Skocz do zawartości

bobo235

Użytkownik
  • Postów

    78
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Sprzęt

  • Operator
    NC+
  • Oferta
    Extra + 6C+ + HBO - 69 zł

Ostatnie wizyty

424 wyświetleń profilu

Osiągnięcia bobo235

Amator

Amator (2/11)

12

Reputacja

  1. Na wstępie dodam że nie śledzę tego forum na bieżąco i nic nie wiedziałem o zmianach jakie nastąpiły w weekend. Jestem w c+ od już chyba nastu lat, jeszcze od czasów Nki (gdzieś 2011 r.) i różne numery wywijali w tym czasie, ale to co zrobili teraz w weekend z zabraniem ekstraklasy chyba przelało czarę goryczy. Mam chyba niezłą ofertę bo te Extra+ z CANAL+ (chyba 6) z HBO i HBOMax za 69 zł. Plus aktualnie wykupiona Mistrzowska piłka na LM (więc w sumie 99 zł.). Lubię oglądać piłkę nożną, nawet nasza ekstraklasę, a nawet jak gra drużyna z mojego miasta to bardzo lubię. Przez tyle lat w ramach posiadanego pakietu i dostępnych kanałów ze stajni c+ miałem dostęp do każdego meczu ekstraklasy. W weekend byli u mnie znajomi i mieliśmy m.in puścić sobie w tle mecz Legii z Rakowem, jakże było moje zdziwienie że mecz jest przeniesiony na jakiś kolejny kanał sportowy c+ z chyba liczbą 3 (szkoda że 17 nie uruchomią...) i nie ma dostępu do tego kanału. Myślałem że coś się zepsuło i nawet wszedłem na konto żeby upragnienia zaktualizować i dalej nic. Następnego dnia zirytowany tym wszystkim napisałem poprzez formularz kontaktowy o co chodzi? Czemu nagle nie mam ekstraklasy, do której on nastu lat miałem pełen dostęp. W odpowiedzi dostałem "miłego" maila że nastąpiły zmiany "dla dobra klienta" i w związku z dużą ilością transmisji na żywo dokonano "optymalizacji czasu antenowego" żeby był dostęp do każdego wydarzenia live.... No to piękny dostęp zrobili zabierając ten dostęp.... W mailu dostałem informację, że mogę poszerzyć dostęp do tych kanałów dzwoniąc na infolinię i zamawiając dodatkowo te usługę... Czyli w sensie że ma dodatkowo zapłacić za coś co było do tej pory nazwijmy to w standardzie... Dawno już tak się nie zirytowałem postępowaniem danej firmy i ich podejściem do klienta. Puściłem im solidną wiązankę (bez wulgaryzmów) co o tym wszystkim sądzę, że takich zmian nie robi się od tak w trakcie umowy czy nawet trwania danych rozgrywek i złożyłem jednocześnie już wypowiedzenie. Co prawda umowa jeszcze do końca roku, ale już teraz wiem, że nie będe jej przedłużał i po kilkunastu latach podziękuje za takie podejście. Dla mnie to było po prostu nieuczciwe z ich strony, wiem że umowa gwarantuje dostęp do kanałów a nie do konkretnych treści na tych kanałach, ale to tak jakby ktoś podpisał umowę na 2 lata wiedząc że będzie w tym czasie miał dostęp (w ramach wybranej oferty) do np wiadomości, a oni nagle te wiadomości wrzucają do jakiś dodatkowych kanałów, dodatkowo płatnych. No nie, ja się na takie nieuczciwe praktyki nie zgadzam. Także od nowego roku biorę jakiś podstawowy pakiet w kablówce a sport jak za nastolatka będę oglądał w Internetach. Niby chcą walczyć z nielegalnymi transmisjami (nawet podczas meczów zasłaniają mi obraz jakimś kodem wyświetlanym na ekranie..) a swoim postępowaniem powodują, że kolejny klient (tak wiem, że oni mają mnie jako pojedynczego abonenta w d....) odpływa do szarej strefy... Także NIE dla takich działań ze strony tej pseudo firmy, jeszcze mają czelność pisać że te zmiany dla dobra klienta... Sorki za przydługi tekst, ale chciałem się podzielić swoją historią. edit. z tego wszystkiego chyba działy pomyliłem, miało być w dyskusji ogólnej, przepraszam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...