Skocz do zawartości

TechniSat Digit HD8-S


Wanderer
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Na Technisacie nie testowałem za długo 2'5 cala - więc odpowiem z Topfielda. Dekoder i dysk nie zawsze synchronizują się prawidłowo po włączeniu. W konsekwencji w Topfieldzie czasami rozpadał się system plików na dysku. Zjawisko praktycznie nie występowało przy zewnętrznym zasilaniu. Nie chciało mi się sprawdzać, czy problem występuje w Technisacie. Kupiłem sobie od razu 3.5"...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, ostatnio mam bardzo poważne problemy z EPG. Oczywiście w Menu są zaznaczone programy.do których chcę mieć EPG.Rano właczam dekoder- połowy EPG nie mam ( m.inn. Cały Canal+, Superstacja,TVP info, National'e,Ale kino ( nomen omen ), Planet itd.. ) Wchodzę w menu. ładuję EPG ręcznie - to samo. Dekoder jest właczony przez co najmniej godzinę - to samo. Informacja na ekranie: Brak dostępnych danych. Gdy wcisnę klawisz (zielony ) PROGRAM, to napis: Proszę czekać... Dane będą wkrótce dostepne. OCZYWIŚCIE to tylko obietnice, bo nic się dalej nie dzieje !!!

Na poczatku, zaraz po kupnie tego dekodera, wszystko było ok. Ustawień nie zmieniałem. Co się dziaje ? Support Technisata pomaga, jak może ( bardzo dziękuję ), ale ciągle nic. Cóz, moje wrażenia są doskonalnie odwrotnie proporcjonalne do tych zprzed kilku dni. Pewnie skończy się na odesłaniu mojego dekodera do naprawy.

Druga sprawa. Mam Pena Kingston. Wkładam go do USB 9 poprzednio sformatowanego w dekoderze ). Nagrywa 1 lub 2 progr. TV, rano właczam dekoder i... na obrazku. Dopiero przytrzymanie włącznika przez 5 sek iwłaczenie się dekodera sprawia,że nagrane na Penie programy są widoczne.

Po kolei. Najpierw Soft

aktualnysoft.th.jpg

Teraz EPG

przykladv.th.jpg

I obraz po nagraniu na Pena

zwiecha.th.jpg

 

Niestety, taka jest prawda,że w obecnym stanie ten dekoder jest dla mnie nie do użytku.

Co robić ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisałem to na PW, ale dam też tu, bo inni mogą mieć ten sam problem:

 

Od wczoraj Cyfra+ nie nadaje EPG w standardzie DVB (nie wiem jak z MHW, ale chyba też nie ma). Może to być awaria po ich stronie lub EPG wyłączyli z uwagi na zmiany spowodowane trwającą żałobą (i tak nie zgadzało się ze stanem faktycznym). Wysyłanie do naprawy, ani żadne zmiany ustawień nie pomogą. Trzeba czekać na ruch ze strony Cyfry+.

 

Brak EPG zauważyło kilka osób w tym temacie:

viewtopic.php?f=6&t=2287&start=765#p340029

 

Sam sprawdziłem sytuację na karcie DVB i nie ma nic, nawet jednej pozycji, z żadnej częstotliwości należących do Cyfry+. Jeśli jakiekolwiek EPG się pokazuje, to jest to przewodnik z Cyfrowego Polsatu (część kanałów, która się dubluje w ofercie obydwu platform, będzie mieć EPG od Cyfrowego Polsatu, osobne EPG mają kanały TVN-owskie, więc też powinno być).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czarodziejskie słowa Mr. Orbity (wielki szacun ) to:

" Szybki Start - włączony ".

Te trzy słowa załatwiły moje problemy z EPG. Jak na razie wszystko śmiga,jak dawniej.

 

Na pewno było to włączone ( domyślnie ) od nowości ( jak pisałem - na początku nie miałem problemów z EPG ), a po mojej "zabawie" z Menu (ciekawość to pierwszy stopień do piekła ;-), kiedy to pewnie wyłączyłem tę funkcję, EPG zaczęlo szwankować. Niestety zapomniałem,że to wyłączyłem, a już na pewno nie skojarzyłem sobie jej zależności z EPG. dziękuję też Marcinowi i KKubie za wsparcie !

Tak nawiasem mówiąc warto by bylo, aby taka uwaga znalazla się w instrukcji obslugi Technisata.

Np. " Wylączenie funkcji "Szybki Start" może spowodować ograniczone mozliwosci pobieraniu informacji EPG. "

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podczas trwania programu wciskasz przycisk Odtwarzanie/Pauza, obraz się zatrzymuje w tym momencie możesz odebrać telefon (cokolwiek). Po ponownym wciśnięciu przycisku Odtwarzanie/Pauza program jest odtwarzany z przesunięciem w czasie względem oryginalnej transmisji; w tle cały czas trwa nagranie sygnału.

 

W czasie odtwarzania masz możliwość przewijania i cofania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, właśnie kupiłem WESTERN DIGITAL My Book Essential Edition 500GB. Z Techem współpracuje doskonale ( nie testowałem jeszcze Timer'a ). Dysk jest bardzo szybki. Ale... mam pytania: przy właczaniu dekodera, załacza się dysk.który cały czas pracuje.

* czy,jak oglądam tylko TV i podłączonego HDD nie używam przez dłuższy czas ( nagrywanie lub odtwarzanie ),

to czy po jakimś czasie ( ew. jakim ? ) dysk wyłączy się "do zera", czy cały czas będzie " się obracał " ? Nawet tylko podczas oglądania TV.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak właśnie przypuszczałem. Bardzo rozsądne rozwiązanie. Sprawdziłem to i rzeczywiście po jakimś czasie nieużywaniadysk już nie "drży". Rozumiem,że wszystkie "części mechaniczne" nie są w stanie ruchu, a tym samym nie "zużywają się" niepotrzebnie ?

 

PS. Czy mogę gdzieś kupić zasilacz z dłuższym kabelkiem zasilania do WD ? Bo ten fabryczny jest za krótki i nie sięga do miejsca, w którym chciałbym aby WD stał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najgorszy soft od ponad roku. Drugi raz zdarzyło się, że Technisaft puścił na rynek coś co wygląda jak rozgrzebana beta, a nie wersja produkcyjna. Zalecam nie instalowanie tego - sam cofnąłem się do wersji z lutego. Trochę mi się już nie chce zgłaszać błędów do Technisata, bo to przypomina rzucanie grochem o ścianę.

- Całkowie zepsuta obsługa dekodowania Conax. Jest groteska - jak mamy kartę Conax w czytniku bez uprawnień na dany kanał (np. MTV) i wejdziemy na kanał z multicryptem z Conax do którego akurat nie mamy uprawnień (np. FoxLife HD) wszystko się zawiesza. Komunikaty do wyboru: brak karty, brak audio(?!), nie ma tego kanału w Twoim abonamencie. Było to już w poprzednim sofcie, ale teraz jest masakra.

- Koszmarnie długi czas dekodowania kanałów HD, które są nadawane też w Conax. Jeśli się nie zawiesi jak powyżej - czekamy chyba ze 3 sekundy.

- Zepsuta obsługa Nagravision i HD. Wejście na PolsatHD skutkuje szatkowaniem ekranu - efekty specjalne jak na Avatarze...

Szkoda dalej pisać. Soft jest żałosny. I to drugi raz się Technisatowi zdarza, rok temu też puścili takiego potwora na rynek. Radzę tego nie instalować.

 

Pisałem do Technisata, że jest zepsuta obsługa systemu Conax, że źle działa cały dekoder jak nieopacznie ma się kartę w czytniku etc. Już mi się nie chce pisać... Nie odpisują, nic nie robią, a teraz jeszcze popsuli coś w Nagravison. Wcześniej zepsuto obsługę modułów SCM dla Cyfry, teraz zepsuto obsługę modułów SCM dla Polsatu. Brawo... :evil: Czekam jak zepsują obsługę AstonCrypta - będzie komplet.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rany ! Kuba ! Aż nie chce się mi wierzyć ! To przenośnia - wierzę Ci. Tylko jak to, co zrobił Tech skomentować. Napisz, jaki to numer softu, bo miałem ustawioną aktualizację na : Automat ", ale z tego,co widzę,to chyma mój dekoder nie zdąrzył ;-). Mam 2.40.13.3 .

PS. Szkoda. Przedobrzyli chyba. Ciekawe tylko, co chcieli osiągnąć tym nowym softem ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spokojnie. Ja mam wersje HD8-S - w niej jest inny soft niż Twojej. Nie wgra Ci się. Cofnąłem się do lutowej wersji - ta mniej więcej działa. Obecna osiągnęła dno. Niestabilny, wieszający się dekoder. Gratulacje dla programistów. Jak widać zwolnili wszystkich testerów dla oszczędności. Trudne czasy są widocznie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...