Skocz do zawartości

Odbiorniki Polsat Box - pytania, problemy, komentarze


mpotasznik
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

U mnie HD3000 po nocnym odpoczynku nie uruchomiał się,pomagał reset wtyczkowy.Po wymianie na razie jest jest OK. Evobox brak możliwości przełączania kanałów,tu także pomógł reset wtyczkowy,choć nie wiem na jak długo,coś po ostatnich zmianach w nadawaniu sygnału z satelity dekodery nie wyrabiają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Krzysiek11:)

U mnie dziś w nocy o 3 i także po 10 się zatrzymał.

Dzwonilem do działu technicznego, nie ma rozwiązania problemu, dużo ludzi z tym do nich dzwoni, należy wymieniać dekodery w APS aż do skutku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na moim HD5500s nie mam problemu opisywanego przez Was. Więc nie dotyczy to wszystkich dekoderów. Zaczynam się zastanawiać, czy to nie ma coś wspólnego ze zmianami w tablicy NIT. Dzisiaj było przełączenie TP128 (11075MHz V) z DVB-S na DVB-S2 właśnie w godzinach przedpołudniowych. Ale dlaczego tylko niektóre dekodery? Nie mam pojęcia.

Edytowane przez swojadroga
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie, zawiesił się rano na 10.24, to nie jest przypadek ze wszystkim dokładnie o tych samych godzinach i na różnych dekoderach.

Edytowane przez Barti
Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym. Poprawiono post.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja na razie się wstrzymam z wymianą. Starszyzna wie, że jak dekoder nie działa, to wtyczka z gniazdka na kilka sekund. Nadzieja Narodu też, chociaż oni mają prikaz wyciągać wtyk zasilacza z dekodera, żeby mi koło gniazdka się nie bawili. Wyłączenie całej listwy odpada ze względu na często działający komputer.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W przypadku problemów z zawieszaniem się dekodera w nocy, należy przełączyć dekoder pilotem na minimum 10 minut do stanu czuwania (Monitoringu) . Najlepiej jest to zrobić niezwłocznie. Problem powinien ustąpić.

Edytowane przez support458
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Krzysiek11:)

Mój dekoder jest praktycznie pół dnia w stanie monitoringu(a tu mowa o minimum 10 min) i regularnie zawiesza się o 3 w nocy. No chyba, że CP dopiero od dziś coś wykombinował w tym temacie. Zobaczymy.

Edytowane przez Krzysiek11:)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tym trybem monitorowania to naturalnie jakiś żart? Właśnie w tym trybie mój dekoder się zawiesza.

Edytowane przez Barti
Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym. Poprawiono post.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem w czym tak na prawdę jest/był problem z zawieszaniem się dekoderów, ale dzisiaj ponoć znaleziono rozwiązanie i wymaga ono postępowania według instrukcji @support458. Więc proszę zakończyć głupie żarty! Zróbcie jak napisał, a jutro zameldujcie, czy problem ustąpił, czy też nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może głupie żarty to nie są, jednak problem jest/był. Jeśli znaleziono rozwiązanie problemu to wielki szacunek dla specjalistów, że zajęli się nim. Komu o tym powiedzieć, jeśli nie na Tym forum?

Edytowane przez Barti
Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tryb monitorowania jest wtedy gdy wyłączysz dekoder pilotem i jest pokazana godzina, a na tryb czuwania można włączyć w ustawieniach / język wygląd o obsługa / tryb oszczędzania energii. Wtedy normalnie wyłączcie dekoder pilotem i zniknie wam godzina tylko będzie czerwona dioda.

Edytowane przez pawel15987
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Krzysiek11:)

@support458,

Temat ucichł od stycznia, więc zapytam, czy Cyfrowy Polsat nadal planuje zmiany kiedykolwiek w dekoderach HDxxxx (zmiana interfejsu, szybkości działania, Unicable itp.), czy temat został już zaniechany?

Edytowane przez Krzysiek11:)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam w domu dwa dekoder HD5000 i tylko mój się wiesza, u ojca działa normalnie żadnych zawiech. Może dlatego że mój to multiroom ?

Pisałem do CP i odpisali mi:

 

W celu prawidłowego korzystania z usługi należy:

• przejść do trybu Standby na minimum 5 min
• przełączyć dekoder na kanał z częstotliwości Cyfrowego Polsatu i odczekać minimum 5 min
• wejść do Menu i przeprowadzić ręczną instalację kanałów Cyfrowego Polsatu lub wykonać powrót do ustawień fabrycznych
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...