roberttosat Opublikowano 22 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2018 A dekoder główny na pobraną zakładkę "Multiroom" w ustawieniach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shaq. Opublikowano 23 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2018 A dekoder główny na pobraną zakładkę "Multiroom" w ustawieniach? Ma dokładnie ten sam problem. Od dwóch tygodni męczę się z podłączeniem MR. Oba dekodery w tej samej sieci a MR działa tylko przez godzinę czy dwie. Potem obraz ginie na dodatkowym i message o braku połączenia Teraz sprawdzam i główny dekoder WIFI Premium Box nie ma zakładki Multiroom o której piszesz/ Jak to pobrać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam-T Opublikowano 23 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2018 Teraz sprawdzam i główny dekoder WIFI Premium Box nie ma zakładki Multiroom o której piszesz/ Jak to pobrać? Ostatnio wymieniałem dekoder od MR to za 1-szym razem załatwiłem przez mojencplus na livechacie, niestety padło po 2 dniach. Za drugim razem dzwoniłem i pękła godzinka na słuchawce. Działa od kilku miesięcy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shaq. Opublikowano 23 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2018 Poprosiłem na chacie i przeslano mi zakładkę. Automatycznie zestawiło mi się połaczenie z dekoderem dodatkowym i wszystko działa Dzieki! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarekm51 Opublikowano 23 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2018 Witam. Mam pytanie, czy przedłużając umowę mogę wziąć MR z Ultrabox 4K i na jakich warunkach ( obecnie mam MR Premium z dekami po n-ce ). Czytając wątek widzę, że tak, ale wczoraj rozmawiałem z jakimś niekumatym konsultantem, który twierdził, że nie ma takiej możliwości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberttosat Opublikowano 23 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2018 Ma dokładnie ten sam problem. Od dwóch tygodni męczę się z podłączeniem MR. Oba dekodery w tej samej sieci a MR działa tylko przez godzinę czy dwie. Potem obraz ginie na dodatkowym i message o braku połączenia Teraz sprawdzam i główny dekoder WIFI Premium Box nie ma zakładki Multiroom o której piszesz/ Jak to pobrać? Problem rozwiązany ale opiszę jak to zrobić. Dekoder ma dostać zakładkę multiroom po wcześniejszym wysłaniu uprawnień przez konsultanta aps, bok czy przez ICA ale ktoś musi to wysłać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam-T Opublikowano 23 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2018 Czytając wątek widzę, że tak, ale wczoraj rozmawiałem z jakimś niekumatym konsultantem, który twierdził, że nie ma takiej możliwości. Dobrze Ci powiedział, że tak jak Ty chcesz to nie się nie da. W skrócie: musisz zrezygnować z tego MR co masz, wymienić dekoder na 4K i dopiero dobrać MR (standard bo premium już nie oferują) płacąc za aktywacje no i dzierżawę za dekodery w zależności od abonamentu.Oczywiście pominąłem kwestię przedłużenia umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 23 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2018 Czyi taki mały skok na kasę. Ponownie płacić za coś, za co się już płaciło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
papryk Opublikowano 24 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2018 Widze że zlodzieje obiecali w styczniu opcje wymiane na 4K a tu wciaz ta sama spiewka by ponownie placic za cos co oplacilo sie biorac na poczatku ... żenada !! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kecyrf Opublikowano 25 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2018 Dzięki za rady, dekoder główny ma zakładkę multiroom. Pokazuje nadal że szuka polaczenia, ale minęło 10 dni i jest ok, zawsze wołało kartę po około tygodniu, więc mam cichą nadzieję że jest ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ozzy666 Opublikowano 26 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2018 Gdy miałem jeszcze Sagemcoma DSI83 to w ogóle nie miałem zakładki multiroom a wszystko śmigało przez dobre pół roku. Dopiero gdy umowę przedłużałem to się posypało i musiałem konfigurować od nowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kecyrf Opublikowano 1 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2018 No niestety wczoraj dekoder z multiroomu zawołał karte z dekodera głównego. Co do multiroomu w dekoderze głównym to wyglada to tak: https://www.fotosik.pl/zdjecie/c94d2c3249437705 Nie dałem też znacznej informacji że jeden dekoder mam po wifi, a drugi właśnie ten co mam problemy po kablu. Może dla tego trzeba coś ustawić w głownym dekoderze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzejgratis Opublikowano 1 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2018 Nic nie trzeba ustawiać w dekoderze głównym. Najlepiej zrób ustawienia fabryczne... Jak Ci się chce to zobacz na tym dekoderze co masz problemy, adres IP i porównaj z głównym. Może samoczynnie coś się pomieszało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ShinobiQWE Opublikowano 1 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2018 (edytowane) Ostatnio mam spore problemy z dekoderem Sagemcom DSI83 w multiroomie. Dekoder główny mediabox łączy się z Liveboxem 2.0 za pomocą adaptera TP-Link. Sagemcom DSI83 podłączony do Liveboxa kablem Ethernet ciągle wywala komunikat, że nie poprawna konfiguracja multiroom. Jak przywracam ustawienia fabryczne to działa max 2-3 dni i znowu to samo. Mam również mydelniczke ADB 2851s i tą łączy się bez problemów za pomoca adaptera. Wcześniej Sagemcom działał w taki sposób przez rok i było ok. Bylem w pkt go wymieni ale powiedzieli, że u nich jest ok. Wcześniej wymieniłem juz raz Sagemcoma bo się wieszał. Jakieś rady jak pozbyć się tego szrota? Mogę nawet dopłacić bylebym miał normalny dekoder. Sorry za błędy, piszę z telefonu. Edytowane 1 Marca 2018 przez ShinobiQWE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam-T Opublikowano 1 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2018 Nie dałem też znacznej informacji że jeden dekoder mam po wifi, a drugi właśnie ten co mam problemy po kablu. Rozumiem, że oba dekoder są połączone do tego samego routera? Z drugiej strony livechat na mojencplus nie "gryzie" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberttosat Opublikowano 1 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2018 Jakie adresy IP tych dekoderów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ShinobiQWE Opublikowano 1 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2018 Korzystałem z chatu w ICA. Robiłem wszystko według porad konsultanta i on twierdził, że adresy IP są okej i kazał przywrócić dekoder do ustawień fabrycznych i dopiero połączyć z siecią. Zadziałało... na 2 dni. Wczoraj byłem w punkcie. Konsultant niezbyt miły, dekodera nie chciał wymienić.Coś tam porobił jakieś aktualizacje, przywrócenie uprawnień itp. Wróciłem do domu i połączenie multiroom działało. Dziś znowu informacja o tym, że konfiguracja nie poprawna. Można zwariować. Mieszkam ponad 20 km od najbliższego pkt, a zresztą nie mam za bardzo czasu żeby tam w kółko jeździć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam-T Opublikowano 2 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2018 To poświęć chwilę i zadzwoń do nich. Nie dawno też miałem problem z MR (co prawda po wymianie dekodera od MR) i męczyłem ich na chacie aż wreszcie zadzwoniłem. Po godzinie rozmowy - ustawiania, sprawdzania, resetowania i innych cudów zaczęło "gadać". Jak stwierdzą, że coś jest nie halo z dekoderem to niech zaznaczy jakoś w systemie, żeby Ci wymienili w APS bez zbędnego gadania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberttosat Opublikowano 2 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2018 Piszesz, że jeden z dekoderów jest po wifi. Jaka jest jakość tego połączenia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
puuceek Opublikowano 3 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2018 (edytowane) Witam Czy zamiast po WiFi lub po kablu można przy multiroom po prostu przekładać na chwilę kartę do głównego dekodera? Jeżeli tak to na ile czasu można liczyć że to będzie działać? Przepraszam jeżeli temat już był ale wątek długi. Z góry dziękuję za odpowiedź. Edytowane 3 Marca 2018 przez puuceek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lisek88 Opublikowano 4 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2018 Cześć. Mam pakiet Comfort z Canal + i multiroom, dwa dekodery. Chciałbym dołączyć trzeci dekoder do multiroomu. Czy ktoś się orientuje jak to wygląda od strony finansowej ? Czy będę musiał płacić miesięczną opłatę za ten 3 dekoder ? Ile ? Czy jest jakaś opłata aktywacyjna ? Jeśli tak, to jaka ? Dekoder raczej dostanę za darmo czy też trzeba bedzie za niego zapłacic ? Z góry dzięki za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ezequiel93 Opublikowano 4 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2018 Jeśli masz Multiroom Standard, to dodatkowe 10zł/mies. i aktywacja za wifibox+ 99zł. Jeśli masz stary Multiroom Cyfry+, to nie można włączyć trzeciego dekodera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lisek88 Opublikowano 4 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2018 Dziękuję za odpowiedź. Jak mniemam, po dekoder musiałłbym się wybrać osobiście do salonu, bo opcja zamówić przez tel i oni przysyłają nie wchodzię w grę, tak ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 4 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2018 A ciężko Ci zadzwonić na infolinię? Wszystkiego się dowiesz. Nikt tam Cię nie ugryzie. . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzejgratis Opublikowano 4 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2018 Lisek88, Tak. Musisz wybrać się osobiście do punktu nc+. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.