GTI MD Opublikowano 27 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2017 (edytowane) Akurat im nie na rękę dokładanie bo sagemcom kosztuje 99 a adb 49 pozatym wifitrupa+ trzeba się gdzieś pozbyć. Są wewnętrzne procedury tak jak nie wymieni zepsutego dekodera z Cameleonem tak nie dostanie dekodera adb do MR bo już umowy na to nie mają. To co na forum ludzie się chwalą to poprostu szczęście bo komuś zostało więć wydają. Edytowane 27 Października 2017 przez GTI MD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ozzy666 Opublikowano 29 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2017 (edytowane) Mam Wifipremium boxa jako główny i Wifiboxa do multiroomu oba z kartami Cyman . Teraz będę brał kolejny multiroom i mam pytanie czy mógłbym wziąć "mydelniczkę"? Edytowane 29 Października 2017 przez Ozzy666 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GTI MD Opublikowano 29 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2017 Nie, w MR są obecnie Sagemcomy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asansiasz Opublikowano 29 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2017 Czy jest już wiadomo, czy będzie możliwość dobrania multiroomu w opcji Start+? Zależy mi na nagrywaniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikizncplus Opublikowano 30 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2017 A po co MR do nagrywania ? Mam Wifipremium boxa jako główny i Wifiboxa do multiroomu oba z kartami Cyman . Teraz będę brał kolejny multiroom i mam pytanie czy mógłbym wziąć "mydelniczkę"? Możesz wziąć mydelniczkę, jeżeli APS będzie miał ją na stanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GTI MD Opublikowano 30 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2017 Jak masz podłączony dysk to i mydelniczka i wifibox+ nagra po usb. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mingo Opublikowano 30 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2017 (edytowane) Prędzej kaktusy nam powyrastają na rękach, niż nagrasz coś tak jak trzeba na wifiboxie. Jeśli nagrasz coś z kanałów z wyższym bitratem (np. C+Sport podczas ciekawego meczu) to nagranie będzie klatkować bardzo często, nie da się go komfortowo oglądać. Co więcej, kasowanie nagrać z dysku nic nie daje, w dalszym ciągu wifibox widzi zajęte miejsce. Pomaga tylko format dysku. To tak pokrótce z czym wiąże się nagrywanie na wifiboxie. Edytowane 30 Października 2017 przez mingo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
papryk Opublikowano 7 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2017 (edytowane) Informacja z rozmowy telefonicznej oraz z salonu: Osoby, które posiadają trwająca umowę z oferta multiroom nie będą mogły " nigdy " wymienić dekodera obecnego na nowy 4K , póki co nie zostało to rozwiązane w żaden techniczny sposób , wcześniej tez nie można było wymieniać dekodera głównego z opcja multiroom na inny , ewentualnie zawsze na ten sam model . Przy zakończeniu umowy także nie będzie można " wymienić " dekodera głównego . Wymiana bez problemow realizowana będzie u klientów bez multiroom jeśli dekodery będą dostępne. Tak więc reasumując sprzęt dla wybranych , wiele niedomówień . Szkoda . Edytowane 7 Listopada 2017 przez Barti Przeniesiono dyskusję do odpowiedniego wątku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darkos_88 Opublikowano 7 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2017 (edytowane) Rzeczywiście brzmi to tak jakby to było tylko dla osób nie posiadających MR, a w ofercie na stronie bodajże jest info o multiroomie, iż jest dostępne przy zakupie oferty w UltraBoxem 4K. Mi na infolinii powiedziano, że na ten moment nie ma możliwości technicznych na wymianę dekodera, a szkoda... Edytowane 7 Listopada 2017 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
papryk Opublikowano 7 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2017 Teoretycznie można go brać z MR, ale tylko jako nowa umowa, tak jak jest faktycznie na stronie. Jednak w salonie osoba obsługująca punkt nie mogła w systemie przypisać MR do tego dekodera i rodzina, która podpisać chciała umowę, wyszła z niczym. Firma "na poziomie", a tyle niedopracowanych szczegółów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
papryk Opublikowano 7 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2017 (edytowane) Ale jak ma sie pojawic wymiana glownego dekodera (dekoder matka), skoro nigdy nie mozna tak bylo zrobic? Nawet gdy konczyla mi sie umowa i mialem mediaboxa to tez nie bylo jak wymienic go na wifi Premiumbox i musialem zrezygnowac z umowy przy zakonczeniu, podpisac nowa, zeby dostac wifi Premiumbox. Wiec jesli 2 lata temu tego nie rozwiazali to zrobia to teraz? Edytowane 7 Listopada 2017 przez Barti Niechlujna pisownia w poście. Na forum piszemy poprawnie po polsku, z poszanowaniem zasad polskiej pisowni, gramatyki, ortografii i interpunkcji. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikizncplus Opublikowano 7 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2017 Tak było od zawsze. Tylko bodajże przez klika dni w czerwcu w momencie startu akcji wymian turoboxa dało się go wymienić jako dekoder master na mediaboxa/wifipremium - ale trwało to kilka dni i znów to wyłączyli. W trakcie umowy da się to zrobić na podstawie wniosku reklamacyjnego, że pragniesz oddać MR, wymienić dekoder główny oraz ponownie dobierzesz MR. Wtedy pozwalają zdać opcję MR, zrobić upgrade dekodera głównego i ponownie dobrać MR. Niestety, wiąże się to z ponownymi kosztami związanymi z aktywacją MR. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 7 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2017 Niech spadają, sam chciałem sobie wziąć tego media za 2zł, mieliby 2zł, a tak nie mają, a ja jestem zadowolony z "nowego" turbo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mgaw89 Opublikowano 7 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2017 Rozmawiałem teraz na czacie i wg konsultanta problem wymiany dekodera powinien być rozwiązany w najbliższym czasie, ponieważ otrzymali wiele reklamacji oraz odnotowali wysokie zainteresowanie w sprawie wymian dekodera. Oferta jest w trakcie przygotowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mila1989 Opublikowano 7 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2017 (edytowane) Mam multiroom na 2 kartach Cameleon. Dekodery Pace i Sagemcom. Czy da się wymienić dekoder główny Pace na Wifipremiumboxa z zachowaniem kart i multiroomu za 0zł? Podobno się da, tylko aktywację trzeba zapłacić i miesięcznie 5 zł za dekoder. Dekodery będą w jednym domu. Czekam na odpowiedzi specjalistów. Edytowane 7 Listopada 2017 przez Barti Nazwy własne piszemy wielką literą. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikizncplus Opublikowano 8 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2017 Tak, da się. Masz niezależny MR, więc możesz upgradować dekoder główny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majass Opublikowano 8 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2017 W takim razie czy można z zestawu WifiPremium box + Pace wymienić Wifi na Ultrabox, skoro można upgrade w niezależnych? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberttosat Opublikowano 8 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2017 Pewnie tak, ale czy Ty już masz możliwość wymiany na 4K to musisz dopytać w punkcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waldek1979 Opublikowano 8 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2017 (edytowane) A czy Pan Redaktor może zapytać nc+, dlaczego posiadacze opcji multiroom nie mogą wymienić swojego dekodera na nowy 4K? Wygląda że oferta na razie jest dostępna tylko dla nowych i posiadających pojedynczy dekoder. Edytowane 8 Listopada 2017 przez Barti Przeniesiono post do odpowiedniego wątku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikizncplus Opublikowano 8 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2017 Dlatego, że za mało ich mają. Na rynek polski jest 6 tys. sztuk. APS-y dostały po 5-10 sztuk, a nowe dostawy dopiero mają być w styczniu. Zatem na razie trzeba przyciągnąć nowych. Standardowo, jak zawsze, że Was to jeszcze dziwi... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 8 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2017 Przecież posiadacze MR nie mogą wymienić dekodera na jakikolwiek inny model, niż posiadają obecnie, więc siłą rzeczy nie wymienią na najnowszego Ultraboxa, chociażby było ich pełno na stanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADUSIEK XPS 5 Opublikowano 8 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2017 A tak poza tym przy pakietach Superpremium+ lub Vip max+ powinien być darmowy dekoder, jak i Multiroom (ale tylko jedna sztuka następna po 5zł mies). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dariuszr1 Opublikowano 8 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2017 (edytowane) Przecież posiadacze MR nie mogą wymienić dekodera na jakikolwiek inny model, niż posiadają obecnie, więc siłą rzeczy nie wymienią na najnowszego Ultraboxa, chociażby było ich pełno na stanie. Jak nie, jak tak. Ja wymienilem bez problemu. Edytowane 8 Listopada 2017 przez Barti Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 8 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2017 Jaki masz MR i z jakiego na jaki i kiedy wymieniłeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
farciarzgilmore Opublikowano 9 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2017 Witam serdecznie. Mam do Was wielką prośbę o naświetlenie mi tematu ponieważ jestem dość ograniczony w tym temacie. Posiadam NC+ na dekoderze Mediabox w jednym pokoju i tak mam od kilku lat. Teraz chciał bym mieć NC+ na drugim TV w innym pokoju. Niestety nie ma tam możliwości postawienia drugiego dekodera, tylko i wyłącznie kartę CI+. Jak to jest w NC+? Jak wezmę multiroom to dadzą mi kartę CI+? A może mogę wziąć 2 karty aby pozbyć się tego dekodera na pierwszym TV? No i co z anteną? Mam tam wystający drugi kabel więc wystarczy wymienić konwerter na twin i tyle? Z góry dzięki za odpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.