Skocz do zawartości

Odbiorniki Polsat Box - pytania, problemy, komentarze


mpotasznik
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Przecież logicznym jest ( przynajmniej dla szarego "Kowalskiego" ) że wymiana pilota to 5 minut roboty.

To samo dotyczy zasilacza do dekodera.

 

Wystarczyło by mieć na stanie w APS pulę kilkunastu sztuk pilotów - zasilaczy na takie wymiany.

 

No ale czasami tak przyziemne sprawy są za trudne dla tych co siedzą po drugiej stronie stołu.

 

Najlepiej przerzucić to na abonenta niech się męczy.

 

Zamiast kazać ludziom pisać skargi - reklamację to tym co pracują w Polsacie ( także obecnym na forum ) proponuję samemu wyjść z inicjatywą zmian.

Niech sami pracownicy piszą - składają reklamację na panujące procedury itp.

 

Ale procedura jest jasna i bardzo precyzyjna. Mówi wyraźnie, że pilot, zasilacz, konwerter należy wymienić abonentowi z rezerwy na to przewidzianej lub w wypadku jej braku, z nowego zestawu! Pisałem o tym tutaj: https://forum.satkurier.pl/topic/20527-odbiorniki-cyfrowego-polsatu-pytania-problemy-komentarze/?p=1384601

To co nas często spotyka w APS-ach, to lenistwo, brak znajomości procedur a nawet głupota. Głupota, bo odmowa obsługi klienta lub wymuszanie zawarcia aneksu do umowy w tak banalnej sprawie, kończy się najczęściej utratą klienta przez taki APS. Jedyną radą na "wymuszenie" zapoznania się przez pracowników APS-ów jest składanie skarg na nich. Kończymy OT. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żeby już nie przeciągać,ale czy mógłbyś podać z czego pochodzi ten bardzo rzeczowy fragment:

 

(...)W przypadku gdy Klient zgłasza w Punkcie Sprzedaży uszkodzenie pilota zdalnego sterowania, anteny internetowej, konwertera bądź zasilacza, Pracownik PS przeprowadza diagnostykę sprzętu: weryfikuje czy sprzęt nie nosi śladów uszkodzenia mechanicznego powstałego z winy użytkownika lub niewłaściwego użytkowania. (...)

 

W przypadku stwierdzenia uszkodzenia mechanicznego wynikającego z winy Klienta, sprzęt nienumerowany nie podlega wymianie. Klient może jedynie zakupić w PS nowy sprzęt wolny od wad w cenie detalicznej, określonej w obowiązującym cenniku zamieszczonym na stronie www.cyfrowypolsat.pl. (...)


W przypadku stwierdzenia wady kwalifikującej sprzęt do wymiany i potwierdzenia odpowiedzialności gwaranta Pracownik PS dokonuje następujących czynności:

a) Pracownik PS wypełnia dokument Oświadczenie wymiany sprzętu nienumerowanego, na którym podpisuje się Klient oraz Pracownik PS. Jeden egzemplarz należy wydać Klientowi, a drugi przekazać do Archiwum zgodnie z obowiązującą procedurą archiwizacji.(...)
c) W przypadku pilota zdalnego sterowania, zasilacza bądź konwertera, jeśli PS posiada dostarczony przez Cyfrowy Polsat S.A. sprzęt nienumerowany, Pracownik PS powinien w pierwszej kolejności dokonać wymiany uszkodzonego sprzętu na wolny od wad korzystając z dostępnego buforu. W przypadku braku buforu konwertera PS powinien niezwłocznie dokonać zamówienia w CP.
d) W przypadku braku buforu pilota zdalnego sterowania bądź zasilacza Pracownik PS powinien dokonać wymiany sprzętu na sprawny korzystając z zestawu przeznaczonego do sprzedaży.(...)

Łatwiej byłoby ewentualnej "ofierze" APSowych wymysłów zapamiętać gdzie takiego gościa odesłać by przyswoił stosowny pkt. tego regulaminu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To może podaj jakieś bliższe informacje na temat tego jakie skutki dla APS czy też dla konkretnego pracownika APS rodzi uznana skarga złożona przez abonenta. Chodzi mi o jakieś ogólne oznaczenie stopnia odpowiedzialności, czy są to jakieś kary umowne, obniżki premii itp. Czy mogę żądać od pracownika podania imienia i nazwiska?

 

Jakiś czas temu byłem bliski napisania skargi na durną kobietę, która nie chciała przyjąć wypowiedzenia umowy 6 miesięcy przed końcem mówiąc, że za wcześnie, że CP im nie pozwala a petenta traktowała z wyższością jak jakiegoś idiotę o intelekcie ameby.

Ciekawi mnie jaką "moc sprawczą" ma uzasadniona skarga.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Wprawdzie modelu HD 5500s nie ma w opisie ale jest jego poprzednik HD5000 który nie posiada kabla HDMI w zestawie.

@xut2zs nie posiadam instrukcji obsługi więc nie mogłem sprawdzić.

Dopisałem brakujący w wykazie HD5500.

Nawet jeśli dostałeś z dekoderem kabel HDMI, to nie jest on wymagany do zwrotu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Czy dekodery CP serii HDxxxx są w stanie współpracować z aplikacją Mi Pilot od Xiaomi lub jakąkolwiek inną? Pytam podobno coś się zmieniło w aplikacji i chyba dekodery zostały usunięte a ja niedawno kupiłem telefon Xiaomi. Ale nie wiem czy to prawda a nie mogę go skonfigurować :( 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam. Czy orientuje się ktoś czy pomoc techniczna CP ma możliwość zmiany rodzaju dekodera głównego na multiroom i na odwrót? Bo wymieniałem ostatnio dekoder multiroom HD3000, który się wieszał na HD5000 w APS ale błędnie mi go przypisali jako główny, później zawierałem aneks do umowy i mieli mi je zamienić ale nadal w systemie HD5000 jest głównym. Do tego wszystkiego oba dekodery widzą się nawzajem jako główne i oba mają zakładkę multiroom, nawet po resecie. Jedyny plus to, że VOD działa na dwóch :D Pomoc techniczna twierdzi, że nie może nic zrobić bo to błąd pracownika w salonie i jeśli mi nie pasuje przekładanie kart na przemian to pomoże tylko wymiana dekodera głównego na taki jaki chce. A tu jest problem, gdyż HD5500s, którego dotychczas używałem jako głównego jest ciężko dostępny w APS...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poczekaj aż będzie dostępny HD5500s i na niego wymień.

Ostatecznie możesz w APS aby zamówili dla Ciebie taki model. Oczywiście musi być on dostępny na magazynie CP.

 

I tak zrobię bo to jak dla mnie bardzo dobry dekoder. Mam nadzieję tylko, że do tego czasu dekodery nawzajem się nie zablokują tak, że się nie będzie dało ich odblokować. Miał mi go zamówić Pan od mojego "trefnego aneksu" ale pewnie w tej sytuacji już do mnie nie zadzwoni :D No ale są inne APSy, w których mi go załatwią. A orientujesz się może czy da radę wymienić dekoder w innym mieście? Chyba nie ma różnicy?

Edytowane przez NightRider
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...