Skocz do zawartości

Narzekamy na Cyfrę+


Palikot
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mam problem jakiś z dżwiękiem. Od początku jak mam dekoder jak przełączę na jakiś kanał ro mi harczy czyli dźwięk jest jakiś zniekształcony. Dopiero jak przełaczę na inny kanał i wrócę z powrotem wraca wszystko do normy. Czasem tak jest z dwoma kanałami pod rząd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spróbuj numer abonenta wpisać w formacie 74xxxxx bez 01 na końcu jak nie zadziała to dzwoń na infolinie

 

Poniżej cytat z ICA

 

po pojawieniu się EKRANU PIERWSZEGO LOGOWANIA

 

- wpisz Twój numer PESEL. Jeśli podpisałeś umowę na firmę, zaznacz pole FIRMA i wpisz numer NIP (ciąg 10 cyfr bez spacji i innych znaków specjalnych)

 

- w polu NUMER ABONENTA wpisz Twój numer Abonenta (ciąg sześciu lub siedmiu cyfr, numer ten znajdziesz na rachunku za abonament lub na umowie o abonament)

np. numer Abonenta to: 1234567-01. Aby zalogować się do systemu wpisujesz: 1234567

 

np. numer Abonenta to: 1234567-1. Aby zalogować się do systemu wpisujesz: 1234567

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- brak nowych kanałów, po co dodwac kanały i podpisywac nowe umowy skoro sa w trakcie fuzji i nowe umowy sa zbedne, lepiej podpisywac już po fuzji

- brak nowych usług, jak wyżej jest fuzja nowe usługi dopiero po fuzji

- brak nowych tunerów, docelowo maja byc dekodery ADB, bedzie nowy 1TB, inne dekodery do Cyufry sa teraz zbędne

- brak nowych softów do tunerów, softy beda po fuzji aby ujednolicić wygląd i możliwości

 

Wszelkich zmian programowych, nowości sprzetowych oczekuje po fuzji gdzie Cyfra bedzie już dziłac pod nową marką

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

skoro stare umowy podpisane teoretycznie z już nieistniejącym operatorem będą obowiązywały.

Spółka nadal istnieje i istnieć będzie. Nie jestem prawnikiem, ale raczej nie jest tak, jak piszesz. Zmieni się raczej "nazwa handlowa" produktu. Wynikająca oczywiście z przejęcia innej spółki i jej oferty. Abonament masz podpisany ze spółka Canal+ Cyfrowy i ona nie podlega likwidacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj przedłużyłem telefonicznie umowę - warunki kiepskie więc już to mnie wkurzyło ale trudno.

Dziś miałem odebrać sprzęt - moduł CAM i Pace PVR 500.

Oczywiście w pierwszym punkcie nie mają modułu, wiec pojechałem do większego.

Oczywiście musiałem się nastać za jakąś kobietą co reklamowała Pace'a i miała milion pytań o podstawowe sprawy, bo nawet nie potrafi aktualizacji tunera przeprowadzić :evil:

 

Jak już się doczekałem na swoją kolej, to się okazało że też nie mają modułów CAM. Będą jutro...

Dobra to decyduję się zabrać chociaż Pace'a, już daję dowód i babka mi mówi, że jak wezmę tego Pace'a do multiroomu to przez 3 dni nie będę mógł wziąć modułu CAM, bo system tego nie przepuści! :censored::twisted:

No ja p.. :censored: Już bardziej d e b i l n y c h ograniczeń systemu nie mogli wymyślić w tej syfrze!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...