli operatora... Ja z autopsji znam trzy reklamacje na temat tego że w platynie na sprzęcie dawnej cyfry nie działają te wszystkie usługi i kanały w tym Polsat Hd.. I Co napisali po złożeniu tych reklamacji... Reklamacje wysłane koniec lipca br... Odpowiedz przyszła w połowie września po monitach mailowych .że mogą w ramach pakietu wymienić na dekodery by te usługi działały.. Chciano dać cinemax i Filbox ( bo zazwyczaj ci ludzie już mieli HBO) w reklamacjach chodziło o zmniejszenie abonamentu skoro nie am usług na zmianę abonamentu w dól, nie ma zgody.. Ja nie bawiłem się w pisanie reklamacji (za długo się czeka na odpowiedź). Zadzwoniłem do działu reklamacji (brak Polsatu HD i VODotrysków w Goldzie) i od ręki uruchomili HBO. Mogłem też obniżyć wysokość abonamentu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 3 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2013 @regenwalde zgodnie z planem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pincet Opublikowano 3 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2013 i zażądaj rabatu na abonament,opisz co.. żądać to spbie możesz ... To zależy jedynie od dobrej woli operatora... Ja z autopsji znam trzy reklamacje na temat tego że w platynie na sprzęcie dawnej cyfry nie działają te wszystkie usługi i kanały w tym Polsat Hd.. I Co napisali po złożeniu tych reklamacji... Reklamacje wysłane koniec lipca br... Odpowiedz przyszła w połowie września po monitach mailowych .że mogą w ramach pakietu wymienić na dekodery by te usługi działały.. Chciano dać cinemax i Filbox ( bo zazwyczaj ci ludzie już mieli HBO) w reklamacjach chodziło o zmniejszenie abonamentu skoro nie am usług na zmianę abonamentu w dól, nie ma zgody.. 1. Pozostało albo wymienić sprzęt na ADB w ramach posiadanego abonamentu.. Mnie dano np. Media bo mi na jednym z pace nie zależało.. 2. innym dołożono jakieś pakiety darmo ( ja nie chciałem bo tej platyny nie mam w całości kiedy oglądać..!!) Oraz zostanie na dotychczasowym sprzęcie.. 3. Pozostaje możliwość wypowiedzenia umowy z winy operatora ( nie wywiązywanie się z umowy np. mnie zapewniano w punkcie w kwietniu ze dekodery pace zostaną zaktualizowane i będą odbierać te wszystkie usługi z platyny.. rzeczywistość okazało się całkiem inna . Czyli możesz spokojnie do miesiąca zdać sprzęt i zakończyć współpracę z NC +).. Jeżeli te osoby zażądały rabatu na abonament w reklamacji złożonej w lipcu i dostały odpowiedź we wrześniu to został przekroczony termin 30 dni i reklamacja została rozpatrzona pozytywnie, więc w przypadku odpowiedzi odmownej bym im odpowiedział, że przepraszam bardzo, ale reklamacja została już rozpatrzona pozytywnie i ja chcę obniżki na abonament. Pytanie, czy napisali w reklamacji jaka miałaby być ta obniżka? Ja zażądałem zniżki w wysokości 6 zł/mc, po 30 dniach zacząłem im płacić obniżoną kwotę (i obniżając kwotę abonamentu za sierpień o te 6 zł za poprzednie miesiące). We wrześniu mi odpisali, że obniżka nie, ale jeden abonament gratis, wyszło mi praktycznie na jedno, więc wyrównałem im te opłaty za poprzednie miesiące i następny rachunek zapłacę w listopadzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tytus28 Opublikowano 3 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2013 Napisalem im wczoraj maila z reklamacja zobacze co odpisza moze chociaz jeden miesiac dostane gratis zawsze to 159zl do przodu ale podejzewam ze i tak nic nie zrobia.Sprzetu im nie oddam do wymiany poniewaz mam multiroom na dwoch kartach w tym jedna za granica wiec ich sprzet odpada definitywnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gigabajt Opublikowano 3 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2013 Ja napisałem im dzisiaj reklamację na brak kanałów Polsat HD, PSN oraz niedziałającą usługę nc+GO. Wieczorem odpisali na mail - udało się wywalczyć pakiet Cinemax, abonamentu nie chcieli obniżyć. Dziękuję: regenwalde i Kibo no Hikari, którzy mnie nastroili pozytywnie do tego Warto było, zawsze coś i jaka radocha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 4 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2013 @gigabajt tu nie ma za co dziękować to Twoje pieniążki,więc płacąc powinieneś wymagać. Abonamentu nie obniżyli,ale Cinemax piechotą nie chodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Electrix Opublikowano 4 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2013 @gigabajt, mogłeś NC+GO reklamować jako drugą reklamację, to może byś coś jeszcze zyskał. Mnie przy migracji nie chcieli dać drugiego dekodera z dyskiem do multiroom w bezpłatne użytkowanie, po reklamacji Polsatu HD dali mi 10zł rabatu, a po drugiej reklamacji NC+GO dali mi już go w bezpłatne użytkowanie, na tym mi zależało, bo dodatkowych kanałów nie potrzebuję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bieluk Opublikowano 4 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2013 king of south jesteś wielki. Jako stary klient enki zmigrowałem na Silver z pełną paczką Canal +. Zadzwoniłem dzisiaj na podany numer i miła Pani bez problemu aktywowała mi Fulla za 99 zł. Nie było najmniejszego problemu. Sądzę, że jak się płaci mniej niż te 99 zł to oni mocno nie są problematyczni. Dzwoćnie i próbujcie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateusz14422 Opublikowano 4 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2013 Witam bieluk na jaki numer dzwoniłeś bo ja też walczę o FULL EXTRA?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 4 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2013 @bieluk zadzwoniłeś na numer co podałem ? gratulację wsumie to na mnie za wiele nie zarobili ponieważ płaciłem 89 pln..... ale zawsze zwiększam ARPU Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateusz14422 Opublikowano 4 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2013 kingosouth jak mam to zrobić żeby uzyskać FULL EXTRA?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 4 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2013 Zadzwoń do działu Promocji i może ci się uda sprawdź pw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damio Opublikowano 4 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2013 piszecie do nc+ reklamacje ze polsat hd i psn nie dziala a mowiono wam ze przy przeduzaniu umowy nie bedą działac na sprzecie cyfry? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
regenwalde Opublikowano 4 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2013 Tak, mi mówiono. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pincet Opublikowano 4 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2013 I Ci uznali reklamację? No nieźle Ja reklamowałem dopiero jak dostałem umowę na piśmie i tam było napisane, że Polsat HD itp. tylko na sprzęcie ADB, bo wcześniej mówiono mi, że "na razie" nie będzie tych kanałów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndrU Opublikowano 5 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2013 Obecnie mam Canal+ silver z 6c+ na 12msc za 69zł umowa od kwietnia ale mam zamiar dobrać teraz multiroom myślałem żeby dodać do tego pakiet HBO ale żeby to wszystko było w dobrej cenie istnieje taka możliwość czy to raczej za duże wymagania:>? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 5 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2013 @AndrU wymagania jak to wymagania-płacisz i masz MR dla abo z Cyfry aktywacja 99zł +opłata miesięczna 15zł oraz HBO coś koło 25zł. Mam nadzieję,że nic nie pomyliłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dk67 Opublikowano 5 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2013 Zależy jaki MR ma na myśli @andru, byłej cyfry czy n? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 5 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2013 @dk67 pewnie chodzi mu o MR dla abo N-ki bo teraz dopiero widzę, że migrował z N. I tu nie wiem jak jest,bo na oficjalnym forum spotkałem info, że w trakcie umowy nie można dobrać MR ot tak a wiąże się to ze zmianą promocji głównej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gigabajt Opublikowano 5 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2013 I Ci uznali reklamację? No nieźle Ja reklamowałem dopiero jak dostałem umowę na piśmie i tam było napisane, że Polsat HD itp. tylko na sprzęcie ADB, bo wcześniej mówiono mi, że "na razie" nie będzie tych kanałów. I co, uznali Ci reklamację Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndrU Opublikowano 5 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2013 Od niedawana można dobrać w każdej ofercie interesuje mnie multiroom standard no i migrowałem z n Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 5 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2013 Każdy dodatkowy dekoder to 10 zł miesięcznie i aktywacja 49 zł Pamiętaj o połączeniu LAN między głównym dekoderem a dodatkowym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.