Skocz do zawartości

Multimedia


Rekomendowane odpowiedzi

Podczas rozmowy z Panią z DUK określiliśmy, że Netflix ma być w wersji Standard, na maila dostałem podsumowanie treści proponowanej umowy a tam w dokumencie pdf jest napisane Netflix Podstawowy (opłata 10zł miesięcznie). Rozumiem że Pani z DUK się pomyliła i na razie nie klikać przycisku "Akceptuj"? Oddzwonią z DUK w mojej sprawie (dalej wisi u nich wypowiedzenie umowy)? Fakt dałem zgodę przez telefon że mają wycofać moje wypowiedzenie- może trzeba znowu wysłać?

 

I ile kosztuje pakiet Standard? 14 zł czy 24 zł?

Edytowane przez czarekcw
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Standard wymaga dopłaty w kwocie 14zł do ceny jaka jest za Podstawowy. Jeżeli za Podstawowy płacisz 10zł to do Standard musisz dopłacić 14zł, czyli razem 24zł.

Netflix mógłby przestać się wygłupiać z oferowaniem pakietu Podstawowego w którym jest jakość SD.

Edytowane przez Michaelis
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak kupujesz bezpośrednio w Netflix to płacisz za Podstawowy 29zł. Płacąc w promce Vectry lub Multimedia cena jest 0zł (jeżeli ktoś dostał Netflix w jakiejś paczce) lub 10zł, ale na stronie Multimedia i Vectra jest informacja, że jest jakość SD.

Edytowane przez Michaelis
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pomocy 

mam 3 dekodery i dostałem ostatnio rachunek na prawie 500 pln. Zadzwoniłem na infolinię i pani powiedziała mi że to za wypożyczanie rzekomych filmów. Jeśli nie wierzę to poda mi daty i czas.

dekoder 1

06.11.22     gody. 10:02 10:05 10:08 10:16 10:30 10:32 10:35 10:43 10:44 10:56 10:57

dekoder 2 

06.11.22     godz.10:34 10:36 11:08 20:25 20:28 21:15 21:16

dekoder 3

06.11.22    godz. 20:24 20:38 21:30 21:33

I takie coś jeszcze w innych dniach było. filmów nie wypożyczałem. wideo na żądanie zablokowali, poszło do reklamacji za 14 dni dostanę pisemną odp. 

miał ktoś takie coś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, aniechgo napisał(a):

Pomocy 

mam 3 dekodery i dostałem ostatnio rachunek na prawie 500 pln. Zadzwoniłem na infolinię i pani powiedziała mi że to za wypożyczanie rzekomych filmów. Jeśli nie wierzę to poda mi daty i czas.

dekoder 1

06.11.22     gody. 10:02 10:05 10:08 10:16 10:30 10:32 10:35 10:43 10:44 10:56 10:57

dekoder 2 

06.11.22     godz.10:34 10:36 11:08 20:25 20:28 21:15 21:16

dekoder 3

06.11.22    godz. 20:24 20:38 21:30 21:33

I takie coś jeszcze w innych dniach było. filmów nie wypożyczałem. wideo na żądanie zablokowali, poszło do reklamacji za 14 dni dostanę pisemną odp. 

miał ktoś takie coś?

Dokładnie. Masz 3 dekodery, więc zapewne sam w domu nie mieszkasz. Zacząłbym od przepytania domowników a nie forum. No chyba że już to zrobiłeś... 

Z drugiej strony pewne godziny na różnych dekoderach prawie się pokrywają(minutowe różnice). Zatem jeśli te wypożyczenia nie są błędem systemu, to ktoś musiał robić to celowo, żeby nabić koszty. 

Przypomnij sobie, czy nie pokłóciłeś się wtedy, z którymś z domowników, nie odmówiłeś czegoś dziecku itd. Dzieci potrafią być złośliwe, jeśli się im czegoś zabroni, nie kupi itd. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak samo pani z infolinii próbowała to tłumaczyć. Tylko nie brała pod uwagę tego że dzieci musiałyby być same w domu i latały po całym mieszkaniu. Albo pomyłkowo  ktoś klikał i wprowadzał pin po całym mieszkaniu.

Nikt z domowników Ani żona, teście czy dzieci. 

Owszem nieraz dzwoniłem z pretensjami na infolinię  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, Mam zainstalowaną aplikację TV SMART GO  na telefonie z systemem IOS. Jak włączam kanały POLSAT SPORT FIGHT lub POLSAT SPORT NEWS to nie ma ani obrazu ani dźwięku inne kanały działają bez zarzutu. Usunąłem i pobrałem ponownie aplikację  ale to nic nie pomaga. Dodam że jak loguje się do TV SMART GO  poprzez przeglądarkę internetową to kanały działają super. Wy też macie podobnie ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj miałem małą przygodę - spalił mi się zasilacz do modemu kablowego od MM.

Podmieniłem sobie na inny 12V i całość śmiga. Ale zadzwoniłem na infolinię MM i mam umówionego technika na wymianę zasilacza (na bogato, nie wyślą go kurierem) 🤯

 

Pytanie czy technik zamiast zasilacza nie będzie mi chciał wcisnąć nowego modemu - mam starego dobrego Cisco EPC3008 i nie chciał bym się go pozbywać, chyba że na jakiś nowszy równoważnik (EPS3008 jest już out off support wg Cisco).

Jest szansa wymienić go na jakiś dobry, stabilny i energooszczędny modem kablowy? 

Nie chce jakieś wielkiej krowy z routerem, access pointem WLAN itd). Jako router mam swojego Mikrotika. 

MM jakie sprzęty teraz daje? 

Edytowane przez rafmik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te stare CISCO są przy każdej możliwej okazji wymieniane na nowsze modele ponieważ wg. MMP są już "passe", pewnie dlatego przysyłają technika bo trzeba go zarejestrować w ich systemie itp.

Ostatnio tutaj zadawałem to samo pytanie co teraz jest dawane i nie uzyskałem odpowiedzi.

Ja mam klocowatego Arrisa TG2492 który był "wciskany" klientom jeszcze jakieś dwa czy trzy lata temu. Ostatnio MMP próbowała mnie przekonać na przejście na 1,2Gbit i twierdzili, że teraz znów konieczna jest wymiana tego modemu na nowszy.

A wcześniej mówili mi, że tego Arris'a nie trzeba będzie wymieniać nawet pod 1,2Gbit... Czyli Arris teraz też jest "passe". Zgaduje, że teraz dają to samo co daje Vectra.

Edytowane przez klosz007
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, rafmik napisał(a):

Pytanie czy technik zamiast zasilacza nie będzie mi chciał wcisnąć nowego modemu - mam starego dobrego Cisco EPC3008 i nie chciał bym się go pozbywać, chyba że na jakiś nowszy równoważnik (EPS3008 jest już out off support wg Cisco).

 

U mnie jak się kiedyś spalił zasilacz to zgłosiłem to na infolinii , na następny dzień przyjechał technik i podmienił sam zasilacz a modem został ten sam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie odnośnie pakietu Canal+ Prestige.

Czy ktoś w Multimediach ma dostęp do pełnego pakietu Prestige oferowanego w sieci Vectra?

W Vectrze dodatkowo są w ofercie kanały: Canal+Sport3, Canal+Sport4, Canal+Now.

Nie mam dekodera, dostęp zapewniam sobie w zakresie tunera w tv z modułem Cam w gnieździe.

U sąsiadki obok, na dekoderze Multimedia, są widoczne te kanały. Ona nie ma do nich dostępu, bo nie posiada wykupionego pakietu Prestige.

Mój tv w ogóle nie znajduje tych pozycji na liście i zastanawiam się dlaczego tak jest?

Abonent Multimediów Stargard.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@honey.honey

Jesteś abonentem spółki Multimedia Stargard, a nie Multimedia. Oferta dla spółek które Vectra musi sprzedać innemu operatorowi jest inna. Spółki które Vectra musi sprzedać mają nawet osobne strony www gdzie są cenniki, wykazy kanałów itd. specjalnie stworzone dla tych spółek. Za jakiś czas spółka zostanie kupiona przez innego operatora i nie będziesz w Multimedia Stargard. To że sąsiadka je widzi nie ma żadnego znaczenia, nawet jak wykupi dostęp do Canal+ to i tak tych kanałów mieć nie będzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Michaelis

Spółka Multimedia Stargard póki co pobiera sygnał od Vectry (podejrzewam, że w całości, losowo sprawdziłem jak są podpisane poszczególne mux'y).

Ich sieć identyfikuje się jako Vectra Stargard.

 

Zatem dlaczego stary dekoder Multimediów odbiera sygnał ze wspomnianymi kanałami (odpowiednio: 214, 215, 216, a ja nie mogę ich znaleźć na 3 (różnych producentów) telewizorach?

 

Już nawet nie chodzi o to czy będę miał dostęp, bo z tego co napisałeś raczej jest już przesądzone.

Nie zakładam również, aby w najbliższej przyszłości te kanały uzupełniły ofertę pakietu Prestige.

 

Mój tv Sony sam wyszukuje kanały w trybie nocnym i dodaje je na końcu listy.

Wszystkie zapowiadane nowe kanały w ofercie Vectry, do tej pory były wyszukiwane.

Tak się jednak nie stało przy poszerzeniu pakietu Prestige.

 

W ostatnim czasie wyszukał mi kanał tvp4K, a także na liście znalazł się dubel AXN, jednakże nie mam uprawnień do jego odbioru.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to jest oczywiste że sygnał jest jeszcze z Vectry. Jak sieć pójdzie pod młotek, to nowy operator będzie miał ileś czasu żeby przepiąć to pod swoją stację czołową.

Widocznie na dekoderach nie ukryli tych kanałów, nie ma to znaczenia czy je widzisz, czy nie. Odbierasz kanały które są przewidziane dla Multimedia Stargard.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Informacyjnie, jestem abonentem sieci MM (Inowrocław). Mam moduł CAM (TV OLED LG), posiadam Canal Plus prestige.

Mam dostęp do kanałów Canal+Sport3, Canal+Sport4, Canal+Now i je oglądam.  Z tym, że ten ostatni to tylko ciągle plansza testowa. Jakoś nigdy tam nic nie obejrzałem. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy jest szansa aby ujednolicili ofertę Vectry i Multimedii ?  Są kanały Multimedii niedostępne w Vectrze i na odwrót. TV z kabla MM wyszukuje wszystko to co nadaje i Vectra i Multimedia. Robi się niesamowity bałagan z kanałami które są zablokowane. Zanim to wszystko wykasuję co zbędne to czasu trochę zajmuje. Jedna oferta chyba by problem rozwiązała.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...