sturek Opublikowano 25 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2016 Właśnie, że nie mam jak sprawdzić. chyba, że wystarczy pendrive 8gb, ale wyświetla się komunikat ...min 80 gb. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 25 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2016 To wykombonuj inny dysk. . Może od kumpla na chwilę. Jeśli sytuacja będzie taka sama to wymiana deka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sturek Opublikowano 25 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2016 (edytowane) Mam w sumie drugi dysk tylko mam na nim trochę danych i pytanie czy nie zostanie od razu sformatowany przez dekoder? A i czy dysk może być w formacie NTFS czy musi być na Fat32? Edytowane 25 Maja 2016 przez sturek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 25 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2016 Zostanie sformatowany na dzień dobry. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sturek Opublikowano 25 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2016 Mam rozwiązanie problemu - przynajmniej teoretycznie - informacja z obsługi nc+. Przy wykorzystaniu 2851s w multiroomie nie obsługuje on usługi nagrywania... Muszę wymienić na Wifiboxa lub Sagecoma. F..k Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 25 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2016 (edytowane) A więc chodziło o dekoder dodatkowy Choć to dziwne, że woła o dysk minimum 80 GB. Powinien wcale nie widzieć, skoro nie obsługuje. Edytowane 25 Maja 2016 przez ircios Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 25 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2016 (edytowane) Ja mam dokladnie taki dekoder w multiroomie i dysk hula bez problemu, oczywiście mowa o wersji Standard nie Premium. Edytowane 25 Maja 2016 przez dziabolek7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markar Opublikowano 28 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2016 Zauważyłem brak dostępu do Ale Kino+ SD. Oczywiście mam dostęp do wersji HD. Czy kanały SD powoli wyłączają? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 28 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2016 (edytowane) Wyłączają odpowiedniki, a resztę przełączają do MPEG4. Lektura https://forum.satkurier.pl/topic/12636-kanały-które-po-110-pozostały-w-dvb-ssd/page-3? Edytowane 28 Maja 2016 przez ircios Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markar Opublikowano 28 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2016 Dzięki, doczytałem. Jakieś reguły w tym brak. Domo, Kuchnia czy Minimini działają akurat w SD a Ale Kino akurat nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Electrix Opublikowano 28 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2016 (edytowane) Odpowiedniki SD powinny już zostać dawno wyłączone, było już oficjalne przejście na HD, więc zajmują tylko miejsce. Edytowane 28 Maja 2016 przez Electrix Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateusz14422 Opublikowano 31 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2016 Zmieniłem talerz z 60-tki na 80-tkę. Instalator ustawił z miernikiem i chodziło na pogodę deszczową. Ostatnio przy silnym deszczu nie było kanałów. Czy to znaczy, że trzeba zainwestować w inny konwerter? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K63 Opublikowano 31 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2016 Przy silnym deszczu (gruba warstwa chmur) ma prawo przez chwilę nie być odbioru. 80-ka nie gwarantuje odbioru w każdych warunkach pogodowych. Ja mam 115-kę i także w czasie ulew zdarzają się zaniki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateusz14422 Opublikowano 31 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2016 Może też to wina konwentera? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K63 Opublikowano 31 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2016 (edytowane) Aby zweryfikować jego sprawność należy ponowne przeprowadzić pomiary. Może pomoże mała korekta. Jedno jest pewne - najlepsza 80-ka z najlepszym konwerterem nie zagwarantuje stabilnego odbioru przy intensywnej ulewie. Nawet na stacjach uplinkowych, gdzie mają anteny 2-3 metrowe zdarzają się zaniki. https://satkurier.pl/news/55846/burze-blokuja-emisje-kanalow-na-13e.html Edytowane 31 Maja 2016 przez K63 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dune2 Opublikowano 31 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2016 Witam.Jestem abonentem upc ale postanowiłem zostac także nc+.Parę osób które znam już ma nc+ i sobie je chwali.Martwi mnie jednak fakt że znajomy który wymienił ostatnio dekoder na ten nowy z wyjmowalnym dyskiem twardym ma teraz problem ze zgrywaniem materiału na płyty dvd.Chodzi tutaj o zewnętrzną nagrywarkę dvd z dyskiem twardym.Do tej pory można było zgrywac z dekodera nc+ na dysk twardy zewnętrznej nagrywarki a później na płyty dvd.Teraz po zgraniu na dysk zewnętrznej nagrywarki dvd i próbie nagrania na płytę pojawia się komunikat że materiał jest kodowany.Co jest grane ? Czyżby nc+ od niedawna zaczeła kodować sygnał ? Mam nadzieję że nie bo upc tego nie robi i mogę nagrywać swoje ulubione filmy i seriale i w nc+ chciałbym robić to samo.Może to kwestia ustawień w tym nowym dekoderze nc+ ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 31 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2016 Dokładnie! Ja również posiadam antenę 80 cm i przy intensywnej ulewie też zanika sygnał. Jednak przy jakimś tam średnim deszczu wszystko jest OK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
franko Opublikowano 2 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2016 (edytowane) Jak można zauważyc na transponderze 10719V nastapiła awaria na wszystkich kanałach nie ma to związku z poziomem sygnału,występuje tzw pikseloza,awaria po stronie nadawcy. PS: Sytułacja wróciła już do normy. Edytowane 2 Czerwca 2016 przez franko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 2 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2016 Z tego, co zdążyłem zaobserwować, to samo było też na tp. 10.834 MHz / V. Mimo wysokiego poziomu sygnału (jakość), obraz cały czas się "rwał", dźwięk również "czkał". W chwili obecnej wszystko jest już OK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tompedro Opublikowano 5 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2016 Witam Od dłuższego czasu miałem problemy z odbiorem niektórych programów w wersji hd. Jesienią postanowiłem wymienić antenę na 90cm. Sygnał ustawiony na mierniku. Posiadam pace'a i sagem'a. Wszystko byłoby w porządku, gdyby nie to, że pojawiły się problemy z odbiorem takich programów jak :polsat hd, polsat sport news czy mtv rocks. Z pierwszym radzę sobie na tyle, że włączam wersję sd, pozostałych i tak nie oglądam. Szkopuł w tym, że jako kibic noszę się z zamiarem zakupu pakietu polsat sport 2 i 3. Czy też będą kłopoty z odbiorem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 5 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2016 Wezewij instalatora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mały Opublikowano 10 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2016 Witam, Mam multiroom w nc+ od nieco ponad miesiąca i mam już tego serdecznie dość. Zainwestowałem już w sprzęt ponad 300zł(dekoder, adapter wi-fi, dysk zewnętrzny) i co chwilę mam jakieś problemy techniczne. Wszystko jest dobrze podłączone i skonfigurowane, a przynajmniej raz dziennie dodatkowy dekoder się wyłącza i i wyświetla się komunikat, że próba połączenia z dekoderem głównym nie powidła się. Po włączeniu i wyłączeniu dekodera wszystko po kilkunastu minutach wraca do normy i 1-2 dni jest dobrze. No kurde przecież nic nie było grzebane, więc co się mogło zmienić?! Od wczoraj wyświetla się nowy komunikat - kod konfiguracyjny - był zawsze widoczny, a teraz go nie widać - Również pytanie o co chodzi skoro cały czas było dobrze? Pracuje na 3 zmiany, a nikt inny w domu tego nie ogarnia, więc jak mnie nie ma, nie ma oglądania tv przy jakichkolwiek problemach. Druga sprawa - dekoder jest tak zamulony, że zawiesza się kilka razy dziennie i nie idzie nic zrobić pilotem przez jakieś 10-15min. Mam już tego naprawdę dość i mam do was pytanie. Czy idzie jakoś rozwiązać z nc+ umowę, żeby nie płacić kar itp? Z ich winy, a dokładnie z winy sprzętu. Żeby mnie nikt źle nie zrozumiał - nie chce od nich również żadnych odszkodowań - chce się poprostu pozbyć nc+ i wrócić do Polsatu z którym nie było nigdy takich problemów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 10 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2016 Wymień dekoder na początek, pewnie masz Sagemcoma... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alesso Opublikowano 10 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2016 Wymiana dekodera do multiroomu na ten sam model jest możliwa w przypadku stwierdzenia w punkcie serwisowym jego nieprawidłowego działania. I pełna diagnostyka dekodera możliwa wyłącznie z dekoderem głownym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 10 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2016 Czy idzie jakoś rozwiązać z nc+ umowę, żeby nie płacić kar itp? Z ich winy, a dokładnie z winy sprzętu. Żeby mnie nikt źle nie zrozumiał - nie chce od nich również żadnych odszkodowań - chce się poprostu pozbyć nc+ i wrócić do Polsatu z którym nie było nigdy takich problemów. Szwankujący sprzęt dedykowany od operatora nie jest podstawą do rozwiązania umowy przez abonenta z winy operatora. Jeśli twój dekoder nie działa prawidłowo to zgłoś się z nim do APS-u platformy nc+ celem jego wymiany. Jeśli faktycznie zostanie stwierdzona usterka to dekoder zostanie wymieniony. Tylko tyle możesz w takiej sytuacji zrobić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.