Skocz do zawartości

Polsat Box i HBO Max


PatrycjaG
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mieli czas, ja już zakupiłem boxa z certyfikatem aby odbierać HBO MAX, moim zdaniem lepszego i tańszego od Xiaomi czyli Canal+Box4K za 210 zł (jak jest dobre promo to masz go za 150 zł i gratis 1-2 miesiace canal+online, ma on takze wbudowany tuner dvb-t2 hevc), Android tv w wersji 9 (można ręcznie zmienić launcher i instalować apk bez problemów), fajny pilot głosowy, wszystkie apki są tylko dograłem ręcznie wolf launcher i wtedy ręcznie aplikacje m.in. my canal+, prime video, lepsza apke do dvb-t2 hevc, dziala Polsat GO na nim bez problemu oraz HBO Max 4k, Netflix 4k, youtube 4k, viaplay, TVP VOD, VOD.PL i inne np. kodi, prog, spotify, gry, arte, plex, iptv, player, file manager, google play z certyfikatem dla android tv, redbull tv, radio internetowe, itd. - ma wszystkie certyfikaty do 4k nawet oryginalny certyfikat netflixa 4k, którego chińskie boxy nie mają. Śmiga szybko i 16 GB flash, złacze USB, optyczne, RJ45, wifi, wszystko jest. Jak nie płacisz to działa dalej, nie jest blokowany, a z wolf launcher wyglada jak czysty android tv, za tą kasę to bajka. Na moim chińskim boxie, a mam ich kilka aplikacja HBO Max nie działa (instaluje się, uruchamia się, ale zacina się, myśle że to kwestia czasu, aż którąś wersję się dopasuje lub zrobią lepszą, nie miałem czasu na zabawy więc kupiłem na szybko canal+box4k z certyfikatem i mam od strzała HBO Max w 4k oraz wszystkie pozostałe bez łaski z wybieraniem głosowym w pilocie, ogólnie działa szybko i jest bajka).

 

Mam tych boxów różnych chyba z 10 i ogólnie należy pamiętać kilka rzeczy podstawowych:

- chinole mają więcej pamięci, ale nie nadają się do niczego bo nie mają certyfikatów, wiec jest masakra z dobieraniem aplikacji i trzeba automatyczne aktualizacje wyłączyć, nie wszystkie aplikacje działają , więc jak brać to tylko box z certyfikatem, są oczywiście aplikacje typu aptoide które podpowiadają wersję aplikacji, ale to jest spora amatorka

- sticki są kiepskie bo nie mają RJ45, a samo wifi jest do bani jak mamy komfortowo oglądać prawdziwe 4k i w maksymalnej jakości to tylko internet przez kabel (RJ45)

- warto kupić box z wyjściem optycznym audio jak mamy amplituner, samo hdmi to często za mało

- wygodniejszy w praktyce jest android tv (tutaj praktycznie najnowszą wersję która jest najczęściej w boxach jest 9), natomiast w zwykłym androidzie najnowszą wersją która jest najczęściej w boxach jest 11, ale sporo aplikacji w zwykłej wersji niekomfortowo działa na pilocie i trzeba kombinować z klawiaturami i średnio wyglądają na TV, więc jeżeli cenimy komfort na telewizorze to tylko android tv

 

Edytowane przez pietrek1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Cytat

W związku z brakiem działania na moich dwóch dekoderach HBO Max zwracam się żądaniem obniżenia opłaty od 8 marca proporcjonalnie za każdy dzień niemożliwości skorzystania z usługi na moich dekoderach.

 

Cytat

Szanowny Panie

Dziękujemy za przesłaną wiadomość.

W odpowiedzi na otrzymaną w dniu 19 marca 2022 r. reklamację dotyczącą braku dostępu do HBO Max na dekoderach Cyfrowego Polsatu S.A. (dalej jako „Polsat Box”) uprzejmie informujemy, że z dniem 8 marca 2022 r. serwis dotychczas znany jako HBO GO, w wyniku decyzji jego dostawcy, zmienił nazwę na HBO Max. Niemniej zgodnie z Regulaminem zachowali Państwo gwarantowany Umową dostęp do wszystkich treści serwisu. Jednakże w związku z faktem, że dostawca nie udostępnił nowej wersji aplikacji do dekoderów Polsat Box, z HBO Max mogą Państwo nadal korzystać na innych platformach między innymi Smart TV czy Android. Zachęcamy również do sprawdzenia zaktualizowanego serwisu na urządzeniach mobilnych, na stronie www.hbomax.com, na wybranych Smart TV, poprzez Apple TV 4K, Google Chromecast i niektórych konsolach do gier. Wyjaśniajmy również, że dostęp do wybranych treści HBO możliwy jest również z poziomu aplikacji Polsat Box Go. Wspomnianą aplikację znajdą Państwo na dekoderach EVOBOX, Polsat box 4K oraz Polsat box 4K lite.

W oparciu o powyższe, reklamacja została rozpatrzona negatywnie.


Informujemy o zakończeniu postępowania reklamacyjnego w kwestionowanej sprawie.
 

 

To chyba im niedługo podziękujemy za takie wnioski. Skandal

Edytowane przez jaromir20
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 21.03.2022 o 18:50, jaromir20 napisał:

 


Informujemy o zakończeniu postępowania reklamacyjnego w kwestionowanej sprawie.
 

 

To chyba im niedługo podziękujemy za takie wnioski. Skandal

 

Widać byłeś za mało stanowczy. :).

Ja rozwiązałem umowę z winy CP, bez naliczenia kar.

 

https://zapodaj.net/18ac0490a7750.jpg.html

@czytnik @lastonecatch @pietrek1

 

Odbiór HboGo na tunerach CP jest zagwarantowany w umowie i głupie tłumaczenie konsultantów tego nie zmieni.

W warunkach dostępu do Hbo, które jest integralna częścią umowy, są odpowiednie zapisy o tym stanowiące.

Jest też tam adres url, jakie dekodery obsługują tą aplikacje.

CP skasował na stronie informacje o tym, ale wystarczy otworzyć stronę ze starą datą z poprzedniego roku, gdzie są rozpisane wszystkie tunery, na których udostępniane było HboGo.

Na tej podstawie można rozwiązać umowę bez konsekwencji finansowych, co też uczyniłem i CP zaakceptował taką dyspozycję z mojej strony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@czytnik @lastonecatch

 

Skopiuje wam opis, który wysłałem komuś na PW.

 

Piszesz wypowiedzeinie umowy, w zwiazku ze zlamaniem jej postanowień, czyli brak dostepu do hbogo na udostępnionym przez CP tunerze.

 

Oczywiście dostaniesz odpowiedź odmowną, z bajką typu, że to nie ich wina, tylko Hbo.

 

Odpisujesz, ze stroną umowy dla ciebie jest CP i stanowisko hbo cię nie dotyczy.

 

Ponawiasz żądanie rozwiązania umowy z winy CP.

 

Jak dalej będą odmawiać, zadajesz 2 pytania i prosisz o konkretną odpowiedź na nie.

 

1. Czy w umowie i warunkach jej udostępniana, ktore są integralną częścią umowy, masz zagwarantowany dostęp do aplikacji HboGo na tunerze udostępnionym do umowy?

 

2. Czy od 8 marca powiadasz dostęp do aplikacji HboGo na tunerze udostępnionym do umowy?

Tyle i az tyle. :)

 

Po tych pytaniach dostałem odpowiedź o możliwości rozwiązaniu umowy bez naliczania kar.

 

  • Popieram 1
  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podobna reklamacje puściłem w ubiegłym tygodniu , dokładnie zawartą z tymi samymi słowami - do tej pory nie dostałem odpowiedzi :)

Od razu postawiłem sprawę jasno :

-naruszono gwarantowane warunki umowy zawartej miedzy mną a PB 

-nie zagwarantowano dostępu do aplikacji w dekoderach po 8 marca które stanowiły integralna naruszona umowę w wyniku braku do ww HBOgo/HBOmax 

 

Ja umowy zerwać nie chce a jedynie obniżenie kosztów comiesięcznego abo o minimum 10zł i więcej za brak ww aplikacji w dekoderach ktore naruszyło warunki umowy nie z mojej winy 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, patryszq napisał:

Podobna reklamacje puściłem w ubiegłym tygodniu , dokładnie zawartą z tymi samymi słowami - do tej pory nie dostałem odpowiedzi :)

Od razu postawiłem sprawę jasno :

-naruszono gwarantowane warunki umowy zawartej miedzy mną a PB 

-nie zagwarantowano dostępu do aplikacji w dekoderach po 8 marca które stanowiły integralna naruszona umowę w wyniku braku do ww HBOgo/HBOmax 

 

Ja umowy zerwać nie chce a jedynie obniżenie kosztów comiesięcznego abo o minimum 10zł i więcej za brak ww aplikacji w dekoderach ktore naruszyło warunki umowy nie z mojej winy 

To nawet lepiej bo bez odpowiedzi po 30 dniach traktuje się jako uznaną w całości.

Edytowane przez pietrek1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Idą w zaparte i próbują wyłgać się ze zmian w trwającej umowie 🐏

 

W odpowiedzi na otrzymaną reklamację dotyczącą braku dostępu do HBO Max na dekoderach Cyfrowego Polsatu S.A. (dalej jako „Polsat Box”) uprzejmie informujemy, że z dniem 8 marca 2022 r. serwis dotychczas znany jako HBO GO, w wyniku decyzji jego dostawcy, zmienił nazwę na HBO Max. Niemniej zgodnie z § 6 Warunki Oferty Telewizja Satelitarna dla stałych Abonentów promocji zachowali Państwo gwarantowany Umową dostęp do wszystkich treści serwisu. Jednakże w związku z faktem, że dostawca nie udostępnił nowej wersji aplikacji do dekoderów Polsat Box, z HBO Max mogą Państwo nadal korzystać na innych platformach między innymi Smart TV czy Android. Zachęcamy również do sprawdzenia zaktualizowanego serwisu na urządzeniach mobilnych, na stronie www.hbomax.com, na wybranych Smart TV, poprzez Apple TV 4K, Google Chromecast i niektórych konsolach do gier. Wyjaśniajmy również, że dostęp do wybranych treści HBO możliwy jest również z poziomu aplikacji Polsat Box Go. Wspomnianą aplikację znajdą Państwo na dekoderach EVOBOX, Polsat box 4K oraz Polsat box 4K lite.
W oparciu o powyższe, reklamacja została rozpatrzona negatywnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@patryszq

Jeżeli dostawca usług dla CP wyłączy np. jakiś kanał, który CP gwarantowało Tobie w umowie, to jest to wina dostawcy względem CP, w następstwie czego CP łamie umowę względem Ciebie. Ty podpisałeś umowę z CP i dla Ciebie CP jest gwarantem umowy, nie dostawca, jak próbuje Ci to wmówić CP. Hbo nie jest dla Ciebie stroną w umowie.

W takim wypadku, w związku ze złamaniem warunków umowy pomiędzy Tobą, a CP, możesz rozwiązać umowę, a CP może rozwiązać umowę względem owego dostawcy.

Praktykowane wielokrotnie przy wyłączaniu kanałów, dlaczego więc miałoby być inaczej przy HboGo.

Chcesz im przedstawić dowody na złamanie warunków umowy, wyślij im kopie dokumentu, który otrzymałeś do zaakceptowania z umową, czyli warunki korzystania z HboGo i screeny ze strony, którą linkują w tym dokumencie, w momencie podpisywania z Tobą umowy, gdzie rozpisane są modele tunerów, na których możesz korzystać z tej aplikacji.

Oczywiście strona przed 8 marca została zmodyfikowana, co również lamie warunki, co do treści dostępu do warunków umowy na twardym nośniku, ale to już inna historia do opowiedzenia dla UOKiK-u lub przed sądem.

W każdym bądź razie, wchodzisz w archiwum stron np. z poprzedniego roku, gdzie uzyskasz screeny właściwe do udokumentowania swoich racji.

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Krzysiek11:)

Z tego co widzę w warunkach korzystania z HBO GO w Cyfrowym Polsacie to punkt mówiący o dostępności serwisu na dekoderze brzmi:
 

Cytat

 

Abonent może korzystać z materiałów audiowizualnych dostępnych w serwisie HBO GO maksymalnie na dwóch urządzeniach jednocześnie spośród maksymalnie czterech wskazanych poniżej grup urządzeń podłączonych do Internetu:

[...]

dekoder wyposażony w złącze HDMI (ang. High-Definition Multimedia Interface), o ile Cyfrowy Polsat będzie dopuszczał taką możliwość,

 

 

Tak więc nie dziwie się, że reklamacje rozpatrywane są w większości negatywnie, jedynie w indywidualnych przypadkach zgadzają się na rozwiązanie Umowy. 

 

Edytowane przez Krzysiek11:)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Krzysiek11:) napisał:

Z tego co widzę w warunkach korzystania z HBO GO w Cyfrowym Polsacie to punkt mówiący o dostępności serwisu na dekoderze brzmi:
 

 

Tak więc nie dziwie się, że reklamacje rozpatrywane są w większości negatywnie, jedynie w indywidualnych przypadkach zgadzają się na rozwiązanie Umowy. 

 

 

@Krzysiek11:)

 

Masz rację, ale tylko w połowie. :)

Warunki, które zacytowaleś, są z tego roku, zmodyfikowane na potrzeby zmian związanych z HBO max.

W poprzednich latach, w warunkach, jest mowa o 5 urządzeniach, włącznie z dekoderami i bez gwiazdek, tylko z linkiem do strony, gdzie masz info, na których tunerach CP gwarantuje Ci dostęp do aplikacji HboGo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, Krzysiek11:) napisał:

Cytowałem warunki serwisu HBO GO, które miałem dołączone do mojej Umowy w 2016 r. wydane w dniu 8 lipca 2013 r. 

No to bardzo stara umowa i od paru lat nieaktualna.

@Krzysiek11:)

 

Tak wygląda to na umowach z 2017, 2018, 2019 i 2020 roku. Nie mam umowy z 2021, ale pewnie jest tak samo. Co ciekawe w umowach jest błąd przy liczbie urządzeń, bo faktycznie napisane jest, że można korzystać z 4, choć wymienione jest 5, ale został poprawiony w 2020 roku, gdzie jest napisane poprawnie i brzmi jak poniżej.

 

Korzystanie z materiałów audiowizualnych dostępnych w serwisie HBO GO, następuje na zasadach określonych w serwisie HBO GO, według których na dzień publikacji 
niniejszych Warunków, możliwe jest maksymalnie na 2 (dwóch) urządzeniach jednocześnie, spośród maksymalnie 5 (pięciu) wskazanych poniżej grup (rodzajów) 
urządzeń podłączonych do Internetu:
a. komputer klasy PC/MAC, 
b. smartphone, 
c. tablet,
d. odbiornik TV typu smartTV,
e. dekodery wskazane na www.cyfrowypolsat.pl/serwisy-online/hbo-go.cp – wyłącznie w przypadku Abonentów Telewizji.

 

Przy czym, na wskazanej w umowie stronie, jest dalsza informacja o korzystaniu z aplikacji HboGo na dekoderach udostępnionych przez CP:

 

Aplikacja HBO GO dostępna na dekoderach EVOBOX HD, EVOBOX LITE, EVOBOX PVR, PVR HD 7000, HD 6000, HD 5500s, HD 5000, HD 3000, MINI HD 2000. Z płatnych treści mogą korzystać Abonenci mający wykupiony dostęp do serwisu HBO GO.

 

Dziwi mnie więc to, że reklamacje innych użytkowników są rozpatrywane negatywnie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie aneks do umowy z ubiegłego roku zawiera punkt, który brzmi:

 

"4. Korzystanie z materiałów audiowizualnych dostępnych w serwisie HBO GO, następuje na zasadach określonych w serwisie HBO GO, według których na dzień publikacji niniejszych Warunków, możliwe jest maksymalnie na 2 (dwóch) urządzeniach jednocześnie, spośród maksymalnie 5 (pięciu) wskazanych poniżej grup (rodzajów) urządzeń podłączonych do Internetu:
a. komputer klasy PC/MAC,
b. smartphone,
c. tablet,
d. odbiornik TV typu smartTV,
e. dekodery wskazane na www.cyfrowypolsat.pl/serwisy-online/hbo-go.cp – wyłącznie w przypadku Abonentów Telewizji."

 


 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szanowny Panie

W odpowiedzi na otrzymane wcześniejsze zgłoszenie wyjaśniamy, że nie możemy się przychylić do Pana wniosku o korektę abonamentu.

Niemniej Cyfrowy Polsat S.A. (dalej jako Cyfrowy Polsat) w ramach indywidualnego podejścia proponuje Panu możliwość rozwiązania Umowy w trakcie trwania Okresu Podstawowego, bez obowiązku ponoszenia po Pana stronie konsekwencji finansowych, pomimo iż miałoby ono nastąpić przed upływem Okresu Podstawowego na jaki Umowa została zawarta.

Jeżeli zdecyduje się Pan na powyższą propozycje prosimy o potwierdzenie swojego stanowiska w wiadomości zwrotnej, w nieprzekraczalnym terminie 7 dni od daty otrzymania niniejszej korespondencji. W przypadku niepodjęcia decyzji lub niepoinformowania o niej Cyfrowego Polsatu, przedmiotowa Umowa będzie kontynuowana na warunkach w niej określonych.

 

Nadal udają [beep] i myślą że nałapali jeleni . Zrywać umowy nie zamierzam , ale UOKiK i wszelkie organy nie omieszkam poinformować 🐏
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...