Skocz do zawartości

Multimedia


Rekomendowane odpowiedzi

1 godzinę temu, kowjanko napisał:

Od kilkunastu dni Ale Kino strasznie tnie. Też tak macie?

Co jakiś czas tnie inny kanał.

Wydaje mi się, że to kwestia dynamicznego przydziału pasma na poszczególne kanały. Podobnie jak na satelicie dla transponderów.

Jeśli w jakiejś pojemności zbiorczej jest ważniejszy kanał np. transmisja meczu z dużą oglądalnością, to dostaje więcej pasma i jakość jest super, ale inne dostają mniej i mogą przy dynamicznych scenach klatkować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 17.04.2022 o 10:07, zerojedynkaX napisał:

I pomyśleć że przed ślubem z Vectrą żadnego cięcia w Multimedii nie obserwowałem. 

Z jednej strony racja, ale z drugiej, dzięki Vectra mamy większe prędkości netu, nowszą infrastrukturę, możliwość wszystkich kanałów FullHD i jednak możliwość rozwoju lub wręcz istnienia w obecnym świecie.

Częściowo Multimedia mogą istnieć z niskimi cenami, za co płacą klienci Vectry.

Edytowane przez Kiler
Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tymi kanałami full HD to bym nie przesadzał. Nie dość że tylko 1080i to bitrate bardzo niskie. 

Okazuje się że BEZPŁATNA naziemna w nowym wydaniu ma 1080p i dźwięk DD+  a PŁATNA  kablówka tylko 1080i z dźwiękiem PCM stereo.

Problem nie dotyczy tylko Multimedii. Na 65 calowych ekranach obraz z nowego multiplexu mux5 jest lepszy niż z telewizji kablowej. Operatorzy kablówek muszą podnieść jakość obrazu i dźwięku albo się zwijać. Telewizory nowej generacji słabo sobie radzą z sygnałem tak niskiej jakości.

  • Popieram 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, zerojedynkaX napisał:

Na 65 calowych ekranach obraz z nowego multiplexu mux5 jest lepszy niż z telewizji kablowej. Operatorzy kablówek muszą podnieść jakość obrazu i dźwięku albo się zwijać. Telewizory nowej generacji słabo sobie radzą z sygnałem tak niskiej jakości.

Podobnie było przy upscallingu z analogu do telewizorów cyfrowych.

Jeśli ma się bardzo duży ekran, to potrzebny jest pakiet 4K i trzeba wybrać operatora, który to zapewni.

 

PS.: Dzisiaj w Gdyni zamraża się co kilkadziesiąt sekund kanał Kino Polska.

 

Edytowane przez aquarius
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie jakoś nie tnie , ani Kino Polska ani żaden inny program. Może zależy to od lokalizacji.

Programów 4K jest jak na lekarstwo . Kablówki które oferują tę usługę mają 4-5 programów UHD.  Rzecz w tym aby full HD nadawali w 1080p a nie w 1080i.  I będzie git.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podobnie było przy upscallingu z analogu do telewizorów cyfrowych.
Jeśli ma się bardzo duży ekran, to potrzebny jest pakiet 4K i trzeba wybrać operatora, który to zapewni.
 
PS.: Dzisiaj w Gdyni zamraża się co kilkadziesiąt sekund kanał Kino Polska.
 

Kino Polska, Canal +Film, a na NG przesunięty jest dźwięk. Cena to nie wszystko, zaczynam zastanawiać się nad MMP. Coraz większy zjazd.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już kiedyś o tym tu pisaliśmy. Po przejęciu przez Vectrę obraz HD jest dużo gorszy niż wcześniej.  I na dodatek nie jest płynny (u mnie np.na Planete+). Jest to skutek niższego bitrate i upchanie na maxa poszczególnych multiplexów.

Np. taki program jak TVP Dokument wolę oglądać na mux5 z naziemnej niż z naszej kablówki. Na dużym ekranie jest po prostu lepszy obraz.

I za co my płacimy ?

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 3.04.2022 o 22:45, zerojedynkaX napisał:

Czy Multimedia nie dołączy już żadnych kanałów z listy Vectry ?  Choćby History 1 i 2 , Filmax , National  i dziesiątki innych ?

Czy to będzie już stagnacja i wykruszenie się klientów do zera a nowi to już tylko do Vectry ?

Po co Ci te nowe kanały z listy Vectry, skoro Ty nawet nie masz większości z listy MM? Abonujesz najniższy pakiet, z tego co pamiętam, prawda? 

Rozumiem, że te wymienione przez Ciebie kanały miałyby trafić właśnie do tego najniższego pakietu, bo przecież inaczej i tak nie miałbyś do nich dostępu? ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Abonuję superbox , a tam jest większość ( o ile nie wszystkie) dokumentalnych. Maxbox tym rózni się od mojego że ma pakiet Dzieci i Sport (akurat mnie nie interesuje) no i chory pakiet Filmy i Seriale w którym większość programów i tak jest w superboxie. Brakuje mi właśnie History,History2 i kilka innych.

@strzala   To miała być złośliwość czy ciekawość ?  Nie mam wszystkich podpakietów MM ponieważ abonuję Netflixa, Playera i  Polsat Box Go.

A poważnie myślę nad startbox plus - ponieważ z tego superboxa oglądam 30% wszystkiego.

Sądzę że zaspokoiłem ciekawość.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem zasadność działań podjętych przez UOKiK, które wymusiły na Vectrze sprzedaż infrastruktury w tych kilku miastach. Nie będę się wgłębiał w te aspekty.

Ale patrząc z perspektywy użytkownika, to jest raczej działanie na szkodę odbiorców w tych rejonach. Jeżeli w takim Olsztynie wszystko wpadnie w ręce Intelly, to ja współczuje tym którzy pozostaną w tej sieci. A sporo osób zostanie z braku wyboru. W samym centrum miasta jest sporo bloków gdzie podprowadzona jest tylko multimedia i nic więcej (albo orange po antycznych przewodach). Tak jest np. w bloku gdzie mieszka moja matula, która jednak z tego internetu i tv trochę korzysta. Jeżeli Intelly położy łapy na tej sieci i wprowadzi swoją "jakość" to nie wiem co zrobię, ale nie jestem dobrej myśli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 25.04.2022 o 16:59, maxio napisał:

Sieć MMP w mojej lokalizacji została sprzedana TK CHOPIN z Wejherowa ale efektów sprzedaży jeszcze nie widać. Wczoraj przedłużyłem umowę na internet 300 Mb w cenie 31,99 PLN na okres 13 miesięcy przez DUK ( możliwa była opcja 24 miesięcznej umowy w tej cenie ). W dziale sprzedaży oferowali tą prędkość w cenie 35,00 PLN a 600 Mb w cenie 40,00 złotych.

Przy przedłużeniu umowy z telewizją z Maxboxem I z rezygnacją z pakietu HD cena wyniosłaby 50,00 PLN. Telewizję mam do końca maja (umowa wypowiedziana) i mam dzwonić około 10 maja gdyż mają wejść oferty promocyjne w pakiecie z Netflixem.

Żałuję tylko jak w marcu oferowali neta solo w cenie 20 pln to go nie wziąłem. Plan jest następujący dobrać do oferty satelitarnej rodziców Canal+ z Netflixem za 48,00 zł i oglądać TV online.

Ciekaw jestem czy przy kolejnym przedłużaniu warunków umowy jeszcze będę pod szyldem MMP....

W lokalizacji gdzie Vectra ma dwie sieci odkupione od ponad dwóch lat nie można przejść na ofertę Vectry.

Edytowane przez ZmusieK
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Pawel napisał:

A skąd pewność

pewności nie ma żadnej ale w takim zawieszeniu sieć mmp jest już ponad rok ale tak jest najkorzystniej cenowo

Edytowane przez Kiler
Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, Pawel napisał:

A skąd pewność, że TK Chopin nie wypowie umów przejmowanym klientom ?

Teoretycznie Multimedia musi dostarczać sygnał przez 18 miesięcy od dnia sprzedaży. Więc pewnie przez ten czas te umowy będą realizowane. A potem zacznie się wolna amerykanka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hejka jak korzystnie rozwiązać umowę?

Przeprowadziłem się i w budynku multimedia/vectra nie świadczy usługi a mam jeszcze 15 mies umowy a może...

 

1-Ile kary bym zapłacił za zerwanie umowy, chyba że przesadzać będą z kasą.

 

2- albo nie płacić sami wypowiedzą umowę, da się tak? 

 

płacę im 40zł 150mb. 

 

Przepisanie nie wchodzi w grę tzn cesje itp. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 godzin temu, KiriKiri napisał:

1-Ile kary bym zapłacił za zerwanie umowy, chyba że przesadzać będą z kasą.

Cennikowo 150Mb/s kosztuje 200PLN więc jak płacisz 40PLN to dostałeś 160PLN 'ulgi' i tą 'ulgę' zgodnie z przepisami musisz zwrócić za każdy miesiąc pozostały do końca zobowiązania. Czyli przy 15 miesiącach wyjdzie 15x160PLN=2400PLN plus ewentualnie jakaś różnica w opłacie aktywacyjnej między cennikową a promocyjną. Ale Vectra limituje górną granicę kary za zerwanie umowy, to jest jakieś parę stów za każdą z usług, musisz sobie sprawdzić w umowie jaka jest maksymalna kara.

17 godzin temu, KiriKiri napisał:

2- albo nie płacić sami wypowiedzą umowę, da się tak?

Da się, najpierw zawieszą usługę (sami zdecydują kiedy - musisz zalegać co najmniej 30 dni), po zawieszeniu nie będą naliczać opłat (nie licząc odsetek - te będą naliczane), a równo pół roku po zawieszeniu jak nie uregulujesz co do grosza całego zadłużenia (wpłacanie co 3 miesiące po 20PLN na odczepnego nic nie da) to rozwiążą umowę z Twojej winy i naliczą kary za zerwanie umowy terminowej - patrz punkt pierwszy.

 

Przeważnie najtaniej i tak wychodzi płacenie do końca umowy. A jak nie chcesz płacić za coś z czego nie korzystasz to poproś o zmianę na usługi mobilne, jak dobrze pójdzie to dobiorą Ci ofertę za którą w sumie zapłacisz niewiele więcej niż masz teraz do zapłacenia do końca umowy i będziesz miał kartę do wykorzystania np. w tablecie czy laptopie. Możesz też poprosić o zamianę na TV Smart z tymi pakietami Start/Standard/Max działającymi na dowolnym łączu.

Sorki, tak to Vectrze a wątek o Multimedii więc pewnie tam masz umowę. Tak czy inaczej z karą u każdego operatora jest podobnie.

Edytowane przez StanS
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@StanS

Na pewno płaci się za miesiące do końca umowy? 

Kiedyś, gdy brałem jakiś pakiet dodatkowy(chyba Eleven), to sprzedawca mi powiedział,

że kara będzie naliczona, co mnie zdziwiło, od miesięcy już wykorzystanych, a nie pozostałych do końca(trzeba było zwrócić całą zniżkę). 

Faktycznie, u innych dostawców było zawsze za te do końca umowy. Pytanie, czy w MM dla różnych pakietów jest inaczej? 

 

Edytowane przez strzala
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 30.04.2022 o 22:07, KiriKiri napisał:

Hejka jak korzystnie rozwiązać umowę?

Zacznij od odpowiedniej kolejności działań :

1. Skontaktuj się oficjalnie - jako abonent - z operatorem (Multimedia Polska Sp. z o.o.).

2. Niech operator przedstawi ci oficjalnie - telefonicznie i mailowo (razem z podaniem odpowiednich regulaminów, paragrafów i wyliczeń w PLN) - jakie są wszystkie możliwości rozwiązania umowy.

3. Potem szukaj ewentualnej pomocy na forum lub w UOKiK (w razie gdyby operator coś ściemniał/niedopowiedział/ukrył) w w/w przedmiotowej sprawie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  

7 godzin temu, strzala napisał:

Kiedyś, gdy brałem jakiś pakiet dodatkowy(chyba Eleven), to sprzedawca mi powiedział,

że kara będzie naliczona, co mnie zdziwiło, od miesięcy już wykorzystanych, a nie pozostałych do końca(trzeba było zwrócić całą zniżkę).

 

Kiedyś faktycznie według przepisów było odwrotnie, ale już od ładnych paru lat jest tak jak jest i co najwyżej tylko mali dostawcy wymyślają sobie jakieś swoje własne 'przepisy'. Duzi mają sztab prawników i wolą się trzymać przepisów żeby po paru latach nie zarobić kilkuset tysięcy kary. A sprzedawca wie co wie.

Edytowane przez StanS
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...