hitmann8 Opublikowano 17 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2023 Rozważam zakup 4k lite, ale interesuje mnie jedna rzecz, a widzę w kilku miejscach sprzeczne informacje - jak jest z funkcją zatrzymywania programu? Działa tylko na kanałach wyszczególnionych na stronie polsat box jako obsługujące nPVR, czy na wszystkich? Wiadomo, nagrywanie tylko na niektórych, ale chodzi mi konkretnie o zatrzymywanie - właśnie przedłużyłem umowę z upc/play, gdzie na poprzednim dekoderze mogłem zatrzymywać wszystko (też z funkcją nagrywania tylko w chmurze "wybranych" programów), a tu po podłączeniu nowego niemiła niespodzianka - zatrzymywanie nie działa w zasadzie na żadnym interesującym mnie kanale. Na szczęście umowa przez telefon więc mam czas rozważyć inne opcje - pytanie czy jest sens Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mati06 Opublikowano 17 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2023 Na wszystkich z listy można używać tej opcji. Oprócz kanałów wyszukanych ręcznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hitmann8 Opublikowano 17 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2023 A jak długo zatrzymany program może być wstrzymany zanim ruszy samoczynnie? I z przewijaniem do przodu w takim przypadku nie ma problemu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mati06 Opublikowano 18 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2023 (edytowane) A tego to nie wiem nie sprawdzałem szczerze powiedziawszy. Po kilku minutach na pauzie pojawia się wygaszacz ekranu z szarym logiem Polsat Box. Edytowane 18 Grudnia 2023 przez Mati06 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr.K23 Opublikowano 27 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2023 W dniu 11.12.2023 o 10:40, Pawel napisał(a): Dokładnie. Mój dekoder mimo zalogowania do sieci wifi nie przechodzi testu połączenia internetowego i tym samym nie działają treści online. Niestety zgłoszenie utknęło w martwym punkcie i przerosło operatora. To mój 2 dekoder po wymianie też nie przechodzi testu połączenia internetowego. Radio internetowe, polsatboxgo Disney+ działa. Nie działa pauza oglądanie od początku i 7 dni do tyłu. Aktualizacja pobrana przez satelitę 1.5 godziny . Myślę że te oprogramowanie z satelity ma błędy. W dniu 18.11.2023 o 22:24, Pawel napisał(a): Mam mały problem z nowym dekoderem. Nie przechodzi test połączenia internetowego, więc tym samym nie działają "treści" internetowe.sprawdzałem po wifi, kablu,komórce. Konfiguracja sieci automatyczna zakończona powodzeniem a test połączenia internetowego zakończony błędem. Przy próbie odtworzenia treści internetowych błąd 1400. Ktoś miał podobny problem? Mam ten sam problem . Zgłoszony do pomocy technicznej ich radą jest przywrócenie do ustawienia początkowych, lecz nic to nie daję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 27 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2023 Akurat nie mam wykupionej subskrypcji na Disney, więc nie sprawdzę. Też już się zastanawiałem czy by zadziałał. Nie sprawdzałem radia internetowego. Muszę zerknąć z ciekawości. Ja już swojego kilka razy resetowałem do fabrycznych. Wybierałem kolejne opcje tylko internet do odbioru kanałów. Nic się nie zmienia. Na ponowne zgłoszenie problemu odpisali, że nadal pracują nad rozwiązaniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mati06 Opublikowano 27 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2023 Może to problem z nternetem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 27 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2023 W jakim sensie problem z internetem?Na kilkanaście urządzeń korzystających z neta nie działa tylko dekoder Polsatu tzn. nie odtwarza treści, bo z internetem jak najbardziej się łączy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mati06 Opublikowano 28 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2023 Może stabilność połączenia internetowego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 28 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2023 150 mega od MM raczej jest stabilne. Ewidentnie mają coś skopane, bo w ustawieniach dekodera w sekcji Ustawienia/Diagnostyka/Status połączenia sieciowego/Internet jest status Dostępny, więc teoretycznie jest połączony. Radio internetowe tez nie działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mati06 Opublikowano 28 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2023 Tez mam 150 MB dopiero reklamacja i technik ustawiał stabilność połączenia z internetem. I po tym wszystko zaczęło działać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 28 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2023 Nie bardzo rozumiem ostatnie zdanie.To jest pytanie czy stwierdzenie? Jak wspominałem wcześniej nie mam problemów z internetem. Netflix działa na najwyższym planie 4K bez problemów. Nie wiem jak u Ciebie objawiał się brak stabilności.. Dekoder testowałem na połączeniu komórkowym przez hot spota i też nic. Dla mnie już było dziwne, że dekoder niemal 1,5 godziny pobierał aktualizację. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gizior89 Opublikowano 28 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2023 Pobierał 1.5h update przez OTT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 28 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2023 Użytkuję różnej maści dekodery od ponad 20 lat z których większość pobierała soft via sat. Nigdy nie trwało to więcej niż 20-30 minut. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gizior89 Opublikowano 28 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2023 1 godzinę temu, Pawel napisał(a): Ustawienia/Diagnostyka/Status połączenia sieciowego/Internet jest status Dostępny, więc teoretycznie jest połączony Przez WiFi połączyłeś? 2,4/5GHz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 28 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2023 Przez wifi,oba pasma. Przez kabel. Przez komórkę jedną, drugą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mati06 Opublikowano 29 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2023 Stwierdzenie Na pewno nie bug w sofcie kolega też ma ten sam dekoder, i i nie go połączenie spełnia wymagania usługi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 29 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2023 Kilka postów wyżej jest opisany dokładnie ten sam błąd, więc to nie jest wina internetu. Chyba, ze MM blokują jakieś porty które wykorzystuje dekoder polsatu. Tylko, że to samo musiałoby się tyczyć Orange, bo na ich internecie też nie działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekmm Opublikowano 1 Stycznia Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia Juz powoli trace cierpliwość z tym bublem. Trzeci egzemplarz i nadal ten sam problem "Nieobsługiwanego formatu dźwięku lub wideo". Wg mnie dekoder ma jakis problem z dekodowaniem (być moze przez wbudowaną "kartę" ) Na kanałach niekodowanych wszystko działa ok. Jakość i siła sygnału 90%. Inne dekodery nigdy nie miały problemu... Proszę nie pisac bzdur o wymianach konwertera. Ewidentnie ten model dekodera ma coś skopanego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mati06 Opublikowano 1 Stycznia Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia Przecież to bug w sofcie też tak czasem mam od nie długiego czasu nic nie pomoże żadna wymiana dekodera dopóki tego nie poprawia aktualizacja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pabl001 Opublikowano 2 Stycznia Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia Panowie mam 3 dekodery pod multiroom i chcę je wymienić na lepszy model (droższy) - jest w ogóle taka możliwość bez rozwiązywania umowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gizior89 Opublikowano 2 Stycznia Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia Nie ma takiej możliwości Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 3 Stycznia Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 20 godzin temu, pabl001 napisał(a): Panowie mam 3 dekodery pod multiroom i chcę je wymienić na lepszy model (droższy) - jest w ogóle taka możliwość bez rozwiązywania umowy? Gdy pozostanie maksymalnie 8 miesięcy do końca okresu umowy, można wymienić dekodery, przedłużając ją. Zachowując termin, proszę opisać oczekiwania w prywatnej wiadomości Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ozzy666 Opublikowano 5 Stycznia Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia Dość często u mnie pokazuje się taki błąd: "Wystąpił problem z odtwarzaniem wideo. Trwa weryfikacja połączenia z Internetem. Proszę czekać" Ma ktoś z was jeszcze taki problem? Dodam że ten błąd zaczął mi się wyświetlać gdy podłączyłem dekoder do internetu Orange pod nowym adresem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 5 Stycznia Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia Ooo to może jednak dobrze, że u mnie nie działa połączenie z internetem A na poważnie, masz konfigurację satelita+internet czy tylko internet? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.