czarekcw Opublikowano 16 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2022 (edytowane) Podczas rozmowy z Panią z DUK określiliśmy, że Netflix ma być w wersji Standard, na maila dostałem podsumowanie treści proponowanej umowy a tam w dokumencie pdf jest napisane Netflix Podstawowy (opłata 10zł miesięcznie). Rozumiem że Pani z DUK się pomyliła i na razie nie klikać przycisku "Akceptuj"? Oddzwonią z DUK w mojej sprawie (dalej wisi u nich wypowiedzenie umowy)? Fakt dałem zgodę przez telefon że mają wycofać moje wypowiedzenie- może trzeba znowu wysłać? I ile kosztuje pakiet Standard? 14 zł czy 24 zł? Edytowane 16 Grudnia 2022 przez czarekcw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michaelis Opublikowano 16 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2022 (edytowane) Standard wymaga dopłaty w kwocie 14zł do ceny jaka jest za Podstawowy. Jeżeli za Podstawowy płacisz 10zł to do Standard musisz dopłacić 14zł, czyli razem 24zł. Netflix mógłby przestać się wygłupiać z oferowaniem pakietu Podstawowego w którym jest jakość SD. Edytowane 16 Grudnia 2022 przez Michaelis Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 16 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2022 (edytowane) Netflix podstawowy od jakiegoś miesiąca jest w HD 720p. Edytowane 16 Grudnia 2022 przez bgmnt poprawka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michaelis Opublikowano 16 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2022 (edytowane) Jak kupujesz bezpośrednio w Netflix to płacisz za Podstawowy 29zł. Płacąc w promce Vectry lub Multimedia cena jest 0zł (jeżeli ktoś dostał Netflix w jakiejś paczce) lub 10zł, ale na stronie Multimedia i Vectra jest informacja, że jest jakość SD. Edytowane 16 Grudnia 2022 przez Michaelis Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 16 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2022 Stawiam, że po prostu nie zaktualizowali informacji. Nie ma raczej osobnego planu dla nich ;). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zerojedynkaX Opublikowano 18 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2022 Zgadza się. Pakiet podstawowy na 1 telewizor jest w jakości 720p. Oglądałem u znajomych, jakość obrazu całkiem całkiem , na pewno lepsza niż SD 576i. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aniechgo Opublikowano 20 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2022 Pomocy mam 3 dekodery i dostałem ostatnio rachunek na prawie 500 pln. Zadzwoniłem na infolinię i pani powiedziała mi że to za wypożyczanie rzekomych filmów. Jeśli nie wierzę to poda mi daty i czas. dekoder 1 06.11.22 gody. 10:02 10:05 10:08 10:16 10:30 10:32 10:35 10:43 10:44 10:56 10:57 dekoder 2 06.11.22 godz.10:34 10:36 11:08 20:25 20:28 21:15 21:16 dekoder 3 06.11.22 godz. 20:24 20:38 21:30 21:33 I takie coś jeszcze w innych dniach było. filmów nie wypożyczałem. wideo na żądanie zablokowali, poszło do reklamacji za 14 dni dostanę pisemną odp. miał ktoś takie coś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zerojedynkaX Opublikowano 20 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2022 Trochę dziwne. A nikt z domowników nie kliknął czasem "wypożyczam" ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
strzala Opublikowano 21 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2022 18 godzin temu, aniechgo napisał(a): Pomocy mam 3 dekodery i dostałem ostatnio rachunek na prawie 500 pln. Zadzwoniłem na infolinię i pani powiedziała mi że to za wypożyczanie rzekomych filmów. Jeśli nie wierzę to poda mi daty i czas. dekoder 1 06.11.22 gody. 10:02 10:05 10:08 10:16 10:30 10:32 10:35 10:43 10:44 10:56 10:57 dekoder 2 06.11.22 godz.10:34 10:36 11:08 20:25 20:28 21:15 21:16 dekoder 3 06.11.22 godz. 20:24 20:38 21:30 21:33 I takie coś jeszcze w innych dniach było. filmów nie wypożyczałem. wideo na żądanie zablokowali, poszło do reklamacji za 14 dni dostanę pisemną odp. miał ktoś takie coś? Dokładnie. Masz 3 dekodery, więc zapewne sam w domu nie mieszkasz. Zacząłbym od przepytania domowników a nie forum. No chyba że już to zrobiłeś... Z drugiej strony pewne godziny na różnych dekoderach prawie się pokrywają(minutowe różnice). Zatem jeśli te wypożyczenia nie są błędem systemu, to ktoś musiał robić to celowo, żeby nabić koszty. Przypomnij sobie, czy nie pokłóciłeś się wtedy, z którymś z domowników, nie odmówiłeś czegoś dziecku itd. Dzieci potrafią być złośliwe, jeśli się im czegoś zabroni, nie kupi itd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aniechgo Opublikowano 21 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2022 Tak samo pani z infolinii próbowała to tłumaczyć. Tylko nie brała pod uwagę tego że dzieci musiałyby być same w domu i latały po całym mieszkaniu. Albo pomyłkowo ktoś klikał i wprowadzał pin po całym mieszkaniu. Nikt z domowników Ani żona, teście czy dzieci. Owszem nieraz dzwoniłem z pretensjami na infolinię Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maverick1986 Opublikowano 28 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2022 Witam, Mam zainstalowaną aplikację TV SMART GO na telefonie z systemem IOS. Jak włączam kanały POLSAT SPORT FIGHT lub POLSAT SPORT NEWS to nie ma ani obrazu ani dźwięku inne kanały działają bez zarzutu. Usunąłem i pobrałem ponownie aplikację ale to nic nie pomaga. Dodam że jak loguje się do TV SMART GO poprzez przeglądarkę internetową to kanały działają super. Wy też macie podobnie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 28 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2022 Może nie masz odtwarzania tych kanałów poza domem, nie napisałeś z jakiej sieci korzystasz przy oglądaniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maverick1986 Opublikowano 28 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2022 (edytowane) 7 godzin temu, kisiel95 napisał(a): Może nie masz odtwarzania tych kanałów poza domem Już działają podobno naprawili to Edytowane 28 Grudnia 2022 przez Kiler Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafmik Opublikowano 1 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2023 (edytowane) Dzisiaj miałem małą przygodę - spalił mi się zasilacz do modemu kablowego od MM. Podmieniłem sobie na inny 12V i całość śmiga. Ale zadzwoniłem na infolinię MM i mam umówionego technika na wymianę zasilacza (na bogato, nie wyślą go kurierem) Pytanie czy technik zamiast zasilacza nie będzie mi chciał wcisnąć nowego modemu - mam starego dobrego Cisco EPC3008 i nie chciał bym się go pozbywać, chyba że na jakiś nowszy równoważnik (EPS3008 jest już out off support wg Cisco). Jest szansa wymienić go na jakiś dobry, stabilny i energooszczędny modem kablowy? Nie chce jakieś wielkiej krowy z routerem, access pointem WLAN itd). Jako router mam swojego Mikrotika. MM jakie sprzęty teraz daje? Edytowane 1 Stycznia 2023 przez rafmik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klosz007 Opublikowano 1 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2023 (edytowane) Te stare CISCO są przy każdej możliwej okazji wymieniane na nowsze modele ponieważ wg. MMP są już "passe", pewnie dlatego przysyłają technika bo trzeba go zarejestrować w ich systemie itp. Ostatnio tutaj zadawałem to samo pytanie co teraz jest dawane i nie uzyskałem odpowiedzi. Ja mam klocowatego Arrisa TG2492 który był "wciskany" klientom jeszcze jakieś dwa czy trzy lata temu. Ostatnio MMP próbowała mnie przekonać na przejście na 1,2Gbit i twierdzili, że teraz znów konieczna jest wymiana tego modemu na nowszy. A wcześniej mówili mi, że tego Arris'a nie trzeba będzie wymieniać nawet pod 1,2Gbit... Czyli Arris teraz też jest "passe". Zgaduje, że teraz dają to samo co daje Vectra. Edytowane 1 Stycznia 2023 przez klosz007 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qrczak Opublikowano 2 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2023 21 godzin temu, rafmik napisał(a): Pytanie czy technik zamiast zasilacza nie będzie mi chciał wcisnąć nowego modemu - mam starego dobrego Cisco EPC3008 i nie chciał bym się go pozbywać, chyba że na jakiś nowszy równoważnik (EPS3008 jest już out off support wg Cisco). U mnie jak się kiedyś spalił zasilacz to zgłosiłem to na infolinii , na następny dzień przyjechał technik i podmienił sam zasilacz a modem został ten sam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filip932 Opublikowano 3 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2023 @rafmikJa kilka lat temu jak podwyższyłem prędkość Internetu z 300 na 600 Mb to technik wymienił mi modem z CISCO na Technicolor EPC 3949.Jakie obecnie modemy oferują nie ma pojęcia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
honey.honey Opublikowano 3 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2023 Pytanie odnośnie pakietu Canal+ Prestige. Czy ktoś w Multimediach ma dostęp do pełnego pakietu Prestige oferowanego w sieci Vectra? W Vectrze dodatkowo są w ofercie kanały: Canal+Sport3, Canal+Sport4, Canal+Now. Nie mam dekodera, dostęp zapewniam sobie w zakresie tunera w tv z modułem Cam w gnieździe. U sąsiadki obok, na dekoderze Multimedia, są widoczne te kanały. Ona nie ma do nich dostępu, bo nie posiada wykupionego pakietu Prestige. Mój tv w ogóle nie znajduje tych pozycji na liście i zastanawiam się dlaczego tak jest? Abonent Multimediów Stargard. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 3 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2023 Mam starą plazmę Panasonica i ona też nie wyszukuje mi wszystkich kanałów nadawanych w sieci. Nie rozkminiałem nigdy dlaczego tak jest, bo mam tylko net z MM i odbieram co najwyżej niekodowane stacje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michaelis Opublikowano 3 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2023 @honey.honey Jesteś abonentem spółki Multimedia Stargard, a nie Multimedia. Oferta dla spółek które Vectra musi sprzedać innemu operatorowi jest inna. Spółki które Vectra musi sprzedać mają nawet osobne strony www gdzie są cenniki, wykazy kanałów itd. specjalnie stworzone dla tych spółek. Za jakiś czas spółka zostanie kupiona przez innego operatora i nie będziesz w Multimedia Stargard. To że sąsiadka je widzi nie ma żadnego znaczenia, nawet jak wykupi dostęp do Canal+ to i tak tych kanałów mieć nie będzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
honey.honey Opublikowano 3 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2023 @Michaelis Spółka Multimedia Stargard póki co pobiera sygnał od Vectry (podejrzewam, że w całości, losowo sprawdziłem jak są podpisane poszczególne mux'y). Ich sieć identyfikuje się jako Vectra Stargard. Zatem dlaczego stary dekoder Multimediów odbiera sygnał ze wspomnianymi kanałami (odpowiednio: 214, 215, 216, a ja nie mogę ich znaleźć na 3 (różnych producentów) telewizorach? Już nawet nie chodzi o to czy będę miał dostęp, bo z tego co napisałeś raczej jest już przesądzone. Nie zakładam również, aby w najbliższej przyszłości te kanały uzupełniły ofertę pakietu Prestige. Mój tv Sony sam wyszukuje kanały w trybie nocnym i dodaje je na końcu listy. Wszystkie zapowiadane nowe kanały w ofercie Vectry, do tej pory były wyszukiwane. Tak się jednak nie stało przy poszerzeniu pakietu Prestige. W ostatnim czasie wyszukał mi kanał tvp4K, a także na liście znalazł się dubel AXN, jednakże nie mam uprawnień do jego odbioru. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michaelis Opublikowano 3 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2023 No to jest oczywiste że sygnał jest jeszcze z Vectry. Jak sieć pójdzie pod młotek, to nowy operator będzie miał ileś czasu żeby przepiąć to pod swoją stację czołową. Widocznie na dekoderach nie ukryli tych kanałów, nie ma to znaczenia czy je widzisz, czy nie. Odbierasz kanały które są przewidziane dla Multimedia Stargard. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marciniozo Opublikowano 3 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2023 Informacyjnie, jestem abonentem sieci MM (Inowrocław). Mam moduł CAM (TV OLED LG), posiadam Canal Plus prestige. Mam dostęp do kanałów Canal+Sport3, Canal+Sport4, Canal+Now i je oglądam. Z tym, że ten ostatni to tylko ciągle plansza testowa. Jakoś nigdy tam nic nie obejrzałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filip932 Opublikowano 3 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2023 @marciniozoCanal+Now jest to kanał serwisowy dlatego jest plansza.Na tym kanale są transmitowane wydarzenia sportowe na żywo,które nie mieszczą się w ramówce Canal+Sport i Canal+Sport 2. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zerojedynkaX Opublikowano 4 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2023 Czy jest szansa aby ujednolicili ofertę Vectry i Multimedii ? Są kanały Multimedii niedostępne w Vectrze i na odwrót. TV z kabla MM wyszukuje wszystko to co nadaje i Vectra i Multimedia. Robi się niesamowity bałagan z kanałami które są zablokowane. Zanim to wszystko wykasuję co zbędne to czasu trochę zajmuje. Jedna oferta chyba by problem rozwiązała. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.