Skocz do zawartości

Multimedia


Rekomendowane odpowiedzi

Ale to chyba nie jest tak, że za wcześnie. Wypowiedzenie możesz złożyć wcześniej, tylko z zastrzeżeniem zachowania okresu promocyjnego i zakończenia umowy zgodnie z końcem upływu jej terminu. Ja tak napisałem, wysłałem i było OK. A wysłam pocztą bo też kiedyś jak byłem w lokalnym BOK to mi powiedziano różne dziwne rzeczy, że nie można, że się nie da.....a można i da się.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście, że można wypowiedzieć wcześniej - tylko już się nie chciałem kłócić. Najśmieszniejsze jest to, że babeczka mi mówi, że dzisiaj to tylko na telewizję wypowiedzenie mogę złożyć, bo na resztę usług to za wcześnie. Po czym dodała, że na telefon i internet to mogę wysłać pocztą jedno wypowiedzenie, żebym w BOK nie musiał znowu sterczeć. Tylko, ze te usługi mi się kończą w różnym terminie, więc według ich magicznych zasad muszę złożyć 2 wypowiedzenia. :D Czyli pocztą mogę wysłać jedno wypowiedzenie na 2 usługi, ale w BOK już muszę 2. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przypuszczam, że pracownikom BOK obniżają premie za te wypowiedzenia. Tzn. mają jakieś cele na utrzymanie klientów. Zatem nie na rękę im jest klient nieskory do negocjacji, który przychodzi tylko złożyć rezygnację. Dlatego właśnie pani namawiała, żeby kolejnego wypowiedzenia już do niej nie przynosić tylko wysłać bezpośrednio. Np. ja rok temu przy składaniu wypowiedzenia wysłuchałem co pani mi proponuje i stwierdziłem, że się zastanowię, ale wypowiedzenie jednak składam. Zdziwiło mnie, że nikt do mnie nie zadzwonił przez 3 miesiące, więc udałem się ponownie do BOK w ostatni dzień przed końcem okresu wypowiedzenia. Okazało się, że pani nie przekazała nigdzie mojego pisma tylko trzymała sobie w szufladzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Multimedia ,wystawiła mi rachunek na 274 pln.Pakiet C+Prestige jest wyłączony u nich w systemie z dniem 30 kwietnia.Co za [beep]a niekompetentni ludzie tam pracują.Reklamacja już poszła,zażądałem odsłuchania rozmowy z konsultantem.

Rewelacji z przedłużeniem umowy ciąg dalszy...

Przed momentem zablokowano dostęp do C+ SERIALE I C+ DISCOVERY. :evil:

Porażka z tą MMP! 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MMP kladzie światłowody - dobra wiadomość dla Stalowej Woli :)

 

https://www.uke.gov.pl/decyzja-dla-multimedia-polska-sa-19688

 

" W dniu 2 maja 2016 r. Prezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej wydał decyzję nr DHRT.WWM.6171.22.2015.39  w sprawie zapewnienia dostępu dla Multimedia Polska S.A. z siedzibą w Gdyni do nieruchomości oraz posadowionego na tej nieruchomości budynku Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Romana Dmowskiego 16 w Stalowej Woli. "

Edytowane przez Barti
Usunięto fragment postu niezwiązany z tematem niniejszego wątku.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

" W dniu 2 maja 2016 r. Prezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej wydał decyzję nr DHRT.WWM.6171.22.2015.39 w sprawie zapewnienia dostępu dla Multimedia Polska S.A. z siedzibą w Gdyni do nieruchomości oraz posadowionego na tej nieruchomości budynku Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Romana Dmowskiego 16 w Stalowej Woli. "

Gratulować czy współczuć ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Miałem telefon z DUK. Mam Max Boxa + CAM za 49 zł. Złożyłem wypowiedzenie. Proponują mi to samo + Eleveny za 35 na 12 m-cy. Dopytywałem wyraźnie czy jest to cena brutto. Konsultant potwierdzał kilka razy. Dziwi mnie tylko inna rzecz. Powiedziałem, że jestem zainteresowany dodaniem internetu i ewentualnie C+. Odpowiedź, że nie może mi tego zaproponować, bo to nie w jego kompetencjach! Co Wy na to?

Na infolinii potwierdzili, ze to ich pracownik. Miał się skontaktować ponownie, ale do dziś cisza. W międzyczasie oferta od konkurencji. Platyna, sport na ostro, C+ Prestige, net 100 MB, za 119 zł (3 m-ce za 1 zł). Niestety umowa na 2 lata. Co o tym myślicie. Na plus kanały bbc, fox. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Multimedia i UPC do sieci wpuszczają sygnał prawie taki, jaki dostają kablem od nadawcy. Vectra dodatkowo przemiela wszystko przez swój system transkoderów. Co skutkuje jakby lekko wypranym obrazem. A na dynamicznych scenach, nawet przy najlepszych kanałach np. Canal+ Sport HD, pojawiają się piksele. Mój brat z tego powodu z Vectry zrezygnował.

"Wyprania" raczej nie dostrzeżesz bez porównania z czymś innym, Ale pikselozę już na pewno. Więcej się dowiesz z tematu Vectry.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na pewno chciałem PRESTIGE! (miałem poprzednio)

Patologia...

Zapewnie miałeś tak jak ja czyli PLATINUM ale promocyjnie udostępniony PRESTIGE. Takie pakiety były u osób które zamówiły pakiet 6x C+ zanim pojawił się Discovery i Seriale. Do końca umów te 2 nowe kanały były promocyjnie udostępnione.

 

Z resztą nawet jeśli omyłkowo włączyli Ci SELECT zamiast PRESTIGE nie powinno być problemów ze zmianą - na wyższy pakiet zawsze chętnie Ci zmienią. Gorzej jak by się stała sytuacja odwrotna (chciałbyś SELECT a załączyliby Ci PRESTIGE).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzwoniła Pani z DUK. Zaproponowała MaxBox + HD + pakiet z Elevenami + Internet 60 mega + telefon 100 minut za 89 zł. Teraz za to co mam w podpisie płacę 82 zł. Zwiększam Internet, dochodzi pakiet HD  i Eleveny. Nie dopytałem tylko o długość umowy.

 

Oferta wydaje się ok, jak sądzicie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Babeczka dzwoniła z komórki co mnie zdziwiło. Odniosłem wrażenie, że była ogarnięta. Słodkiego pitolenia jaką to ma cudowną ofertę, jedyną i niepowtarzalną nie było. :) Powiedziałem, że za 82 zł to wezmę i ma dzwonić w przyszłym tygodniu, bo muszę przeanalizować. :P

 

EDIT: Jeszcze powiedziała, że mam dekoder z nagrywarką i ciężko będzie zejść niżej. Dziwny argument jak dla mnie. :)

Edytowane przez Kiler
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@neuro:

Pewnie.

Konsultantka chciała mnie odprawić z kwitkiem. :crazy: 

Najpierw pretensje czego w ogóle chce za 39zł.? PRESTIGE? Nie wykonalne!

Stwierdziłem, że mnie [beep]o obchodzi ile kosztują poszczególne usługi. Wiem jakie usługi kontraktowałem i na jaką łączną kwotę. Nic więcej mnie nie interesuje.

Zażądałem (naprawdę musiałem się upierać) przyjęcie reklamacji i odsłuchania rozmowy z zawierania umowy.

Czekam 2 tygodnie.

Najgorsze, że bez 2 kanałów C+! 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   2 użytkowników

×
×
  • Dodaj nową pozycję...