Skocz do zawartości

Multimedia


Rekomendowane odpowiedzi

12 godzin temu, pasiak napisał(a):

Czy podpisując nową umowę warto wymieniać stary dekoder na jakiś nowszy?? 

 Weź moduł CAM jeśli masz tv z gniazdem,ja wymieniłem i żałuję że tak późno.

Edytowane przez Kiler
Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości.
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 6.09.2023 o 10:24, levybydg napisał(a):

 Weź moduł CAM jeśli masz tv z gniazdem,ja wymieniłem i żałuję że tak późno.

Z telewizora korzystają głównie dzieci oraz matula. Czy przy module CAM często zmieniają się kanały i jest inny układ niż na dekoderze??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktoś podpowie mi, co teraz się dzieje po zakończeniu umowy na czas określony? Kończy się umowa dwuletnia, powiedzmy 31 grudnia. Od 1 stycznia umowa przechodzi na czas nieokreślony:

a) po cenie "normalnej", cennikowej - tak jak kiedyś
b) po cenie dotychczasowej, jak w czasie trwania umowy na czas określony - tak jak jest to w vectrze

W panelu ebok mam przy usługach 'Minimalny okres zobowiązania", więc na logikę opcja B. Ale mam już mętlik w głowie, a niestety do umowy w najbliższym czasie nie mam dostępu.

Drugie pytanie. Mam w teorii pakiet tv+internet w promocji utrzymaniowej "wynegocjuj swoją cenę". Mogę wypowiedzieć tylko jedną usługę, a drugą zostawić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na 99% jest tak, że po zakończeniu okresu promocyjnego zaczyna obowiązywać inna (z reguły nieco wyższa cena). Powinno być to podane w umowie i / lub SMSie potwierdzającym zawarcie umowy. Cen cennikowych typu 1000 PLN za internet po zakończeniu promocji już nie ma, bo sądy to wyprostowały. W umowach obecnie zawieranych (nie ważne czy nowy odbiorca czy aneks) jest taki twór jak klauzula waloryzacyjna i cena za pakiet mimo umowy lojalnościowej to wartość ruchoma. Jeśli chodzi o wypowiedzenie to składasz wypowiedzenie na każdy składnik oddzielnie. Mimo, że wykupujesz pakiet to każda składowa pakietu jest odrębna. Przykładowo mam Maxbox, c+, internet. Wszystkie 3 składniki mimo, że wchodzą w skład pakietu są odrębnym składnikiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam sobie odpowiem, bo znalazłem umowę i rzeczywiście nie ma już internetu za 1500zł ;)

Pakiety tv: Opłata za Abonament zgodna z wysokością opłaty określoną dla minimalnego okresu wymaganego do skorzystania z warunków promocji

Pakiety dodatkowe w tv: - Opłata za Abonament zgodna z wysokością opłaty określoną dla minimalnego okresu wymaganego do skorzystania z warunków promocji

Opłata za dekoder/moduł: 15zł zamiast 10

Opłata za neta: +4,99zł

Reasumując, chyba niektórym lepiej będzie zostać na umowie bezterminowej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, od września posiadam pakiet internetowy 1.2 Gb+ razem z promocją na Netflixa, monter wymienił miesiąc temu modem na Technicolor CGA4236TCH1 (nie było mnie przy wymianie)

I teraz pytanie takie, czy ten modem potrafi uciągnąć taką prędkość, skoro w środku był zwykły kabel Ethernet Cat. 5e ? Zmieniłem na kabel Cat.7 i też wszystkie testy nie przekraczają tych 950 Mb/s.

Karta sieciowa zintegrowana na płycie głównej Z690 - 2.5 Gb, dyski SSD na M.2 - więc u mnie ograniczeń nie powinno być.

Edytowane przez retrol
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za wyjaśnienie.

Czyli oferta z tą opcją szybkości, to trochę nabijanie ludzi w butelkę. Oferują łącze, a brak odpowiedniego sprzętu do jej obsługi.

Poprzednio miałem łącze 600 Mb/s na modemie Arris, który by pewnie też spokojnie ogarnął obecną prędkość łącza. Więc nie wiem, po co była ta wymiana. Myślałem, że faktycznie będzie te 1.2 Gb na porcie 🤔

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytam, ponieważ to pierwszy taki przypadek od 8 lat. Po przejęciu przez Vectrę zdarzają się chwilowe problemy z internetem ale teraz to całkowity brak usług. Aż z ciekawości sprawdziłem czy czasami nie zapomniałem zapłacić .
Ale, masz rację. Zadzwonię na infolinię.
Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od wczoraj przed godziną 20. masowe zgłoszenia na Downdetector. Multimedia ma czerwony status, co ciekawe na łączach Vectry nie ma problemów. Jakoś wrzesień / październik 2022 przepieli mnie całkowicie na infrastrukturę Vectry. Od tego momentu zauważyłem częstsze problemy z netem, telewizja jakoś działa. Jeśli chodzi o internet to albo wcale go nie ma nawet i przez 26 godzin albo próbują coś zdalnie poprawiać i np. co 30 minut wyrzuca modem i następnie próbuje nieustannie się logować, uda się na 2 minuty i znowu klapa. Jeśli chodzi o dzień dzisiejszy to od Zachodniego Pomorza po Gdynię awarii nie ma żadnej. W innych lokacjach sprawdziłem, że awarie obecnie są na większym obszarze Polski. Nie jest więc to jednostkowy problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie rzecz biorąc z tego co zaobserwowałem to w parze z podwyżkami nadszedł spadek jakości usług. Wygląda to albo na DDOSy albo przeciążone czy wyłączane w celu oszczędności serwery. W rezultacie tej operacji serwery, które pracują są bardziej obciążone, bo jest ich mniej aktywnych, a klientów do obsłużenia jest tyle samo. Chociaż akurat u mnie przerw nie ma (lewobrzeże Szczecina) to masa klientów uskarża się na problemy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   2 użytkowników

×
×
  • Dodaj nową pozycję...