piotreksuchy90 Opublikowano 1 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2021 48 minut temu, maks27 napisał: Nie ma to związku ze zmianami po aneksowaniu umowy, jednak sprawdziłem uprawnienia w module CAM i są już na luty. To nie zmienia faktu że ja neta podwyższonego nie mam a kolega w tej samej lokalizacji nie ma jeszcze Canal+ na dekoderze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thommy18 Opublikowano 1 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2021 W tej samej sytuacji jestem ja. Dzwoniłem na 244 obiecano w dwie godziny naprawić problem. Nie stało się tak. Pisałem na czat, jedno co się dowiedziałem to to, że o zaistniałej sytuacji zawiadomią osobę, która ze mną rozmawiała odnośnie aneksowania umowy. Poprosiłem również o telefon do mnie. Na taki telefon mam czekać, będzie dziś lub jutro. Jasnej informacji od kiedy będą usługi na nowych zasadach nie uzyskałem. Przeprosiny, które otrzymałem na koniec niewiele wnoszą do sprawy. Dodatkowo konsultantka z czatu czytała aneks do umowy, poprosiłem o wysłanie mi go na e-mail - rzekomo nie ma takiej możliwości. Ciężko powiedzieć czy to są celowe działania dostawcy czy po prostu bałagan i olewatorstwo z premedytacją. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotreksuchy90 Opublikowano 1 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2021 31 minut temu, thommy18 napisał: W tej samej sytuacji jestem ja. Dzwoniłem na 244 obiecano w dwie godziny naprawić problem. Nie stało się tak. Pisałem na czat, jedno co się dowiedziałem to to, że o zaistniałej sytuacji zawiadomią osobę, która ze mną rozmawiała odnośnie aneksowania umowy. Poprosiłem również o telefon do mnie. Na taki telefon mam czekać, będzie dziś lub jutro. Jasnej informacji od kiedy będą usługi na nowych zasadach nie uzyskałem. Przeprosiny, które otrzymałem na koniec niewiele wnoszą do sprawy. Dodatkowo konsultantka z czatu czytała aneks do umowy, poprosiłem o wysłanie mi go na e-mail - rzekomo nie ma takiej możliwości. Ciężko powiedzieć czy to są celowe działania dostawcy czy po prostu bałagan i olewatorstwo z premedytacją. Spokojnie, znając życie mają "opóźnienia systemowe". Myślę że może system nie wytrzymał tak dużej ilości aneksów bo pewnie klientów zmieniających umowy było sporo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michu7 Opublikowano 2 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2021 A ja, gdy coś na fakturze nie zgadza się z poczynionymi ustaleniami, po prostu tego nie płacę. Po co bawić się w reklamacje, marnować czas na pisanie, dzwonienie. Masz zapłacić tylko za to, co zakontraktowałeś. A jak ktoś dał tam d... to nie sami top sobie odkręcają. Nie mam zwyczaju płacić za coś, czego nie zamawiałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotreksuchy90 Opublikowano 2 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2021 Działają Wam już zamówione nowe pakiety bądź net, na eboku niby dane aktualne ale uprawnień brak ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leo73 Opublikowano 2 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2021 Czy można w trakcie trwania umowy dobrać np.paczkę C+? Jeśli tak to w jakiej cenie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pukus Opublikowano 2 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2021 26 minut temu, piotreksuchy90 napisał: Działają Wam już zamówione nowe pakiety bądź net, na eboku niby dane aktualne ale uprawnień brak ? Mi nie, miał być podwyższony net, a jest jeszcze mniejszy. Parodia... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotreksuchy90 Opublikowano 2 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2021 16 minut temu, Pukus napisał: Mi nie, miał być podwyższony net, a jest jeszcze mniejszy. Parodia... Mam tak samo. Brak pakietów ani neta wg nowej oferty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzechu27 Opublikowano 2 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2021 Mi neta już w niedziele podnieśli a C+ już 13 stycznia włączyli nowa umowa od 1 lutego. @Leo73 Canal+ Prestige dają za 29 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
strzala Opublikowano 2 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2021 16 minut temu, Grzechu27 napisał: Mi neta już w niedziele podnieśli a C+ już 13 stycznia włączyli nowa umowa od 1 lutego. @Leo73 Canal+ Prestige dają za 29 zł. Dają w promocyjnej cenie po wypowiedzeniu. W trakcie trwania umowy szansę na promocję są minimalne, zatem raczej będzie cena standardowa, czyli zdaje się 60zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotreksuchy90 Opublikowano 2 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2021 (edytowane) 27 minut temu, Grzechu27 napisał: Mi neta już w niedziele podnieśli a C+ już 13 stycznia włączyli nowa umowa od 1 lutego. @Leo73 Canal+ Prestige dają za 29 zł. Może opóźnienia zależą od lokalizacji. Korzystając w Łodzi ja miałem mieć 600 mb/s a kumpel canal plus od 1.02 właśnie za 29 zł. Usługi do dnia dzisiejszego nie aktywne Edytowane 2 Lutego 2021 przez piotreksuchy90 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hanys32 Opublikowano 2 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2021 2 godziny temu, piotreksuchy90 napisał: Działają Wam już zamówione nowe pakiety bądź net, na eboku niby dane aktualne ale uprawnień brak ? Mi tak. Dziś net podnieśli. I na koncie widnieją nowe pakiety do 2023 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matifcb Opublikowano 3 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2021 Witam, teściu ma od lat Multimedie i karte CI+ zamiast dekodera. Od 1 lutego ciagle resetuja mu sie wszystkie kanaly i musi je ukladac po swojemu i tak juz od poniedzialku 3-4 razy. Czy ktos sie spotkal z podobnymi problemami ? Podobno na telewizorze pojawiaja sie ustawienia fabryczne, wybor jezyka itp i szuka bardzo dlugo od poczatku kanalow. Konsultantka chciala mu wcisnac dekoder. Czy mozna sprawdzic czy cos z karta jest nie tak ? nie ma mozliwosci podlaczenia do innego tv. Podobno od tej migracji do Vectry dzieje sie tak czesto ze zmieniaja czestotliwosci kanalow itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marivsh Opublikowano 3 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2021 Na dekoderze też ciągle to samo Niemal dziennie aktualizacja się pojawia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matifcb Opublikowano 3 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2021 w sensie tez na dekoderze codziennie wszystkie kanaly rozrzuca i trzeba na nowo ustawiac kolejnosc ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michaelis Opublikowano 3 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2021 Moduł/karta nie mają nic wspólnego z listą kanałów. W TV siedzi wbudowany dekoder dvb-c i to on odpowiada za wyszukiwanie kanałów. Ostatnio Vectra zmieniała częstotliwości nadawania kanałów, jeżeli TV ma włączoną automatyczną aktualizację listy kanałowej, no to może tak reagować przy takich zmianach. To jak TV ułoży wyszukane kanały, również nie ma nic wspólnego z modułem CAM. Takie są minusy posiadania modułu CAM. Mimo wszystko jest więcej plusów, ale jak ktoś nie radzi sobie z obsługą TV no to może być znaczny problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matifcb Opublikowano 3 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2021 tylko ze wczesniej nie bylo problemu a teraz od lutego codziennie. Dobra podpowiedz z ta opcja autmatycznej aktualizacji trzeba to sprawdzic. Przeciez na tym samym telewizorze byly kanaly od 1-100 a teraz przy tym przejsciu na Vectre i zmianach czestotliwosci ( Multimedia o tym informowala SMSem ) ustawione sa zupelnie inaczej na nrach 600 czy 800 nawet. Ten sam telewizor wiec czemu mialby inaczej nagle sortowac. Dekoder to kolejny pilot, kolejne urzadzenie na prad + tam pewnie nie mozna w ogole zmieniac kolejnosci kanalow ( czego moj tesc nie akceptuje bo chcialy po swojemu je ulozyc) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzechu27 Opublikowano 3 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2021 U mnie na module wszystko działa normalnie, mam ustawioną w tv automatyczną aktualizację programów i nawet jak zmieniają częstotliwości to wszystko samo wskakuje na swoje miejsce. Czasami zdarza się się że chwilowo znikają z listy Vectrowe kanały 4k i te ich zwiastuny VOD po czym same wracają ale one i tak dla MM nie są dostępne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michaelis Opublikowano 3 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2021 (edytowane) Matifcb, No to musisz z tym żyć, takie są minusy przy module CAM i nic z tym nie zrobisz. Każdy TV może reagować inaczej. Po wejściu Vectry wszystko się zmieniło, nowa numeracja od 101 do 999, sąsiad ma jeszcze dekoder ADB i tam nadal numeracja jest ta z Multimedia. Technicy już informowali, że na ADB też będzie zmiana. Edytowane 3 Lutego 2021 przez Michaelis Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matifcb Opublikowano 3 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2021 niewazne ze numery sie zmieniaja, problem jest, ze siedzisz godzine i przestawiasz kolejnosci, zeby na drugi dzien znowu miec wszystko rozsypane ? no i niepokoi mnie ze tesciu powiedzial ze jak wlacza telewizor to doslownie wraca on do ustawien fabrycznych, od poczatku jezyk trzeba wybrac i szukac tych kanalow co zajmuje bardzo duzo czasu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxio Opublikowano 3 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2021 No to padło podtrzymanie pamięci w TV. Moduł nie ma z tym nic wspólnego. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michaelis Opublikowano 3 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2021 (edytowane) Ja nie wiem dlaczego ludzie mają przeświadczenie, że wszystko leży po stronie modułu CAM. Matifcb, Wyciągnij ten moduł z TV, wyszukaj sobie kanały bez modułu (tak, TV wyszuka sobie kanały bez modułu). Wyłącz TV i włącz, jak zgubił wszystko to masz uszkodzony TV. Moduł z kartą to są uprawnienia do kanałów no i dodatkowa opcja kontroli rodzicielskiej, tyle. CI+ jeszcze daje możliwość blokowania nagrywania ale to też nie ma nic wspólnego z wyszukiwaniem kanałów. Jeżeli sygnał nie jest zafiltrowany na tap, to bez umowy na TV cyfrową można wyszukać wszystkie kanały, są po prostu zakodowane (część odkodowana, jakieś promocyjne lub te co są normalnie w dvb-t). Edytowane 3 Lutego 2021 przez Michaelis Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matifcb Opublikowano 3 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2021 ja nie twierdze ze to CI+ Modul. To jest tesciu starsza osoba, konsultantka bez problemu mu wcisnela dekoder a tak jak twierdzicie moze to nawet nie karta. Sasiadka jego ma dwa tv i multimedie z kartami i u niej jest wszystko ok. To jest kilkuletni tv lg 42lb5610-zc a czytalem ze bateria powinna z dekade nawet trzymac. Rozumiem ze za podtrzymanie pamieci w TV jest wlasnie ta bateria odpowiedzialna ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zerojedynkaX Opublikowano 3 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2021 (edytowane) Na najnowszej liście programowej ( 31.12.2020) brak National Geographic. Przeoczenie ? Edytowane 3 Lutego 2021 przez zerojedynkaX Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxio Opublikowano 3 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2021 Oficjalnie Natgeo nie występuje w ofercie. Kanał jest odkodowany czasowo do 31.12.2021 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.