Villemo666H Opublikowano 15 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2019 Tyle,że ja nie wiem gdzie to sprawdzić. Pace to w ogóle pokazuję? Mam tylko taki ogólny miernik w ustawieniach - skala 1 do 5, u mnie 4,5 tyle,że pasek nie stoi w miejscu tylko lekko drga... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ramirez Opublikowano 15 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2019 (edytowane) Nie masz znajomych gdzie można by było ten tuner do testów podłączyć? Tak byłoby najprościej. A może masz jakiś modem LTE? Szczególnie blisko tego tunera? Bo rożne były dziwne przypadki zakłócania przez inne urządzenie. Edytowane 15 Marca 2019 przez Ramirez Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Villemo666H Opublikowano 15 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2019 Niestety nie, ale w poniedziałek przyjedzie do mnie pan z miernikiem, może przez te ostatnie wichury,coś się stało z konwerterem. Tylko dziwi mnie to,że zakłócenia odbioru są tylko wtedy gdy nagrywam tv6 a oglądam tvn, bo na przykład teraz włączyłam nagrywanie canal+ i przełączyłam na tvn24 i jest ok. Mam Neostradę, nie Lte. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ramirez Opublikowano 15 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2019 Ogólnie częstotliwość 11508 jest podatna na zakłócenia jeśli antena jest kiepsko ustawiona. Może istotnie od tego wiatru coś się zruszyło - antena, konwerter zmienił skręt, może złącza były źle porobione. Ja bym zmienił konwerter na nowy ale jak już człowieka z miernikiem zamówiłeś to może dojdzie co jest nie tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Villemo666H Opublikowano 15 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2019 No nic, dzięki. Jak instalacja okaże się być ok to najwyżej udam się z dekoderem do serwisu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel1710 Opublikowano 16 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2019 Witam. Od niedawna posiadam dekoder Wifi Premiumbox+ i nie mogę zaplanować zdalnego nagrywania z aplikacji NC+ GO na smartfonie. Wszystko jest skonfigurowane poprawnie i internet w dekoderze i w telefonie, mój dekoder jest w aplikacji zaznaczony jako aktywny, a przy każdej próbie zlecenia zdalnego nagrywania (nawet takiego z 24h wyprzedzeniem jak radzono mi przy zdalnym planowaniu nagrania po raz pierwszy) wyskakuje komunikat: "Błąd zlecenia nagrania". Ktoś wie co może być tego przyczyną? Bo jak się kontaktuję z tymi jełopami z obsługi klienta, czy to przez telefon, czy przez e-mail, to jak mantry w kółko tylko powtarzają żeby przywrócić dekoder do ustawień domyślnych, usunąć i zainstalować ponownie aplikację NC+ GO na telefonie, lub upewnić się, że dekoder jest podłączony do internetu. I nie pomaga tłumaczenie, że już to wszystko zrobiłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid6237 Opublikowano 16 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2019 Nie wiem czy ktoś spotkał się z takim problem, ale u mnie od jakiegoś czasu jest problem z przesyłaniem obrazu i dźwięku przez HDMI. Sygnał z HDMI czasem potrafi włączać i wyłączać się kilka razy i wtedy nie ma w ogóle obrazu na TV. Zdarzają się momenty kiedy całkowicie obraz nie może być całkowicie odtworzony na TV. Wtedy jedyną opcją jest wyłącznie dekodera z wtyczki i ponowne uruchomienie go. Sprawdzałem 3 różne kable HDMI i sytuacja wszędzie jest taka sama. Może to też być wina mojego TV, który ma też już swoje lata. Ma ktoś może pomysł co to może być za problem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Villemo666H Opublikowano 16 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2019 A próbowałeś ( o ile twój tv ma taką opcję) przywrócić ustawienia fabryczne tv - przy odłączonym dekoderze i HDMI? Ja kiedyś miałam coś podobnego, tyle, że u mnie wysiadł dźwięk a nie obraz. Okazało się, że wystarczyło zrobić tzw. zimny reset tv (odłączyć tv na kilka sekund od prądu). Ewentualnie można spróbować przywracania ustawień fabrycznych z menu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
inspektor Barnaby Opublikowano 18 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2019 Na moim PACE podczas nagrywania zawiesza się aktualnie oglądany kanał. Po 2-3 sekundach następuje wznowienia oglądania ale na nagraniu następuje właśnie przeskok o 2-3 s. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Villemo666H Opublikowano 18 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2019 (edytowane) Inspektor Barnaby, to tak jak u mnie! A masz tak zawsze przy nagrywaniu czy tylko przy konkretnych kanalach? Bo ja mam tak, jak nagrywam tv6 lub tv 4 a oglądam tvn lub tvn24. Gdy nagrywam canal+ i oglądam tvn jest ok. Coś czuję, że będę musiała udać się do serwisu xD Najpierw jednak sprawdzę konwerter miernikiem, może to jego wina... Edytowane 18 Marca 2019 przez Villemo666H Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
inspektor Barnaby Opublikowano 18 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2019 (edytowane) Hm, wydaj mi się że może to być właśnie na tych kanałach, jeszcze polsat play jak nagrywam to na pewno. Pojawiło się to myślę jakieś 2 tygodnie lub mniej temu. Edytowane 18 Marca 2019 przez inspektor Barnaby Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Villemo666H Opublikowano 18 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2019 (edytowane) U mnie pojawiło się w piątek, dokładnie 8 marca. Pamiętam dokładnie, bo włączyłam tv i bez nagrywania (tylko przy samym oglądaniu mi się tvn24 zacinał, podobnie jak wszystkie inne kanały na tej samej częstotliwości). Zresetowałam wtedy pace'a i zakłócenia zniknęły przy oglądaniu, ale zostały przy nagrywaniu. Od tamtej pory resetowalam dekoder na wszystkie sposoby nawet te hard - nic nie pomogło... Edytowane 18 Marca 2019 przez Villemo666H Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
inspektor Barnaby Opublikowano 18 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2019 czyli to raczej nie wina dekodera tylko . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Villemo666H Opublikowano 18 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2019 (edytowane) Właśnie czekam na pana z miernikiem, jak posprawdza wszystkiego to dam znać. Mam nadzieję, że to konwerter się lekko przesunął przez ostatnie anomalie pogodowe. No chyba, że to wina nc+... Tak w ogóle to zrobiłam test : włączyłam nagrywanie na canal + i przełączyłam na tvn. Nic się nie zacina... I bądź tu człowieku mądry... EDIT. Instalacja antenowa sprawdzona - jest ok. Trzeba się przejść z dekoderem do serwisu.... Edytowane 18 Marca 2019 przez Villemo666H Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Drunx Opublikowano 19 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2019 Od kilku dni mam problem z Hbo i Tnt oba kanały są rozmyte pikselami. Cała reszta działa w porządku. Wiecie może w czym problem może tkwić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mniam Opublikowano 19 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2019 Macie CBeebies u siebie? Coś mi zniknęło. Mam komunikat brak sygnału, reszta kanałów chodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ramirez Opublikowano 19 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2019 CBeebies na 12475 H działa normalnie w nc+ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ricco1974 Opublikowano 27 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2019 Witam mam problem z brakiem możliwości zdalnego zlecenia nagrania przez usługę nc+go (brak dekodera do nagrywania) parę razy dostałem odpowiedz z nc+ o zleceniu dopisania właściwego dekodera do tej usługi ale niestety widoczny jest tylko zwyky box+ i mam pytanie czy ktoś miał już taki problem i go rozwiązał pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patriot Opublikowano 31 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2019 Cześć, Od kilku dni mój mediabox+ przestaje rozmawiać z telewizorem, co chwila wyskakuje problem HDMI, sprawdzałem cztery różne kable i cztery TV, na wszystkich to samo. Poszedłem do punktu sprzedaży, opisałem o co chodzi i poprosiłem o sprawdzenie dekodera. W punkcie wszystko ok. Zrobiono mi jakiś twardy reset i miało być ok, ale nie jest. Dalej to samo a na wyświetlaczu w dekoderze HDMI OFF. Polecono mi zaopatrzenie się w kabel iHDMI ale to koszt 200zł, dodam, że przez 8 miesięcy nie było żadnego problemu. Jakieś pomysły poza wyrzuceniem, rezygnacją z usług, nowym TV czy zakupem iHDMI? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 31 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2019 Dziwne, że na czterech odbiornikach miałeś źle a w punkcie akurat nie było problemów. Ja bym obstawiał dekoder. Poproś o wymianę. Powiedz, że często się wiesza,klatkuje itd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yoopiter Opublikowano 31 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2019 2 godziny temu, patriot napisał: Jakieś pomysły poza wyrzuceniem, rezygnacją z usług, nowym TV czy zakupem iHDMI? Podpinałeś może jakieś, inne niż dekoder, urządzenie pod HDMI w telewizorze? Jeśli nie, to spróbuj i sprawdź czy poprawnie funkcjonuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patriot Opublikowano 31 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2019 3 godziny temu, Pawel napisał: Dziwne, że na czterech odbiornikach miałeś źle a w punkcie akurat nie było problemów. Ja bym obstawiał dekoder. Poproś o wymianę. Powiedz, że często się wiesza,klatkuje itd. Prosiłem, ale o tym decyduje osoba w punkcie a tam było wszystko ok. Były podpinane i xbox, playstation, wszystko jest ok poza mediaboxem, wszystkie pozostałe w ramach multiroom mniejsze dekodery funkcjonują ok. Może pójdę do innego punktu, najgorsze, że na infolinii powiedzieli, że o potencjalnej wymianie decyduje dany pracownik punktu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 31 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2019 Spróbuj w innym punkcie.Ewidentnie coś nie tak jest z dekoderem. Jak będę się upierali będziesz musiał pomóc mu do końca się zepsuć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cirik Opublikowano 4 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2019 Od kilkunastu lat korzystam z Topfielda 7700 do którego mam podpięty moduł CI Cyfra+ HD z kartą Cameleon (sprzęt otrzymany jeszcze za czasów Cyfry+). Wszystko hulało do wtorku, a od wczoraj moduł nie widzi karty. Karta jest na 100% sprawna więc myślałem, że moduł jest do wymiany. W punkcie nc+ dowiedziałem się, że tego typu modułów już nie mają, a poza tym porobili jakieś zabezpieczenia i tego typu karty Cameleon nie będą już działały przez moduł CI. Więc pytanko do bardziej zorientowanych czy uzyskane informacje są prawdziwe, a jeśli tak to czy jest jakiś sposób aby ta karta Cameleon zadziałała na innym odbiorniku sat, który również obsłużyłby moduł Polsatu, który cały czas używam ? Z góry dzięki za ew. rady. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 4 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2019 Myślę, że w tym wątku znajdziesz odpowiedź na nurtujące pytania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.