Skocz do zawartości

Polsat Box i HBO Max


PatrycjaG
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

1 godzinę temu, andrzejgratis napisał:

@czytnikOperator w umowie zapewnia Ci dostęp do HBO GO, ale nie zapewnia Ci go w dekoderze... więc może być, a nie musi.

To ja rozumiem, ale mam stary TV i niestety nie odbiera mi aplikacji HBO GO , a na telefonie nie oglądam za mały ekran.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale w regulaminie usługi jest napisane tak:

I. Opis HBO GO

„4. Korzystanie z materiałów audiowizualnych dostępnych w serwisie HBO GO, następuje na zasadach określonych w serwisie HBO GO, według których na dzień publikacji niniejszych Warunków, możliwe jest maksymalnie na 2 (dwóch) urządzeniach jednocześnie, spośród maksymalnie 5 (pięciu) wskazanych poniżej grup (rodzajów) urządzeń podłączonych do Internetu:
a. komputer klasy PC/MAC,
b. smartphone,
c. tablet,
d. odbiornik TV typu smartTV,
e. dekodery wskazane na www.cyfrowypolsat.pl/serwisy-online/hbo-go.cp – wyłącznie w przypadku Abonentów Telewizji.

oraz

IV. Logowanie do HBO GO

4. Dekoder loguje się do serwisu HBO GO automatycznie, zatem w przypadku korzystania HBO GO wyłącznie na dekoderze, o którym mowa powyżej nie jest konieczne wprowadzanie dodatkowych danych, ani posiadanie konta ICOK.

W nowym regulaminie pewnie tego zapisu nie będzie, czyli rezygnacja bez kary umownej? :)

Edytowane przez lastonecatch
Dodanie danych
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piszesz cytuję

Cytat

o ja rozumiem, ale mam stary TV i niestety nie odbiera mi aplikacji HBO GO ,


Telewizor ma tu małe znaczenie . Prawie każdy ma komputer komórkę  lub tablet .. Uruchamia na komputerze, tablecie  czy telefonie polsat box czy HBO go i rzuca kablem po HDI lub po Wifi obraz na telewizor. Windows 10 czy Windows 11 umożliwia bezprzewodowe przerzucenie obrazu z komputera na odbiornik Telewizyjny podobnie rzecz ma się z telefonami czy tabletami..

Edytowane przez godunow
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
18 godzin temu, czytnik napisał:

Polsat Box wyłączył 

 

Może za niedługo będzie HBO Max bo tak się teraz będzie nazywała ta usługa. Włączają 8 marca ogólnie a kiedy będą dodawać nie ma informacji

Edytowane przez Kiler
Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie będzie w dekoderach, zarówno Graphyne jak i starych HD. Zresztą Polsat olewa aplikacje, dawno by dali już więcej usług jak Netflix gdyby chciało im się robić aplikacje. 

Edytowane przez BW134
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, BW134 napisał:

Nie będzie w dekoderach, zarówno Graphyne jak i starych HD. Zresztą Polsat olewa aplikacje, dawno by dali już więcej usług jak Netflix gdyby chciało im się robić aplikacje. 

Polsat nic nie robi za darmo , ktoś musi im zapłacić za stworzenie i dodanie aplikacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 16.02.2022 o 17:24, godunow napisał:

Piszesz cytuję


Telewizor ma tu małe znaczenie . Prawie każdy ma komputer komórkę  lub tablet .. Uruchamia na komputerze, tablecie  czy telefonie polsat box czy HBO go i rzuca kablem po HDI lub po Wifi obraz na telewizor. Windows 10 czy Windows 11 umożliwia bezprzewodowe przerzucenie obrazu z komputera na odbiornik Telewizyjny podobnie rzecz ma się z telefonami czy tabletami..

Telewizor ma bardzo duże znaczenie, bo wygodnie obsługuje się aplikację z telewizora jednym pilotem, więc znaczenie ma największe, chyba że nie lubisz wygody. Niestety sporo starszych telewizorów nie ma aplikacji HBO Max.

Co do Polsatu to sprzedają usługę, której nie ma w dekoderze czyli większość nie ma dostępu do tej usługi, a nie każdy ma inne urządzenia i nie każdy chce używać innych urządzeń czy bawić się w ustawienia i konfiguracje, to ma działać z pilota bez zabawy, brak usługi HBO Max w dekoderach Polsatu jest niestety bardzo dużą porażką, sporo osób nie chce oglądać na telefonie, a na pewno nikomu nie chce się udostępniać obrazu z telefonu na telewizor, bawić z kablami lub wifi którego przepustowość nie da rady często i zacina się. Reasumując konkurencja wymusza działania i jeżeli u konkurencji na ich dekoderach to działa, to Polsat idzie drogą destrukcji i tyle w temacie. Widocznie nie zależy im na abonentach, brawo za super podejście do sprawy, nie myślałem że w dzisiejszych czasach takie podejście do sprawy może być jeszcze realne, dobrze że rynek zweryfikuje, konkurencja już zaciera ręce :) ..

Posiadacz dekodera Polsatu włącza usługę na swoim dekoderze i ma reklamę aby sobie oglądać na telefonie, BRAWO PolsatBox ! :) 

Podobnie było jak chcieli wykasować paczkę kanałów tematycznych Canal+ z najwyższego pełnego pakietu Premium - wiadomo jak się skończyło bo były zadymy i wszystko działa w Premium.

Najlepsze jest to że kupując tani tuner z Chin mamy dostęp do tej aplikacji, a w oryginalnym dekoderze Polsatu tego dostępu nie ma :) 

Netflix, YouTube, HBO Max czy polskie TVP Vod, Polsat GO oraz Player to podstawowe usługi, które powinny być w każdym dekoderze.

Nowa nazwa tej platformy kojarzy mi się z jedzeniem, bardziej z KFC niż telewizją, chyba po tych wszystkich rewelacjach czas na zmiany !

 

W dniu 7.03.2022 o 17:35, czytnik napisał:

Polsat nic nie robi za darmo , ktoś musi im zapłacić za stworzenie i dodanie aplikacji.

Niech nie robią za darmo, dla mnie osobiście to nic nie muszą robić, efekty będą widzieli za kilka miesięcy, jak konkurencja wyłapie ładną liczbę abonentów i ich przejmie.

Edytowane przez pietrek1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

26 minut temu, pietrek1 napisał:Widocznie nie zależy im na abonentach, brawo za super podejście do sprawy, nie myślałem że w dzisiejszych czasach takie podejście do sprawy może być jeszcze realne, dobrze że rynek zweryfikuje, konkurencja już zaciera ręce :)

Dlatego ja czekam na opublikowanie regulaminu usługi na ich stronie, ale się ociągają. Może będzie można zrezygnować ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, lastonecatch napisał:

Dlatego ja czekam na opublikowanie regulaminu usługi na ich stronie, ale się ociągają. 

Obecnie wygląda to tak, że ktoś płacił za HBO GO oraz traktuje tą usługę jako istotną, a oglądał tylko na dekoderze Polsatu, bo np. nie miał telefonu lub miał stary Android i nie może zainstalować aplikacji, a w dekoderze jest wygodniej, telewizor ma bez smart i teraz takie osoby, które mają zanik całkowicie usługi na dekoderze mogą spokojnie rezygnować, bo ta usługa nie jest świadczona prawidłowo tak jak do tej pory czyli nie jest wykonana prawidłowo i zmieniła swoje parametry w sposób istotny.

Edytowane przez Kiler
Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli ktoś ci nie wypowie umowy z tego powodu po twojej reklamacji to piszesz do Urzędu Ochrony Konsumenta, opisujesz sprawę dokładnie lub piszesz pismo z prawnikiem do Działu Reklamacji i masz sprawę wygraną, żadne słodkie pierdzenie ich nie tłumaczy, jeżeli usługa obecnie świadczona jest w sposób znacząco inny niż kiedyś co uniemożliwia ci techniczny odbiór usługi, a użytkownik ma prawo odbierać na sprzęcie jaki mu operator dostarczył i powierzył to jest to zmiana istotna parametrów i zawsze można zrezygnować, trzeba tylko umieć pismo odpowiednio napisać. Temat można jeszcze bardziej pociągnąć bo operator nie poinformował z wyprzedzeniem o istotnej zmianie technicznej parametrów usługi, która uniemożliwia jej odbiór czyli furtka do rekompensaty i ogromnych kar. Nie poinformował, a wiedział, że się zmienią czyli celowe działanie, a to już jest mega wtopa delikatnie mówiąc.

Edytowane przez pietrek1
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Regulamin jest, ale pod inną nazwą ;)

https://www.polsatbox.pl/uploaded-files/reg-repo/warunki-korzystania-z-hbo-go-25032019.pdf
, a poniżej regulamin HBO GO:

https://www.polsatbox.pl/uploaded-files/reg-repo/archiwum_2021-04-26_warunki-korzystania-z-hbo-go-25032019.pdf
- aktualnie trochę starszy, ale wyglada tak samo. Może za niedługo się zaktualizuje.

Teraz rodzi się pytanie, czy kwalifikuje się to do zerwania umowy z powodu zmiany regulaminu…

 

Konsultanci upierają się, że nie jest to powód do bezkarnego zerwania umowy 😀

Edytowane przez lastonecatch
Dodanie informacji
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W moim przypadku brak HBO MAX na dekoderze to minus jak dla mnie. Chcąc teraz sobie obejrzeć cokolwiek z HBO na dużym ekranie, muszę specjalnie podpinać  laptop do telewizora poprzez hdmi. Tak samo mam u siebie w sypialni na górze. Trzeba chodzić z laptopem pod pachą na piętro i podpinać. Zaznaczam iż nie jestem zwolennikiem oglądania treści z HBO MAX, Amazon Prime czy CDA na malutkich ekranach, oraz nie mam zamiaru wymieniać obecnych telewizorów 50 calowych na nowsze modele, skoro te obecne są jeszcze sprawne, a tym samym wydawać nie potrzebnie na nie pieniędzy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamieszanie niezłe się z tym zrobiło.  W regulaminie jasno było,  że HBOGo można odbierać na dekoderach. Więc, to powinno być kluczem do wypowiedzenia. Ale PB zawzięcie pewnie będzie się upierał,że to nie kwalifikuje się do wypowiedzenia.

Coś mi się wydaje  że do UOKiK będą lecieć skargi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, ARTIPAPK napisał:

W moim przypadku brak HBO MAX na dekoderze to minus jak dla mnie. Chcąc teraz sobie obejrzeć cokolwiek z HBO na dużym ekranie, muszę specjalnie podpinać  laptop do telewizora poprzez hdmi. Tak samo mam u siebie w sypialni na górze. Trzeba chodzić z laptopem pod pachą na piętro i podpinać. Zaznaczam iż nie jestem zwolennikiem oglądania treści z HBO MAX, Amazon Prime czy CDA na malutkich ekranach, oraz nie mam zamiaru wymieniać obecnych telewizorów 50 calowych na nowsze modele, skoro te obecne są jeszcze sprawne, a tym samym wydawać nie potrzebnie na nie pieniędzy.

Kolejna sprawa podstawowa to wygoda, zauważ że laptop po pierwsze pobiera więcej prądu, po drugie wentylatory chodzą (w nocy jest to denerwujące), po trzecie musi się zalogować do laptopa, zalogowac do hbo max i dopiero na nim wybrać film czy serial a nie z pilota, po czwarte to całe podłączenie kablem a przez wifi zaraz coś zarywa, same problemy i zero wygody. Ktoś tutaj chyba mocno zagrał w wuja że to nie działa , a mogli się spokojnie z aplikacją przygotować i wyrobić przez kilka miesięcy, sprzęty za 150 zł z aliexpress mają aplikacje, a oni robią problemy :) Brawo Wy !

Wczoraj uruchomiłem na telefonie z wifi 6 i bardzo dobrą przepustowoscią, co się okazuje to Youtube i Netflixa działa obraz z telefonu na TV po Wifi (nie wspominając ze jakośc jest dużo gorsza oraz synchronizacja audio i video często nie istnieje), ale z aplikacji HBO Max jak daje play to mam nagle czarny obraz czyli jakieś zabezpieczenia mają pewnie DRM które blokują miracast i inne bezprzewodowe przesyłanie na TV. Po drugie kto ma czas na jakieś włączanie i konfigi telefonu żeby przesyłał aplikacje na TV przez Wifi czy kable, to są czasy PRL a nie obecne, aplikacja ma działać z pilota na oryginalnym dekoderze i od strzała bez logowania z maksymalną jakością, a nie zabawy z telefonami czy komputerami.

Edytowane przez pietrek1
  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...