Skocz do zawartości

UPC TV GO - telewizja online


Rekomendowane odpowiedzi

Dzisiaj złożyłem telefonicznie reklamację na tą usługę.

Dziwnie jest rozciągnięty fragment obrazu i nie da się ustawić proporcji (w telewizorze).

W ogóle strasznie wolno obecnie apka pracuje

Dział techniczny- informatycy mają się przyjrzeć sprawie i do 24 h ma być odpowiedź.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chcę się pastwić mad UPC, ale jak można było wypuścić tak źle działającą aplikację ma Android TV..

Oczywiście minęły 24h i nikt się nie odezwał.

Przy okazji, przyjmując zgłoszenie pani z działu technicznego poprosiła o podanie konkretnego modelu telewizora.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Korzystałem często z tej apki w telewizorze, ponieważ ma wygodny podgląd tego, co jest w tv w kafelkach.

Błyskawicznie chodziła i była lepsza od tego typu serwisów.

Szkoda, że obecnie używam czasu przeszłego.

Podobno nad tym pracują.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja u siebie w Sony x90j nie zauważyłem aby aplikacja powiększała obraz. Jedynie to co rzuca mi się w oczy to co kilkanaście sekund mam mikro przycięcia co mnie bardzo intryguje :( Jaka szkoda, że tak dobrze działającą aplikację zabili głupią aktualizacją :/ Poprzednia wersja to był wzór do naśladowania przez konkurencje jeśli chodziło o szybkość działania, itd :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 14.06.2022 o 23:57, Zuzia napisał:

Nie zmienili, nadal jest Full HD tylko pewnie aplikacja z nieznanych powodów weszła na niższy profil jakościowy.

G. nie Full HD. Sprawdziłaś to, czy tylko Ci się wydaje? Ja sprawdziłem. Przycięli rozdziałkę do 720p (1280x720) na aplikacji dla ATV i Fire TV. Nie sprawdzaj wszystkiego tylko na Kodi (tu jest ok - 1080p) i nie wchodź na niższy profil jakościowy.😜 Powrót z wersji 4.41.4608 do 4.34.14 rozwiązuje problem. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 14.06.2022 o 23:57, Zuzia napisał:

Nie zmienili, nadal jest Full HD tylko pewnie aplikacja z nieznanych powodów weszła na niższy profil jakościowy.

 

17 godzin temu, praspp napisał:

G. nie Full HD. Sprawdziłaś to, czy tylko Ci się wydaje? Ja sprawdziłem. Przycięli rozdziałkę do 720p (1280x720) na aplikacji dla ATV i Fire TV. Nie sprawdzaj wszystkiego tylko na Kodi (tu jest ok - 1080p) i nie wchodź na niższy profil jakościowy.😜 Powrót z wersji 4.41.4608 do 4.34.14 rozwiązuje problem. 

Spokojnie. Można sprawdzać na poziomie aplikacji/urządzenia, ale w manifeście jak było tak jest Full HD również dla Android, tym kontekście pisałam.

W dniu 17.06.2022 o 21:10, lakiman napisał:

dzwonić, pisać  -  zgłaszać.

W odpowiednim czasie zapytam, co dalej z moim zgłoszeniem.

Pisanie tu na forum nic nie daje.

Z innego forum dowiedziałam się, że ponoć na infolinii już nie ukrywają, że mają wiele zgłoszeń w sprawie UPC TV Go. Ze swojej strony napisałam im jedno z rodzinnego konta abonenckiego, z rozpiską wszystkiego co popsuli, zwłaszcza w wersji przeglądarkowej.

Edytowane przez Zuzia
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, Zuzia napisał:

Można sprawdzać na poziomie aplikacji/urządzenia, ale w manifeście jak było tak jest Full HD również dla Android, tym kontekście pisałam.

Zgadza się. W manifeście jest 1080p i dlatego przycięcie do 720p jest zrealizowane na poziomie aplikacji v.4.41.4608 dla ATV i Fire TV. Aplikacja dla Apple TV jak i i wtyczka UPC TV Go do Kodi korzystając z tego samego manifestu nie ograniczają rozdzielczości do 720p i wyświetlają max. 1080p. Kontekst jest taki, że to operator udostępniając nową wersję aplikacji UPC TV Go ogranicza max. rozdzielczość do 720p dla urządzeń wspomnianych powyżej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie to w Kodi obojętne jaki kanał startuje tak jakby minute do tyłu względem aplikacji UPC TV Go dopiero jak przesune ręcznie suwak do samego przodu to transmisja idzie tak jak pisaliście wyżej +2 sekundy. Pytanie tylko dlaczego od razu nie idzie tak jak ma być tylko muszę ręcznie przesuwać? 
U mnie startuje bez opóźnienia 1 minuty.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Od czasu, gdy zgłosiłem problem, miał ze mną się skontaktować ktoś z działu technicznego w ciągu 24 godzin.Chyba już minął miesiąc. 

Odpowiedz na reklamację bo tak to można nazwać powinna być chyba udzielona  w terminie 30 dni?

 

-sprawdziłem 13 czerwca

 

Edytowane przez lakiman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, mejveno napisał:

A jak działa ta usługa w wersji desktopowej? Gdy korzystałem z niej ok. rok temu, to było w porządku. 

Obecnie tragicznie.

 

2 godziny temu, lakiman napisał:

Odpowiedz na reklamację bo tak to można nazwać powinna być chyba udzielona  w terminie 30 dni?

Brak odpowiedzi w terminie ustawowym oznacza uznanie reklamacji w całości. Trzeba wnieść jakieś roszczenie finansowe, wtedy odpowiedź będzie na pewno.

 

Edytowane przez Zuzia
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...