aandin Opublikowano 2 Marca Udostępnij Opublikowano 2 Marca Na LG to samo. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowol80 Opublikowano 2 Marca Udostępnij Opublikowano 2 Marca (edytowane) Jaka jest najnowsza wersja aplikacji Viaplay na amazon fire tv stick 4k? Posiadam wersję fire tv na niemcy i nie ma apki w sklepie. Dlatego próbuje znaleźć alternatywę. Znalazlem wersje 4.13. z listopada 2021 Edytowane 2 Marca przez kowol80 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
utede Opublikowano 2 Marca Udostępnij Opublikowano 2 Marca Na webos dziś znów problemy na meczu Championship. Stała plansza i tylko dźwięk leci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wodnik Szuwarek Opublikowano 2 Marca Udostępnij Opublikowano 2 Marca 3 godziny temu, kowol80 napisał(a): Jaka jest najnowsza wersja aplikacji Viaplay na amazon fire tv stick 4k? Posiadam wersję fire tv na niemcy i nie ma apki w sklepie. Dlatego próbuje znaleźć alternatywę. Znalazlem wersje 4.13. z listopada 2021 Region się zmienia na stronie Amazon. Logujesz się na konto powiązane z twoim Fire TV Stick 4K i przechodzisz do Twoje konto > Twoje treści i urządzenia > Preferencje > Kraj/Region. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
informatyk2017 Opublikowano 2 Marca Udostępnij Opublikowano 2 Marca Ale widze,ze epidemia stalej planszy na TV samsung sie rozrasta juz coraz nowsze modele maja problemy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gizior89 Opublikowano 2 Marca Udostępnij Opublikowano 2 Marca A co najlepsze jest to, że na tizenie 4.0 lepiej działa niż na 6.5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domin107 Opublikowano 2 Marca Udostępnij Opublikowano 2 Marca Już nie tylko. Problem się rozszerza i dotyczy też tv LG i przystawek xiomi a także PS4. Ja spróbuję to zgłosić do uokik bo z nimi nie ma co rozmawiać już. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gizior89 Opublikowano 2 Marca Udostępnij Opublikowano 2 Marca No i co oni z tym zrobią? Nawet jak nałożą karę to to zanim skończą się przepychanki sądowe to ich już w PL nie będzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
utede Opublikowano 2 Marca Udostępnij Opublikowano 2 Marca Mi znów obraz się zawiesił kilka razy teraz na transmisji Luton. Zgłaszam to do c+ i będę oczekiwał zniesienie opłaty za jeden miesiąc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gizior89 Opublikowano 2 Marca Udostępnij Opublikowano 2 Marca A co ma do tego c+ skoro on tylko daję dostępność? Tu jest ewidentna wina po stronie partnera biznesowego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornerek Opublikowano 2 Marca Udostępnij Opublikowano 2 Marca Z tego co widzę i słyszę to viaplay najlepiej działa na box 4k od upc... Sama apka trochę wolna i muląca ale z transmisjami problemu nie ma.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domin107 Opublikowano 2 Marca Udostępnij Opublikowano 2 Marca 13 minut temu, Gizior89 napisał(a): No i co oni z tym zrobią? Nawet jak nałożą karę to to zanim skończą się przepychanki sądowe to ich już w PL nie będzie Coś trzeba z tym robić. Nabijanie postów na forum nic nie wniesie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 2 Marca Udostępnij Opublikowano 2 Marca U mnie było bez problemów, ale u ojca na Samsungu z 2017 roku kilka razy pojawiała się plansza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waldzio Opublikowano 2 Marca Udostępnij Opublikowano 2 Marca Tak się można zastanowić czy macie jeszcze jakąkolwiek frajdę z oglądania u nich transmisji. To wygląda na walkę, więcej macie zwiech i przerw niż czystego sportu. I jeszcze płacicie im kasę. Porażka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 2 Marca Udostępnij Opublikowano 2 Marca Tylko gdzie maja oglądać ulubiona ligę itp? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 2 Marca Udostępnij Opublikowano 2 Marca Tak się można zastanowić czy macie jeszcze jakąkolwiek frajdę z oglądania u nich transmisji. To wygląda na walkę, więcej macie zwiech i przerw niż czystego sportu. I jeszcze płacicie im kasę. Porażka.Mijasz się z prawdą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
informatyk2017 Opublikowano 2 Marca Udostępnij Opublikowano 2 Marca (edytowane) tydzien temu usterka odpuscila ok. 21-ciekawe jak bedzie tym razem mam dodatkowe pytanie czy wszedzie ten czas do pojawienia sie planszy wynosi ok.9minut czy sa rozne odstepy czasowe Edytowane 2 Marca przez informatyk2017 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
utede Opublikowano 2 Marca Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2 hours ago, Gizior89 said: A co ma do tego c+ skoro on tylko daję dostępność? Tu jest ewidentna wina po stronie partnera biznesowego A u kogo opłacam usługę? A czy potem oni sobie to jakoś odbiją w opłatach z viaplay to już mnie gila. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bushiken Opublikowano 5 Marca Udostępnij Opublikowano 5 Marca Problemy są nie tylko na Samsungu, ja mam czarny ekran na Android TV Sony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LorDx Opublikowano 5 Marca Udostępnij Opublikowano 5 Marca C+ przekazuje reklamacje do VP, C+ nie rozstrzyga ich samodzielnie. Streming to szara strefa, niema tu uregulowań prawnych jakości internetu i peeringu. Jednemu zawisa, sąsiadowi chodzi to tyle jeśli chodzi o badanie usługi, niczego nie znajdą w skali globalnej. Zwisa na apkach, www chodzi , skargi na apki to do VP, c+ niema z tym nic wspólnego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
utede Opublikowano 6 Marca Udostępnij Opublikowano 6 Marca Po 2 dniach C+ odpisało w standardowym stylu jak swego czasu na problemy z dekami Jada- reklamacja odrzucona. bo problemów nie widzą, ale w związku z dobrem klienta rabatują miesiąc usługi viaplay No i o to chodziło. Czy jakkolwiek to wpłynie na viaplay? Nie wiem, ale się domyślam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 6 Marca Udostępnij Opublikowano 6 Marca W dniu 2.03.2024 o 18:32, Gizior89 napisał(a): A co ma do tego c+ skoro on tylko daję dostępność? Tu jest ewidentna wina po stronie partnera biznesowego Sprzedaje usługę, czyli za to odpowiada. Tak samo, jak kupując przez C+ reklamuje się Polsat Sport Premium. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LorDx Opublikowano 6 Marca Udostępnij Opublikowano 6 Marca Zapewniam cię że reklamacje rozpoznaje VP, robią to rękoma c+ i tyle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
utede Opublikowano 6 Marca Udostępnij Opublikowano 6 Marca (edytowane) Yyy tak, na bank c+ przesyła każdą reklamację do viaplay i czeka co powiedzą Edytowane 6 Marca przez utede Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 6 Marca Udostępnij Opublikowano 6 Marca (edytowane) Nie ze swoich funkuja ludziom darmowy dostęp do Viaplay. Edytowane 6 Marca przez czerstwy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.