Skocz do zawartości

Multimedia


Rekomendowane odpowiedzi

W tej samej sytuacji jestem ja. Dzwoniłem na 244 obiecano w dwie godziny naprawić problem. Nie stało się tak. Pisałem na czat, jedno co się dowiedziałem to to, że o zaistniałej sytuacji zawiadomią osobę, która ze mną rozmawiała odnośnie aneksowania umowy. Poprosiłem również o telefon do mnie. Na taki telefon mam czekać, będzie dziś lub jutro. Jasnej informacji od kiedy będą usługi na nowych zasadach nie uzyskałem. Przeprosiny, które otrzymałem na koniec niewiele wnoszą do sprawy. Dodatkowo konsultantka z czatu czytała aneks do umowy, poprosiłem o wysłanie mi go na e-mail - rzekomo nie ma takiej możliwości. Ciężko powiedzieć czy to są celowe działania dostawcy czy po prostu bałagan i olewatorstwo z premedytacją.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

31 minut temu, thommy18 napisał:

W tej samej sytuacji jestem ja. Dzwoniłem na 244 obiecano w dwie godziny naprawić problem. Nie stało się tak. Pisałem na czat, jedno co się dowiedziałem to to, że o zaistniałej sytuacji zawiadomią osobę, która ze mną rozmawiała odnośnie aneksowania umowy. Poprosiłem również o telefon do mnie. Na taki telefon mam czekać, będzie dziś lub jutro. Jasnej informacji od kiedy będą usługi na nowych zasadach nie uzyskałem. Przeprosiny, które otrzymałem na koniec niewiele wnoszą do sprawy. Dodatkowo konsultantka z czatu czytała aneks do umowy, poprosiłem o wysłanie mi go na e-mail - rzekomo nie ma takiej możliwości. Ciężko powiedzieć czy to są celowe działania dostawcy czy po prostu bałagan i olewatorstwo z premedytacją.

Spokojnie, znając życie mają "opóźnienia systemowe". Myślę że może system nie wytrzymał tak dużej ilości aneksów bo pewnie klientów zmieniających umowy było sporo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja, gdy coś na fakturze nie zgadza się z poczynionymi ustaleniami, po prostu tego nie płacę. Po co bawić się w reklamacje, marnować czas na pisanie, dzwonienie. Masz zapłacić tylko za to, co zakontraktowałeś. A jak ktoś dał tam d... to nie sami top sobie odkręcają. Nie mam zwyczaju płacić za coś, czego nie zamawiałem. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, Grzechu27 napisał:

Mi neta już w niedziele podnieśli a C+ już 13 stycznia włączyli nowa umowa od 1 lutego.

@Leo73 Canal+ Prestige  dają za 29 zł.

Dają w promocyjnej cenie po wypowiedzeniu. W trakcie trwania umowy szansę na promocję są minimalne, zatem raczej będzie cena standardowa, czyli zdaje się 60zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

27 minut temu, Grzechu27 napisał:

Mi neta już w niedziele podnieśli a C+ już 13 stycznia włączyli nowa umowa od 1 lutego.

@Leo73 Canal+ Prestige  dają za 29 zł.

Może opóźnienia zależą od lokalizacji. Korzystając w Łodzi ja miałem mieć 600 mb/s a kumpel canal plus od 1.02 właśnie za 29 zł.  Usługi do dnia dzisiejszego nie aktywne 

Edytowane przez piotreksuchy90
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

teściu ma od lat Multimedie i karte CI+ zamiast dekodera. Od 1 lutego ciagle resetuja mu sie wszystkie kanaly i musi je ukladac po swojemu i tak juz od poniedzialku 3-4 razy. Czy ktos sie spotkal z podobnymi problemami ? Podobno na telewizorze pojawiaja sie ustawienia fabryczne, wybor jezyka itp i szuka bardzo dlugo od poczatku kanalow. Konsultantka chciala mu wcisnac dekoder. Czy mozna sprawdzic czy cos z karta jest nie tak ? nie ma mozliwosci podlaczenia do innego tv.  Podobno od tej migracji do Vectry dzieje sie tak czesto ze zmieniaja czestotliwosci kanalow itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moduł/karta nie mają nic wspólnego z listą kanałów. W TV siedzi wbudowany dekoder dvb-c i to on odpowiada za wyszukiwanie kanałów.

Ostatnio Vectra zmieniała częstotliwości nadawania kanałów, jeżeli TV ma włączoną automatyczną aktualizację listy kanałowej, no to może tak reagować przy takich zmianach. To jak TV ułoży wyszukane kanały, również nie ma nic wspólnego z modułem CAM.

Takie są minusy posiadania modułu CAM. Mimo wszystko jest więcej plusów, ale jak ktoś nie radzi sobie z obsługą TV no to może być znaczny problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko ze wczesniej nie bylo problemu a teraz od lutego codziennie. Dobra podpowiedz z ta opcja autmatycznej aktualizacji trzeba to sprawdzic. Przeciez na tym samym telewizorze byly kanaly od 1-100 a teraz przy tym przejsciu na Vectre i zmianach czestotliwosci ( Multimedia o tym informowala SMSem ) ustawione sa zupelnie inaczej na nrach 600 czy 800 nawet. Ten sam telewizor wiec czemu mialby inaczej nagle sortowac. Dekoder to kolejny pilot, kolejne urzadzenie na prad + tam pewnie nie mozna w ogole zmieniac kolejnosci kanalow ( czego moj tesc nie akceptuje bo chcialy po swojemu je ulozyc) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie na module wszystko działa normalnie, mam ustawioną w tv automatyczną aktualizację programów i nawet jak zmieniają częstotliwości to wszystko samo wskakuje na swoje miejsce. Czasami zdarza się się że chwilowo znikają z listy Vectrowe kanały 4k i te ich zwiastuny VOD po czym same wracają ale one i tak dla MM nie są dostępne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Matifcb,

No to musisz z tym żyć, takie są minusy przy module CAM i nic z tym nie zrobisz. Każdy TV może reagować inaczej.

Po wejściu Vectry wszystko się zmieniło, nowa numeracja od 101 do 999, sąsiad ma jeszcze dekoder ADB i tam nadal numeracja jest ta z Multimedia. Technicy już informowali, że na ADB też będzie zmiana.

Edytowane przez Michaelis
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niewazne ze numery sie zmieniaja, problem jest, ze siedzisz godzine i przestawiasz kolejnosci, zeby na drugi dzien znowu miec wszystko rozsypane ? no i niepokoi mnie ze tesciu powiedzial ze jak wlacza telewizor to doslownie wraca on do ustawien fabrycznych, od poczatku jezyk trzeba wybrac i szukac tych kanalow co zajmuje bardzo duzo czasu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie wiem dlaczego ludzie mają przeświadczenie, że wszystko leży po stronie modułu CAM.

Matifcb,

Wyciągnij ten moduł z TV, wyszukaj sobie kanały bez modułu (tak, TV wyszuka sobie kanały bez modułu). Wyłącz TV i włącz, jak zgubił wszystko to masz uszkodzony TV. Moduł z kartą to są uprawnienia do kanałów no i dodatkowa opcja kontroli rodzicielskiej, tyle. CI+ jeszcze daje możliwość blokowania nagrywania ale to też nie ma nic wspólnego z wyszukiwaniem kanałów.

 

Jeżeli sygnał nie jest zafiltrowany na tap, to bez umowy na TV cyfrową można wyszukać wszystkie kanały, są po prostu zakodowane (część odkodowana, jakieś promocyjne lub te co są normalnie w dvb-t).

Edytowane przez Michaelis
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja nie twierdze ze to CI+ Modul. To jest tesciu starsza osoba, konsultantka bez problemu mu wcisnela dekoder a tak jak twierdzicie moze to nawet nie karta. Sasiadka jego ma dwa tv i multimedie z kartami i u niej jest wszystko ok. To jest kilkuletni tv lg 42lb5610-zc  a czytalem ze bateria powinna z dekade nawet trzymac. Rozumiem ze za podtrzymanie pamieci w TV jest wlasnie ta bateria odpowiedzialna ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...