Gość Anonymous Opublikowano 18 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2013 A wcisnąłeś + i wybrałeś napisy oraz wersję audio oryginalną ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirko1801 Opublikowano 18 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2013 Tak , mam dwa Sagemcomy DSI87 i dźwięk oryginalny jest stereo , a nie 5,1 . Napisów brak . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krychos Opublikowano 18 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2013 Ja chciałem przy "Szpiegach z Warszawy" wybrać napisy, również nie mogłem. Jedynie angielską wersję i polską (dubbing) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fallncr Opublikowano 19 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2013 Dziwi mnie brak Discovery HD i TVN24 HD w ofercie C+. Dla mnie jest to zupełnie niezrozumiałe... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 19 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2013 @Fallncr Dla mnie też. Przypuszczam, że kanały te, jako abonenci obecnej CYFRY+, zobaczymy dopiero już w nowej platformie, nc+... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kfm877 Opublikowano 19 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2013 Jest to idealny argument dla natrętnego konsultanta, w przypadku chęci wypowiedzenia umowy z Cyfra+. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djkubek Opublikowano 21 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2013 Po długim czasie oczekiwania małe zmiany w widoku 'Program na 7 dni' nastąpiły, mianowicie dodali Cinemax2 HD (do tej pory tylko były cinemaxy SD na końcu listy). Nie wiedzieć czemu nie dali Cinemaxa HD... brawo cyfermistrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DejwidBDG Opublikowano 21 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2013 Mam problem jakiś z dżwiękiem. Od początku jak mam dekoder jak przełączę na jakiś kanał ro mi harczy czyli dźwięk jest jakiś zniekształcony. Dopiero jak przełaczę na inny kanał i wrócę z powrotem wraca wszystko do normy. Czasem tak jest z dwoma kanałami pod rząd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djkubek Opublikowano 22 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2013 Ciągle nie mogą zapanować nad EPG, oby w NC+ to ogarnęli. Podgląd TVP2HD z Canal+HD pokazuje właściwą audycję (rodzinka) a EPG nadawane z TVP2HD niewłaściwą (barwy, które nie leciały)... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregry608 Opublikowano 26 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2013 Pierwszy raz coś takiego widzę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mervel Opublikowano 27 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2013 EPG to jest tragedia. często nie wyświetla info o danym programie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobi666 Opublikowano 27 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2013 TV Rachunek w Pace PVR - czy można wyłączyć to powiadomienie bo płacę regularnie i nie życzę sobie tego na ekranie ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 27 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2013 Nie można Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobi666 Opublikowano 27 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2013 Jadę jutro oddać ten zamulony szrot. 10 zł. będzie w kieszeni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarek007 Opublikowano 27 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2013 TV Rachunek w Pace PVR - czy można wyłączyć to powiadomienie bo płacę regularnie i nie życzę sobie tego na ekranie ???Trzeba wejść do programu 190 otworzyć kopertę z rachunkiem i masz spokój. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbychu51 Opublikowano 27 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2013 Brakuje mi w niedzielę Ligi Angielskiej. Wiem że jest Puchar Anglii Ale też w niedzielę na Cyfrze+ nie złapię. Ech... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sylwek73 Opublikowano 27 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2013 mam już rok pace 500 i nie dostaje rachunków na dekoder,ale jakoś mnie to nie smuci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wujektom Opublikowano 27 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2013 Bo pewnie masz polecenie zapłaty/przelewu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DejwidBDG Opublikowano 27 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2013 Próbuje zrobić pierwsze logowanie do ICA i od miesiąca mi wyskakuje że podaje błędny pesel lub numer abonenta. Co mam zrobić w tej kwestii? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jozi Opublikowano 27 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2013 spróbuj numer abonenta wpisać w formacie 74xxxxx bez 01 na końcu jak nie zadziała to dzwoń na infolinie Poniżej cytat z ICA po pojawieniu się EKRANU PIERWSZEGO LOGOWANIA - wpisz Twój numer PESEL. Jeśli podpisałeś umowę na firmę, zaznacz pole FIRMA i wpisz numer NIP (ciąg 10 cyfr bez spacji i innych znaków specjalnych) - w polu NUMER ABONENTA wpisz Twój numer Abonenta (ciąg sześciu lub siedmiu cyfr, numer ten znajdziesz na rachunku za abonament lub na umowie o abonament) np. numer Abonenta to: 1234567-01. Aby zalogować się do systemu wpisujesz: 1234567 np. numer Abonenta to: 1234567-1. Aby zalogować się do systemu wpisujesz: 1234567 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek1982 Opublikowano 28 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2013 tak się zastanawiam (pomijając tą całą fuzję), co robią pracownicy Cyfry+ od kilku miesięcy: - brak nowych kanałów, - brak nowych usług, - brak nowych tunerów, - brak nowych softów do tunerów oprócz liczenia kasy wpływającej od abonentów nie mam pomysłu co tam mogą robić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_MICHAL_ Opublikowano 28 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2013 - brak nowych kanałów, po co dodwac kanały i podpisywac nowe umowy skoro sa w trakcie fuzji i nowe umowy sa zbedne, lepiej podpisywac już po fuzji - brak nowych usług, jak wyżej jest fuzja nowe usługi dopiero po fuzji - brak nowych tunerów, docelowo maja byc dekodery ADB, bedzie nowy 1TB, inne dekodery do Cyufry sa teraz zbędne - brak nowych softów do tunerów, softy beda po fuzji aby ujednolicić wygląd i możliwości Wszelkich zmian programowych, nowości sprzetowych oczekuje po fuzji gdzie Cyfra bedzie już dziłac pod nową marką Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek1982 Opublikowano 28 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2013 Dlatego napisałem "pomijając fuzję". Wychodzi na to że mogli zamknąć interes na te kilka miesięcy i wysłać ludzi na urlopy skoro nic się nie opłaca robić ze względu na fuzje. P.S. Dział jest od narzekania więc narzekam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
glowa Opublikowano 28 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2013 skoro stare umowy podpisane teoretycznie z już nieistniejącym operatorem będą obowiązywały. Spółka nadal istnieje i istnieć będzie. Nie jestem prawnikiem, ale raczej nie jest tak, jak piszesz. Zmieni się raczej "nazwa handlowa" produktu. Wynikająca oczywiście z przejęcia innej spółki i jej oferty. Abonament masz podpisany ze spółka Canal+ Cyfrowy i ona nie podlega likwidacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rallyrychu Opublikowano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 Wczoraj przedłużyłem telefonicznie umowę - warunki kiepskie więc już to mnie wkurzyło ale trudno. Dziś miałem odebrać sprzęt - moduł CAM i Pace PVR 500. Oczywiście w pierwszym punkcie nie mają modułu, wiec pojechałem do większego. Oczywiście musiałem się nastać za jakąś kobietą co reklamowała Pace'a i miała milion pytań o podstawowe sprawy, bo nawet nie potrafi aktualizacji tunera przeprowadzić Jak już się doczekałem na swoją kolej, to się okazało że też nie mają modułów CAM. Będą jutro... Dobra to decyduję się zabrać chociaż Pace'a, już daję dowód i babka mi mówi, że jak wezmę tego Pace'a do multiroomu to przez 3 dni nie będę mógł wziąć modułu CAM, bo system tego nie przepuści! No ja p.. Już bardziej d e b i l n y c h ograniczeń systemu nie mogli wymyślić w tej syfrze! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi