kazik147 Opublikowano 12 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2016 U mnie HD3000 po nocnym odpoczynku nie uruchomiał się,pomagał reset wtyczkowy.Po wymianie na razie jest jest OK. Evobox brak możliwości przełączania kanałów,tu także pomógł reset wtyczkowy,choć nie wiem na jak długo,coś po ostatnich zmianach w nadawaniu sygnału z satelity dekodery nie wyrabiają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hruszcz Opublikowano 12 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2016 Zauwazyłem problem z moim dekoderem - od czterech dni zawiesza mi się dokładnie o godzinie 3.10. Czy jest to wina oprogramowania, czy próbować go wymieniać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel15987 Opublikowano 12 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2016 U nas w domu dwa dekodery też się nie uruchamiają, stoją na godzinie 03,00 lub dzisiaj porannych o 10,34. Pomaga wyjęcie wtyczki. Przypadek że one siadły razem? A może to wina Cyfrowego Polsatu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabott Opublikowano 12 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2016 Wielu ma ten problem z dekoderami serii HDxxxx. U mnie zdarza się tylko na HD5500s, HD3000 jest wolny od tej bolączki póki co. Nie wiem, jak HD5000, bo teściu wyłącza listwę na noc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek11:) Opublikowano 12 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2016 U mnie dziś w nocy o 3 i także po 10 się zatrzymał. Dzwonilem do działu technicznego, nie ma rozwiązania problemu, dużo ludzi z tym do nich dzwoni, należy wymieniać dekodery w APS aż do skutku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 12 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2016 (edytowane) Na moim HD5500s nie mam problemu opisywanego przez Was. Więc nie dotyczy to wszystkich dekoderów. Zaczynam się zastanawiać, czy to nie ma coś wspólnego ze zmianami w tablicy NIT. Dzisiaj było przełączenie TP128 (11075MHz V) z DVB-S na DVB-S2 właśnie w godzinach przedpołudniowych. Ale dlaczego tylko niektóre dekodery? Nie mam pojęcia. Edytowane 12 Września 2016 przez swojadroga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel15987 Opublikowano 12 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2016 Może powrót do ustawień fabrycznych i ponowna instalacja oprogramowania by pomogła? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek11:) Opublikowano 12 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2016 Robiłem i nie pomogło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mumio Opublikowano 12 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2016 (edytowane) Faktycznie, zawiesił się rano na 10.24, to nie jest przypadek ze wszystkim dokładnie o tych samych godzinach i na różnych dekoderach. Edytowane 12 Września 2016 przez Barti Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel15987 Opublikowano 12 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2016 Czyli wina Polsatu i wymiana dekoderów też chyba nie pomoże. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabott Opublikowano 12 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2016 Ja na razie się wstrzymam z wymianą. Starszyzna wie, że jak dekoder nie działa, to wtyczka z gniazdka na kilka sekund. Nadzieja Narodu też, chociaż oni mają prikaz wyciągać wtyk zasilacza z dekodera, żeby mi koło gniazdka się nie bawili. Wyłączenie całej listwy odpada ze względu na często działający komputer. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 12 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2016 (edytowane) W przypadku problemów z zawieszaniem się dekodera w nocy, należy przełączyć dekoder pilotem na minimum 10 minut do stanu czuwania (Monitoringu) . Najlepiej jest to zrobić niezwłocznie. Problem powinien ustąpić. Edytowane 12 Września 2016 przez support458 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leszek234 Opublikowano 12 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2016 tzn wyłączyć dekoder na min 10 min ale nie odłączać od zasilania? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 12 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2016 Czerwonym przyciskiem na pilocie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek11:) Opublikowano 12 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2016 (edytowane) Mój dekoder jest praktycznie pół dnia w stanie monitoringu(a tu mowa o minimum 10 min) i regularnie zawiesza się o 3 w nocy. No chyba, że CP dopiero od dziś coś wykombinował w tym temacie. Zobaczymy. Edytowane 12 Września 2016 przez Krzysiek11:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mingo Opublikowano 12 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2016 Ja mam HD 7000 i HD 5500s i żaden się nie zawiesił. Ciekawe, od czego to zależy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mumio Opublikowano 12 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2016 (edytowane) Z tym trybem monitorowania to naturalnie jakiś żart? Właśnie w tym trybie mój dekoder się zawiesza. Edytowane 12 Września 2016 przez Barti Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 12 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2016 Nie wiem w czym tak na prawdę jest/był problem z zawieszaniem się dekoderów, ale dzisiaj ponoć znaleziono rozwiązanie i wymaga ono postępowania według instrukcji @support458. Więc proszę zakończyć głupie żarty! Zróbcie jak napisał, a jutro zameldujcie, czy problem ustąpił, czy też nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
as10A Opublikowano 12 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2016 (edytowane) Może głupie żarty to nie są, jednak problem jest/był. Jeśli znaleziono rozwiązanie problemu to wielki szacunek dla specjalistów, że zajęli się nim. Komu o tym powiedzieć, jeśli nie na Tym forum? Edytowane 12 Września 2016 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel15987 Opublikowano 12 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2016 (edytowane) Tryb monitorowania jest wtedy gdy wyłączysz dekoder pilotem i jest pokazana godzina, a na tryb czuwania można włączyć w ustawieniach / język wygląd o obsługa / tryb oszczędzania energii. Wtedy normalnie wyłączcie dekoder pilotem i zniknie wam godzina tylko będzie czerwona dioda. Edytowane 12 Września 2016 przez pawel15987 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek11:) Opublikowano 12 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2016 (edytowane) @support458, Temat ucichł od stycznia, więc zapytam, czy Cyfrowy Polsat nadal planuje zmiany kiedykolwiek w dekoderach HDxxxx (zmiana interfejsu, szybkości działania, Unicable itp.), czy temat został już zaniechany? Edytowane 12 Września 2016 przez Krzysiek11:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekmedia2 Opublikowano 12 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2016 Pewnie, że zaniechany tak samo jak w kwestii Evoboxa. Nikt ci się nie przyzna bo nie chcą robić afery. A tym bardziej nie liczyłbym na odpowiedź supporta. Prędzej posty niewygodne zostaną usunięte, aniżeli w ogóle odczytane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzechotek Opublikowano 12 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2016 Mam w domu dwa dekoder HD5000 i tylko mój się wiesza, u ojca działa normalnie żadnych zawiech. Może dlatego że mój to multiroom ? Pisałem do CP i odpisali mi: W celu prawidłowego korzystania z usługi należy:• przejść do trybu Standby na minimum 5 min• przełączyć dekoder na kanał z częstotliwości Cyfrowego Polsatu i odczekać minimum 5 min• wejść do Menu i przeprowadzić ręczną instalację kanałów Cyfrowego Polsatu lub wykonać powrót do ustawień fabrycznych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mumio Opublikowano 13 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2016 Dzisiaj się nie zawiesił. Chociaż zrobiłem tak jak napisał support458 to nie sądzę żeby to akurat pomogło. Bardziej stawiał bym na jakąś wtopę Polsatu, którą po prostu po cichu naprawili. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 13 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2016 Bo naprawili usterkę wczoraj po południu, tylko wymagane było przejście w tryb Monitoringu (Stand-by), aby dekoder pobrał i zastosował nowe "instrukcje". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.