Skocz do zawartości

Problemy z odbiorem i sprzętem w platformie CANAL+


Tokić
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Nie masz znajomych gdzie można by było ten tuner do testów podłączyć? Tak byłoby najprościej. A może masz jakiś modem LTE? Szczególnie blisko tego tunera? Bo rożne były dziwne przypadki zakłócania przez inne urządzenie.

Edytowane przez Ramirez
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety nie, ale w poniedziałek przyjedzie do mnie pan z miernikiem, może przez te ostatnie wichury,coś się stało z konwerterem. Tylko dziwi mnie to,że zakłócenia odbioru są tylko wtedy gdy nagrywam tv6 a oglądam tvn, bo na przykład teraz włączyłam nagrywanie canal+ i przełączyłam na tvn24 i jest ok.

Mam Neostradę, nie Lte.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie częstotliwość 11508 jest podatna na zakłócenia jeśli antena jest kiepsko ustawiona. Może istotnie od tego wiatru coś się zruszyło - antena, konwerter zmienił skręt, może złącza były źle porobione. Ja bym zmienił konwerter na nowy ale jak już człowieka z miernikiem zamówiłeś to może dojdzie co jest nie tak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Od niedawna posiadam dekoder Wifi Premiumbox+ i nie mogę zaplanować zdalnego nagrywania z aplikacji NC+ GO na smartfonie. Wszystko jest skonfigurowane poprawnie i internet w dekoderze i w telefonie, mój dekoder jest w aplikacji zaznaczony jako aktywny, a przy każdej próbie zlecenia zdalnego nagrywania (nawet takiego z 24h wyprzedzeniem jak radzono mi przy zdalnym planowaniu nagrania po raz pierwszy) wyskakuje komunikat: "Błąd zlecenia nagrania". Ktoś wie co może być tego przyczyną? Bo jak się kontaktuję z tymi jełopami z obsługi klienta, czy to przez telefon, czy przez e-mail, to jak mantry w kółko tylko powtarzają żeby przywrócić dekoder do ustawień domyślnych, usunąć i zainstalować ponownie aplikację NC+ GO na telefonie, lub upewnić się, że dekoder jest podłączony do internetu. I nie pomaga tłumaczenie, że już to wszystko zrobiłem. :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy ktoś spotkał się z takim problem, ale u mnie od jakiegoś czasu jest problem z przesyłaniem obrazu i dźwięku przez HDMI. Sygnał z HDMI czasem potrafi włączać i wyłączać się kilka razy i wtedy nie ma w ogóle obrazu na TV. Zdarzają się momenty kiedy całkowicie obraz nie może być całkowicie odtworzony na TV. Wtedy jedyną opcją jest wyłącznie dekodera z wtyczki i ponowne uruchomienie go.  Sprawdzałem 3 różne kable HDMI i sytuacja wszędzie jest taka sama.

Może to też być wina mojego TV, który ma też już swoje lata. Ma ktoś może pomysł co to może być za problem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A próbowałeś ( o ile twój tv ma taką opcję) przywrócić ustawienia fabryczne tv - przy odłączonym dekoderze i HDMI? Ja kiedyś miałam coś podobnego, tyle, że u mnie wysiadł dźwięk a nie obraz. Okazało się, że wystarczyło zrobić tzw. zimny reset tv (odłączyć tv na kilka sekund od prądu). Ewentualnie można spróbować przywracania ustawień fabrycznych z menu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Inspektor Barnaby, to tak jak u mnie! A masz tak zawsze przy nagrywaniu czy tylko przy konkretnych kanalach? Bo ja mam tak, jak nagrywam tv6 lub tv 4 a oglądam tvn lub tvn24. Gdy nagrywam canal+ i oglądam tvn jest ok. 

Coś czuję, że będę musiała udać się do serwisu xD Najpierw jednak sprawdzę konwerter miernikiem, może to jego wina... 

Edytowane przez Villemo666H
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie pojawiło się w piątek, dokładnie 8 marca. Pamiętam dokładnie, bo włączyłam tv i bez nagrywania (tylko przy samym oglądaniu mi się tvn24 zacinał, podobnie jak wszystkie inne kanały na tej samej częstotliwości). Zresetowałam wtedy pace'a i zakłócenia zniknęły przy oglądaniu, ale zostały przy nagrywaniu. Od tamtej pory resetowalam dekoder na wszystkie sposoby nawet te hard - nic nie pomogło... 

 

Edytowane przez Villemo666H
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie czekam na pana z miernikiem, jak posprawdza wszystkiego to dam znać. Mam nadzieję, że to konwerter się lekko przesunął przez ostatnie anomalie pogodowe. No chyba, że to wina nc+... 

Tak w ogóle to zrobiłam test : włączyłam nagrywanie na canal + i przełączyłam na tvn. Nic się nie zacina... I bądź tu człowieku mądry...

EDIT. Instalacja antenowa sprawdzona - jest ok. Trzeba się przejść z dekoderem do serwisu....

Edytowane przez Villemo666H
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam mam problem z brakiem możliwości zdalnego zlecenia nagrania przez usługę nc+go (brak dekodera do nagrywania) parę razy dostałem odpowiedz z nc+ o zleceniu dopisania właściwego dekodera do tej usługi ale niestety widoczny jest tylko zwyky box+ i mam pytanie czy ktoś miał już taki problem i go rozwiązał pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

Od kilku dni mój mediabox+ przestaje rozmawiać z telewizorem, co chwila wyskakuje problem HDMI, sprawdzałem cztery różne kable i cztery TV, na wszystkich to samo. Poszedłem do punktu sprzedaży, opisałem o co chodzi i poprosiłem o sprawdzenie dekodera. W punkcie wszystko ok. Zrobiono mi jakiś twardy reset i miało być ok, ale nie jest. Dalej to samo a na wyświetlaczu w dekoderze HDMI OFF. Polecono mi zaopatrzenie się w kabel iHDMI ale to koszt 200zł, dodam, że przez 8 miesięcy nie było żadnego problemu.

Jakieś pomysły poza wyrzuceniem, rezygnacją z usług, nowym TV czy zakupem iHDMI?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Pawel napisał:

Dziwne, że na czterech odbiornikach miałeś źle a w punkcie akurat nie było problemów. Ja bym obstawiał dekoder. Poproś o wymianę. Powiedz, że często się wiesza,klatkuje itd.

Prosiłem, ale o tym decyduje osoba w punkcie a tam było wszystko ok.

 

Były podpinane i xbox, playstation, wszystko jest ok poza mediaboxem, wszystkie pozostałe w ramach multiroom mniejsze dekodery funkcjonują ok. Może pójdę do innego punktu, najgorsze, że na infolinii powiedzieli, że o potencjalnej wymianie decyduje dany pracownik punktu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od kilkunastu lat korzystam z Topfielda 7700 do którego mam podpięty moduł CI Cyfra+ HD z kartą Cameleon (sprzęt otrzymany jeszcze za czasów Cyfry+). Wszystko hulało do wtorku, a od wczoraj moduł nie widzi karty. Karta jest na 100% sprawna więc myślałem, że moduł jest do wymiany. W punkcie nc+ dowiedziałem się, że tego typu modułów już nie mają, a poza tym porobili jakieś zabezpieczenia i tego typu karty Cameleon nie będą już działały przez moduł CI.

Więc pytanko do bardziej zorientowanych czy uzyskane informacje są prawdziwe, a jeśli tak to czy jest jakiś sposób aby ta karta Cameleon zadziałała na innym odbiorniku sat, który również obsłużyłby moduł Polsatu, który cały czas używam ?

Z góry dzięki za ew. rady.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...