chris35 Opublikowano 13 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2021 2 godziny temu, Darek z Ozimka napisał: Jaki masz dekoder? 4K ultrabox Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 13 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2021 2 godziny temu, chris35 napisał: Ktoś z szanownego forum może mi wyjaśnić dlaczego na niektórych programach nie reaguje fonia w tv gdy podgłaszam pilotem od cyfry? Jedynie jest reakcja na użycie pilota od tv. Ustaw Dolby Digital na NIE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek z Ozimka Opublikowano 21 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2021 Mam pytanie, w Piątek (23.07) wyjeżdżam na dwa dni nad morzę i w związku z tym pozostaje kwestia odłączenia mojego dekodera ITI 2851S od prądu. Czy po ponownym podłączeniu do prądu mojego dekodera usuną się wszystkie nagrania z dysku dekodera? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 21 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2021 Nie usuną się. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emsik Opublikowano 24 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2021 (edytowane) Cześć, wygląda na to, że dziadek TurboBox 5720sx wyzionął ducha. Podczas uruchamiania słychać problemy z inicjacją dysku a następnie pokazuje się plansza z aktualizacją software. Podczas próby aktualizacji pojawia się info o problemach z zapisem "storage write error" i tak w kółko. W związku z tym zastanawiam się na co wymienić dekoder. Umowa na czas nieokreślony i brak opłaty za dekoder. Nie wiem czy jest opcja aby wymienic zepsuty dekoder na moduł CAM i kupić sobie jakiś inny dekoder, do którego wsadzę ten moduł? Jeśli nie to jaki model ewentualnie brać tak żeby nie wprowadzać dodatkowej opłaty? Edytowane 24 Lipca 2021 przez emsik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek z Ozimka Opublikowano 24 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2021 Możesz spróbować w najbliższym APS-ie wymienić 5720SX na WifiBox'a+, który nie wymaga comiesięcznej opłaty za dzierżawę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emsik Opublikowano 24 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2021 (edytowane) 15 minut temu, Darek z Ozimka napisał: Możesz spróbować w najbliższym APS-ie wymienić 5720SX na WifiBox'a+, który nie wymaga comiesięcznej opłaty za dzierżawę. Ten wifi box ma dwie głowice? bo chciałbym jednocześnie nagrywać i oglądać różne kanały. Co z modułem CAM? Czy jeśli standardowo miałem dysk 1 TB to mogą mi podczas wymiany dać mniejszy? Edytowane 24 Lipca 2021 przez emsik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek z Ozimka Opublikowano 24 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2021 15 minut temu, emsik napisał: Ten wifi box ma dwie głowice? bo chciałbym jednocześnie nagrywać i oglądać różne kanały WifiBox+ ma tylko jedną głowicę satelitarną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
connor07 Opublikowano 24 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2021 @emsik Dostaniesz bez problemu mediaboxa bez opłat z dwoma głowicami jeśli jeszcze je mają, dysk 500 GB. Nie bierz wifiboxa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek z Ozimka Opublikowano 1 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2021 Słuchajcie! Mam problem z dyskiem w ITI 2851S. Od Soboty (31.07) podczas oglądania kanału (np. Planete+) pokazuje się komunikat o źle podłączonym dysku, pomimo że jest podłączony prawidłowo oraz jak dysk jest podłączony, dekoder strasznie muli przy przełączaniu kanału a także nie reaguje na komendy z pilota i tak w kółko. W związku z tym mam pytanie, czy w punkcie serwisowym PC+ wymieniliby mi, użytkownikowi TNK dekoder na inny, czy trzeba kupić nowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 2 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2021 Sprawdzałeś na innym dysku ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek z Ozimka Opublikowano 2 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2021 Jeszcze nie, ale dla pewności sprawdzę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek357 Opublikowano 2 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2021 Piszesz, że masz problem z dyskiem, a chcesz wymieniać dekoder ? Odłącz dysk i sprawdź dekoder bez dysku. Potem sprawdź z innym dyskiem. Jeśli faktycznie wyjdzie, że dekoder się zepsuł, to naprawami gwarancyjnymi zajmuje się chyba Skymax z Wrocławia. A jeśli 12-mies. gwarancja już minęła, to lepiej kupić nowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek z Ozimka Opublikowano 2 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2021 Przed chwilą sprawdzałem, po odlączeniu dysku dekoder pracuje normalnie, natomiast po zamianie obecnego dysku na dysk zastępczy Samsung MZ-750120BW dekoder pracuje normalnie. PS: Poprzedni dysk był marki Toshiba o oznaczeniu MK1255GSX. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikizncplus Opublikowano 3 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2021 Jeśli to dekoder z TNK to tj napisał maniek - tylko Skymax jeśli posiadasz gwarancję 12m lub płatna naprawa jeśli po gwarancji. Jeśli to dekoder na własność w umowie to w salonie możesz otrzymać dekoder na wymianę od operatora, z dzierżawą. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek z Ozimka Opublikowano 27 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2021 Słuchajcie!! Mam problem ze znikającym EPG na niektórych kanałach, muszę co chwilę przełączać na kanał 11 (TVP1) aby EPG się ponownie pojawiło, czy u was też tak jest? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 28 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2021 (edytowane) Z ciekawości czy poziom jakości sygnału na kanałach np TVN , TVN 24 na poziomie 67% jeszcze jest w miarę "bezpieczny" do komfortowego korzystania z telewizji? Zanik telewizji był tylko przy silnych wichurach jakiś rok czasu temu. Na pozostałych wartości do ponad 70, 80 i 90%. Korzystam z instalacji zbiorczej i w sumie tak jest od początku. Edytowane 28 Sierpnia 2021 przez lakiman Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek1234 Opublikowano 28 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2021 Ja mam instalację indywidualną, bo spółdzielnia na takie pozwala i mam na tych kanałach ok. 80%, na pozostałych jest ponad 90%. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ess0nt Opublikowano 31 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2021 Czy dekoder można nadal wymienić od ręki w salonie? Posiadam od prawie 4 lat WifipremiumBox+ (dzierżawa), który ostatnio zaczął "wariować". Wyświetlał komunikaty o problemach z urządzeniem USB - wymiana kabla od dysku nie pomogła, dysk działał kilka/kilkanaście minut, a po jakimś czasie ponownie się załączał, więc odłączyłem go na stałe... Dodatkowo zawiesza się przy przełączaniu kanałów, EPG nie znika i jedynym rozwiązaniem problemu jest odłączenie dekodera od prądu.. A że włącza się on dość wolno to jest to trochę uciążliwe. Dzieje się to sporadycznie, więc podczas weryfikacji może być trudno "odtworzyć" ten problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PWojciechowska Opublikowano 31 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2021 Czy dekoder można nadal wymienić od ręki w salonie? Posiadam od prawie 4 lat WifipremiumBox+ (dzierżawa), który ostatnio zaczął "wariować". Wyświetlał komunikaty o problemach z urządzeniem USB - wymiana kabla od dysku nie pomogła, dysk działał kilka/kilkanaście minut, a po jakimś czasie ponownie się załączał, więc odłączyłem go na stałe... Dodatkowo zawiesza się przy przełączaniu kanałów, EPG nie znika i jedynym rozwiązaniem problemu jest odłączenie dekodera od prądu.. A że włącza się on dość wolno to jest to trochę uciążliwe. Dzieje się to sporadycznie, więc podczas weryfikacji może być trudno "odtworzyć" ten problem.Jak możesz, to nagraj nawet telefonem jak zachowuje się dekoder. Tez miałam ten problem z tym dekoderem po paru latach. Wymieniłam bez problemu w punkcie. Nikt o nic nie pytał. Ale nagranie na wszelki wypadek można ze sobą wziąć. Jak jesteś blisko przedłużenia umowy, to możesz od razu zmienić na dekoder 4K, i tak przy wymianie tracisz nagrania. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek1234 Opublikowano 5 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2021 Na dekoderach satelitarnych Canal+ brak przekazu TVP Polonia. U was też tak jest? Wie ktoś co może być przyczyną. W ogóle sygnał z tp., z którego jest nadawane TVP Polonia jest zerowy. Transponder padł? A może zmieniły się parametry, a Canal+ nie zaktualizował listy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek357 Opublikowano 5 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2021 Awaria na satelicie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 5 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2021 Hej Proszę o małą pomoc przełączyłem swojego ultraboxsa na 3 miesiące do innego pokoju ze zwykłym podłączeniem(nie miałem. telewizora) kiedy przeniosłem swojego ultraboxsa znowu do mojego pokoju podłączyłem kabel i chciałem skonfigurować unicable nie pobiera mi sygnału z kilku częstotliwości które są ustawione domyślnie dla mojego konwertera natomiast dekoder normalnie działa ustawiony na zwykłą jednokablową instalacje ale wtedy nie mogę nagrywać mam też drugi kabel w pokoju ale on ma 30% siły sygnału więc nie jestem w stanie stwierdzić czy n 100% podłączam dobry kabel ale na 90% tak i teraz pytanie co może być nie tak czy dekoder ustawiony na zwykłą instalacje zadziała jeżeli kabel antenowy jest podłączony do wejścia unicable w konwerterze? jeśli nie to albo podłączam nie ten kabel albo konwerter jest zepsuty. Z góry dziękuje za porady i pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek z Ozimka Opublikowano 2 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2021 Od Wtorku (28.09) pilot od ITI 2851S gdy podgłaśniam, ściszam lub zmieniam kanał, zaczyna mrugać dioda w przycisku "AV". Czy muszę znowu wymienić pilot? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.STech Opublikowano 2 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2021 Nie, tylko baterie. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.