Skocz do zawartości

Oferty - dla stałych abonentów platformy CANAL+ (wyłącznie pytania i odpowiedzi dot. bieżących ofert!)


marcin7650
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Dzięki za radę właśnie miąłem zamiar walczyć o Comfort na 15m-cy za 27,50zł , lub Extra w rozsądnej cenie, a co myślicie o reszcie ?

Reszta w porządku. Szczególnie ten Canal+ 6/0 i 6/25 bardzo korzystne. Jak zatwierdzisz ofertę to wrzuć tutaj screeny dla potomnych ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak, ale 88,90 to chyba już bez HBO.

Też mam podobny pakiet, tylko bez MR. Dziś dzwonili, że bez przedłużania będę musiał doliczyć 25 za HBO.

Prognozę mam podobną, ale jak mogliby proponować przedłużenie za 105zł, jeśli bez przedłużenia miałbym to samo za 88?

(umowa do końca lipca za 79,99)

Razem z HBO ja mam już tak parę miesięcy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj o godzinie 20,55 telefon z NC+ Krakowski, i pierwsze jej słowa przypominam że z końcem maja kończy się umowa i sprzęt należy zdać w przeciągu 14-dni po zakończeniu umowy.

Moja odpowiedź wymijająca że nie mogę się doczekać końca umowy.

Wtedy nagle zmiana tonu i nowe propozycje: Comfort na 15 mc-y za 22,50zł lub Extra=54zł, + Canail+ 6/za 35zł, +5zł za premium Box Wifi (który mam).........

Moja odpowiedź stanowcza NIE to ja dyktuje cenę popytu mogę kupić a nie muszę - a na pewno nie za tą cenę.

Odniosłem wyraźne wrażenie że ten telefon o tak późnej porze miał zadziałać zastraszająco-psychologicznie !!!!

Na koniec że mam się zastanowić, będzie jeszcze dzwonić i przypomina regułkę że sprzęt w ciągu 14-dni itd….. rozłączyłem się. :)

Edytowane przez verte
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak, ale 88,90 to chyba już bez HBO.

Też mam podobny pakiet, tylko bez MR. Dziś dzwonili, że bez przedłużania będę musiał doliczyć 25 za HBO.

Prognozę mam podobną, ale jak mogliby proponować przedłużenie za 105zł, jeśli bez przedłużenia miałbym to samo za 88?

(umowa do końca lipca za 79,99)

 

mam zapewnienie na mailu z zapisu rozmowy z konsultantem że z HBO :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaistniała pomyłka  w poście za którą przepraszam !  :roll: Przed chwila rozmowa z DUK po otrzymaniu SMS - 8 x C+ 6m po 25zł i później negocjacje cenowe, reszta oferty bez zmian podobno taniej nie będzie !  :wink:

Umowa do końca maja.Zamierzam zejść z Superpremium do Comfort+ i złożyć ofertę z dostępnych opcji dodatkowych.

Dzisiaj 4 telefon działu utrzymania i propozycja z dzisiaj :

 

Comfort + umowa na 15 m-cy cena 39,99zł ( przy umowie na 24 m-ce 5zł mniej )

8 x c+      :  6m za 0 + 6m za 25zł (później negocjacje)    

3 x HBO  :  6m za 0 + 6m za 25zł (później negocjacje) 

HBO GO :  6m za 0 + 6m za 5zł (później negocjacje)

Eleveny   :  12m po 7,95zł  (później negocjacje)

2x Cameleon + ultraBOX+ po Cyfrze w cenie pakietu ( podejrzewam że wliczony w cenę pakietu ) 

Man Pack : 15zł

Multiman Pack : 20zł 

 

Ewentualnie :Extra+ umowa na 15m-cy za 59,99zł 

 

Oczywiście planuje dokupienie dopełnienia do Extra+ po podpisaniu umowy.

 

Co myślicie o tej ofercie ? Co można z niej " ugrać " ? 

Edytowane przez Flaga
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj telefon w sprawie przedłużenia.Umowe mam do konca listopada a juz atakuja.Nie interesowała mnie oferta jedynie czy mogłbym wymienic swoj dekoder Pace Pvr na ultraboxa 4k.Pan mi zaproponował ultraboxa 4k za 15zł i 49zł aktywacja i drugi dekoder do MR za 10zł i 99zł aktywacja.Przecież to jest śmiech na sali jak oni traktują obecnych abonentów, 150zł aktywacje i 25zł miesięcznie więcej do abonamentu.Zamiast zrobić jakąs promocje na mundial to chcą doić do końca.Powinno być po 5zł za dekoder i bez aktywacji to moim zdaniem byłoby ok, a nie takie ceny z kosmosu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich.

 

Umowa do końca Lipca pierwszy telefon wczoraj bez wypowiedzenia jeszcze. Teraz mam Extra 8C+ Plus 3X HBO + najem Dekodera Wifi Premium za wszystko 79,99zł.

 

W miarę ogarnięty chłopak dzwonił powiedział niby że HBO na całość w tej cenie już nie ma i nie będzie. Może mi zaproponować to co mam plus HBO Go za 99zł miesięcznie.

 

Powiedziałem że w płatnościach mam od sierpnia na czas nieokreślony 87,99zł za to co mam teraz i mam potwierdzenie rozmowy że mam w tej cenie najem dekodera i 3XHBO to chłopak się zwiesił się na parę sekund i powiedział tom co ja mam zrobić chyba nic dziękuję i się rozłączył.

 

Powiedział również ciekawą rzecz - że niby Nc+ rozmawia z Polsatem na temat odkupienia części meczy ligi mistrzów ponieważ Polsat wyłożył tak wielkie pieniądze że musi komuś odsprzedać prawa aby zarobić na tym i że rozmowy trwają od dłuższego czasu i wszystko jest na dobrej drodze.

 

Zobaczymy jak to będzie - jak oferty nie będą lepsze albo przynajmniej to samo co mam teraz za tą samą kwotę to przechodzę od sierpnia z opłatą 88zł i tyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo tracą masowo klientów - jak nie umieją szanować klienta, tym bardziej że sprzedają towar niewidzialny sygnał który ucieka w eter w powietrze nikt nie lubi oglądać powtórek wiec magazynowanie i wieczne powtarzanie to wieki błąd taki jak np. HBO masowo robią.

Wystarczy aby swoją politykę sprzedaży NC+ zmienił poprzez obniżenie ceny (czy nie lepiej sprzedać kilka milionów taniej - niż  np. 100szt  za cenę z kosmosu) wtedy  by mieli klientów Full, a tak tracą bo sygnał i tak bezpowrotnie ucieknie w powietrze - a odbiorców brak.

 

Sam dałem jak zawsze wypowiedzenie, umowa kończy mi się koniec Maja. Wieczne telefony przerwałem - jasno powiedziałem im czego oczekuje i za konkretną cenę wymieniłem - albo papatki...

Na razie cisza jak znam ich metody telefony zaczną się pod koniec Maja - i to ja mogę kupić ich sygnał "powietrze" albo NIE i papatki....  :)

 

Jakby każdy tak konkretnie postawił sprawę jasno......zaczęli by szanować klienta. :L

 

 

 

Mam tak samo

 

Wydzwaniali od lutego (umowa do końca maja) za pierwszym razem spokojnie wysłuchałem co mają do zaproponowania klientowi z bardzo długim stażem, oferta standardowa nawet ciut gorsza od posiadanej. Podziękowałem. Drugi telefon to samo, dałem im trzecią szansę, nic, nadal ta sama gadka więc przedstawiłem im czarno na białym czego oczekuje i na co się mogę zgodzić. Konsultant jakże w "uprzejmy" sposób powiedział że życzy powodzenia u konkurencji. Od tego momentu cisza i spokój. 

Edytowane przez ths
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnia propozycja: pakiet Super Premium + HBO GO + Eleveny + Dekoder 4K Ultrbox+ + 2x Multiroomy przy umowie na 2 lata za 140 zł. Umowa wypowiedziana, obecna obowiązuje do końca czerwca. Czy mozna jeszcze cenę obniżyć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obecnie Extra+ z 6C+, MR na jeden dodatkowy tv za 74,99 zł. 

Wcześniej brałem ten pakiet z Eleven za 11,9 mc, jednak od 13.miesiąca wskoczyła cena 15,9 zł, a na koncie abonenta była możliwość wzięcia Eleven za 11,9zł. Kliknąłem zatem to 11,9zł i.... na swoim główny dekoderze miałem pakiet Eleven, na drugim nie było ich w ogóle (było Eleven4). Natomiast żaden z rachunków nie uwzględniał 11,9zł za Eleven. Płaciłem od 13.miesiąca 74,99 i Eleveny wyłączyli mi dopiero na 2 miesiące przed zakończeniem obecnej umowy. 

Na razie bez wypowiadania umowy, ponieważ umowa przechodzi na czas nieokreślony i będę płacił 81,99 zł.

Było kilka telefonów. Jeden odebrałem ale oferta bardzo słaba i podziękowałem. 

Propozycja na koncie abonenta - Extra+ z 6C+ za 69,99zł. 

I tu moje pytanie. Czy jest szansa wyrwać Extra+ z 6C+, MR na jeden dodatkowy tv oraz pakiet Eleven za 69,99 zł? Dodam,  że dekoder główny turbobox+ a dodatkowy sagem. Nie mam wielkiej potrzeby, aby zmieniać te dekodery na coś innego. Chociaż mogłyby działać szybciej.

Od biedy wziąłbym do pakietu światłowód, jeśli cena byłaby przystępna. Obecnie za neta w Netii płacę 60zł(w tym podtrzymanie łącza). 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jasok1. Już samo to, że na starcie masz ich sprzęt musisz dużo więcej płacić. Ja mam bardziej rozbudowany pakiet i płacę 117 zł, ale multiroom mam za 0 zł, dodatkowo dzierżawa sprzętu 0 zł. Za dekoder masz pewnie 15 zł, multiroom 10 zł. Jeszcze za to wszystko aktywacja i cena robi się spora. Jakbym miał tyle płacić abonamentu to bym zrezygnował z ich usług.

Prawdopodobnie sprzęt masz po ''Cyfra+'' a kolega n/nc+.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do końca czerwca mam umowę na superpremium+eleveny, z których korzystam na swoim sprzęcie przy użyciu dwóch cameleonów. Po wysłaniu wypowiedzenia zastanawiam się na co mogę liczyć jeśli chodzi o sprzęt przy ewentualnej nowej umowie. Czy ktoś w ostatnim czasie podpisał nową umowę i w dalszym ciągu korzysta ze swojego sprzętu? Czy w przypadku wypożyczenia dekoderów od nc+ (nie interesuje mnie 4K) dalej można korzystać z cameleonów czy muszę wymienić karty? Jak to wygląda z opłatami (dekoder/MR)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...