piotr77sat Opublikowano 11 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2019 Czy na module CAM CI + na nowej umowie jest możliwość uruchomienia C+4k ? ponieważ gość na czacie w ICA pisze że tylko aktywują na Ultrabox4k. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 11 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2019 (edytowane) Oglądają bez problemów na module CI+ Może chcą ograniczyć na modułach i tylko ma być na dekoderze. Może to jakaś nowa zagrywka. Edytowane 11 Grudnia 2019 przez ircios Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 11 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2019 To że oglądają to wiadomo tylko jest problem z uruchomieniem tej opcji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr77sat Opublikowano 11 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2019 Pytam bo chcę zakończyć umowę w styczniu i wziąść nową z modułem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 11 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2019 16 minut temu, czerstwy napisał: ....tylko jest problem z uruchomieniem tej opcji. Dlatego napisałem.. 19 minut temu, ircios napisał: ....Może chcą ograniczyć na modułach i tylko ma być na dekoderze. Może to jakaś nowa zagrywka. Chronią kontent 4k Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberttosat Opublikowano 11 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2019 Godzinę temu, piotr77sat napisał: Czy na module CAM CI + na nowej umowie jest możliwość uruchomienia C+4k ? ponieważ gość na czacie w ICA pisze że tylko aktywują na Ultrabox4k. No raczej nie uruchomisz. Zawsze jest szansa ale obecnie znikoma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aro Opublikowano 11 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2019 Czyli nie ma możliwości uruchomić Canal+4K na module?Nie chcę mi się wierzyć, że nie będzie to możliwe? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shark Opublikowano 11 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2019 Ostatnio dobierałem ten kanał po przerwie kilku miesięcznej. Mam dopięty do końca obecnej umowy. Uruchomiłem telefonicznie za pierwszym podejściem - bez problemu konsultant nadal uprawnienia . Koszt: 10zł miesięcznie. Grudzień gratis. Można. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 11 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2019 Tu jest pisane dla nowych umów, że nie dają, bo na obecnych to jest możliwe. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shark Opublikowano 11 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2019 Czyli coś się zmieniło, skoro wcześniej jako NOWY mogłem w ten sam sposób wykonać zlecenie telefoniczne o włączeniu tego kanału do pakietu Extra+. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberttosat Opublikowano 11 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2019 Zależy kiedy byłeś Nowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shark Opublikowano 11 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2019 Październik 2017 nowa umowa 12 m-cy moduł CAM CI+. Canal+ 4K dobierałem z początkiem roku 2018. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberttosat Opublikowano 12 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2019 Czyli ponad 2 lata temu, już nie taki nowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xMaraSSx Opublikowano 12 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2019 Ciekawy temat: mam umowę na moduł (kończy się w marcu), zastanawiam się czy będę mógł przedłużyć z opcją C+4K? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mara68 Opublikowano 12 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2019 Jeśli chodzi o umowy na moduły z c+4k to najlepiej trzeba dzwonić na infolinię z ofertami. Żadne czaty, aps-y czy nawet oferty z ICA dla stałych abonentów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Umkwatata Opublikowano 16 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2019 Czy ktos sie orientuje w jaki sposob mozna uzyskac od Canal+ modul CI? Niedawno byla przedluzana umowa i zostalem na Cameleonach bo bedzie normalnie dzialac tylko nic nie wspomnieli ze do lipca 2020. Niedlugo potem wyszla ta informacja i okazalo sie, ze nie daja beda wymieniac kart Cameleon na moduly - tylko Caymany parowane z ich szrotem. Nie chcę korzystac z ich badziewia, chce zostac na wlasnym sprzecie (po prostu kupic nowy tuner do obslugi modułu). 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 16 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2019 Jeden kolega przy przedłużeniu dostał moduł, bo się uparł. Musisz teraz czekać jak sytuacja się rozwinie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aro Opublikowano 16 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2019 Jaki czas temu przedłużał, że dostał moduł? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 16 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2019 (edytowane) Kolego @A&G jak to było z tym modułem? Udziel informacji zainteresowanym Edytowane 16 Grudnia 2019 przez ircios Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MrDish Opublikowano 16 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2019 Przyłączam się do pytania. Niedługo mi się kończy umowa i zaczynają się namiętne telefony. Gdy mówię, że chcę moduł zamiast dekodera, to szybko kończy się rozmowa i proszę o wizytę w punkcie obsługi, bo na infolinii mają tylko dekodery ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
g0nz0s Opublikowano 16 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2019 Wymiana na moduł jest rozpatrywana indywidualnie po zgłoszeniu tego nc+. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr77sat Opublikowano 16 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2019 A zgłaszamy przez infolinię czy w APS ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 16 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2019 Mi kiedyś radzili by reklamacyjnie próbować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mara68 Opublikowano 16 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2019 Tylko jest pytanie czy komuś rozpatrzyli pozytywnie takie zgłoszenie. Zwłaszcza z camela na moduł. Ja w ubiegłym roku trzy razy pisałem do nich reklamację żeby przedłużyć umowę z camela na moduł i trzy razy miałem odp. negatywną. Dopiero w tym roku musiałem rozwiązać umowę na camela i dopiero mogłem wziąć jako nowy abonent umowę na moduł. Dwa miesiące temu nie było żadnych problemów żeby taką umowę podpisać. Ja brałem przez infolinię z dostawą start + z 10x c+ oraz c+4k. Po odliczeniu miesięcy zniżkowych wyszło mi ok. 50zł/m. na 2lata. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
g0nz0s Opublikowano 16 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2019 (edytowane) @piotr77sat Przez Strefa CANAL+ "Napisz do Nas" lub w APS - w obu przypadkach jako reklamacja (brak mozliwosci wymiany, uargumentowanie, np. naruszenie bezpieczeństwa) po prostu korespondencja bezpośrednia do nc+ (APS ogranicza się jedynie do przekazania). Decyzja jest indywidualna. Rzadko kiedy pozytywna. Głównie skierowana dla osób z samą kartą, bez sprzętu na stanie.Ta firma działa na zasadzie zapotrzebowania przez konsumenta czyli zgłoszeń tzn. reklamacji, a nie wpisów na forum. Czym więcej zgłoszeń tym więcej pozytywnych rozpatrzeń. Od siebie zalecam napisane przez Strefę, APSy mają teraz takie obłożenie jak mało kiedy, wymiany Sagemów, Netflix i Święta. To samo uzyskamy pisząc przez Strefe co w APS a dodatkowo odpada nam droga do salonu. Edytowane 16 Grudnia 2019 przez g0nz0s Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.