Skocz do zawartości

Moduł CAM CI+ / CAM CI+ ECP platformy CANAL+ - pytania, problemy, komentarze


kaspian0007
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

@Vader666

Napisałem wyraźnie że ten sam moduł w jednym tv (philips) dekoduje poprawnie kanał a w LG nie dekoduje żadnego, więc w/g mnie przyczyna leży w LG. Moduł CP to inna bajka niż NC+ jak sam zauważyłeś.

 

To dlaczego na module Cyfrowego Polsatu półtora roku działał na moim LG MTV Live HD dlatego, że Nagra 3, a nie Nagra 4 jak w nc+?? Czyli mój wniosek jest, że albo na modułach nie przechodzi aktywacji Nagra N4 z nc+, albo oprogramowanie modułu zrypane. Bo gdyby to była wina telewizora w Cyfrowym Polsacie tez by nie działało.

 

Pisałem, ze na Cyfrowym Polsacie z modułem MTV Live HD działał, więc jak dla mnie to nie dekoduje moduł. Przecież telewizor pobiera listę kanałów z 10.719 tak jak dekodery więc sam nie wybiera parametrów, tylko sczytuje z nc+.

 

Dlaczego nie chcesz sprawdzić jak ci radzą? Wczytaj jeden transponder i zobacz czy będą dwa kanały MTV Live.

 

Można w nc+ wymienić moduł na dekoder powiedzmy bez HDD z wifi??

 

Pytam, żeby wiedzieć.

 

Nie można.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie skończyłem próby, tj usunięcie transpondera 12015H i ponownym dodaniu oczko niżej i wyżej (12014 i 12016), ale ani tak i tak - wyświetla zakodowane, pozostałe dekoduje poprawnie. Na jednym wyświetla info, co aktualnie "leci", ale bez rozdzielczości (1080i, na innych 576i lub 1080i), na drugim nazwa i ekran ciemny. Można sądzić, że najlepsze to pisać, dzwonić do źródła  http://www.lg.com/pl/telewizory  Widocznie ta seria LG LH tak ma. Na tym kończę temat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi na telewizorze Samsung nie działały kanały z tp 12015 H i okazało się, że to z powodu złego SR wpisanego oryginalnie na liście transponderów.

Wystarczyło usunąć transponder z listy, dodać go ponownie, tym razem z poprawnym SR (27500 zamiast oryginalnie wpisanego 30000) i wszystko zaświeciło.

 

Może się komuś ta informacja przyda...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi na telewizorze Samsung nie działały kanały z tp 12015 H i okazało się, że to z powodu złego SR wpisanego oryginalnie na liście transponderów.

Wystarczyło usunąć transponder z listy, dodać go ponownie, tym razem z poprawnym SR (27500 zamiast oryginalnie wpisanego 30000) i wszystko zaświeciło.

 

Może się komuś ta informacja przyda...

 

Oooo, zaraz spróbuję na LG-ku :) Tylko ciekawe, że na Cyfrowym Polsacie śmigało na domyślnie pobieranym transponderze.

Mi sie wydaje, że to nc+ coś ma zwalone z MTV Live HD na swojej liście kanałów i tak przesyłają, a telewizory zapamiętują.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spróbowałem to co napisał Marian1215, ale nie pomogło. Dając edycje transpordera 12015 i jest SR27500. Więc to wina telewizora LG czy moduł sie nie dogaduje z telewizorem??


Mam tv Panasonic i bez żadnych kombinacji odbiera MTV Live HD. Kanały wyszukuję wg układu nc+. Moduł Aston+cameleon.

Przeciez piszemy o module od nc+, a nie Astonie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak, ale jeśli to wina modułu, a nie telewizora to nc+ musi w nim zaktualizować oprogramowanie, bo kto wie, czy jakiś inny kanał kiedyś nie wygaśnie, jak jest jakiś błąd? Ciekawe, czy nc+ te same moduły stosuje w swoich dekoderach, ktoś to sprawdzał?

Edytowane przez Barti
Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Vader666, wątpię abyś tu łatwo spotkał kogoś, kto akurat ma identyczny model TV oraz taki sam moduł i jeszcze w dodatku ogląda MTV Live HD. ;) Choć nigdy nie mówię nigdy. ;) Moim zdaniem najszybciej i najpewniej uzyskasz odpowiedź instalując swój moduł w telewizorze innej marki. Inaczej będzie tylko gdybanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Vader, wiem, że nie jest łatwo. Użytkowników telewizorów z modułem jest stosunkowo mało, w dodatku jeszcze znaleźć korzystających od tego samego dostawcy, tego samego modelu, itd. Sam się przekonałem szukając kiedyś informacji o współpracy CAM z moim TV . A i tak o pewnych niuansach w pełni się przekonałem dopiero po zakupie. Na przykład, że telewizor zawiesza się na niektórych kanałach, na szczęście nie mam ich w pakiecie (chociaż może właśnie z tej przyczyny...).
Dlatego nadal uważam, że prawdopodobnie najszybciej zweryfikujesz swój problem instalując moduł w innym modelu TV. Może jak sugeruje przedpiśca, w jakimś serwisie Sat, markecie RTV itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Konsultant z nc+ mi powiedział ze oni nie oferują modułu CI+ na przedłużenia  . żebym się dogadywał z punktem NC+ od którego mam dekoder.... Bez sensu by to było.. ze klient który jest X lat nie może wziąć  modułu CI+ a nowy już tak... Calikiem dobrze płacąc  za wynajem dekodera 5zl mógłbym 5zl na moduł... i stratni nie są.. ;)

Edytowane przez quest01
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...