Cp.go Opublikowano 9 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2022 Zgadzam sie w 100%. Polsat zanim wprowadzil na swoje dekodery aplikacje hbo go minelo kupe czasu. To teraz tez pewnie poczekamy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pietrek1 Opublikowano 12 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2022 (edytowane) Mieli czas, ja już zakupiłem boxa z certyfikatem aby odbierać HBO MAX, moim zdaniem lepszego i tańszego od Xiaomi czyli Canal+Box4K za 210 zł (jak jest dobre promo to masz go za 150 zł i gratis 1-2 miesiace canal+online, ma on takze wbudowany tuner dvb-t2 hevc), Android tv w wersji 9 (można ręcznie zmienić launcher i instalować apk bez problemów), fajny pilot głosowy, wszystkie apki są tylko dograłem ręcznie wolf launcher i wtedy ręcznie aplikacje m.in. my canal+, prime video, lepsza apke do dvb-t2 hevc, dziala Polsat GO na nim bez problemu oraz HBO Max 4k, Netflix 4k, youtube 4k, viaplay, TVP VOD, VOD.PL i inne np. kodi, prog, spotify, gry, arte, plex, iptv, player, file manager, google play z certyfikatem dla android tv, redbull tv, radio internetowe, itd. - ma wszystkie certyfikaty do 4k nawet oryginalny certyfikat netflixa 4k, którego chińskie boxy nie mają. Śmiga szybko i 16 GB flash, złacze USB, optyczne, RJ45, wifi, wszystko jest. Jak nie płacisz to działa dalej, nie jest blokowany, a z wolf launcher wyglada jak czysty android tv, za tą kasę to bajka. Na moim chińskim boxie, a mam ich kilka aplikacja HBO Max nie działa (instaluje się, uruchamia się, ale zacina się, myśle że to kwestia czasu, aż którąś wersję się dopasuje lub zrobią lepszą, nie miałem czasu na zabawy więc kupiłem na szybko canal+box4k z certyfikatem i mam od strzała HBO Max w 4k oraz wszystkie pozostałe bez łaski z wybieraniem głosowym w pilocie, ogólnie działa szybko i jest bajka). Mam tych boxów różnych chyba z 10 i ogólnie należy pamiętać kilka rzeczy podstawowych: - chinole mają więcej pamięci, ale nie nadają się do niczego bo nie mają certyfikatów, wiec jest masakra z dobieraniem aplikacji i trzeba automatyczne aktualizacje wyłączyć, nie wszystkie aplikacje działają , więc jak brać to tylko box z certyfikatem, są oczywiście aplikacje typu aptoide które podpowiadają wersję aplikacji, ale to jest spora amatorka - sticki są kiepskie bo nie mają RJ45, a samo wifi jest do bani jak mamy komfortowo oglądać prawdziwe 4k i w maksymalnej jakości to tylko internet przez kabel (RJ45) - warto kupić box z wyjściem optycznym audio jak mamy amplituner, samo hdmi to często za mało - wygodniejszy w praktyce jest android tv (tutaj praktycznie najnowszą wersję która jest najczęściej w boxach jest 9), natomiast w zwykłym androidzie najnowszą wersją która jest najczęściej w boxach jest 11, ale sporo aplikacji w zwykłej wersji niekomfortowo działa na pilocie i trzeba kombinować z klawiaturami i średnio wyglądają na TV, więc jeżeli cenimy komfort na telewizorze to tylko android tv Edytowane 12 Marca 2022 przez pietrek1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaromir20 Opublikowano 21 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2022 (edytowane) Cytat W związku z brakiem działania na moich dwóch dekoderach HBO Max zwracam się żądaniem obniżenia opłaty od 8 marca proporcjonalnie za każdy dzień niemożliwości skorzystania z usługi na moich dekoderach. Cytat Szanowny Panie Dziękujemy za przesłaną wiadomość. W odpowiedzi na otrzymaną w dniu 19 marca 2022 r. reklamację dotyczącą braku dostępu do HBO Max na dekoderach Cyfrowego Polsatu S.A. (dalej jako „Polsat Box”) uprzejmie informujemy, że z dniem 8 marca 2022 r. serwis dotychczas znany jako HBO GO, w wyniku decyzji jego dostawcy, zmienił nazwę na HBO Max. Niemniej zgodnie z Regulaminem zachowali Państwo gwarantowany Umową dostęp do wszystkich treści serwisu. Jednakże w związku z faktem, że dostawca nie udostępnił nowej wersji aplikacji do dekoderów Polsat Box, z HBO Max mogą Państwo nadal korzystać na innych platformach między innymi Smart TV czy Android. Zachęcamy również do sprawdzenia zaktualizowanego serwisu na urządzeniach mobilnych, na stronie www.hbomax.com, na wybranych Smart TV, poprzez Apple TV 4K, Google Chromecast i niektórych konsolach do gier. Wyjaśniajmy również, że dostęp do wybranych treści HBO możliwy jest również z poziomu aplikacji Polsat Box Go. Wspomnianą aplikację znajdą Państwo na dekoderach EVOBOX, Polsat box 4K oraz Polsat box 4K lite. W oparciu o powyższe, reklamacja została rozpatrzona negatywnie. Informujemy o zakończeniu postępowania reklamacyjnego w kwestionowanej sprawie. To chyba im niedługo podziękujemy za takie wnioski. Skandal Edytowane 21 Marca 2022 przez jaromir20 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djserano Opublikowano 26 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2022 W dniu 21.03.2022 o 18:50, jaromir20 napisał: Informujemy o zakończeniu postępowania reklamacyjnego w kwestionowanej sprawie. To chyba im niedługo podziękujemy za takie wnioski. Skandal Widać byłeś za mało stanowczy. :). Ja rozwiązałem umowę z winy CP, bez naliczenia kar. https://zapodaj.net/18ac0490a7750.jpg.html @czytnik @lastonecatch @pietrek1 Odbiór HboGo na tunerach CP jest zagwarantowany w umowie i głupie tłumaczenie konsultantów tego nie zmieni. W warunkach dostępu do Hbo, które jest integralna częścią umowy, są odpowiednie zapisy o tym stanowiące. Jest też tam adres url, jakie dekodery obsługują tą aplikacje. CP skasował na stronie informacje o tym, ale wystarczy otworzyć stronę ze starą datą z poprzedniego roku, gdzie są rozpisane wszystkie tunery, na których udostępniane było HboGo. Na tej podstawie można rozwiązać umowę bez konsekwencji finansowych, co też uczyniłem i CP zaakceptował taką dyspozycję z mojej strony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czytnik Opublikowano 26 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2022 To opisz dokładnie co trzeba zrobić i jak to opisać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lastonecatch Opublikowano 27 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2022 16 godzin temu, djserano napisał: Widać byłeś za mało stanowczy. :). Ja rozwiązałem umowę z winy CP, bez naliczenia kar. https://zapodaj.net/18ac0490a7750.jpg.html @czytnik @lastonecatch @pietrek1 Będziemy wdzięczni, jeśli napiszesz nam jak to uczyniłeś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djserano Opublikowano 27 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2022 @czytnik @lastonecatch Skopiuje wam opis, który wysłałem komuś na PW. Piszesz wypowiedzeinie umowy, w zwiazku ze zlamaniem jej postanowień, czyli brak dostepu do hbogo na udostępnionym przez CP tunerze. Oczywiście dostaniesz odpowiedź odmowną, z bajką typu, że to nie ich wina, tylko Hbo. Odpisujesz, ze stroną umowy dla ciebie jest CP i stanowisko hbo cię nie dotyczy. Ponawiasz żądanie rozwiązania umowy z winy CP. Jak dalej będą odmawiać, zadajesz 2 pytania i prosisz o konkretną odpowiedź na nie. 1. Czy w umowie i warunkach jej udostępniana, ktore są integralną częścią umowy, masz zagwarantowany dostęp do aplikacji HboGo na tunerze udostępnionym do umowy? 2. Czy od 8 marca powiadasz dostęp do aplikacji HboGo na tunerze udostępnionym do umowy? Tyle i az tyle. Po tych pytaniach dostałem odpowiedź o możliwości rozwiązaniu umowy bez naliczania kar. 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 27 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2022 Podobna reklamacje puściłem w ubiegłym tygodniu , dokładnie zawartą z tymi samymi słowami - do tej pory nie dostałem odpowiedzi Od razu postawiłem sprawę jasno : -naruszono gwarantowane warunki umowy zawartej miedzy mną a PB -nie zagwarantowano dostępu do aplikacji w dekoderach po 8 marca które stanowiły integralna naruszona umowę w wyniku braku do ww HBOgo/HBOmax Ja umowy zerwać nie chce a jedynie obniżenie kosztów comiesięcznego abo o minimum 10zł i więcej za brak ww aplikacji w dekoderach ktore naruszyło warunki umowy nie z mojej winy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SkyEleven Opublikowano 27 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2022 Czy jesli mam hbo jako " dodatek", który włączyłem mogę zrobić to samo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lastonecatch Opublikowano 27 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2022 @djserano dzięki za protip Wypowiedzenie wysłałem, zobaczymy co odpiszą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pietrek1 Opublikowano 27 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2022 (edytowane) 12 godzin temu, patryszq napisał: Podobna reklamacje puściłem w ubiegłym tygodniu , dokładnie zawartą z tymi samymi słowami - do tej pory nie dostałem odpowiedzi Od razu postawiłem sprawę jasno : -naruszono gwarantowane warunki umowy zawartej miedzy mną a PB -nie zagwarantowano dostępu do aplikacji w dekoderach po 8 marca które stanowiły integralna naruszona umowę w wyniku braku do ww HBOgo/HBOmax Ja umowy zerwać nie chce a jedynie obniżenie kosztów comiesięcznego abo o minimum 10zł i więcej za brak ww aplikacji w dekoderach ktore naruszyło warunki umowy nie z mojej winy To nawet lepiej bo bez odpowiedzi po 30 dniach traktuje się jako uznaną w całości. Edytowane 27 Marca 2022 przez pietrek1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 28 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2022 Idą w zaparte i próbują wyłgać się ze zmian w trwającej umowie W odpowiedzi na otrzymaną reklamację dotyczącą braku dostępu do HBO Max na dekoderach Cyfrowego Polsatu S.A. (dalej jako „Polsat Box”) uprzejmie informujemy, że z dniem 8 marca 2022 r. serwis dotychczas znany jako HBO GO, w wyniku decyzji jego dostawcy, zmienił nazwę na HBO Max. Niemniej zgodnie z § 6 Warunki Oferty Telewizja Satelitarna dla stałych Abonentów promocji zachowali Państwo gwarantowany Umową dostęp do wszystkich treści serwisu. Jednakże w związku z faktem, że dostawca nie udostępnił nowej wersji aplikacji do dekoderów Polsat Box, z HBO Max mogą Państwo nadal korzystać na innych platformach między innymi Smart TV czy Android. Zachęcamy również do sprawdzenia zaktualizowanego serwisu na urządzeniach mobilnych, na stronie www.hbomax.com, na wybranych Smart TV, poprzez Apple TV 4K, Google Chromecast i niektórych konsolach do gier. Wyjaśniajmy również, że dostęp do wybranych treści HBO możliwy jest również z poziomu aplikacji Polsat Box Go. Wspomnianą aplikację znajdą Państwo na dekoderach EVOBOX, Polsat box 4K oraz Polsat box 4K lite. W oparciu o powyższe, reklamacja została rozpatrzona negatywnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djserano Opublikowano 28 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2022 @patryszq Jeżeli dostawca usług dla CP wyłączy np. jakiś kanał, który CP gwarantowało Tobie w umowie, to jest to wina dostawcy względem CP, w następstwie czego CP łamie umowę względem Ciebie. Ty podpisałeś umowę z CP i dla Ciebie CP jest gwarantem umowy, nie dostawca, jak próbuje Ci to wmówić CP. Hbo nie jest dla Ciebie stroną w umowie. W takim wypadku, w związku ze złamaniem warunków umowy pomiędzy Tobą, a CP, możesz rozwiązać umowę, a CP może rozwiązać umowę względem owego dostawcy. Praktykowane wielokrotnie przy wyłączaniu kanałów, dlaczego więc miałoby być inaczej przy HboGo. Chcesz im przedstawić dowody na złamanie warunków umowy, wyślij im kopie dokumentu, który otrzymałeś do zaakceptowania z umową, czyli warunki korzystania z HboGo i screeny ze strony, którą linkują w tym dokumencie, w momencie podpisywania z Tobą umowy, gdzie rozpisane są modele tunerów, na których możesz korzystać z tej aplikacji. Oczywiście strona przed 8 marca została zmodyfikowana, co również lamie warunki, co do treści dostępu do warunków umowy na twardym nośniku, ale to już inna historia do opowiedzenia dla UOKiK-u lub przed sądem. W każdym bądź razie, wchodzisz w archiwum stron np. z poprzedniego roku, gdzie uzyskasz screeny właściwe do udokumentowania swoich racji. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LWIK Opublikowano 29 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2022 Tak jak piszesz, żeby coś się zmieniło, to licznie trzeba byłoby wystąpić do UOKiK, który powinien wtedy zająć się sprawą z uwagi na imo masowe łamanie praw konsumentów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek11:) Opublikowano 29 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2022 (edytowane) Z tego co widzę w warunkach korzystania z HBO GO w Cyfrowym Polsacie to punkt mówiący o dostępności serwisu na dekoderze brzmi: Cytat Abonent może korzystać z materiałów audiowizualnych dostępnych w serwisie HBO GO maksymalnie na dwóch urządzeniach jednocześnie spośród maksymalnie czterech wskazanych poniżej grup urządzeń podłączonych do Internetu: [...] • dekoder wyposażony w złącze HDMI (ang. High-Definition Multimedia Interface), o ile Cyfrowy Polsat będzie dopuszczał taką możliwość, Tak więc nie dziwie się, że reklamacje rozpatrywane są w większości negatywnie, jedynie w indywidualnych przypadkach zgadzają się na rozwiązanie Umowy. Edytowane 29 Marca 2022 przez Krzysiek11:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djserano Opublikowano 29 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2022 1 godzinę temu, Krzysiek11:) napisał: Z tego co widzę w warunkach korzystania z HBO GO w Cyfrowym Polsacie to punkt mówiący o dostępności serwisu na dekoderze brzmi: Tak więc nie dziwie się, że reklamacje rozpatrywane są w większości negatywnie, jedynie w indywidualnych przypadkach zgadzają się na rozwiązanie Umowy. @Krzysiek11:) Masz rację, ale tylko w połowie. Warunki, które zacytowaleś, są z tego roku, zmodyfikowane na potrzeby zmian związanych z HBO max. W poprzednich latach, w warunkach, jest mowa o 5 urządzeniach, włącznie z dekoderami i bez gwiazdek, tylko z linkiem do strony, gdzie masz info, na których tunerach CP gwarantuje Ci dostęp do aplikacji HboGo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek11:) Opublikowano 29 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2022 Cytowałem warunki serwisu HBO GO, które miałem dołączone do mojej Umowy w 2016 r. wydane w dniu 8 lipca 2013 r. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djserano Opublikowano 29 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2022 6 minut temu, Krzysiek11:) napisał: Cytowałem warunki serwisu HBO GO, które miałem dołączone do mojej Umowy w 2016 r. wydane w dniu 8 lipca 2013 r. No to bardzo stara umowa i od paru lat nieaktualna. @Krzysiek11:) Tak wygląda to na umowach z 2017, 2018, 2019 i 2020 roku. Nie mam umowy z 2021, ale pewnie jest tak samo. Co ciekawe w umowach jest błąd przy liczbie urządzeń, bo faktycznie napisane jest, że można korzystać z 4, choć wymienione jest 5, ale został poprawiony w 2020 roku, gdzie jest napisane poprawnie i brzmi jak poniżej. Korzystanie z materiałów audiowizualnych dostępnych w serwisie HBO GO, następuje na zasadach określonych w serwisie HBO GO, według których na dzień publikacji niniejszych Warunków, możliwe jest maksymalnie na 2 (dwóch) urządzeniach jednocześnie, spośród maksymalnie 5 (pięciu) wskazanych poniżej grup (rodzajów) urządzeń podłączonych do Internetu: a. komputer klasy PC/MAC, b. smartphone, c. tablet, d. odbiornik TV typu smartTV,e. dekodery wskazane na www.cyfrowypolsat.pl/serwisy-online/hbo-go.cp – wyłącznie w przypadku Abonentów Telewizji. Przy czym, na wskazanej w umowie stronie, jest dalsza informacja o korzystaniu z aplikacji HboGo na dekoderach udostępnionych przez CP: Aplikacja HBO GO dostępna na dekoderach EVOBOX HD, EVOBOX LITE, EVOBOX PVR, PVR HD 7000, HD 6000, HD 5500s, HD 5000, HD 3000, MINI HD 2000. Z płatnych treści mogą korzystać Abonenci mający wykupiony dostęp do serwisu HBO GO. Dziwi mnie więc to, że reklamacje innych użytkowników są rozpatrywane negatywnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LWIK Opublikowano 29 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2022 U mnie aneks do umowy z ubiegłego roku zawiera punkt, który brzmi: "4. Korzystanie z materiałów audiowizualnych dostępnych w serwisie HBO GO, następuje na zasadach określonych w serwisie HBO GO, według których na dzień publikacji niniejszych Warunków, możliwe jest maksymalnie na 2 (dwóch) urządzeniach jednocześnie, spośród maksymalnie 5 (pięciu) wskazanych poniżej grup (rodzajów) urządzeń podłączonych do Internetu: a. komputer klasy PC/MAC, b. smartphone, c. tablet, d. odbiornik TV typu smartTV, e. dekodery wskazane na www.cyfrowypolsat.pl/serwisy-online/hbo-go.cp – wyłącznie w przypadku Abonentów Telewizji." Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 30 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2022 Szanowny Panie W odpowiedzi na otrzymane wcześniejsze zgłoszenie wyjaśniamy, że nie możemy się przychylić do Pana wniosku o korektę abonamentu. Niemniej Cyfrowy Polsat S.A. (dalej jako Cyfrowy Polsat) w ramach indywidualnego podejścia proponuje Panu możliwość rozwiązania Umowy w trakcie trwania Okresu Podstawowego, bez obowiązku ponoszenia po Pana stronie konsekwencji finansowych, pomimo iż miałoby ono nastąpić przed upływem Okresu Podstawowego na jaki Umowa została zawarta. Jeżeli zdecyduje się Pan na powyższą propozycje prosimy o potwierdzenie swojego stanowiska w wiadomości zwrotnej, w nieprzekraczalnym terminie 7 dni od daty otrzymania niniejszej korespondencji. W przypadku niepodjęcia decyzji lub niepoinformowania o niej Cyfrowego Polsatu, przedmiotowa Umowa będzie kontynuowana na warunkach w niej określonych. Nadal udają [beep] i myślą że nałapali jeleni . Zrywać umowy nie zamierzam , ale UOKiK i wszelkie organy nie omieszkam poinformować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekmedia2 Opublikowano 30 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2022 Jak dobrze rozumiem to oni pozwalają ci bezkarnie zerwać umowę bez ponoszenia kary. Czyli składaj wniosek i czekaj na telefon od DUK z lepszą ofertą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 30 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2022 To nie chodzi o lepszą ofertę - bo jej nie dostane , chodzi o pozbycie się natrętnych abonentów stąd INDYWIDUALNE podejście . Moja ciocia dostała IDENTYCZNĄ odpowiedź mimo że umowę przedłużała w grudniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekmedia2 Opublikowano 30 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2022 (edytowane) Udało się. Również dostałem taką odpowiedź. Potwierdziłem im to. To teraz czekam na telefon od DUK Edytowane 30 Marca 2022 przez wojtekmedia2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LWIK Opublikowano 31 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2022 @wojtekmedia2 ile czekałeś na odpowiedź ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 31 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2022 Ale trzeba mieć narąbane w głowie by to wykorzystywać do negocjacji Polaki Cebulaki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.