Skocz do zawartości

Dekoder Polsat Box 4K Lite


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Rozważam zakup 4k lite, ale interesuje mnie jedna rzecz, a widzę w kilku miejscach sprzeczne informacje - jak jest z funkcją zatrzymywania programu? Działa tylko na kanałach wyszczególnionych na stronie polsat box jako obsługujące nPVR, czy na wszystkich? Wiadomo, nagrywanie tylko na niektórych, ale chodzi mi konkretnie o zatrzymywanie - właśnie przedłużyłem umowę z upc/play, gdzie na poprzednim dekoderze mogłem zatrzymywać wszystko (też z funkcją nagrywania tylko w chmurze "wybranych" programów), a tu po podłączeniu nowego niemiła niespodzianka - zatrzymywanie nie działa w zasadzie na żadnym interesującym mnie kanale. Na szczęście umowa przez telefon więc mam czas rozważyć inne opcje - pytanie czy jest sens 🫠

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
W dniu 11.12.2023 o 10:40, Pawel napisał(a):

Dokładnie. Mój dekoder mimo zalogowania do sieci wifi nie przechodzi testu połączenia internetowego i tym samym nie działają treści online. Niestety zgłoszenie utknęło w martwym punkcie i przerosło operatora.

To mój 2 dekoder po wymianie też nie przechodzi testu połączenia internetowego. Radio internetowe, polsatboxgo Disney+ działa. Nie działa pauza oglądanie od początku i 7 dni do tyłu. Aktualizacja pobrana przez satelitę 1.5 godziny . Myślę że te oprogramowanie z satelity ma błędy.

W dniu 18.11.2023 o 22:24, Pawel napisał(a):

Mam mały problem z nowym dekoderem.  Nie przechodzi test połączenia internetowego, więc tym samym nie działają "treści" internetowe.sprawdzałem po wifi, kablu,komórce.  Konfiguracja sieci automatyczna zakończona powodzeniem a test połączenia internetowego zakończony błędem. Przy próbie odtworzenia treści internetowych błąd 1400.  Ktoś miał podobny problem?

Mam ten sam problem . Zgłoszony do pomocy technicznej ich radą jest przywrócenie do ustawienia początkowych, lecz nic to nie daję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akurat nie mam wykupionej subskrypcji na Disney, więc nie sprawdzę. Też już się zastanawiałem czy by zadziałał.  Nie sprawdzałem radia internetowego. Muszę zerknąć z ciekawości. Ja już swojego kilka razy resetowałem do fabrycznych. Wybierałem kolejne opcje tylko internet do odbioru kanałów. Nic się nie zmienia. Na ponowne zgłoszenie problemu odpisali, że nadal pracują nad rozwiązaniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie bardzo rozumiem ostatnie zdanie.To jest pytanie czy stwierdzenie? Jak wspominałem wcześniej nie mam problemów z internetem. Netflix działa na najwyższym planie 4K bez problemów. Nie wiem jak u Ciebie objawiał się brak stabilności.. Dekoder testowałem na połączeniu komórkowym przez hot spota i też nic. Dla mnie już było dziwne, że dekoder niemal 1,5 godziny pobierał aktualizację.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Juz powoli trace cierpliwość z tym bublem. Trzeci egzemplarz i nadal ten sam problem "Nieobsługiwanego formatu dźwięku lub wideo". Wg mnie dekoder ma jakis problem z dekodowaniem (być moze przez wbudowaną "kartę" ) Na kanałach niekodowanych wszystko działa ok. Jakość i siła sygnału 90%. Inne dekodery nigdy nie miały problemu... Proszę nie pisac bzdur o wymianach konwertera. Ewidentnie ten model dekodera ma coś skopanego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, pabl001 napisał(a):

Panowie mam 3 dekodery pod multiroom i chcę je wymienić na lepszy model (droższy) - jest w ogóle taka możliwość bez rozwiązywania umowy?

Gdy pozostanie maksymalnie 8 miesięcy do końca okresu umowy, można wymienić dekodery, przedłużając ją. Zachowując termin, proszę opisać oczekiwania w prywatnej wiadomości :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dość często u mnie pokazuje się taki błąd: "Wystąpił problem z odtwarzaniem wideo.
Trwa weryfikacja połączenia z Internetem.
Proszę czekać"

 

Ma ktoś z was jeszcze taki problem? Dodam że ten błąd zaczął mi się wyświetlać gdy podłączyłem dekoder do internetu Orange pod nowym adresem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...