Mr.Chiquita Opublikowano 4 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2015 Prościej odwiedzić osobiście lokalne BOK i tam złożyć wypowiedzenie. Taki list zwrotny sporo kosztuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aminis Opublikowano 4 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2015 Prościej odwiedzić osobiście lokalne BOK i tam złożyć wypowiedzenie. Taki list zwrotny sporo kosztuje.l Dokładnie. Pan z punktu nawet w ogóle nie pyta o szczegóły naszego pisma. Zadaje tylko jedno pytanie a mianowicie o powód naszej decyzji, potem pada sakramentalne pytanie "a ile Pan by dał?". Następnie ostempluje egzemplarz pisma dla nas i po krzyku. Dokładnie tam wyglądała moja wizyta w dniu 29.05. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirolop Opublikowano 4 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2015 Taki polecony kosztuje około 7-10 zł, nie wiem dokładnie ile, bo dawno takiego listu nie wysyłałem, więc nie wiem. Ja natomiast do BOKu w Łomży mam aż około 55 km, a PKSem specjalnie się gnać to koszt około 15 zł w jedną stronę, więc wychodzi prawie 30 zł, jakby nie było w moim przypadku taki polecony jednak taniej wychodzi niż jazda osobiście, a powód rezygnacji w wypowiedzeniu przecież mogę napisać. Oczywiście zgadzam się, że jeżeli ktoś mieszka na miejscu gdzie znajduje się lokalny BOK to nie ma sensu wysyłać takiego listu, tylko wtedy idzie się do BOK i składa się rezygnację. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aminis Opublikowano 4 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2015 Taki polecony kosztuje około 7-10 zł, nie wiem dokładnie ile, bo dawno takiego listu nie wysyłałem, więc nie wiem. Ja natomiast do BOKu w Łomży mam aż około 55 km, a PKSem specjalnie się gnać to koszt około 15 zł w jedną stronę, więc wychodzi prawie 30 zł, jakby nie było w moim przypadku taki polecony jednak taniej wychodzi (...). Rzeczywiście w takim oto przypadku Poczta Polska zyskuje na znaczeniu. Tylko wtedy o ile pamiętam, to musisz uważać na terminy. Albowiem skutek biegnie z dniem doręczenia /wysłania a nie napisania pisma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
studiolitek Opublikowano 4 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2015 W tym przypadku akurat data dostarczenia do Multimedii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość poziom Opublikowano 4 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2015 4,20 polecony 6,10 zpo Jak mam wydać na bilety tramwajowe 6zł, pobrać numerek i czekać godzinę w kolejce na swoją kolej to wolę polecony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafmik Opublikowano 5 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2015 O wypowiedzeniu to ja wiem. Od lat tak załatwiam wszystkie umowy, karty kredytowe, debety bankowe. Wypowiedzenie umowy to podstawa przy negocjacji ceny kończącej się umowy. Tylko właśnie dlatego pytanie do Was: co można uzyskać w MM na internet 12mbit po złożeniu wypowiedzenia. 30 zł zł miesięcznie jest realne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kleofas11 Opublikowano 5 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2015 co można uzyskać w MM na internet 12mbit po złożeniu wypowiedzenia. 30 zł zł miesięcznie jest realne? Wszystko zależy od tego na kogo trafisz w BOK, na infolinii, na infolinii "utrzymaniowej" albo w jakimś punkcie "Multimedii" (w np. galerii handlowej). Ja od kilku lat przedłużam opcję 12 Mb/s - zawsze na 12 m-cy i zawsze za 30 zł miesięcznie. Są tacy co płacą jeszcze mniej. .......................... Ostatnio przy przedłużaniu umowy wyjęli przy mnie "czystą" umowę gdzie nawet nie było wydrukowanej ceny 30 zł za opcję 12 Mb/s, ani nie było podanego czasu trwania umowy. Te dane wpisali przy mnie. Oni nie mają sztywnych cen. Zresztą żaden operator ich nie ma. A z usługi TV zrezygnowałem kilka lat temu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirolop Opublikowano 6 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2015 U mnie dziś z samego rana, a podobno nawet od północy była awaria Internetu i TV Cyfrowej. Z tego co dowiedziałem się od miejscowego technika musieli wymieniać 400 m kabla gdzieś. Automat na Infolinii mówił że do 16:00 usuną awarię, 15:20 awaria została usunięta. Nie wiem co było przyczyną, że musieli aż 400 m kabla wymieniać gdzieś tam. Podobno Ostrów Mazowiecka namierzyła za pomocą reflektometru miejsce - odcinek awarii, tak mi powiedział technik. Oto technika. Więcej o tym co to jest reflektometr http://pl.wikipedia.org/wiki/Reflektometr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zerojedynkaX Opublikowano 6 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2015 Chyba mam niebywałe szczęście,ale u mnie awaria Tv kablowej nie zdarzyła się od kilku lat i wszystko chodzi jak trzeba.Oby ta dalej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekjot Opublikowano 6 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2015 Ja bez składania wypowiedzenia dostałem 30 MB/s za 30 zł. Wystarczy zadzwonić lub załatwić w BOK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirolop Opublikowano 6 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2015 Już wiem co było przyczyną awarii. Otóż na obrzeżu miasta dzieciaki lub młodzież jakimś cudem otworzyli w nocy około północy pokrywę od studzienki kanalizacyjnej gdzie idą kable i rozpalili tam ognisko. Spaleniu uległy kable od Multimedia jak i od MNI S.A. Trzeba było położyć 400 metrów nowego kabla. Takie to głupoty przychodzą ludziom do głowy chyba z nudów albo po pijaku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marciniozo Opublikowano 6 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2015 Albo po tzw. "dopalaczach" chemicznym świństwie, które czyni spustoszenie w organizmie. Niestety coraz więcej takich bezmyślnych dewastacji, które czynią duże szkody. Wracając do spraw techniczno-nadawczych - dzisiaj finał Ligi Mistrzostw. Transmisja realizowana w 4K. Niestety tylko dla wybranych, jest lista barów w Niemczech, gdzie będzie można obejrzeć transmisję. Dodatkowo na satelicie transmisja kodowana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
halina1949 Opublikowano 6 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2015 Panowie juz kolejny raz znikaja mi kanaly z Multimedia i musze wgrywac i ustawiac dzis zniknely mi przed godz.22 w Rzeszowie. Mam Modul i Tv Sony KDL 26V4500 panowie co moze byc przyczyna tego dla mnie jest problem bo za kazdym razem musze wgrywac od nowa i ustawiac po swojemu liste. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość poziom Opublikowano 6 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2015 Szybciej tpsa zbuduje od podstaw sieć i puści 300mbit za 70zł niż multimedia przemyśli swoją strategie i to, czy im się opłaca Szybko działają MMP nie jest, i nie chce być największą z największych. Orange ma miliony klientów, i tym samym miliony na inwestycje. Znowu porównujesz 2 różne rzeczy. Na tle tej firmy, MMP działa lokalnie. Warto to sobie uświadomić. A tobie jeśli tak odpowiada Orange, to sobie do nich przejdź. Nie widzę problemu. Właśnie to robię. Polecony spakowany, jeszcze 3 miesiące 'męki' Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sony87 Opublikowano 6 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2015 @poziom, Orange wymieniało u Ciebie w bloku miedź na światłowody? Btw czy to prawda, że dla FTTH nie ponosi się dodatkowej opłaty za utrzymanie łącza dla Neostrady? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zerojedynkaX Opublikowano 7 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2015 Panowie juz kolejny raz znikaja mi kanaly z Multimedia i musze wgrywac i ustawiac dzis zniknely mi przed godz.22 w Rzeszowie. Mam Modul i Tv Sony KDL 26V4500 panowie co moze byc przyczyna tego dla mnie jest problem bo za kazdym razem musze wgrywac od nowa i ustawiac po swojemu liste. Nie rozumiem co to znaczy"znikają mi kanały".Kanały wgrane na telewizor są zawsze wgrane,gdy brak jest sygnału/np.awaria w sieci/to jest napis"brak sygnału".Po pojawieniu się sygnału pojawia się wgrany program i tyle.Ustawianie listy to już inna bajka i wszystko zależy od telewizora.U mnie np.gdy jest aktualizacja listy to programy tzw"ulubione" wyskakują z listy ulubionych na listę główną/tylko te aktualizowane/ i wystarczy kilka kliknięć pilotem i znów jest porządek.Nie miałem przypadku aby wszystkie programy z listy głównej zniknęły i trzeba na nowo je wgrywać.Nie wiem jak jest w Twoim telewizorze Sony,ale w znanych mi markach/LG,Samsung,Panasonic,Philips/jest podobnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maro_1983 Opublikowano 7 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2015 Właśnie to robię. Polecony spakowany, jeszcze 3 miesiące 'męki' Podobnie zacznie postępować coraz większa grupa abonentów MMP. Na nowych tym bardziej nie ma co liczyć! Ostatnio odwiedzili mnie znajomi (abonenci CP), zostałem rozpytany o ofertę MMP (chęć migracji)! Zapoznawali się z ofertą ze strony www - musiałem ich sprowadzić na ziemie - oferta dla wybranych - BRAK WARUNKÓW TECHNICZNYCH! (moje ulubione stwierdzenie) Nie musiałem też wspominać o usuwaniu kanałów z dnia na dzień (postępowanie znane z pogłosek)! Nie mogli uwierzyć, że w ofercie brak NGC, FOX i BBC - dalej już nie chcieli słuchać - ładnie podziękowali! Reasumując - czarna passa trwa i będzie się pogłębiać - abonenci będą uciekać, a nowych trudno będzie pozyskać - bo czym? Konkurencja ciągnie do przodu jak francuski TGV począwszy z ofertą TV, kończąc na necie! Zbliżająca się niby (nie wiadomo kiedy) "cyfryzacja" dopełni dzieła - analogowcy się "obrażą", nie wspomnę nawet o szykujących się podwyżkach! Wszystko utwierdza w przekonaniu, że MMP powolutku zaczyna tracić na wartości! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sony87 Opublikowano 7 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2015 Ja za niecały rok również rezygnuję z ich usług. Przechodzę na DVB-T. Po 15 latach żegnam się z MMP. Ostatecznie możliwe, że zostawię u nich tylko Internet. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neuro_wrw_gang_ Opublikowano 7 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2015 Ja jutro idę do BOKu i daje pismo z wypowiedzeniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maro_1983 Opublikowano 7 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2015 Pozostaje tylko ... APEL! Reprezentanci MMP czytający wątek - czas wziąć się w garść i zacząć działać! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Chiquita Opublikowano 7 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2015 Zaręczam ci, że nikt tego teraz nie czyta. Każdy ma wolne. Zresztą, po co? Sytuacja nie wygląda tak źle, jak ją przedstawiacie. Odejścia są, ale nie z powodu braków w ofercie, a ogólnej sytuacji rynkowej. Klientów tracą praktycznie wszyscy, poza CP. Z utratą klientów na rzecz DVB-T firmy już dawno się pogodziły. Będą raczej oferować dodatkowe usługi, żeby oferta była bardziej kompleksowa. Z internetu niewielu rezygnuje, bo niewielka część klientów ma lepszą alternatywę. Jeśli komuś nie pasowało zabranie BBC, NGC i FOX, to już dawno zrezygnował. Kanały te nie miały wielkiej oglądalności, żeby to stanowiło aż taką różnicę jak piszecie. Bardziej liczy się cena za pakiet MAXBOX, która jest atrakcyjna na tle konkurencji (mówię o cenach cennikowych, wynegocjować mniejsze sobie może każdy indywidualnie). Dlatego ten apel, jest jak bzyczenie natrętnej muchy nad uchem - takie jest moje odczucie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maro_1983 Opublikowano 7 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2015 Optymistyczne podejście! Zobaczymy w niedalekiej przyszłości czy nie będą kwiczeć jak zarzynana świnia! Już utajniają w rankingach ilość abonentów - ciekawe czemu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Chiquita Opublikowano 7 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2015 Obrazowe masz porównania. Zamiast je wymyślać, lepiej pogódź się ze stanem faktycznym, albo odejdź. Innego rozwiązania twoich problemów nie widzę. P.S. Wszyscy utajniają (albo podają łącznie wszystkie usługi), żeby nie było widać liczby odchodzących klientów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maro_1983 Opublikowano 7 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2015 To nie są tylko moje problemy... Ty tak uważasz - jesteś krótkowidzem! Jakoś nie zauważyłem aby np. Vectra utajniała cokolwiek! Bardziej liczy się cena za pakiet MAXBOX, która jest atrakcyjna na tle konkurencji (mówię o cenach cennikowych, wynegocjować mniejsze sobie może każdy indywidualnie) Atrakcyjna - bo ma braki kanałowe! 100% abonentów ma dzieci i chce oglądać Disney Channel. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.