K63 Opublikowano 29 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2017 Canal+ Sport to 11278.V, a Canal+ Sport 2 to 11258 H. Wygląda jakby nie działała polaryzacja pozioma w dolnym pasmie. Sprawdź sobie czy odbierasz np. Ale Kino, Domo lub TVP1. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morebass Opublikowano 6 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2017 Może to nie problem ze sprzętem, ale... Jaki można kupić adapter wifi do ncplusowych tunerów? Ten, który podają na stronie TP-Link w APS jest niedostępny, a na necie sporo droższy. Te 80 zł to minimum za taki adapter czy jest jakiś tańszy odpowiednik? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 6 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2017 Zadziala kazdy, ktory ma tryb pracy Client. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateusz14422 Opublikowano 6 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2017 Mam problem z odbiorem sygnału. Ostatnio zmieniłem talerz z 60 cm na 80 cm, konwenter zostawiłem. Konwenter ma 12 lat. Może trzeba go wymienić na jaką odporniejszy na pogodę?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 6 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2017 Każdy jest odporny. Skoro działał to powinien i teraz działać. Moj ma 15 lat i jest dobrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 6 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2017 Dokladnie, musisz ustawic lepiej czasze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 6 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2017 (edytowane) Mam problem z odbiorem sygnału. Ostatnio zmieniłem talerz z 60 cm na 80 cm, konwenter zostawiłem. Konwenter ma 12 lat. Może trzeba go wymienić na jaką odporniejszy na pogodę?? Tak stary konwerter warto wymienić na sprawdzony model, przynajmniej ze względu na starzenie się tworzywa obudowy i utratę pierwotnych parametrów. Konwertery jak każdy element elektroniczny podlegają procesowi starzenia, w związku z tym z upływem czasu tracą pierwotne parametry fabryczne. Jeśli wymieniasz antenę, to warto również wymienić konwerter. Wymianę i regulację całości zestawu antenowego warto zlecić wykwalifikowanemu instalatorowi, tak aby uzyskać maksymalną jakość sygnału z anteny. W ten sposób zwykłe opady atmosferyczne nie powinny już sprawiać problemów z odbiorem kanałów. Polecam konwerter tego typu http://www.hollex.pl/konwertery-lnbs/single-pojedyncze/1740-konwerter-single-televes-lnb Edytowane 6 Czerwca 2017 przez support458 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariokus Opublikowano 13 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2017 Właśnie dzisiaj po raz pierwszy założyłem konto na canalplussport.pl i telewizja nie chce się wczytywać (niezależnie jakiej przeglądarki użyję). Na ncplusgo.pl wszystko śmiga, a tutaj widzę tylko czarny prostokąt i kręcące się kółko, tak jakby cały czas się wczytywało. Też tak czasami macie, czy coś u mnie na kompie jest nie tak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal007 Opublikowano 18 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2017 Witam, od kilkunastu dni mam problem z odbiorem kilkunastu kanałów na dekoderze Pace PVR od nc+. To m.in. TVP 1 HD, Canal+ Seriale HD, Planete+, Discovery. Zauważyłem, że kanały te nadawane są z transponderów 11411 i 11449. Czy to wina konwertera, kabli, czy jeszcze czegoś innego? Reszta śmiga elegancko. Co do instalacji antenowej - czasza 80, konwerter na Hot Bird Opticum quad, na Astrę twin (z Astry wszystko ładnie śmiga), to wszystko połączone przez DiSEqC Axing SPU 52-00. Drugi dekoder to Ferguson Ariva Link200. Na nim wszystko śmiga, również z transponderów 11411 i 11449 (nie działa tylko wyszukiwanie kanałów fast scan z listy nc+). Co ciekawe, kiedy ferguson jest podłączony do zasilania, wtedy kanały z transponderów 11411 i 11449 odbierają też na Pace. Kiedy wyłączę "ferdka" z sieci, wtedy na kanałach z 11411 i 11449 na pace pojawiają się komunikaty albo "brak sygnału", albo "słaby sygnał". Wiecie, dlaczego tak się dzieje? Dodam, że na Pace przestało też działać wyszukiwanie kanałów satelitarnych. Z góry dzięki za pomoc i pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Electrix Opublikowano 19 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2017 Ja bym obstawiał uszkodzony konwerter Opticum Quad, co masz na Hot Bird. Jeśli masz możliwość to podmień na inny w celu sprawdzenia lub jak będziesz kupował to wybierz konwerter z dobrą separacją, np. Televes. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cosmo Opublikowano 29 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2017 Instalacje satelitarną mam podzielona na główny dekoder oraz na dekoder Multiroomu. Do głównego dekodera (WiFi Premium Box) mam położone kable miedziane - długość około 20m. Siła sygnału rzędu 90-95%,jakość 28-32%. Do dekodera multiroomu (Box+) idzie kabel miedziany w izolacji Alu - długość kabla także około 20m. Siła sygnału rzędu 75-85%, jakość 60-65%. Starałem się poprawić ustawienie anteny (antena do HD, konwerter Quad Inverto Black Ultra) - nie ma żadnych szans wyjść ponad w/w parametry. Ktoś ma jakiś pomysł czemu jakość sygnału na głównym dekoderze jest tak nędzna mimo lepszych kabli? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 29 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2017 (edytowane) Długość kabla ~20 m nie jest problemem, to raczej jest niedokładne ustawienie anteny lub/i uszkodzenie konwertera. Wskazania sygnału w dekoderach, to pomiar orientacyjny. Zamień dekodery miejscami. Jakie są wtedy wskazania? Najlepszym rozwiązaniem jest, wezwać profesjonalnego instalatora anten z wiedzą i miernikiem. Zapłacisz ~50 zł i będziesz miał kogo ścigać jak będzie źle Edytowane 29 Czerwca 2017 przez support458 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberttosat Opublikowano 29 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2017 Niestety ale WIFI PREMIUM BOX ma zaniżony wskaźnik % a box+ powiedzmy, że ma zbliżone do tych zadowalających po ustawieniu anteny. Ale na pewno jakość rzędu 30 % na WIFI PREMIUM BOX jest za mała - jeszcze tylko pytanie na jakim kanale to mierzysz? U mnie np. dla TVP INFO jest to 48-50 % na antenach NC+. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mdmdm Opublikowano 30 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2017 Ostatnio pogorszył mi się odbiór (ścina albo w ogóle czarny ekran) polsatów, tvn-ów, Canal+ HD, Canal+ Sport HD. Wygląda tak jakby wszystko z polaryzacji V miało problem, chociaż TVP 2 odbiera (najmocniejszy transponder?). Dekoder PACE PVR, na różnych kablach ten sam efekt. Czy to może być spowodowane lekkim przestawieniem anteny po ostatnich wichurach? Co innego może mieć wpływ na pogorszenie odbioru z jednej polaryzacji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek357 Opublikowano 30 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2017 Raczej wichura, skoro TVP 2 odbiera, a to polaryzacja V. Spróbuj poregulować. W drugiej kolejności sprawdzenie konwertera - brak odbioru jednej z polaryzacji, to znak, że nadszedł czas jego wymiany. Sam to ostatnio przerabiałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mdmdm Opublikowano 30 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2017 I padła Ci jedna polaryzacja? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek357 Opublikowano 30 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2017 Tak, padła jedna i polaryzacja i wymieniałem konwerter. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mdmdm Opublikowano 30 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2017 (edytowane) A to jest tak, że z dnia na dzień jest nagle brak odbioru czy pogarsza się stopniowo? Pytam, bo tak mi się teraz przypomina, że chyba od jakiegoś czasu zaczęły na tych kanałach wyskakiwać komunikaty o słabym sygnale ale wszystko chodziło. Edytowane 30 Czerwca 2017 przez mdmdm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek357 Opublikowano 30 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2017 Było tak, że w początkowej fazie polaryzacja znikała na jakiś czas i potem się pojawiała. Trwało to może tydzień. Potem padło całkiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tektyw85 Opublikowano 30 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2017 (edytowane) Czy ktoś ma podobny problem z powodu wiatru na kanałach tvp info ,tvp3 ,tvp hd zaczęło zacinać w obrazie na innych kanałach tvp ten problem nie występuje ? Edytowane 30 Czerwca 2017 przez tektyw85 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek357 Opublikowano 30 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2017 Pytasz i jednocześnie sam odpowiadasz. Był wiatr, ruszył anteną, więc trzeba ją ponownie ustawić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tektyw85 Opublikowano 1 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2017 (edytowane) A czym mogą być spowodowane krótkie zacięcia obrazu i dźwięku? Dodam, ze swojej strony, że antena jest prawidłowo ustawiona. Winny jest 4 letni konwerter (Inverto black twin)? Edytowane 1 Lipca 2017 przez Barti Niechlujna pisownia w poście. Na forum piszemy poprawnie po polsku, z poszanowaniem zasad polskiej pisowni, gramatyki, ortografii i interpunkcji. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GTI MD Opublikowano 1 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2017 (edytowane) Moze byc stary kabel, poluzowany na zlaczkach, moze byc ze wiatr przechylil konwerter. Sam konwerter powinien dzialac. U mnie juz 8 rok dziala Inverto, jednakże moglo cos w niego trafic lub sie faktycznie wyeksploatował. Edytowane 1 Lipca 2017 przez Barti Brak znaków interpunkcyjnych i przestankowych w poście, przez co jego czytelność jest utrudniona. Pisząc posty należy poprawnie stosować znaki interpunkcyjne i przestankowe. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tektyw85 Opublikowano 1 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2017 (edytowane) Mogę z całą stanowczością stwierdzić, że kabel na zewnątrz budynku ma na sobie czarny nalot nie dający się usunąć. Być może to on jest przyczyną problemów? Edytowane 1 Lipca 2017 przez Barti Zbędne nadużywanie klawisza spacji. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kfm877 Opublikowano 1 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2017 (edytowane) Nalot na płaszczu kabla nie ma wpływu na odbiór. No, chyba że popękał i wilgoć naszła do środka. Trzeba sprawdzić wszystkie złącza i zmierzyć miernikiem parametr MER i zwłaszcza BER, czy nie ma błędów w sygnale, skoro tak chwilowo tnie. Edytowane 1 Lipca 2017 przez Barti Brak znaków interpunkcyjnych w poście, przez co jego czytelność jest utrudniona. Pisząc posty należy poprawnie stosować znaki interpunkcyjne. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.