Skocz do zawartości

Oferty - dla stałych abonentów platformy CANAL+ (wyłącznie pytania i odpowiedzi dot. bieżących ofert!)


marcin7650
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

No cóż... Moja umowa (łamaniec) wygasła wczoraj. Byłem skłonny przedłużyć biorąc sam Extra+ za 44,90 bez względu na długość umowy - i nie udało się, najniżej schodzili na 49,90. Nawet jeszcze dzisiaj tel od konsultantki z propozycją za Extra+ w cenie 54,90 - myślałem, że to żart. Odchodzę bez żalu, bo wiem, że nie traktowano mnie poważnie. Za każdym razem, gdy tłumaczyłem dlaczego mogę zaakceptować 44,90 a nie 49,90 słyszałem tekst, że schodząc z wyższego pakietu mam wyższą cenę niż gdybym z mniejszego pakietu przechodził na wyższy - wtedy by raczej problemu nie było.

Zrozumiałbym, gdyby oferty utrzymaniowe były stałe - za Extra np. 50, Extra+6C 70, Extra+8C 80, itd ze sztywnymi cenami. Ale okazuje się, że te ceny nie są sztywne a ich poziom wynika z wewnętrznej polityki, że klient nie może płacić mniej niż wcześniej, a jeśli już - żeby ta różnica była dla niego na tyle nieopłacalna (Extra+ za 54,90), że raczej weźmie droższą, jakoby bardziej opłacalną - bo dopłacając 15 zł już miałbym Extra+6C.

Nie kupiłem tego, dlatego od lutego zamiast 44,90 będą mieli ode mnie 0, CP w wersji Premium już zamówiłem, dekoder powinien być jutro.

Kuriozalne jednak jest dla mnie jeszcze jedno - te wszystkie telefony i czas pracy konsultantów też kosztują. Przy 10 - 12 rozmowach 'zjedli' tę marżę jaka wynikałaby z pięciozłotowej różnicy, a można było tego oszczędzić, bo od pierwszej rozmowy mówiłem co było akceptowalne a co nie i dlaczego. No ale te koszty będą widoczne w innym dziale niż przychód ze sprzedaży, więc nikt nie będzie się nad tym zastanawiać.

Nawet jak teraz zobaczą, że abonenci im uciekają na potęgę i obniżą ceny w ofertach utrzymaniowych, to ci, których stracili przecież już nie wrócą - bo zasilą na dwa lata szeregi abonentów CP czy innych kablówek. No ale każdy ma pomysł na biznes.

Dzięki za wszystkie informacje i pomoc, z mojej strony nie omieszkam pisać na forum o ofercie CP i ich ofertach utrzymaniowych, ale to już w innym dziale.

  • Popieram 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie dzwoniłem w innej sprawie i nie jest tragicznie; zaoferowano mi tak jak kolegom wcześniej: Superpremium 8C+ za 99, ale za multiroom standard chcą 5zł 12m i 10zł 12m.

Umowa do kwietnia, miałem extra, premium sport&film, H1 za 74,99 + 10zł multiroom. 

 

Spytałem o HBO GO to 5zł 6m i 10zł 6m.

 

Poczekam aż cały ms będzie zrabatowany.

 

pozdro

Edytowane przez essek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1) Czy coś się zmieniło, jeśli chodzi o włączenie i wyłączenie Eleven ? Jeżeli teraz włączę, a wyłączę pod koniec marca to średnio wyjdzie 7,95 ?

2) Po jakim mniej/więcej czasie Eurobank zwraca te 20 zł na konto po zapłaceniu rachunku i wykonaniu obrotu ?

Edytowane przez Asansiasz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mnie znowu podnieśli ciśnienie. Przedłużyłem umowę, miało być Superpremium za 99,90 z dodatkowym dekoderem (który już miałem wcześniej), za kolejne 10 zł miałem mieć kolejny dekoder (taką otrzymałem ulotkę na maila a drugą w punkcie, w którym odbierałem), a dziś widzę w ICA, że do zapłaty 119,90. Konsultacje przez maila z administracją ich forum i co? W systemie mają MR za 20 zł...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rano rodzina w Polsce oddała sprzęt(Pace+karta) .Po 11 latach nie doszedłem do porozumienia.Nie było ofert z 6 C+ za 69.90 lub Superpremium za 99zł.

Dzisiaj jeszcze na mój polski numer dzwonili ale to samo:

Superpremium za 119 lub Extra z 6C+ za 79.90

Edytowane przez Mr. Orbita
Piractwo na forum jest zabronione.
  • Popieram 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za ile mogę się zgodzić na takie opcje żeby nie przepłacić:

1. Comfort,6C+,Eleven,Eurosport 2,MR-2karty,Pace,Sagemcom -

2. Extra,6C+,Eleven,MR-2karty,Pace,Sagemcom -

 

    MR-2karty,Pace,Sagemcom mam od dłuższego czasu

Edytowane przez kobi666
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed momentem miałem telefon z krakowskiego DUK-u (wypowiedzenie wysłane, umowa do 30.04 br.):

- Superpremium - 99 zł,

- Filmbox - 0 zł x 12 m-cy, 15 zł x 12 m-cy (opcjonalnie),

- HBO GO - 0 zł x 6 m-cy, 10 zł x 6 m-cy (opcjonalnie),

- Multiroom (2x Cameleon) - 0 zł,

- Wifi Premiumbox - 0 zł (miałem już wcześniej zrabatowany - wymiana za uszkodzonego Pace).

Średnia cena za wszystko: 111,50 zł.

Pozostałe opcje dodatkowe zgodnie z cennikiem. Pytałem też o ManPack. W tej promocji jest za 10 zł. Tak naprawdę interesuje mnie jednak jedynie H, H2 i Adventure TV, więc pewnie, w razie chęci skorzystania z oferty, zdecyduję się na wariant włącz/wyłącz.

Prosiłem o czas do namysłu. Pani ma zadzwonić ok. 16:00. Jakie są Wasze opinie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie chciałem sobie eleveny włączyć przez infolinię, została tylko formułka oświadczenia woli, a tu nagle kwota prawie 110 zł od marca

 

W związku z tym mam takie pytanie, czy włączenie Eleven lub + miesiąca = przyznanie się do płacenia takiej kwoty i zawieszenie wszelkich reklamacji ?

 

Dziś miałem już pisać o warunkach umowy na które przystałem, jednak w PS nic nie wiedzieli o dobieranie multiroomu, zapłaciłem standardowo, bo usłyszałem od DUK, że "być może się nie zrozumieliśmy", a teraz wychodzi jeszcze na to, że mam multiroom 15 zł za pierwszy rok !

 

Gdzie można najszybciej i/lub najlepiej złożyć reklamację ? Czy nie dobierać na razie Elevenów oraz +miesiąca ? Czy może zrobić to przez ICA ?

 

Masakra, cały czas im mówiłem, że nie przedłużę umowy jeśli nic nie zejdą i chce mieć połączenie MR wifi, a tu standardowa oferta przedłużeniowa. Podczas rozmowy i na e-obsludze aktywację miałem płacić 49 zł. W punkcie o żadnym multiroomie nie wiedzą.

 

Szkoda tych darmowych kanałów na luty i marzec, ale jeśli to zablokuję moją reklamację to nie włącze.

 

Jeżeli reklamacja nie zostanie uwzględniona to można jakoś zerwać tą umowę i oddać sprzęt ? 

Edytowane przez Asansiasz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Umowa kończy mi się z końcem marca. Dzwoni do mnie konsultant, mówię mu że chcę tylko extra+ z muliroomem. Jego propozycja to 

pierwszy rok 69,99 a kolejny rok coś koło 80zł (nie wiem dokładnie bo już nie słuchałem). Pan stwierdził że jest to super oferta. Kiedy mu powiedziałem że przechodzę do konkurencji (ze względu na lepsze propozycje) to usłyszałem, że Polsat ma ofertę sztucznie napompowaną kanałami sd.  

No nic pora się brać za pisanie wypowiedzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś dzwonili i do mnie.Do 31.05 mam:

  • Comfort
  • multi
  • extra
  • C+x8
  • HBO
  • Multiroom standard
  • Pace PVR
  • Eleven

Wszystko za 72,85

Ich propozycja Superpremium za 99,90+eleveny,ewentualnie extra+8C+ za 79,90 + eleveny

Obydwie propozycje świetne więc mam ból głowy na który pakiet się zdecydować :mrgreen:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed momentem miałem telefon z krakowskiego DUK-u (wypowiedzenie wysłane, umowa do 30.04 br.):

- Superpremium - 99 zł,

- Filmbox - 0 zł x 12 m-cy, 15 zł x 12 m-cy (opcjonalnie),

- HBO GO - 0 zł x 6 m-cy, 10 zł x 6 m-cy (opcjonalnie),

- Multiroom (2x Cameleon) - 0 zł,

- Wifi Premiumbox - 0 zł (miałem już wcześniej zrabatowany - wymiana za uszkodzonego Pace).

Średnia cena za wszystko: 111,50 zł.

Pozostałe opcje dodatkowe zgodnie z cennikiem. Pytałem też o ManPack. W tej promocji jest za 10 zł. Tak naprawdę interesuje mnie jednak jedynie H, H2 i Adventure TV, więc pewnie, w razie chęci skorzystania z oferty, zdecyduję się na wariant włącz/wyłącz.

Prosiłem o czas do namysłu. Pani ma zadzwonić ok. 16:00. Jakie są Wasze opinie?

 

Oferta przyjęta. W ramach gratisu jeszcze dostałem dostęp na 1 m-c do pełnej biblioteki nc+GO TV i ManPacka w pierwszym miesiącu obowiązywania nowych warunków umowy. Pozdrawiam i życzę powodzenia w negocjacjach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To że masz uprawnienia do 23 marca a nie masz do tego dnia opłacone to mogą ci wyłączyć te uprawnienia w każdej chwili. Ponowie pytanie bo wydzwaniają z DUK Kraków:

Za ile mogę się zgodzić na takie opcje żeby nie przepłacić:

1. Comfort,6C+,Eleven,Eurosport 2,MR-2karty,Pace,Sagemcom -

2. Extra,6C+,Eleven,MR-2karty,Pace,Sagemcom -

 

    MR-2karty,Pace,Sagemcom mam od dłuższego czasu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To że masz uprawnienia do 23 marca a nie masz do tego dnia opłacone to mogą ci wyłączyć te uprawnienia w każdej chwili. Ponowie pytanie bo wydzwaniają z DUK Kraków:

Za ile mogę się zgodzić na takie opcje żeby nie przepłacić:

1. Comfort,6C+,Eleven,Eurosport 2,MR-2karty,Pace,Sagemcom -

2. Extra,6C+,Eleven,MR-2karty,Pace,Sagemcom -

 

    MR-2karty,Pace,Sagemcom mam od dłuższego czasu

1. Comfort,6C+,Eleven,Eurosport 2,MR-2karty,Pace,Sagemcom -  60+16+5+0=81 (z elevenem w opcji         

                                                                                                                                  włącz wyłacz wyjdzie 73)

2. Extra,6C+,Eleven,MR-2karty,Pace,Sagemcom -                          70+16+0=86 (z elevenem w opcji

                                                                                                                                  włącz wyłacz wyjdzie 78)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...