Skocz do zawartości

Moduł CAM CI+ / CAM CI+ ECP platformy CANAL+ - pytania, problemy, komentarze


kaspian0007
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

12 godzin temu, m@c!3j napisał:

Testowałem moduł ECP w Tv LG60 z 2017 roku chodzi ok ale w Technisacie Technicorder ISIO STC śmiga pięknie, szybciej niż Aston 2.26 i Moduł Polsatu z którym współpracuje świetnie.

Tyle tylko, że na TechniCorderze brak kanałów 4K (bo to nie jest tuner UHD) i ECP. Ale potwierdzam, moduł CAM CI+ ECP współpracuje bez zarzutu z tym tunerem i również w parze z modułem CP.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Posiadam obecnie multiroom standard razem z dwoma kartami Cameleon. 

Jedną z kart działa razem z modułem Aston Crypt. Jako , że niektóre kanały już wygasają czy orientuje się ktoś, czy mogę tą jedną kartę wymienić na moduł Cam od Canal+?

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, prz3m3k1 napisał:

Posiadam obecnie multiroom standard razem z dwoma kartami Cameleon. 

Jedną z kart działa razem z modułem Aston Crypt. Jako , że niektóre kanały już wygasają czy orientuje się ktoś, czy mogę tą jedną kartę wymienić na moduł Cam od Canal+?

 

 

Bez problemu, TAK na  moduł CAM CI+ ECP

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 minuty temu, zabek1441758178 napisał:

Bez problemu, TAK na  moduł CAM CI+ ECP

Dzwoniłem na infolinię i jest problem, mogę tylko mieć wifibox. Czy dzwonić lepiej do punktu sprzedaży i pytać? 

Od czego to zależy ,że jedni mogą wymienić na moduł inni tylko na dekoder?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, prz3m3k1 napisał:

Dzwoniłem na infolinię i jest problem, mogę tylko mieć wifibox. Czy dzwonić lepiej do punktu sprzedaży i pytać? 

Od czego to zależy ,że jedni mogą wymienić na moduł inni tylko na dekoder?

Ty nie dzwoń po infoliniach, bo nic z tego nie będzie.  Bierz kartę i smigaj do APS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moim zdaniem taka operacja utrudniania odbioru płatnej telewizji prosi się o zbiorowy pozew, canale + powinien w momencie wyłaczenia camelów dostarczyc abonentom uzgodniony sprzet , moduł CAM CI+ ECP lub wifiboxa 4k ale niektórzy narzekają na niego bez dodatkowych kosztów ze strony abonenta 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, BIZON58 napisał:

Ale PC+ informowała już od dawna, że do lipca należy wymienić sprzet na dedykowany bo nie będzie możliwości odbioru.

Jak widzisz to nieprawda. Jest sierpień, a odbiór nadal jest. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, penny101 napisał:

 

A obecnie nikt (ani APSy ani infolinia) nie widzą takiej opcji. Przynajmniej u mnie.

Mam umowę na czas nieokeślony(Pace i dwa Cmeleony), dzisiaj byłem w 2 APSach i zdałem Peca po czym wziąłem moduł i po godzinie w drugim APS wziąłem drugi moduł( w tym pierwszym już nie mieli modułów). Wymagało to trochę klikania przez Panie( na początku że zdanie możliwe tylko z wypowiedzeniem ale Pani coś tam poklikała i można bez wypowiedzenia, mówiła później że łatwiej wymienić Pace na moduł ale tak nie robiłem to nie wiem). Cameleony musiałem zdać. Kanały z 6A działają na Panasonic VT50 i Thomson UD6306. kanału 4K nie mam to się nie wypowiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, sorenson napisał:

Mam umowę na czas nieokeślony(Pace i dwa Cmeleony), dzisiaj byłem w 2 APSach i zdałem Peca po czym wziąłem moduł i po godzinie w drugim APS wziąłem drugi moduł( w tym pierwszym już nie mieli modułów). Wymagało to trochę klikania przez Panie( na początku że zdanie możliwe tylko z wypowiedzeniem ale Pani coś tam poklikała i można bez wypowiedzenia, mówiła później że łatwiej wymienić Pace na moduł ale tak nie robiłem to nie wiem). Cameleony musiałem zdać. Kanały z 6A działają na Panasonic VT50 i Thomson UD6306. kanału 4K nie mam to się nie wypowiem.

 

Gratulacje. Sytuacje wyjściową mam identyczną. Szkoda, że w Jeleniej Górze "panie" nie potrafią tak "klikać" i nie mają pojęcia, że istnieje taka procedura jak "reklamacyjne wydanie dekodera" :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, penny101 napisał:

 

Gratulacje. Sytuacje wyjściową mam identyczną. Szkoda, że w Jeleniej Górze "panie" nie potrafią tak "klikać" i nie mają pojęcia, że istnieje taka procedura jak "reklamacyjne wydanie dekodera" :(

Ja przed wymianą modułu zadzwoniłem do aps i pani też na początku powiedziała, że to niemożliwe, ale jej podpowiedziałem o tej opcji o której piszesz "reklamacyjne wydanie sprzętu". Następnego dnia miałem moduł.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...