Gość lakiman Opublikowano 10 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2022 Wywaliłem aplikację z Android TV. Drażniła mnie- a miejsce się przyda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 13 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2022 Dzisiaj złożyłem telefonicznie reklamację na tą usługę. Dziwnie jest rozciągnięty fragment obrazu i nie da się ustawić proporcji (w telewizorze). W ogóle strasznie wolno obecnie apka pracuje Dział techniczny- informatycy mają się przyjrzeć sprawie i do 24 h ma być odpowiedź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rrafi Opublikowano 14 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2022 No ciekawy jestem co odpiszą, pewnie że przekazali sprawę do działu technicznego lub coś w tym stylu Obecnie praktycznie aplikacja jest nie do użytku na ATVWysłane z mojego Mi 9 SE przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 14 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2022 Cisza, na razie nikt się nie odezwał. Mogę jej używać na Apple TV, ale dla zasady- niech wiedzą, że popsuli coś co dobrze działało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebczak Opublikowano 14 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2022 Wraz z nową wersją aplikacji zmienili rozdzielczość z 1920x1080 na 1280x720 na Android TV 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zuzia Opublikowano 14 Czerwca 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2022 Nie zmienili, nadal jest Full HD tylko pewnie aplikacja z nieznanych powodów weszła na niższy profil jakościowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 16 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2022 Nie chcę się pastwić mad UPC, ale jak można było wypuścić tak źle działającą aplikację ma Android TV.. Oczywiście minęły 24h i nikt się nie odezwał. Przy okazji, przyjmując zgłoszenie pani z działu technicznego poprosiła o podanie konkretnego modelu telewizora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 16 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2022 Na Apple TV+ też działa gorzej niż poprzednia wersja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 16 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2022 Korzystałem często z tej apki w telewizorze, ponieważ ma wygodny podgląd tego, co jest w tv w kafelkach. Błyskawicznie chodziła i była lepsza od tego typu serwisów. Szkoda, że obecnie używam czasu przeszłego. Podobno nad tym pracują. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tonk.ka Opublikowano 16 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2022 Czy tylko w sony tv apką powiększa część ekranu? Czy w innych modelach też tak macie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek_ Opublikowano 17 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2022 Ja u siebie w Sony x90j nie zauważyłem aby aplikacja powiększała obraz. Jedynie to co rzuca mi się w oczy to co kilkanaście sekund mam mikro przycięcia co mnie bardzo intryguje Jaka szkoda, że tak dobrze działającą aplikację zabili głupią aktualizacją Poprzednia wersja to był wzór do naśladowania przez konkurencje jeśli chodziło o szybkość działania, itd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yogut Opublikowano 17 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2022 Na Xiaomi Mi Box S aplikacja również zaczęła dużo gorzej działać. Zacina się 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 17 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2022 Panowie , dzwonić, pisać - zgłaszać. W odpowiednim czasie zapytam, co dalej z moim zgłoszeniem. Pisanie tu na forum nic nie daje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek_ Opublikowano 17 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2022 Oni dobrze wiedzą jak to chodzi. Wystarczy wejść na "sklep Play" i poczytać opinie o aplikacji które znikąd się nie biorą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
praspp Opublikowano 18 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2022 W dniu 14.06.2022 o 23:57, Zuzia napisał: Nie zmienili, nadal jest Full HD tylko pewnie aplikacja z nieznanych powodów weszła na niższy profil jakościowy. G. nie Full HD. Sprawdziłaś to, czy tylko Ci się wydaje? Ja sprawdziłem. Przycięli rozdziałkę do 720p (1280x720) na aplikacji dla ATV i Fire TV. Nie sprawdzaj wszystkiego tylko na Kodi (tu jest ok - 1080p) i nie wchodź na niższy profil jakościowy. Powrót z wersji 4.41.4608 do 4.34.14 rozwiązuje problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Delta21 Opublikowano 18 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2022 Przedmówcy mają rację z tym przycięciem rozdziałki na android TV - sprawdzane na Fire Cube na Apple TV 4K jest OK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zuzia Opublikowano 18 Czerwca 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2022 (edytowane) W dniu 14.06.2022 o 23:57, Zuzia napisał: Nie zmienili, nadal jest Full HD tylko pewnie aplikacja z nieznanych powodów weszła na niższy profil jakościowy. 17 godzin temu, praspp napisał: G. nie Full HD. Sprawdziłaś to, czy tylko Ci się wydaje? Ja sprawdziłem. Przycięli rozdziałkę do 720p (1280x720) na aplikacji dla ATV i Fire TV. Nie sprawdzaj wszystkiego tylko na Kodi (tu jest ok - 1080p) i nie wchodź na niższy profil jakościowy. Powrót z wersji 4.41.4608 do 4.34.14 rozwiązuje problem. Spokojnie. Można sprawdzać na poziomie aplikacji/urządzenia, ale w manifeście jak było tak jest Full HD również dla Android, tym kontekście pisałam. W dniu 17.06.2022 o 21:10, lakiman napisał: dzwonić, pisać - zgłaszać. W odpowiednim czasie zapytam, co dalej z moim zgłoszeniem. Pisanie tu na forum nic nie daje. Z innego forum dowiedziałam się, że ponoć na infolinii już nie ukrywają, że mają wiele zgłoszeń w sprawie UPC TV Go. Ze swojej strony napisałam im jedno z rodzinnego konta abonenckiego, z rozpiską wszystkiego co popsuli, zwłaszcza w wersji przeglądarkowej. Edytowane 18 Czerwca 2022 przez Zuzia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
praspp Opublikowano 18 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2022 12 minut temu, Zuzia napisał: Można sprawdzać na poziomie aplikacji/urządzenia, ale w manifeście jak było tak jest Full HD również dla Android, tym kontekście pisałam. Zgadza się. W manifeście jest 1080p i dlatego przycięcie do 720p jest zrealizowane na poziomie aplikacji v.4.41.4608 dla ATV i Fire TV. Aplikacja dla Apple TV jak i i wtyczka UPC TV Go do Kodi korzystając z tego samego manifestu nie ograniczają rozdzielczości do 720p i wyświetlają max. 1080p. Kontekst jest taki, że to operator udostępniając nową wersję aplikacji UPC TV Go ogranicza max. rozdzielczość do 720p dla urządzeń wspomnianych powyżej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 24 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2022 A jak tam apka na Android TV. Coś się poprawiło, czy bez zmian ? Wolę wcześniej zapytać zanim ponownie zainstaluję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek_ Opublikowano 24 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2022 @lakiman Powiem tak na chromecascie 4 działa elegancko w porównaniu do tego co miałem na Sony x90j. Co do jakości to tak jak wyżej pisali jest tylko rozdzielczość HD Chyba żadnej aktualizacji apki od tamtej pory nie było Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
railroad Opublikowano 24 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2022 Ogólnie to w Kodi obojętne jaki kanał startuje tak jakby minute do tyłu względem aplikacji UPC TV Go dopiero jak przesune ręcznie suwak do samego przodu to transmisja idzie tak jak pisaliście wyżej +2 sekundy. Pytanie tylko dlaczego od razu nie idzie tak jak ma być tylko muszę ręcznie przesuwać? U mnie startuje bez opóźnienia 1 minuty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zuzia Opublikowano 10 Lipca 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2022 (edytowane) Ocena aplikacji spadła drastycznie. Komentarze mówią same za siebie. A to świeży wpis z FB UPC. Edytowane 10 Lipca 2022 przez Zuzia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mejveno Opublikowano 10 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2022 A jak działa ta usługa w wersji desktopowej? Gdy korzystałem z niej ok. rok temu, to było w porządku. Nawet 50 fps na sportowych było (nie pamiętam czy na każdym). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 10 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2022 (edytowane) Od czasu, gdy zgłosiłem problem, miał ze mną się skontaktować ktoś z działu technicznego w ciągu 24 godzin.Chyba już minął miesiąc. Odpowiedz na reklamację bo tak to można nazwać powinna być chyba udzielona w terminie 30 dni? -sprawdziłem 13 czerwca Edytowane 10 Lipca 2022 przez lakiman Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zuzia Opublikowano 10 Lipca 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2022 (edytowane) 2 godziny temu, mejveno napisał: A jak działa ta usługa w wersji desktopowej? Gdy korzystałem z niej ok. rok temu, to było w porządku. Obecnie tragicznie. 2 godziny temu, lakiman napisał: Odpowiedz na reklamację bo tak to można nazwać powinna być chyba udzielona w terminie 30 dni? Brak odpowiedzi w terminie ustawowym oznacza uznanie reklamacji w całości. Trzeba wnieść jakieś roszczenie finansowe, wtedy odpowiedź będzie na pewno. Edytowane 10 Lipca 2022 przez Zuzia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.