Skocz do zawartości

Problemy z odbiorem i sprzętem w platformie CANAL+


Tokić
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

wygląda na to, że dziadek TurboBox 5720sx wyzionął ducha. Podczas uruchamiania słychać problemy z inicjacją dysku a następnie pokazuje się plansza z aktualizacją software. Podczas próby aktualizacji pojawia się info o problemach z zapisem "storage write error" i tak w kółko. 

W związku z tym zastanawiam się na co wymienić dekoder. Umowa na czas nieokreślony i brak opłaty za dekoder. 

Nie wiem czy jest opcja aby wymienic zepsuty dekoder na moduł CAM i kupić sobie jakiś inny dekoder, do którego wsadzę ten moduł? Jeśli nie to jaki model ewentualnie brać tak żeby nie wprowadzać dodatkowej opłaty?

 

Edytowane przez emsik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, Darek z Ozimka napisał:

Możesz spróbować w najbliższym APS-ie wymienić 5720SX na WifiBox'a+, który nie wymaga comiesięcznej opłaty za dzierżawę.

Ten wifi box ma dwie głowice? bo chciałbym jednocześnie nagrywać i oglądać różne kanały. Co z modułem CAM?

Czy jeśli standardowo miałem dysk 1 TB to mogą mi podczas wymiany dać mniejszy?

Edytowane przez emsik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Słuchajcie! Mam problem z dyskiem w ITI 2851S. Od Soboty (31.07) podczas oglądania kanału (np. Planete+) pokazuje się komunikat o źle podłączonym dysku, pomimo że jest podłączony prawidłowo oraz jak dysk jest podłączony, dekoder strasznie muli przy przełączaniu kanału a także nie reaguje na komendy z pilota i tak w kółko.

W związku z tym mam pytanie, czy w punkcie serwisowym PC+ wymieniliby mi, użytkownikowi TNK dekoder na inny, czy trzeba kupić nowy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piszesz, że masz problem z dyskiem, a chcesz wymieniać dekoder ? Odłącz dysk i sprawdź dekoder bez dysku. Potem sprawdź z innym dyskiem. Jeśli faktycznie wyjdzie, że dekoder się zepsuł, to naprawami gwarancyjnymi zajmuje się chyba Skymax z Wrocławia. A jeśli 12-mies. gwarancja już minęła, to lepiej kupić nowy. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Z ciekawości czy poziom jakości sygnału na kanałach np TVN , TVN 24 na poziomie 67% jeszcze jest w miarę "bezpieczny" do komfortowego korzystania z telewizji?

Zanik telewizji był tylko przy silnych wichurach jakiś rok czasu temu.

Na pozostałych wartości do ponad 70, 80 i  90%.

Korzystam z instalacji zbiorczej i w sumie tak jest od początku.

Edytowane przez lakiman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy dekoder można nadal wymienić od ręki w salonie?

Posiadam od prawie 4 lat WifipremiumBox+ (dzierżawa), który ostatnio zaczął "wariować". Wyświetlał komunikaty o problemach z urządzeniem USB - wymiana kabla od dysku nie pomogła, dysk działał kilka/kilkanaście minut, a po jakimś czasie ponownie się załączał, więc odłączyłem go na stałe...

Dodatkowo zawiesza się przy przełączaniu kanałów, EPG nie znika i jedynym rozwiązaniem problemu jest odłączenie dekodera od prądu.. A że włącza się on dość wolno to jest to trochę uciążliwe. Dzieje się to sporadycznie, więc podczas weryfikacji może być trudno "odtworzyć" ten problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy dekoder można nadal wymienić od ręki w salonie?
Posiadam od prawie 4 lat WifipremiumBox+ (dzierżawa), który ostatnio zaczął "wariować". Wyświetlał komunikaty o problemach z urządzeniem USB - wymiana kabla od dysku nie pomogła, dysk działał kilka/kilkanaście minut, a po jakimś czasie ponownie się załączał, więc odłączyłem go na stałe...
Dodatkowo zawiesza się przy przełączaniu kanałów, EPG nie znika i jedynym rozwiązaniem problemu jest odłączenie dekodera od prądu.. A że włącza się on dość wolno to jest to trochę uciążliwe. Dzieje się to sporadycznie, więc podczas weryfikacji może być trudno "odtworzyć" ten problem.

Jak możesz, to nagraj nawet telefonem jak zachowuje się dekoder. Tez miałam ten problem z tym dekoderem po paru latach. Wymieniłam bez problemu w punkcie. Nikt o nic nie pytał. Ale nagranie na wszelki wypadek można ze sobą wziąć. Jak jesteś blisko przedłużenia umowy, to możesz od razu zmienić na dekoder 4K, i tak przy wymianie tracisz nagrania.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej

 

Proszę o małą pomoc przełączyłem swojego ultraboxsa na 3 miesiące do innego pokoju ze zwykłym podłączeniem(nie miałem. telewizora)  kiedy przeniosłem swojego ultraboxsa znowu do mojego pokoju podłączyłem kabel i chciałem skonfigurować unicable nie pobiera mi  sygnału z kilku częstotliwości które są ustawione domyślnie dla mojego konwertera natomiast dekoder normalnie działa ustawiony  na zwykłą jednokablową instalacje ale wtedy nie mogę nagrywać mam też drugi kabel w pokoju ale on ma 30% siły sygnału więc nie jestem w stanie stwierdzić czy n 100% podłączam dobry kabel ale na 90% tak

i teraz pytanie co może być nie tak czy dekoder ustawiony na zwykłą instalacje zadziała jeżeli kabel antenowy  jest podłączony do wejścia unicable w konwerterze?  jeśli nie to albo  podłączam nie ten kabel albo konwerter jest zepsuty. 

Z góry dziękuje za porady i pomoc. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...