Skocz do zawartości

Oferty - dla stałych abonentów platformy CANAL+ (wyłącznie pytania i odpowiedzi dot. bieżących ofert!)


marcin7650
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jakie są Wasze doświadczenia dotyczące reklamacji kwoty abonamentu po przedłużeniu umowy?

Pamiętam, że pytałem konsultanta czy cena abo nie wzrośnie, dostałem takie zapewnienie, do tego gratis 2 miesiące, HBO na pół roku. W ICA widzę jednak kwotę o ponad 10 zł wyższą, poszła reklamacja, jednak otrzymałem odpowiedź, że odpowiedź otrzymam w ciągu miesiąca. Problem jest taki, że mam tylko 14 dni na odstąpienie od umowy. Jeśli więc odpowiedź przyjdzie później, to nc+ mnie pięknie wydyma, jak rozumiem.

Jesli było jak piszesz to nie powinno być żadnego problemu, odsłuchają rozmowę i zmienią kwotę.

 

Ja pisałem dziś do nich przez formularz kontaktowy bo miałem mieć 2 miesiace za darmo a w ICA widniała płatność z styczeń. Odpisali że rozpatrza to do 30 dni.

Teraz sprawdziłem w ICA i już zrobili korektę, bieżacy miesiąc 0zł......no nie powiem uwinęli się :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Z końcem kwietnia kończy mi się umowa. To moje pierwsze przedłużenie umowy po dwóch latach. Jakiś czas temu było kilka telefonów od nc+ ale nie miałem jak odebrać (praca). Wczoraj postanowiłem sam zadzwonić. Zebrałem numery telefonu jakie są na forum do przedłużenia umowy. Dzwoniłem najpierw na 12 294 78 50. Od razu przedstawiłem co mnie interesuje comfort+ za 22,5/24m, konsultant bardzo "olewatorski" w ogóle nie chciał rozmawiać i mówi, że pierwszy raz o takim pakiecie słyszy. Stwierdziłem, że nie ma co dalej rozmawiać po jego nastawieniu. Na kolejny numer zadzwoniłem 12 294 78 27 tutaj trafiłem na kumatego konsultanta i jak powiedziałem o comforcie 22,5/24m to powiedział, że musi iść porozmawiać z przełożonym czy da radę za tyle dla mnie wytargować. Po konsultacjach stwierdził, że jestem za krótko w nc+ i jedyne co może mi zaproponować to comfort+ za 34,99 na 24 miesiące. I na tym skończyłem rozmowę bez przedłużenia umowy. Teraz mam pytanie do Was czy faktycznie nie da rady przy krótkim stażu zejść na cenę za comfort+ 22,5/24m? Czy udało się komuś na pierwsze przedłużenie umowy wynegocjować jakieś korzystne warunki na pakiet comfort+?

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@przemek505, masz jeszcze sporo obecnego kontraktu do wypełnienia, więc na tym etapie na pewno nie dostaniesz takiej oferty. 

 

O powyższe możesz się starać w ostatnim miesiącu. Ja w opcji abonamentowej byłem krócej od Ciebie, bo migrowałem z pre-paidu, a tam są umowy na 12 m-cy ;)

 

W grudniu po kilku telefonach otrzymałem co chciałem Comfort+ za 27,50 zł w opcji na 15 m-cy, bo nie lubię długich umów. Chociaż to samo mi mówili na początku, że takie opcje dla mnie nie są dostępne. A zaczynaliśmy od propozycji Comfort+ za 39,99 zł na 24 m-ce. 

 

Schodziłem z opcji Extra+ z C+ za 89,99 zł oraz Eleveny w opcji na całą umowę za 11,90 zł.

 

Także wytrwałości, bez pośpiechu, a na pewno dostaniesz co będziesz chciał ;)

Edytowane przez shevchenko1987
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Z końcem kwietnia kończy mi się umowa. To moje pierwsze przedłużenie umowy po dwóch latach. Jakiś czas temu było kilka telefonów od nc+ ale nie miałem jak odebrać (praca). Wczoraj postanowiłem sam zadzwonić. Zebrałem numery telefonu jakie są na forum do przedłużenia umowy. Dzwoniłem najpierw na 12 294 78 50. Od razu przedstawiłem co mnie interesuje comfort+ za 22,5/24m, konsultant bardzo "olewatorski" w ogóle nie chciał rozmawiać i mówi, że pierwszy raz o takim pakiecie słyszy. Stwierdziłem, że nie ma co dalej rozmawiać po jego nastawieniu. Na kolejny numer zadzwoniłem 12 294 78 27 tutaj trafiłem na kumatego konsultanta i jak powiedziałem o comforcie 22,5/24m to powiedział, że musi iść porozmawiać z przełożonym czy da radę za tyle dla mnie wytargować. Po konsultacjach stwierdził, że jestem za krótko w nc+ i jedyne co może mi zaproponować to comfort+ za 34,99 na 24 miesiące. I na tym skończyłem rozmowę bez przedłużenia umowy. Teraz mam pytanie do Was czy faktycznie nie da rady przy krótkim stażu zejść na cenę za comfort+ 22,5/24m? Czy udało się komuś na pierwsze przedłużenie umowy wynegocjować jakieś korzystne warunki na pakiet comfort+?

 

Pozdrawiam

Próbuj co jakiś czas aż trafisz na konsula, któremu zależy. Prawdopodobnie maja prowizję od każdej przedłużonej umowy i jakieś plany do wykonania. Wytrwałości ja ten pakiet wytargowałem dopiero za 4 razem. A też słyszałem: "To niemożliwe z pana pakietem". Miałem 6xC+Extra+MR+najem za 84,99. Teraz mam Comfort+ za 22,50 na 24 m+8xC+ za 6m za 25 zł potem 40 zł z możliwością wypowiedzenia po 6 m.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@shevchenko1987 @mirco ,

 

Dzięki Panowie za odpowiedź :beer: . Tak myślałem, że mogę więcej ugrać tylko chciałem się zorientować od czego będę startować. Tak więc poczekam jeszcze z telefonami i w okolicach marca kwietnia spróbuje ponownie z negocjacjami. Wtedy będę bliżej końca umowy to i może konsultanci będą bardziej przychylni na większe negocjacje. Po wielu przeczytanych postach na forum wiem, że tylko cierpliwość i wytrwałość popłaca :wink:

 

 

Jeszcze jedno obecnie mam dekoder wifibox+ i chcę go wymienić na dekoder z nagrywarką. Co lepiej wybrać wifipremiumbox+ czy mediabox+ (ultrabox+ nie chcę ze względu na opłatę)? Jakie macie doświadczenia z tymi dekoderami który jest lepszy pod względem działania?

Edytowane przez przemek505
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam moduł CAM CI+, więc nie pomogę. ;)

 

Jednak na twoim miejscu wybrałbym Wifi Premiumbox+ z racji, że jest młodszy, a to gwarantuje dłuższy okres wsparcia. Poza tym ma lepsze parametry techniczne: CPU, RAM, itd. 

 

Najlepiej zajrzyj do odpowiednich wątków na forum dotyczących wymienionych przez Ciebie sprzętów i sam zdecyduj.

 

Poza tym nie wiem czy mediaBOX+ jest wydawany w takiej wymianie. 

Edytowane przez shevchenko1987
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@shevchenko1987

 

Własnie wczoraj konsultant proponował mi dekoder mediabox+(jak zapewniał obiór nawet w ten sam dzień w aps) aktywacja 9,99 z opłata miesięczną 5zł do rachunku. Wifipremiumbox+ był w cenie 199zł lub 49zł aktywacja i 10zł do rachunku co miesiąc. Zobaczę co w kwietniu da się wynegocjować bo może wtedy wifipremiumbox+ uda się wyrwać w jakiejś ciekawej opcji :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@shevchenko1987

 

Własnie wczoraj konsultant proponował mi dekoder mediabox+(jak zapewniał obiór nawet w ten sam dzień w aps) aktywacja 9,99 z opłata miesięczną 5zł do rachunku. Wifipremiumbox+ był w cenie 199zł lub 49zł aktywacja i 10zł do rachunku co miesiąc. Zobaczę co w kwietniu da się wynegocjować bo może wtedy wifipremiumbox+ uda się wyrwać w jakiejś ciekawej opcji :wink:

Ja w grudniu wifibox+ wymieniłem na Wifipremiumbox+ aktywacja 0zł i 2zł miesięcznie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do mnie wczoraj dzwonili,ale powiedziałem że dekoder już spakowany i tylko muszę go oddać do APS.Konsultant chciał mnie namówić żebym został jednak chociaż do wrzesnia czyli do końca umowy i był zdziwiony,że nc+ straciło prawa do LM i LE hehe.Na koniec stwierdził,że liga polska i angielska jest narazie do końca sezonu 18/19

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Przecież możesz zapytać przed wydaniem z jakiej serii jest dekoder.

@shevchenko1987

 

Własnie wczoraj konsultant proponował mi dekoder mediabox+(jak zapewniał obiór nawet w ten sam dzień w aps) aktywacja 9,99 z opłata miesięczną 5zł do rachunku. Wifipremiumbox+ był w cenie 199zł lub 49zł aktywacja i 10zł do rachunku co miesiąc. Zobaczę co w kwietniu da się wynegocjować bo może wtedy wifipremiumbox+ uda się wyrwać w jakiejś ciekawej opcji :wink:

 

A czy za dekoder 4K nie chcą 5 zł więcej ( 15zł ) ? Może warto dopłacic ?

Edytowane przez ernet
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy do pakietu Superpremium za 99,90 jest możliwość wynegocjowania HBO GO lub FilmBox bez zmiany ceny ? obecne propozycje to + 5zł za HBO GO lub/i +5zł za FilmBox...

Płacę tyle samo za ten pakiet i konsultant w grudniu powiedział mi, że Filmbox będzie wchodził w skład pakietu, kilku osobom też mówili o dostępie do tych kanałów bez dodatkowych kosztów. A o gratisowym HBO GO ludzie w listopadzie pisali, ale teraz już dawno nie widziałem nikogo, żeby się chwalił. Mnie w grudniu zaproponowano tę opcję na 2 miesiące gratis.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Umowa wypowiedziana z powodu #UCH. Jak łatwo się domyślić już rozwiązana :)

Przed chwilą telefon z NC+, miła Pani zapytała grzecznie co może dla mnie zrobić abym został z nimi?

Odpowiedziałem że interesuje mnie zejście do jak najniższego pakietu w jak najniższej cenie.

1 propozycja - Start + 17.50 na 24m, odpowiedziałem że zgodzę się na ten pakiet pod warunkiem że w kwocie max 10zł/mc i umowie na 15m.

Bez zbędnych dyskusji Pani podobno poszła uzgodnić do z kierownikiem, kiedy wróciła oferta była dla mnie jak najbardziej osiągalna.

Więc ostatecznie zostaje z NC+ przy pakiecie Start+ za 9,99 na 15m + dopełnienie do Comfort+ do końca stycznia i styczeń gratis.

Oczywiście 2xCameleon i 2xPace zrabatowane dalej do 0zł.

 

Mam jeszcze do Was pytanie.

Czy z końcem stycznia muszę zgłosić chęć wyłączenia dopełnienia pakietu Comfort czy leci to z automatu?

 

Edit:

Zapomniałem dopisać.

Do tej pory Extra+6C+ standardowo 69,90 i Pejsy i Camele gratis.

Edytowane przez Colsman123
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Umowa wypowiedziana z powodu #UCH. Jak łatwo się domyślić już rozwiązana :)

Przed chwilą telefon z NC+, miła Pani zapytała grzecznie co może dla mnie zrobić abym został z nimi?

Odpowiedziałem że interesuje mnie zejście do jak najniższego pakietu w jak najniższej cenie.

1 propozycja - Start + 17.50 na 24m, odpowiedziałem że zgodzę się na ten pakiet pod warunkiem że w kwocie max 10zł/mc i umowie na 15m.

Bez zbędnych dyskusji Pani podobno poszła uzgodnić do z kierownikiem, kiedy wróciła oferta była dla mnie jak najbardziej osiągalna.

Więc ostatecznie zostaje z NC+ przy pakiecie Start+ za 9,99 na 15m + dopełnienie do Comfort+ do końca stycznia i styczeń gratis.

Oczywiście 2xCameleon i 2xPace zrabatowane dalej do 0zł.

 

Mam jeszcze do Was pytanie.

Czy z końcem stycznia muszę zgłosić chęć wyłączenia dopełnienia pakietu Comfort czy leci to z automatu?

 

Edit:

Zapomniałem dopisać.

Do tej pory Extra+6C+ standardowo 69,90 i Pejsy i Camele gratis.

Samo sie wyłączy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy do pakietu Superpremium za 99,90 jest możliwość wynegocjowania HBO GO lub FilmBox bez zmiany ceny ? obecne propozycje to + 5zł za HBO GO lub/i +5zł za FilmBox...

Ja mam Superpremium 8C z HBO GO za 99.90. Przedłużenie z końca grudnia. Czyli HBO GO dodano w gratisie na 24 miesiące.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sygnału brak  od ostatniej niedzieli. Wczoraj telefon, propozycja EXtra+ 8 C+ Eleven, na łamańcu najpiew jakieś sześć dych z hakiem potem 85 zyli, dwa miesiące za darmo.Umowa na 15 miesięcy. Powiedziałem gostkowi że teraz to co oferują to padaka, której za taką kasę nie chcę. Gostek się trochę oburzał, opowiadał jak to mają bundesligę. Podziękowałem a w przyszłym tygodniu zdaję dekoder, bo Evobox już zajął jego miejsce.  :aha:

Edytowane przez BizzareX
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Umowa zerwana przez UCH z końcem grudnia.

Wczoraj sygnał ustał po 8 latach z C+/NC+

Rozważam Orange bo też mają 4K, C+, HBO i dodatkwo paczkę Polsatu co interesuje mnie ze względu na boks i UCL.

 

To co mogło mnie zatrzymać to wymiana dekodera mediabox na 4K w opłacie 5 PLN/mc.

Czy da się takie coś ugrać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie przedłużona umowa. Comfort+/24m za 22,50 zł, 2 zł za wifipremiumbox+. Drugi dekoder 0zł. Hbo z hbo go 20 zł/24m. Razem 44,50zł. MR na cameleonach w cenie. Dopełnienie do extra przez miesiąc w cenie. Umowa obowiązywac będzie od 1 lutego. Dobrałem od 1 lutego paczkę Canal+ za 25 zł na 6 miesięcy. Pytałem o dopełnienie do extra, było dostępne za 15zł, ale konsultant potwierdził, że bywają po 10zł. Zadzwonić mam w marcu. Wcześniej miałem extra z C+ za 89,99 zł.

 

PS. Musiałem złożyć reklamację. 3 razy upewniałem się w rozmowie z konsultantem, czy umowa będzie obowiązywać od 1 lutego i 3 razy byłem o tym zapewniany. Miałem zapłacony abonament za styczeń i chciałem mieć wykorzystany pakiet C+.W chwili aktywowania linku zostałem pozbawiony paczki C+, a włączono mi opcje HBO z HBO Go. Mam w ICA też aktywną już opcję Comfort+. Póki co jest włączone dopełnienie do extra+, które miało być aktywne przez cały luty bo w styczniu miało jeszcze obowiązywać zapłacone extra+. Zobaczymy jaka będzie odpowiedź.

 

2 godziny temu zauważyłem brak części kanałów z pakietu extra. Po chwili wygasły pozostałe. Reklamacja uzupełniona. Ciekawe po jakim czasie rozpatrzą i co można zyskać.

Edytowane przez wojmir
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Umowa zerwana przez UCH z końcem grudnia.

Wczoraj sygnał ustał po 8 latach z C+/NC+

Rozważam Orange bo też mają 4K, C+, HBO i dodatkwo paczkę Polsatu co interesuje mnie ze względu na boks i UCL.

 

To co mogło mnie zatrzymać to wymiana dekodera mediabox na 4K w opłacie 5 PLN/mc.

Czy da się takie coś ugrać?

Aktualnie nie ma szans na tańszy dekoder 4k

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich

mam pytanie  - mam jeszcze PEACA niestety są z nim same problemy i na dzień dzisiejszy wymieniony jest uszkodzony i znowu do wymiany niestety ciężko o nie NC proponuje wymianę na Wifi premium box który śmiga ze starymi kartami i multiroomem za 10 zł miesięcznie dodatkowo, albo przedłużenie umowy  - moja jest do lipca.

Warunki to superpremium za 109 zł, men pack za 20 i HBO GO 2 mies gratis potem 5 zł multiroom i tenże dekoder w cenie. Do tego chciałam dodać eleveny podobno za 11 zł ale bez żadnych promocji dodatkowych.

Co byście zrobili na moim miejscu wiem ze pół roku przed zakończeniem umowy nic nie ugram, ale nie mam już sił się użerać się nad PEACEM być może będzie w przyszłym tygodniu na wymianę ale jakie jest prawdopodobieństwo że ten będzie działał poprawnie nawet na infolinii mówią że małe :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Umowa przedłużona dzisiaj, dzwonili z centrum promocji, w związku z wycofaniem Universal Channel. Obecnie posiadałem Pakiet Extra + Canal+ (6) Live z modułem Cam za 69.99zł. Stara umowa do Lipca 2018 została wyzerowana, nowe warunki umowy na 15 miesięcy płatne od Lutego poniżej.

 

f4bb7625b80726e8med.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...