Skocz do zawartości

Oferty - dla stałych abonentów platformy CANAL+ (wyłącznie pytania i odpowiedzi dot. bieżących ofert!)


marcin7650
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

42 minuty temu, NobelM napisał:
8 godzin temu, bobo235 napisał:
Też się cieszę, zapomniałem tylko zapytać co z Liga mistrzów po nowym roku bo ten temat w ogóle się nie pojawił.

Jak dostałeś HBO za free, to LM na pewno by nie dali za darmo. Także pewnie będzie za 10zł od nowego roku (+ - 5zł) .

Pewnie masz rację, zobaczymy za nieco ponad 2 miesiące. Tak czy siak i tak jestem zadowolony, po poprzedniej negocjacji gdzie dostałem mniej za wyższą kwotę i tak jest na plus. Choć do ideału sprzed 2 lat (extra + cała PACZKA C+ + HBO za 59 ZŁ) trochę zabrakło. Nie ma co narzekać, ważne że jest co jest i spokój na dwa latka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, ircios napisał:

A co byś chciał jeszcze? To jest Max. Poczytaj wstecz i zobacz jak dostali Ci co mają taki pakiet jak Ty.

Pytam z ciekawości, bo to pierwszy telefon był, a umowę mam do końca roku, więc czyżby od razu wyjechali z max ofertą z ich strony?

 

Co do ligi mistrzów: 

Mi do start+ z canal+ zaproponowali ligę mistrzów za 0zł, do końca umowy, (jeśli oni odnowią z polsatem na kolejny sezon) ale nie wiem czy to taka promocja, czy wszystkim tak dają he he

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie "ciekawa" sytuacja....

Obecnie siedzę na umowie na czas nieoznaczony ale złożone mam wypowiedzenie (do końca października).

Z tydzień temu poszedłem do punktu "nc+" z zapytaniem, co mogliby zaoferować, jeśli zdecydowałbym się jednak przedłużyć umowę. Niestety przedstawiciel nie miał dla mnie ŻADNEJ oferty, mówił że nic się mu nie wyświetla i zasugerował aby zadzwonić na infolinie co też uczyniłem.

Pierwszy telefon na nr krakowski (122947879) ale bez rezultatu. Tam również konsultant nie miał możliwości zaproponowania czegokolwiek, zapisał nr i stwierdził, że z pewnością ktoś się ze mną skontaktuje w sprawie mojej umowy. Niestety - po raz kolejny usłyszałem taki sam tekst i po raz kolejny do dziś nikt nie zadzwonił...

Najwyraźniej nie chcą mnie już w swoim gronie a bieżącą umowę ciągnę od czasów Cyfry od 2011 roku... wcześniej było "n"...

 

Oczywiście wszelkie zgody na przetwarzanie danych zaznaczone.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Również mam umowę do końca października ale nie widzę szans na jej przedłużenie. Upieram się, że przedłużę jeśli dostanę Extra, 8 Canal Plus i HBO za 80zł. Konsultant, który dzisiaj dzwonił był arogancki i po niespełna dwóch minutach zakończyliśmy rozmowę. Im się chyba wydaje, że życie bez NC+ nie istnieje ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, davids80 napisał:

 

stary PACE + 2 karty cameleon

 

Obecny pakiet to: Extra+ 8C+, multiroom  - płacę 88,99 zł

To chyba przez dwie karty nie masz możliwości przedłużenia. Pewnie jakbyś dobrał jakiś dekoder (żeby były 2) to by się pojawiła. Albo jakbyś oddał jedną.

Edytowane przez Vsat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

W grudniu kończy mi się pierwsza dwuletnia umowa na telewizję. Wypowiedzenie złożone.

Obecny pakiet:

Pakiet: Extra +

HBO + HBO GO

Sprzęt: Wifi Premiumbox + karta Cayman

Za całość płacę: 89.99 zł.

 

Interesowałoby mnie:

1. Poszerzenie obecnego pakietu o CANAL + (6 lub 8), Opcjonalnie: Liga mistrzów

 lub

2. Pakiet Superpremium.

Obydwa warianty bez multiroom.

 

Czy jest szansa otrzymać powyższe pakiety w obecnej cenie (ok. 90 zł)?

Jakiś czas temu dzwonili konsultanci, ale ze słabymi ofertami. Następnie złożyłem wypowiedzenie czekając na atrakcyjniejszą ofertę. Na razie cisza.

 

Pozdrawiam,

Piotr.

Edytowane przez Barti
Każde zdanie kończymy odpowiednim znakiem przestankowym. Zdanie pytające kończymy znakiem zapytania, a nie kropką. Poprawiono post.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, bobo235 napisał:

Nie przeslyszalem. Dopytywalem 2 razy i 2 razy konsultantka powiedziała o hbo na caly okres umowy za free. ZresZtą już potwierdziłem ofertę bo jeszcze się rozmyslą. A z tym hbo to wyszło chyba przez niedopatrzenie konsultantki bo na początku sprawdziła co mam aktualnie i tam też było hbo ale hbo z wrześniowego plusa miesiaca ( po weekendzie miałem w ica to wylaczyc). Więc dostałem propozycję za extra, 6 C+, hbo na całą umowę (24 m-ce) za 69 zł. Dostałem więc więcej w tej samej cenie. Jestem zadowolony.

To taka rewelacyjna oferta?!

22,50 + 10 + 25 + 12,50 = 70

zecisz więcej przy 8 C+. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, Marcin80 napisał:

Ktoś jakiś czas temu pisał że po przejściu na czas nieoznaczony znikają oferty przedłużeniowe z systemu, widocznie to się potwierdza

Nie siej propagandy, nic nie znika. Sam jadę już parę miechów na nieoznaczonym i oferty na przedłużenie dalej świecą w ICA.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, gebi napisał:

To taka rewelacyjna oferta?!

22,50 + 10 + 25 + 12,50 = 70

zecisz więcej przy 8 C+. 

Nie każdy ma czas i ochotę na przepychanki z nc i czekanie na wygaśnięcie umowy. Taką ofertę mógłby sobie zrobić właśnie po wygaśnięciu kontraktu.

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra przedłużyłem z nimi umowę na następujących warunkach:

- Superpremium+ 99 zł 

- Mistrzowska piłka za 0 zł

- Kolekcja Fox Play - 0 zł

- National Geographic Play - 0 zł

- HBO GO - 5 zł

- Filmbox - 5 zł

- Eleven Sports - 7,95 zł (na 12 miesięcy później dzwonić)

- Canal+4K - 10 zł (na 12 miesięcy później dzwonić)

- Dekoder 4k - 15 zł
- Multiroom - 10 zł

Łącznie wychodzi 152 zł.

Umowa kończyła mi się na koniec roku, jednak zależało mi na dobraniu dekodera 4k przed El Clasico :D 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, ircios napisał:

Nie każdy ma czas i ochotę na przepychanki z nc i czekanie na wygaśnięcie umowy. Taką ofertę mógłby sobie zrobić właśnie po wygaśnięciu kontraktu.

Jakie przepychanki i dlaczego ma czekać na wygaśnięcie umowy?

22,50 sporo osób otrzymało przed końcem umowy

10 za dopełnienie otrzymuje już w trakcie trwania nowej, także nie ma związku ze starą

25 za c+ 8 to standard, za tyle dostaje większość

12,50 za HBO bez łaski ze strony NC+, opcja włącz / wyłącz. 

Żeby uzyskać korzystne dla siebie warunki to niestety trzeba poświęcić trochę czasu. Nie ma nic za darmo. Ewentualnie, jeżeli ktoś tego czasu ma mało i nie ma ochoty, o czym piszesz , to bierze to co mu proponują. I takich abonentów jest zdecydowana większość. 

Po to są owieczki, żeby je strzyc?

Edytowane przez gebi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi tłumaczysz? ????

Sprawa tak wygląda, żeby mógł zejść do samego Comfortu za 22 zł, to niestety musi poczekać do wygaśnięcia umowy. Mało kiedy kto tak dostaje na sam koniec kontraktu nawet przy wypowiedzeniu. nc nie chce zniżać pakietów  abonentom, bo dużo więcej płacą. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po prostu czasami to kwestia natrafienia na odpowiedniego konsultanta. 

Ja też wcześniej miałem Extra z 6xC+ za 72,50zł, a udało mi się przedłużyć na Extra z 8xC+ Canal+Vod HBO i HBO GO za 79,99zł co dla wielu abonentów jest niemożliwe, bo konsultant twierdzi,  że takiej oferty nie ma. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, kamil2505 napisał:
Po prostu czasami to kwestia natrafienia na odpowiedniego konsultanta. 
Ja też wcześniej miałem Extra z 6xC+ za 72,50zł, a udało mi się przedłużyć na Extra z 8xC+ Canal+Vod HBO i HBO GO za 79,99zł co dla wielu abonentów jest niemożliwe, bo konsultant twierdzi,  że takiej oferty nie ma. 

 

HBO i HBO GO na cały okres umowy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, Vsat napisał:

To chyba przez dwie karty nie masz możliwości przedłużenia. Pewnie jakbyś dobrał jakiś dekoder (żeby były 2) to by się pojawiła. Albo jakbyś oddał jedną.

 

Drugi dekoder mam też "od nich" wykupiony na własność - jakiś Sagecom.

Chciałem nawet oddać stary sprzęt (pace'a i obie karty) i wziąć dwa dekodery: wifi Premiumbox+  + wifiBOX+ ale nie mogę bo nie ma oferty. Pozostaje mi jedynie poczekać do końca umowy oddać sprzęt i wziąć coś w promocji dla NOWYCH abonentów, albo siedzieć dalej na nieoznaczonym i  wymienić Pace'a to Pace (bo obecny jest już na wykończeniu)...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...